IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Naruto OC rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 6:59 pm

Okami zuchtte en zei " laten we erover ophouden voor.we het examen missen." Hij wandelde naar madara en fluisterde " als we deze kans missen mis je de kans om je.nichtje op te pikken en lopen we al de summoningscrolls mis."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 7:06 pm



Kara keek naar Madara en naar Okami. Wat die twee aan het bespreken waren kon haar niks schelen. "Is de vergadering afgelopen? Ik heb ook nog anderen dingen te doen." vroeg ze aan de twee, die hopelijk een antwoord hadden.
Deidara rolde zijn ogen. "Tch, als we niet in dezelfde organisatie zaten had ik je al lang vermoord met mijn art, hm
"
mompelde de blonde geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 7:24 pm

Madara greep okami bij zijn hemd en zei "faal niet." Okami kniktte en zei "kara. We vertrekken nu naar suna. Je bent zo gezegt een oude collega ninja van de amazone."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 7:33 pm



"Suna? Alright. Maar wat gaan we daar doen?" vroeg Kara nieuwsgierig. Ze vond het niet erg om al wat eerder weg te gaan, ze wou alleen de reden weten. En waarom gingen ze naar Suna? Het examen was toch ergens anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 8:16 pm

"Myn team gaan halen. Ze moeten samen met ons naar de mist gaan. Jij gaat mee om geen argwaan te creeren in suna. In zei dat ik een oude strijdgenoot ging bezoeken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 8:24 pm

Kara knikte een keertje, als teken dat ze het begreep. "Oke, laten we nu dan gaan." zei ze tegen Okami. De vrouw stapte naar de deur en keek grijnzend naar Deidara. "Zorg dat je jezelf niet opblaast ne, Dei-Dei-chan~" zei ze tegen de andere blonde voordat ze de kamer verliet. Deidara mopperde alleen maar wat. "Bitch, hm."
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 8:31 pm

Okami zuchtte en begon rustig te wandelen. Toen hij klaat was om buiten te gaan trok hij hey gewaad uit en zette masker terug op. Hij zette een stap buiten en wachtte op kara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 8:38 pm

Kara wandelde ook naar buiten, naar Okami. Ze stond naast hem en bekeek het masker heel snel. Zoals altijd had ze de.cloak niet aan. "We kunnen gaan." zei ze tegen de man naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 8:52 pm

Hij wandelde rustig verder en vroeg "waarom was je verbaast dat ik je mee wou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 8:59 pm

Kara haalde haar schouders op. "Meestal krijg ik missie's die ik moet doen met Deidara, of gewoon alleen. Ik ben altijd verbaast als ik een andere partner krijg voor de missie's." antwoordde ze, al wandelend. "En dit is de eerste keer dat ik een op missie moet met jou en dat is ook nieuw."
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 9:02 pm

Okami keek haar aan en vroeg "is er iets dat je wilt weten? Je hebt tot suna voor al je vragen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 9:09 pm

"Één vraag; waarom wou je mij in de plaats van iemand anders? Voor de rest moet en wil ik niks weten." was Kara's antwoord op Okami's vraag. Ze vroeg zich dat gewoon af, omdat ze zeker niet de sterkste was van de Akatsuki. Meestal, als mensen hun partners mochten kiezen, kozen ze voor de sterkste, of hun vaste partner.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 9:14 pm

"Je bent niet echt bekend dat je bij de akatsuki zit en je bent handig als het erop aan komt. En we moeten nog een verhaal overeen komen voor de council
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 9:18 pm

"Als je Dei-Dei-chan wat make-up geeft en zijn staartje los maakt, dan heb je ook iemand die niet erg bekend is." reageerde Kara. "Hoe dan ook, ik heb geen vragen meer." zei de vrouw er nog bij terwijl ze nog steeds wandelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyzo jan 19, 2014 9:22 pm

Olkami bulderlachtte en zei "dat is zeker. Maar ik vraag nog liever aan fishstick om me zijn haaien te geven dan met bomberman rond te lopen. Dus hoe wil jij het verhaal aanpakken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyma jan 20, 2014 5:42 am

"Fishstick en bomberman. Wat voor bijnamen heb je nog?" mompelde Kara met een grinnikje. Daarna haalde ze haar schouders een keer op. "Hm, geen idee."
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyma jan 20, 2014 6:19 am

Okami lachte en zei "Plantman, the mask, itchy,...." Hij werd nu serieus en zei "Wat dacht je van onrechtstreekse familie? En dat we elkaar zijn tegen gekomen op een solo missie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptyma jan 20, 2014 9:00 pm

"Waarom familie? Is vrienden niet goed genoeg?" vroeg Kara terwijl ze Okami al wandelend bleef volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptydi jan 21, 2014 5:23 am

Okami keek naar haar en zei "ok, hoe eijn we dan bevriend geraak?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptydi jan 21, 2014 5:46 am

Kara haalde haar schouders op. "Weet ik veel. We kwamen elkaar ooit eens tegen in een village ofzo?" was haar antwoord er op.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptydi jan 21, 2014 6:04 am

Hy knikte zyn hoofd en zei "wat dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptydi jan 21, 2014 3:08 pm

Kara zuchtte. "Dat zien we dan wel wel. Eerst moeten we veilig in Suna binnengeraken voor je team. Waarom hebben we je team zelfs nodig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptydi jan 21, 2014 3:21 pm

Okami zuchtte en zei "ze zijn ons ticket naar binnen en ze horen bijhet plan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptydi jan 21, 2014 3:48 pm

"Ik snap het. Ken jij die mensen van je team eigenlijk al?" vroeg Kara, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ze waren toch aan het wandelen en meer deden ze niet echt; een gesprek was daarom gezelliger, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Emptydi jan 21, 2014 4:52 pm

Okami knikte en zei "ze zijn door mij getraind. Ik ken ze als geen ander
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Naruto OC rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naruto OC rp
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Naruto [Like A Sir]
» a Naruto love story (1x1 tusse le moi and le toi)
» Naruto [Like a Boss]
» One Piece+Naruto=Our Rp [Like a donut]
» A Naruto game for Tomato, Barney and Pear! 8D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Anime-
Ga naar: