IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Naruto OC rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyza jan 18, 2014 10:05 am

Gewoon een ander random Naruto rp met meer OC's :3
Graag even het lijstje hieronder invullen voor je OC's ^_^

Citaat :
Naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Village:
Clan:
Rank (Ninja, Rogue Ninja, Akatsuki, Kage, ...) :
Gekkei Kenkai/Nature Type/Jutsu's :
Karakter:
Foto/beschrijving/face claim:
Extra:




Mijn Characters:

Naam: Saya Uchiha
Leeftijd: 15
Geslacht: meisje
Village: Hidden in the Trees
Clan: Uchiha
Rank (Ninja, Rogue Ninja, Akatsuki, Kage, ...) : Gewone Ninja
Gekkei Kenkai/Nature Type/Jutsu's : De Sharingan zoals elke Uchiha, en Fire Release
Karakter: Saya is een koppig meisje dat altijd doorzet; ze geeft niet makkelijk op. Ook is Saya altijd opgewekt en doet ze alles voor haar vrienden en familie.
Foto/beschrijving/face claim: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] (geen face claim)


Naam: Kara Soryqimi
Leeftijd: 18
Village: Otogakure
Clan: geen clan
Rank (Ninja, Rogue Ninja, Akatsuki, Kage, ...) : Akatsuki-member, ze is dus een S-rank Crimineel
Gekkei Kenkai/Nature Type/Jutsu's : Water en Earth Release --> Hierdoor kan ze planten besturen
Karakter: Kara is meestal erg serieus en kil, maar in het echt is ze dat niet. Ze kan lief zijn, maar dat gebeurt zelden
Foto/beschrijving: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] (geen face claim)
Extra: Kara draagt haar Akatsuki cape niet altijd, dus ze wordt vaak niet herkend door andere ninja's. Ze draagt de cape wel als het echt moet van de leider.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyza jan 18, 2014 5:51 pm

Naam: Okami Kaguya (aka Sunaarashi)
Leeftijd: 21
Geslacht: man
Village: hidden in the sand
Clan: Kaguya
Rank (Ninja, Rogue Ninja, Akatsuki, Kage, ...) : Akatsuki (junin)
Gekkei Kenkai/Nature Type/Jutsu's : Wind release en Shikotsumyaku (Gekkei Kenkai)
Karakter: Okami is meestal rustig en serieus. Hij doet lief tegen iedereen die het verdiend. Respect is iets wat hij zelden geeft. Hij houdt zich graag in de schaduw. Boven al hij beschermt wat hem lief is. Wat eigenlijk bijna niks meer is.
Foto/beschrijving/face claim: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Extra: Hij draagt altijd als hij niet moet infiltreren dit [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]. Als hij ergens on opgemerkt moet komen doet hij ze ook af. Weinig mensen weten hoe hij eruit ziet.


Laatst aangepast door woetri op za jan 18, 2014 6:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyza jan 18, 2014 6:01 pm

Naam: Aisu Yuki (aka Hisame)
Leeftijd: 17
Geslacht: vrouw
Village: hidden in the mist
Clan: Yuki
Rank (Ninja, Rogue Ninja, Akatsuki, Kage, ...) : ninja/assasin (chunin)
Gekkei Kenkai/Nature Type/Jutsu's : Gekkei Kenkai Ice release, Nature typ wind release.
Karakter: Asai is een bikkel harde persoon omdat zij de laatste is van zijn clan. zij wilt dat de mensen die zijn ouders hebben vermoord pijn leiden. Nog erger dan ze kunnen inbeelden. zij is stil en laat bijna geen mensen toe in haar hart.
Foto/beschrijving/face claim: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Extra: zij draagt dit [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]als hij bezig is met een opdracht. Anders draagt hij ze niet. Het masker is het laatste stuk dat nog te redden viel van haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyza jan 18, 2014 6:06 pm

Okami stond te leunen in het hoofdkwartier van de Akatsuki, vanuit waar hij stond kon hij iedereen zien die langskwam. Hij stond in de schaduw te wachten tot de vergadering begon. Hij had belangrijke informatie over de volgende Chunin examen. Natuurlijk droeg hij zijn masker. Hij moest nog geïnfiltreerd blijven in Suna tot hun plannen voltooid waren.

Aisu wandelde naar haar huis met haar sensei over een missie dat ze waarschijnlijk zouden doen. Waarschijnlijk weer een D rang, opnieuw babysitten op dat rot jochie van de kage. Ze zuchtte en hoopte dat ze snel mocht meedoen aan de chunin examen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyza jan 18, 2014 7:29 pm



Kara was goed op tijd voor de vergadering. Terwijl ze in de zaal/kamer zat te wachten, was ze aan het bekvechten met Deidara. Met hem had ze altijd de meeste nutteloze en onzinne discussie's en ruzie's. Deze keer was het ook zo; ze waren aan het ruziën over de jas/cape van de organisatie. Omdat Kara het niet altijd droeg, vond Deidara het niet kunnen, maar zijzelf vond het niet erg.

Saya zat ergens te trainen met kunai's. Ze was aan het oefenen met voor de chūnin exams. Ze wou er door zijn, zoals iedereen. Daarom oefende ze ook de hele dag lang als ze geen missie's had. Tijd om met vrienden rond te hangen had ze ook niet; het meisje was de hele dag bezig met oefenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyza jan 18, 2014 9:30 pm

Okami keek naar de twee en glimlachte eventjes vanwege een binnenpretje. Hij pakte uit zyn jas een scroll en liep naar kara en tikte ermee op haar hoofd en zei met een vervormde stem "Kara, deidara. Ik zou stoppen de baas komt zo."

Aisu glimlachte van plezier toen ze hoorde dat de chunin examen door gingen in de mist. Misschien omdat haar sensei enige vriendin ooit was. Nam ze de moeite aisu te trainen voor het liquideren van vijanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyza jan 18, 2014 9:45 pm



Kara rolde met haar ogen. "Tch, ik stop niet tot dat blondie zwijgt." zei ze terug, terwijl ze geiiriteerd keek naar Deidara, die met dezelfde blik terug keek. Die twee kamen nooit goed overeen, en hen maakte het niets uit of dat de baas kwam of niet. "En ik ga niet stoppen als die bitch blijft zagen." reageerde Deidara, ook op een niet echt vriendelijke toon.

Saya stopte met trainen en zuchtte diep. Het was genoeg voor vandaag, en kon ze dus eventjes rusten. Het meisje wandelde haar huis in en zocht iets om te drinken. 'Hm... Ik vraag me af wat voor mensen er zijn op dat examen' dacht Saya toen ze water dronk
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 8:23 am

Okami zuchtte en zei "Wil je dat Madara er tussen in komt?" Hij keek naar Deidara en zei "Als het weer over explosies gaat..... Ze zijn mooi als ze juist gemaakt zijn en goed getimed zijn. En niet lukraak ergens gegooid." Hij keek toen naar Kara en zei "Als hij je zo irriteert waarom luister je dan nog naar hem." Hij zette zich neer en plaatste de scroll op een tafel.

Aisu begon al plannen klaar te maken over hoe ze het best vijanden kon uitschakelen en zo nodig liquideren. Misschien kon ze de spiegel techniek gebruiken die haar tante ooit aan haar toonde. Ze zuchtte toen ze aan haar tante dacht. Ze keek naar de lucht en zag de maan in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 10:43 am



Kara keek naar Okami en zuchtte. "Omdat ik gelijk heb, en hij niet. Maar Dei-Dei-chan luistert niet. Denk je echt dat ik graag naar zijn gezaag luister?" antwoordde ze. Daarna keek ze al grijnzend naar Deidara, omdat ze de man net een stomme (en meisjes-achtige) bijnaam had gegeven. Natuurlijk was Deidara er niet blij mee en keek hij geërgerd naar Kara en Wolf. "Het gaat dit keer niet over mijn art. Bitch-chan hier weet al goed genoeg wat art echt is. En trouwens, ik gooi mijn art niet zo maar weg! Ik weet naar waar ik mijn bommen gooi, zodat ze mooie explosies kunnen veroorzaken, hm!" reageerde de artist op zijn collega's, en met een gemene grijns keek hij terug naar Kara. "Madara moet begrijpen dat Bitch-chan haar Akatsuki cloak moet aan doen, aangezien zij ook van deze bende is." zei Deidara nog, voordat hij weer naar Okami keek.

Saya wandelde naar de keuken en maakte een babbeltje met haar moeder. Ze vond het altijd leuk om te praten met haar moeder; ze hadden immers een geweldige band met elkaar. Deze keer waren ze aan het kletsen over het chūnin examen, omdat het bijna zover was.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 11:03 am

Okamu zuchtte en zei"ik begerijp je langs een kant dei, maar wees eerlyk. Als jy het niet mooi vondg zou jy het toch ook niet graag dragen? En we zyn geen bende. Eerder een organisatie."

Aisu. Klom in haar huis en ging slapen. Ze leeft in een boom. Raar maar waar
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 11:09 am



"Ik heb nog nooit gezegd dat ik de cloak niet mooi vond." zei Kara tegen de twee mannen. Ze vond de cloak eerlijk gezegd wel oke, maar ze vond het onhandig. Vechten in zo'n dikke mantel was niet echt haar ding. Maar als het echt van Pein en of Madara moet, dan ging ze het wel dragen. Alleen hadden de bazen er geen problemen mee op dit moment. "Regels zijn regels, baka. Of dat je het mooi vind of niet, je moet het dragen als je in deze organisatie behoort, hm." zei Deidara tegen Okami. "En waarom bemoeit jij je met onze discussie, hm?" vroeg de artist aan Okami, nog steeds geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 11:26 am

Okami zuchtte en zei "omdat we gaan beginnen. En trek dat ding aan kara. Je moet het maar ff dragen"

Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 11:49 am



"Ik doe het alleen aan als Leader-sama het zegt." reageerde Kara koppig op Okami. Ze gaf Deidara een harde por en zei verder niets meer, omdat de baas eindelijk binnenkwam voor de vergadering.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 12:55 pm

Okami zuchtte en keek naar madara. Hy keek naar de scroll en luisterde niet en begon met wat te spelen met een kunai. Toen hij zijn naam hoorde zei hij "sorry dar ik niet luisterde maar. Waarom gaan we niet direct naar het belangrijkste? Het examen?" Hij rolde de scroll open en zei "ze houden het in de mist. En myn team in suna gaat er heen."


Aisu werd wakker toen ze iets langs hoorde komen. Ze stond op en zag dat er een groep ninjas langs huis kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 1:17 pm



Kara luisterde aandachtig terwijl ze naar Madara keek. "We gaan toch niet met z'n allen naar dat examen he? Twee of drie mensen zullen wel genoeg zijn zeker?" vroeg ze aan hun baas, maar ook een beetje aan Okami. Examens verpesten vond Kara altijd wel leuk om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 3:03 pm

Okami glimlachtte en zei "we kunnen het best aanvallen als ze aan het vieren zijn. Gewoon om paniek te zaaien en misschien een oorlog te creeren om zo ons doel te bereiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 3:46 pm



Kara knikte, zoals al de anderen, als teken dat ze het begreep. "En wat is het doel deze keer, hm?" vroeg Deidara aan Okami. Een chūnin examen verpesten is altijd geweldig om te doen, maar meestal hadden ze toch een doel om iets te verpesten? Bijvoorbeeld een scroll stelen of iemand vermoorden ofzo... "Wie doet deze missie?" vroeg Kara aan Madara.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 4:03 pm

Okami zei "paniek zaaien. De mist is het best beschermt van allemaal.. en ik denkdat het het beste is dat kara en ik deze missie leiden. Ik moet er tocv zijn." Hij haalde zijn masker af en keek iedereen aan. En zei "nu weten jullie ik eruit zie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 4:08 pm



"Ik? Waarom? Ik heb niks te zoeken in die village. Maar als het moet van Madara..." zei Kara terwijl ze via haar ooghoeken naar Madara keek. "Ik wil mensen mijn art laten zien, hm. Laat mij gaan, hm." zei Deidara grijnzend. Mensen moesten zijn explosies gewoon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 5:29 pm

Hij zuchtte en zei wij zijn de enigsge twee buiten plantman die ze nueg weten hoe ze eruit zien." Hij wandelde naar een bord en opende scroll en liet een kaart zien van de mist en legde uit waar de laatste deel van de examen werd uitgevoerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 5:45 pm



"Hm, je hebt een punt. Goed, ik neem deze missie aan." zei Kara terwijl ze naar Okami keek. De man had gelijk, want niet veel ninja's herkenden haar zonder de Akatsuki cloak. En degene die haar wel kenden waren allemaal toch al vermoord. De vrouw stond op en stak haar tong uit naar Deidara. "Pech, Dei-Dei-chan, je moet maar anderen mensen zoeken die je 'art' gaan zien." zei Kara tegen de artist. "Anyway, wanneer is dat examen?" vroeg ze daarna aan Okami.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 6:05 pm

Okami glimlachte en zei "hey eersye deel begint over 9 dagen. En dei kun je alstubliefft ervoor zorgen dat de explosieven niet overduidelyk explosieven zijn." Hij nam een hap uit een bloed appel en likte al heg sap dat op zijn lippen zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 6:14 pm



Kara knikte. 9 dagen? Ze hadden tijd genoeg; ondertussen kon ze dan ook nog iets anders doen. "En hoe lang duurt het om naar die village te gaan?" vroeg ze weer. Kara hield haarzelf niet zo bezig met zo'n dingen, en daardoor wist ze dat allemaal natuurlijk niet.
Deidara keek naar Okami en rolde zijn ogen. "Jij moet niet zeggen wat ik moet doen, hm. En trouwens, waarom moet ik dat doen? Ik dacht dat jullie naar die village gingen, en ik niet, hm." vroeg de blonde artist. "En noem mij geen 'Dei', Okami. Het is niet omdat ik jonger ben dat je mij zomaar random bijnamen mag geven."
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 6:26 pm

Hij schudde zijn hoofd en zei "3 dagen." Hij schoot tegelijker tyd een vinger kootje af naar deidara en zei "ik noem je hoe je wil melkmuil. En voor jij iets zegt ik ben nu niet in de stemming voor een ruzie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Emptyzo jan 19, 2014 6:34 pm



"3 dagen... Oh, we hebben dus nog genoeg tijd." mompelde Kara. Ze keek hoe Okami iets naar Deidara schoot en rolde met hara ogen. 'We zijn een organisatie met S-rank criminelen die moeten samenwerken. Volgens mij zijn Konan en Pein de enigen die elkaar niet aanvallen' dacht de vrouw met een zucht. "Kunnen jullie mannen dan echt niet eens jullie mond houden en elkaar niet beledigen?" vroeg Kara aan Okami en Deidara, die elkaar zo te zien op elk moment kunnen vermoorden.
Deidara keek duidelijk not-amused naar Okami. "Melkmuil? Tch, je bent nog erger dan Sasori-danna, en dat is geen compliment, hm. Let op je woorden voordat je door mijn art explodeert, hm!" snauwde de blonde terug. Het was niet omdat hij nog maar 19 was dat hij slap was, nee. Met Deidara (en heel de Akatsuki eigenlijk) kon je beter geen ruzie hebben. "Ugh, hou je er buiten, hm." reageerde de artist op wat Kara nog zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Naruto OC rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naruto OC rp   Naruto OC rp Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naruto OC rp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Naruto [Like A Sir]
» a Naruto love story (1x1 tusse le moi and le toi)
» Naruto [Like a Boss]
» One Piece+Naruto=Our Rp [Like a donut]
» A Naruto game for Tomato, Barney and Pear! 8D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Anime-
Ga naar: