IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 One piece private (Woetri & Mikaze Ai)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende
AuteurBericht
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptywo dec 25, 2013 10:04 pm

Ookal lachte Kiichi of begon ze daarna doodserieus te kijken, Hiro behoudde zijn emotieloze expressie en keek haar zo de hele tijd aan. Alsof hij wachtte tot ze ging stoppen met dat idiote gedrag (wat hij ook deed). "Je moet nooit sterk zijn om iets te kunnen doen, gewoon nadenken en gebruiken wat je hebt, zoals je seastone." reageerde hij op het feit dat ze niet "sterk" was. Maar bij wat ze erna zei liet hij een zucht uit zijn mond ontsnappen. 'Zij en haar etiquette.' dacht hij erbij. "Goed, ik help je wel. Maar hier hangt iets aan vast, vergeet dat niet." was zijn antwoord na een paar seconden nadenken. "Wat is je plan?" vroeg hij aan haar. Wie weet had ze al een plan, maar hij wist eigenlijk al dat ze dat niet ging hebben, een plan. Daar kende hij haar al lang genoeg voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptydo dec 26, 2013 3:50 am



Kuromu keek naar Wolf en liet een diepe zucht ontsnappen. "Hij had heel je verleden zowat verteld tegen ons." was haar korte antwoord op zijn vraag. "En kan je nu godverdomme gaan rusten? Ik wil niet irritant en zagerig doen, maar ik wil geen half dode als kapitein."

Kiichi grijnsde toen Hiro zei dat hij haar ging helpen. 'Yusha~ Dan ben ik niet alleen' dacht het meisje. Ze antwoordde of reageerde verder niet op wat Hiro zei over dat sterk zijn. Maar een antwoord gaf ze wel op zijn andere vraag. "Een plan? Nee, nog niet. Ik verzin/bedenk dat niet zo snel hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptydo dec 26, 2013 5:40 pm

Wolf glimlachte op een zachte manier. Hij vroeg toen op een zachte manier "Heb jij ooit op het randje gestaan van leven en dood Kuromu?" Hij had het tot nu toe 3 keer meegemaakt en telkens was het niet echt plezierig. Hij keek nu dood serieus. Wolf ging met zijn rug tegen het einde van het bed zitten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptydo dec 26, 2013 10:55 pm

Hiro had nog steeds een emotieloos gezicht. Het verbaasde hem niets wanneer Kiichi zei dat ze nog geen plan had, altijd iets op voorhand plannen deed ze zelden. "Zoals altijd he?" was zijn reactie daarop. Hij had tot nu toe ook nog geen plan om helemaal alleen dit aan te pakken, maar nu dat hij samenwerkt met haar, heeft hij waarschijnlijk al een idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyvr dec 27, 2013 11:33 am



Kuromu schudde haar hoofd. "Nee." was haar antwoord erop. Ze had het nog nooit meegemaakt, en zoals iedereen (of toch de normale mensen) wou ze dat ook niet meemaken. Zelfs het idee was niet zo prettig. "Ik ben hier niet om een babbeltje te maken. Je moet rusten." zei ze met een diepe zucht. Dit was de laatste poging om Wolf te laten rusten. Als hij het bleef negeren... Dan gaf ze het op.

Kiichi grijnsde. "Je kent me veel te goed, Kotarou." zei het meisje met een grinnikje. Het was waar wat de jongen zei; ze had zo goed als nooit een plan op voorhand. Bedenken op voorhand deed ze ook niet, want meestal had dat toch geen zin aangezien haar plannen altijd zeer snel veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyvr dec 27, 2013 6:00 pm

Wolf keek naar Kuromu en zei "Ok, ik ga rusten. Op een voorwaarden." Hij glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyza dec 28, 2013 1:34 am

Hiro zuchtte. "Moet ik dan weer zoals altijd met een plan opkomen dan?" vroeg hij aan de vrouw waarmee hij in gesprek was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyza dec 28, 2013 1:50 am



Kuromu trok een wenkbrouw op. Oke, eindelijk gaat de kapitein slapen, maar op een voorwaarde. Weer liet ze een zucht horen. "En die voorwaarde is...?" vroeg ze, niet echt op een geduldige toon. Kuromu kon wel geduldig op iets wachten of zijn, maar niet als haar kapitein half dood was en dringend rust nodig had.

Kiichi grinnikte zachtjes. "Ja sorry hoor, mijn IQ is misschien niet zo hoog als de jouwe." was haar reactie op Hiro's opmerking. "Ik ben gewoon vreselijk slecht in plannen bedenken, okay~?" zei ze weer grijnzend, terwijl ze de jongen een por in zijn zij gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyza dec 28, 2013 8:54 am

Wolf zei "Dat je hier mee op het bed komt zitten." Hij keek weg en zei "Ik weet het, het klinkt raar. Maar je werkt rust gevend op me." Hij begon lichtjes te blozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyzo dec 29, 2013 2:00 am

Hiro liet weer een zucht ontsnappen bij de (nutteloze)uitleg van Kiichi."alright alright, ik denk al dat ik hierop iets heb gevonden." zei hij voor hij aan haar een teken gaf om dichter te komen zodat hij zijn plan in haar oor kon fluisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyzo dec 29, 2013 3:20 am



Een diepe zucht ontsnapte uit Kuromu haar mond. Ze wandelde meteen naar de deur van de kamer en keek nog heel even om naar de kapitein. "Dan veel plezier met wakker blijven. Ik ga echt niet bij jou komen zitten, dat houdt je alleen maar wakker als ke logisch nadenkt." zei ze nog voordat ze zijn kamer verliet. 'Ik? Rust gevend werken op een persoon? Die is gek zeker' dacht Kuromu en ze wandelde naar haar eigen kamer.

Kiichi kwam dichterbij Hiro, zodat ze het plan kon vertellen. Ze was blij tho, dat er eindelijk iemand was die haar kon helpen. Meestal had ze geen hulp nodig, maar dit keer was haar missie niet zo gemakkelijk. "Hmhm, zeg maar~"
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyzo dec 29, 2013 8:38 am

Wolf sprong op en liep naar haar en hield haar tegen en zei "Ok, jij wint. Ik ga slapen, maar wil je dan tenminste bij mij blijven tot ik slaap?" Hij keek haar aan met puppy ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyzo dec 29, 2013 10:26 pm

Hiro fluisterde het plan in haar oor wanneer ze wat dichter bij hem stond. Het duurde twee minuten ofso voordat hij klaar was met uitleggen. Dan ging hij terug rechter zitten want hij zat wat voorover gebogen om totaan haar oor te geraken. "Duidelijk?" vroeg hij nog even om vast te stellen of ze het wel helemaal gevolgd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyma dec 30, 2013 2:33 am



Kuromu facepalmde zichzelf. "Is slapen nu zo'n moeilijk ding om te doen?" mompelde ze zachtjes, niet echt bedoeld voor iemand. "Ga jij dan maar snel in je bed. Ik blijf hier wel wachten." zei ze tegen Wolf. Het meisje wist dat haar kapitein niet ging opgeven en zeker niet ging slapen als ze wegging, dus moest ze wel blijven.

Kiichi luisterde aandachtig naar het hele plan. De uitleg was misschien niet zo kort, maar wel duidelijk, zoals alle andere dingen die Hiro uitlegde. "Hm, goed, ik snap het. Tho, ik snap nog altijd niet waarom je weg bent gegaan. We kunnen je brein wel gebruiken." zei Kiichi met een grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyma dec 30, 2013 7:20 am

Wolf glimlachte en ging in bed liggen. Met zijn gezicht naar haar gericht. Hij keek naar haar en glimlachte. Hij sloot zijn ogen en zei "Slaapwel."


Jill hoestte in haar hand om de aandacht te trekken van de andere twee. Die haar klaarblijkelijk waren vergeten dat ze in dezelfde kamer zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyma dec 30, 2013 7:18 pm

Hiro zag de vrouw grijnzen bij die vraag maar bleef nog altijd emotieloos naar haar kijken. 'Mijn brein gebruiken? Om meer "piraten" te doden zeker?' dacht hij terwijl. "Omdat ik de admiraal wou vermoorden." was zijn antwoord, ook al was dat niet echt de echte reden. Maar het was wel 1 van de redenen dat hij niet meer terug kon tho.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptydi dec 31, 2013 5:41 pm



"Hm. Ga gewoon slapen." was Kuromu's kille reactie op Wolf's woorden. Ze wou gewoon dat haar kapitein -die niet erg in een goede conditie is- ging slapen en rusten. Dat was nodig om te genezen, toch? Medicijnen waren waarschijnlijk al gegeven, dus... Een zucht verliet haar mond terwijl Kuromu wachtte op de kapitein die in slaap viel.

"Vermoorden? Welke, plus waarom?" vroeg Kiichi nieuwsgierig. Natuurlijk wist ze niks over Hiro en zijn verleden: ze was er vroeger niet in geïnteresseerd. Maar nu leek het wel interessanter...

~~~~

Waar is Jill?
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptywo jan 01, 2014 8:52 pm

Wolf viel in slaap en zei "Bedankt K-chan"

Jill zat nog te drinken in de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyza jan 04, 2014 10:35 am

"Welke van de drie admiralen ik probeerde te vermoorden is niet van belang, ik was toch van plan om ze alle drie af te maken. En waarom? Het gaat bij de marine als volgt: als je een piraat bent, sterf je. Maar niet alle piraten zijn duivels." legde Hiro uit aan Kiichi die een vraag stelde.

(Vroeger niet in geïnteresseerd? xD als hij een moord poging pleegt op een admiraal en dan ineens verdwijnt. Dan heeft ze toch zelfs de kans ni om geïnteresseerd te zijn? xDDD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyza jan 04, 2014 11:55 am



Kuromu wandelde de kamer uit zodra Wolf in slaap was gevallen. 'K-chan... Ik haat die bijnaam nu al' dacht ze onderweg. Ze wandelde terug naar de keuken om iets te drinken aangezien ze op dit moment niks beters had te doen.

Kiichi zuchtte en haalde haar schouders op. "Wel, ik kan er niks aan doen dat de marine zo is. En ook niet alle mariniers zijn gemeen." zei het meisje met een lief, onschuldig glimlachje op haar gezicht. "Achja, hoe meer macht iemand heeft... Hoe meer misbruik hij of zij er van maakt, niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyza jan 04, 2014 2:13 pm

Hiro zuchtte. 'Was dat maar niet zo.' dacht hij erover. "Ja, de meeste mensen doen dat: misbruik ervan maken. En toevallig deed die admiraal, die ik wou doden, dat. Misbruik maken van zijn positie en duivels vrucht om zomaar piraten af te maken, ookal hebben ze niets fout gedaan." antwoordde hij erop. En ze had bovendien gelijk over "niet alle mariniers zijn gemeen." natuurlijk zijn ze niet allemaal gemeen, maar door hun leiders moeten ze (onschuldige) mensen doden. Net zoals wat Hiro vroeger moest doen en daarom wou hij dus zijn leider (dus de admiraal op dat moment) vermoorden zodat hij niet meer onschuldige mensen moest afmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyzo jan 05, 2014 1:20 pm

Wolf glimlachte in zijn slaap.

Jill keek op van haar drankje toen ze Korumo hoorde aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyzo jan 05, 2014 8:27 pm



Kuromu haalde een drankje uit de ijstkast en zag vanuit haar ooghoeken Jill. Ze wist niet dat zij hier was. "Je bent hier nog?" vroeg ze, om de stilte te breken. Meestal was Kuromu niet echt zo'n spraakzame, maar af en toe moest je toch wel praten met iemand?

"Well, dat is niet alleen bij mariniers, Kotarou. Ook bij normale mensen." zei Kiichi met een zucht. "Hoe dan ook, we moeten nog weten wanneer we eraan beginnen. Kritiek geven op de mariniers kunnen we nog een andere keer doen."


Laatst aangepast door Mikaze Ai op ma jan 06, 2014 6:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyzo jan 05, 2014 8:59 pm

Jill knikte en zei "Ik denk niet dat ik me deftig heb voor gesteld aan iemand." 'Kan ik net zo goed met haar beginnen.' dacht ze. "Ik ben Jill, Jill Red. Ik kom uit de South Blue. En was een van de persoonlijke assasins van een van de koninkrijken van daar." Ze keek weg en nam een grote slok " Ik zeg dit nu tegen je zodat, niet iedereen hard gaat schrikken straks. Maar heb je ooit gehoord van de Zwarte Weduwe?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Emptyma jan 06, 2014 4:05 pm

Hiro keek na Kiichi haar vraag naar de deur van de kapitein zijn kamer, waar hij nu sliep. Hij bleef er zo even naar kijken en keek dan terug kaar Kiichi."Zodra je kapitein klaar is met zijn dutje te doen en uit zijn kamer komt. Met deze situatie en zijn toestand kunnen we het plan niet zo rustig, calm en zeker afhandelen." antwoordde hij op haar vraag die ze een paar seconde gelede had gesteld. Hiro sloot zijn ogen en zag het zicht van een kleine slang dat zich ergens in de kamer van de kapitein verborgen hield. Hij kon zien dat de kapitein sliep en een ander persoon er op lette (volgens hem dan). "En nu kunnen we het al zeker niet doen want iemand let op hem terwijl hij slaapt." zei hij er zomaar even bij om de situatie te verduidelijken. Overal in het schip waren kleine slangen verspreidt zodat hij alles in het oog kon houden. (Als iemand hier zich afvraagt hoe die slangen daar kwamen: meteen wanneer hij aan boord ging liet hij kleine slangen los.)


Laatst aangepast door Tekato op di jan 07, 2014 9:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One piece private (Woetri & Mikaze Ai)
Terug naar boven 
Pagina 19 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One Piece [Like A Sir]
» One Piece+Naruto=Our Rp [Like a donut]
» One Piece+Naruto=Our rpg PART II
» One Piece+Naruto=Our rpg PART III
» Deangelo Carlos Hull [One Piece oc]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Anime-
Ga naar: