IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 One piece private (Woetri & Mikaze Ai)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptydi dec 17, 2013 5:34 pm



Haku knikte een keertje en volgde in stilte. Hij liep mee tot dat ze in de keuken waren. Daar zag hij Jill en ging er rustig bij staan. "Benieuwd naar het verhaal?" vroeg de jongen, om de awkward stilte te stoppen. Hij had nog nooit tegen Jill gesproken, dus dacht hij maar om ooit eens iets te zeggen. Iets nuttig en zinnig was het misschien niet, maar in ieder geval wel iets.

Kuromu zat gewoon op haar kamer zich te vervelen. Ze had niks te den en lag op haar bed wat te staren naar het plafond. Dat was ook niet zo zeer interessant, maar iets beters te doen had ze niet. Wat er in de keuken ging gebeuren wist ze niet aangezien ze al die tijd in haar kamer zat, en dus niet wist dat er iets wordt vertelt.

Kiichi trok een wenkbrouw op toen Hiro dat zei. Ze liet een klein lachje horen. "Zo maar een meisje achterlaten en beledigen is niet volgens de etiquette, Kotarou~ Houd er rekening mee." zei ze terwijl het meisje haar tong uitstak en knipoogde. Ook hadden ze elkaar al lang niet gezien, nog steeds kon Kiichi speels zijn. Plus, ze kenden elkaar ook veel te goed. "Ho~ Ik ga mee naar het verhaaltje luisteren. Kom je mee, Kotarou~?" vroeg Kiichi, die niet op een antwoord wachtte en Hiro gewoon mee naar de keuken sleurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptywo dec 18, 2013 6:51 pm

Hiro bleef doorwandelen, naar een andere rand van het schip om tegen te leunen, toen ze dat zei. 'Daar heb je haar en haar etiquette weer...ugh' dacht hij. Wanneer hij eindelijk bij zijn nieuwe plaats was en rustig wou gaan zitten werd hij plots ervan weg getrokken en meegesleurd naar een keuken. "Eeeennn...dit is nodig?" vroeg hij terwijl werd meegesleurd. Tegenstribbelen deed hij niet want hij kende haar goed genoeg waardoor hij wist dat ze het opnieuw zou doen als hij ontsnapte."Is sleuren trouwens toegelaten in de etiquette?" vroeg hij even nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptywo dec 18, 2013 8:50 pm

Wolf sloot zijn ogen probeerde te slapen.

Doc begon te roken en zei als iedereen er was "Zit neer. Dit kan eventjes duren." Hij blies een rookpluim en zette zich neer. Hij sloot zijn ogen en begon "Goed, Wolf is of was beter een officier van een leger geweest. Hij heeft veel gezien en gedaan, erge dingen. Alles wat hij deed was wat van hem gevraagd werd, kwam van hoger hand. Maar misschien moet ik bij het begin beginnen." Hij blies nog een rookpluim uit. "Hij is geboren in het gevaarlijkste gedeelte van waar we vandaan komen. De outcast zone. Er heerste daar geen enkele wet buiten te overleven. Hij en zijn ouders konden zich meestal net op tijd redden. Toen hij oud genoeg was om naar school te kunnen deed hij dat van tijd niet. Hij hielp met zijn ouders brood op de plank te krijgen. Toen ze op een dag 'Geluk' hadden, " Doc zei 'Geluk' met zoveel sarcasme als hij kon " ze werden meegenomen naar een beter plaats die net ietsjes beter was dan de outcast zone. Ze hadden meer eten en drinken een deftig onderdak maar werden als vuil behandeld. Jaren aan een stuk. Tot hij er genoeg van had. Als ik mij niet vergis was hij 10. Pakte hij een lepel en sloop naar de man toen hij sliep." Doc bewoog met zijn rechter wijsvinger over zijn keel " Hij plaatste de lepel net op zijn keel en maakte hem wakker. Toen hij wakker werd de lepel vanzelf in zijn keel geduwd. Wolf draaide toen met de lepel en trok de slokdarm en luchtpijp eruit." Doc blies nog een rookpluim. "Natuurlijk werd hij opgepakt. pffft de watjes. Hij had hem erger kunnen doden, maar goed. Hij belande in de gevangenis voor 5 jaar, en jong in de gevangenis zitten is niet echt iets positief. Hij werd daar op regelmatige basis in elkaar geslagen. Nadat hij vrijkwam had hij problemen met terug in de beschaving te kunnen. Hij ging vaak soliciteren maar werd steeds afgewezen vanwege die moord. Hij had na een lange tijd geluk. Hij kon te werk gaan in het leger. Niet echt het tofste dacht hij, maar daar leerde hij ons en Maria kennen." Doc glimlachte flauw "De eerste weken waren aanpassen voor hem, maar hij wende eraan zoals iedereen vroeg of laat wel doet. Hij was de jongste van de ganse hoop, maar met een jaar verschil met ons. Hij sloot zich in het begin af voor mensen tot Maria hem open kreeg voor andere mensen. Ze was aardig tegen iedereen. "Hij zuchtte en fluisterde 'God hebbe haar ziele' "Nadat we 20 werden hadden we al een goed leven opgebouwd. Elke dag was als een feest voor Wolf. Altijd eten en drinken, deftig eten en drinken, vrienden, echt geld en rust. Hij genoot zeker van de rust. Maar toen brak de burgeroorlog uit. We werden allemaal, buiten Maria, naar het front geroepen vanwege dat we allemaal, buiten Freddy, een Devil fruit hebben gegeten. Die oorlog is nu al een paar jaar gedaan. Het verzet had verloren. in het midden van de oorlog kreeg Wolf ineens veldpromotie tot Kapitein. Je moet je voorstellen dat je ineens leider word van een bateljon devilfruit users. Het was echt ongeloofelijk maar angstaanjagend. Wolf heeft verschrikkelijke dingen moeten beslissen vanwege hogerhand. Na de oorlog waren van de 40 DF users nog maar 6 over, Wolf, Freddy, de drieling en ik. toen we thuis aankwamen waren we te weten gekomen dat Maria was vermoord. Door het verzet, voor we Wolf konden tegen houden ging hij op een rampage door het land, vermoorde of verwonde iedereen die bij het verzet hoorde. In de hoop dat hij degene die zijn/haar schuld was van de moord op Maria. Nadat hij gekalmeerd was en door had wat hij gedaan had schaamde hij zich zo dat hij naar de hoogste in leiding stapte. De president van dat land. Hij legde alles uit en de president gaf Maria een deftige begrafenis. Na de begrafenis kwam een van de leiders van het verzet naar hem en legde uit wat er was gebeurd. Wolf was er ingeluisd door de president. Toen besefte hij wat hij had gedaan. Dat is waarom Wolf zo doet. Hij voelt, ziet, ruikt, proeft en herinnerd wat hij allemaal gedaan heeft. Al dat bloed op zijn handen die hij nooit meer eraf kan krijgen." Doc blies op zijn pijp "Het ergste van al is, Wolf zou vader zijn geworden als de president Maria niet had laten executeren. Maria was in verwachting van hem. 2 weken na hun bekent making van hun verlovingschap."

Jill luisterde aandachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptywo dec 18, 2013 9:36 pm



Kuromu, die toevallig iets wou halen in de keuken vanwege de dorst die ze had, had alles van het verhaal gehoord. Ze reageerde er niet op en pakte rustig een drankje uit de koelkast alsof er iets doodnormaal werd besproken in de keuken. Het meisje stond met haar rug naar de anderen, alsof ze helemaal niet geïnteresseerd was, en dacht na over heel het verhaal. 'Hij gaf zoveel om haar en zei dat ik toch beter was? Hm, vreemd' dacht Kuromu, terwijl ze rustig van haar drankje dronk. "Ik snap niet waarom jullie denken dat ik hem kan opvrolijken. Moet het hem niet juist pijn doen ofzo omdat ik ergens op die Maria lijk?" vroeg Kuromu terwijl ze zich omdraaide naar Doc en Freddy.

Hakuryuu knikte en zei niks. Hij verstond het verhaal, en had ergens medelijden met zijn kapitein, die in een kamer lag uit te rusten. 'Hij heeft een vreselijk verleden gehad... Arm mens' dacht de jongen met een diepe zucht.

"Sleuren? Er staat niks over sleuren in mijn etiquette." zei Kiichi, al tong uitstekend, tegen Hiro vlak voor het verhaal begon. Toen Doc bezig was met vertellen, luisterde het donkerblauwharig meisje aandachtig naar het verhaal. Oke, ze was een crewlid, maar ze wou het verhaal gewoon weten. En misschien mocht ze zelfs wel een crewlid worden... 'Hm. Ik wist niet dat die piraat zoveel had meegemaakt...' dacht Kiichi. "Oi, jongens, mag ik jullie kapitein nu zien? Ik zou graag iets met hem willen bespreken." zei ze tegen Doc en Freddy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptywo dec 18, 2013 11:20 pm

Hiro werd in de keuken meegesleurd en dan besloot hij maar om mee te luisteren naar een verhaal dat een piraat ging vertellen. Hiro bleef stil tegen een muur leunen en luisterde mee, hij kon toch niets anders horen dan dat. 'Ik hoor hier toch wel interessante dingen over hem blijkbaar. Kiichi, bedankt om me hierheen te sleuren.' dacht hij wanneer doc zijn verhaal het einde naderde. Op het einde vroeg een random meisje over hem opvrolijken en nog wat. Hiro bleef vanuit de plaats waar hij stond te leunen kijken naar dat mens. 'Wat is dat nu voor een vraag dat je moet stellen in het bijzijn van alle crewleden en ook nog eens vreemdelingen?' dacht hij over haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptydo dec 19, 2013 5:50 am

Doc keek naar Kuromu en zei "De beste genezing van iets erg is door pijn. Bijvoorbeeld, je hebt een zware auto ongeluk gehad en je overleeft het en je bent er diep door geraakt is het het beste dat je de pijn herbeleeft door naar daar terug te gaan. En je mag er misschien op lijken, maar ik heb de indruk dat je een beter persoon bent dan haar." Freddy Gibbslapte Doc en keek hem aan. Doc zei "Het is de waarheid!!! Ik weet dat je niet slecht mag praten over de doden." Doc keek het kleine meisje aan zei "Nog niet liever. Zijn toestand is juist stabiel, ookal is hij stabiel voor de moment. Hij veel inwendige schade opgelopen. Dat drankje dat hij dronk, bezorgt hem een tijdelijke boost op alle vlakke. Als hij er teveel van drinkt kan hij ervan sterven."

Wolf begon te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptydo dec 19, 2013 8:53 am



Kuromu leunde tegen de aanrecht en haalde haar schouders op toen Doc antwoordde. "Ik hoop dat jullie gelijk hebben." mompelde ze terug terwijl ze weer van haar drankje dronk. 'Ik? Beter? Wat is er nu weer beter? Ik ben een heel ander persoon dan die Maria maar lijk gewoon op haar. Maakt dat mij beter?' dacht Kuromu, die er duidelijk niks van snapte.

Kiichi zuchtte. "Fine. Dan blijf ik hier op dit schip tot ik met die kapitein van jullie mag praten." zei het koppige meisje die naar een stoel zocht. Ze zat neer en keek dan weer naar Doc. Tsja, hij was degene die altijd antwoordde, dus... "Wat was dat drankje precies? Ik heb nog nooit gehoord over zoiets dat je een boost geeft en dat je dan schade oploopt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptydo dec 19, 2013 9:39 am

Hiro wou graag naar buiten om weer ergens rustig te zitten zonder al die mensen in zijn buurt maar hij dacht dat het toch een beter idee was om te blijven want het kon zijn dat er nog meer interessante informatie zou uitgesproken worden. 'Een drankje dat je een boost op alle vlakken geeft? Waarschijnlijk is dit speciaal voor DF users gemaakt om hun krachten nog erger/sterker te maken. Als een normaal iemand dat zou drinken zou er amper iets veranderen.' dacht hij over de vraag van Kiichi.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptydo dec 19, 2013 4:05 pm

Doc zuchte en zei "Het is en blijft een experimenteel drankje genaamd 'Blood of the lost.' Ik kan niet zeggen wat erin zit want dat weet ik niet. Wolf heeft het zelf bedacht tijdens de oorlog." Hij zuchte "Hij hield en houd het geheim zolang het niet volledig functioneel is." Hij sloot zijn handen voor zijn gezicht en sloot zijn ogen "Het geeft zoals eerder uitgelegd het boost zijn krachten. Maar als ik het goed begreep werkt het ook bij gewone mensen. Maar met minder neven effecten. Hoe gevaarlijker de fruit hoe gevaarlijker de neveneffecten." Doc deed zijn ogen open en keek naar de deur. De deur was toe en keek terug naar de groep "Wolf zijn fruit is een mythical zoan, en een van de meest onduidelijkste van alle vruchten die er maar zijn, in totaal 2 mensen voor hem die die vrucht hadden. De eerste was 700 jaar geleden de tweede 350 jaar geleden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptydo dec 19, 2013 6:42 pm



" 'Blood of the lost' hm... Nog nooit van gehoord." mompelde Kiichi toen Doc het principe van het drankje uitlegde. 'Dus als ik graag iets meer van het drankje wil weten moet ik het aan de slapende kapitein vragen' dacht ze met een zucht. "Ne, ik weet dat julllie toestemming van jullie kapitein nodig hebben, maar zou het erg zijn als ik in jullie crew kom? Want deze crew lijkt me best wel interessant en een toffe groep." vroeg Kiichi met een lief glimlachje. Ze zou het geweldig vinden als ze toestemming kreeg. "Whoa, zo'n zeldzaam duivelsvrucht? Hoe sterk is het eigenlijk?" vroeg het meisje weer. Ze was super nieuwsgierig nadat ze het verhaal had gehoord, en bleef maar vragen verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptyvr dec 20, 2013 9:49 pm

Doc schudde zijn hoofd en zei "Normaal beslis Wolf erover maar omdat hij er niet is beslist Freddy het." Hij keek naar Freddy en haalde zijn schouders en zei "Maakt mij niet uit. Zolang ze ons maar niet gaat verraden of er probeert met het drankje vandoor te gaan." Hij kwam terug recht en zei met een killer aura rond hem "Als je ons of Wolf belazert maak ik persoonlijk sushi van je terwijl je nog leeft." Hij stapte weg en liet zijn aura zich achter volgen. Doc keek terug naar de rest en zei "Goed, je bent dus tijdelijk in dienst. En voor je vraag van daarnet. Ja het komt maar een keer voor in de 350 jaar. Het is sterk als je het goed en veel geduld traint en je erg veel geluk hebt." Hij nam iets te drinken en vroeg "Iemand ook iets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptyza dec 21, 2013 7:12 am



Kiichi lachtte en schudde haar hoofd. "Maak je geen zorgen, ik was gewoon nieuwsgierig. Ik heb dat drankje niet nodig ofzo." zei ze met een lieve glimlach. "En oh, maak je ook geen zorgen om het verraden. Wolf heeft me gered van die Jupiter ofzoiets, die vreselijke man, en ik ben hem heel erg dankbaar." zei het meisje er nog bij. Toen Doc vroeg of dat iemand iets te drinken wou schudde het meisje haar hoofd. "Hoe kent Wolf die Jupiter eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptyza dec 21, 2013 10:10 am

Wolf was wakker geworden van de pijn en dorst en is naar de keuken gewandeld. Toen hij aan de deur stond en naar de rest luisterde, opende hij de deur en zei "Het front. Hij hoorde bij de drieling." Hij wandelde rustig naar de frigo en nam een fles spuitwater en dronk er wat van en wandelde naar de deur en stopte vlak voor de deur. "Jupiter ging bij de marine en werd admiraal, Seth ging voor zijn eigen goed dunk op zei en werd een van the emporors en shishibukai. En dan heb je nog Jack, hij werd huurling en bezit nu een grote deel van de illegale handelingen tussen verschillende koninkrijken en eilanden." Wolf wandelde naar buiten en ging naar zijn kamer. In zijn kamer sloeg hij zijn arm rond zijn maag en hoestte bloed op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptyza dec 21, 2013 1:23 pm

Hiro luisterde nog altijd mee naar de gesprekken die werden gevoerd in de keuken. Dan hoorde hij de uitleg van kiichi vallen over dat ze werd gered van die jupiter. Hij wou net iets zeggen toen de kapitein plots even naar binnen kwam gewandeld en wat vertelde over hoe hij die jupiter kende. Wanneer hij terug weg was hervatte hij wat hij wou zeggen. "Je werd niet gered van de bekende admiraal Jupiter, het was een fake, een bedrieger, iemand die de admiraal jupiter in het zak wou zetten." legde hij uit aan Kiichi zonder oogcontact met haar te maken. Hij stak vervolgens zijn hand op voor het aan te geven dat hij wel iets wou drinken. "Cola graag." zei hij vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptyzo dec 22, 2013 1:10 am



Kiichi zei voor eventjes niks en dacht na over de woorden van Wolf, die voor even binnen kwam en weer snel buiten was. 'Ik wist niet dat die Jupiter nog broers had... Interessant' dacht het meisje. Ze keek dan weer naar Hiro. "Een fake? Fijn, ik werd nog eens door een fake admiraal mishandeld." mompelde ze zacht. Toen de kapitein weer naar buiten ging volgde ze. "Ne, ik zou graag bij jouw crew komen. Zou dat mogen?" vroeg Kiichi aan Wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptyzo dec 22, 2013 5:38 am

Wolf leunde tegen de deur en zei "Doe maar." Hij veegde het bloed op zijn boek af en ging verder slapen.

Jill luisterde en keek naar wat er was gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptyma dec 23, 2013 12:34 am

Geen interactie met Hiro gebeurd dus ik kan weer niets bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptyma dec 23, 2013 2:51 am



Kiichi@
Ze wandelde weer terug naar de anderen, naar de keuken. Toen ze binnen was grijnsde ze bij naar de anderen. "Yay~! Ik mag in deze crew~ Maak jullie geen zorgen, ik zal niemand verraden!" zei ze blij, vooral tegen Hiro aangezien ze elkaar al kenden. "Zit jij by the way zelfs wel in deze crew?" vroeg ze aan hem terwijl ze hem weer zachtjes porde.

Kuromu@
Het meisje zag, net zoals Jill, wat er was gebeurd met Wolf. Een kleine zucht verliet haar mond en ze wandelde de keuken uit. 'Onze kapitein ziet er ook niet gezond uit' dacht ze terwijl ze naar Wolf's kamer liep. Misschien kon hij wel wat hulp gebruiken, zo niet, gezelschap. Hij bleef hoe dan ook haar kapitein, al was ze geen dokter. Iedereen moest zijn of haar baas/leider toch helpen en verzorgen in zo'n situatie?
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptyma dec 23, 2013 1:58 pm

Wolf kon niet slapen. Alles deed nog pijn inclusief zijn ingewanden. Hij hoestte nog eens en nogmaals met bloed. Hij veegde het bloed terug af aan zijn broek en zat recht op. Hij wist dat geen goed idee was maar hij kon zijn crewleden niet in gevaar laten lopen. Hij zuchtte en kon zich wel voor zijn kop slaan. Hij had zijn eigen bijna vermoord voor de zwakste van de drieling. sloot zijn ogen en plaatste zijn hand voor zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptyma dec 23, 2013 10:16 pm

Hiro stond maar wat te leunen tegen de muur (met zijn cola als die doc wel iets deed). Veel nuttige informatie hoorde hij niet meer dus was hij van plan om deze kamer te verlaten maar hij dacht toch maar om 5 minuten te wachten, misschien dat er nog wel iets zou gebeuren ofso. Plots kwam dan die vrouw weer binnen. Hiro rolde met zijn ogen toen hij zag dat ze naar hem toe ging. 'Wat moet ze nu weer?' dacht hij voor ze aan hem een vraag stelde. "Nope, wanneer ik een kans zie voor een ander transport of stad, dan stap ik af." zei hij tegen haar. Eigenlijk wou hij nog zeggen dat hij niet weg ging voordat hij hier iets afgehandeld had maar dat zei hij toch maar niet, het waren haar zaken niet. "Veel plezier in je nieuwe crew, de marine zal blij zijn. Piraat." zei Hiro nog eventjes tegen de vrouw voor hij de keuken uitging en weer buiten tegen de rand van het schip leunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptydi dec 24, 2013 11:07 am



Kuromu wandelde zonder te kloppen binnen in Wolf's kamer. Toen ze hem bloed zag hoesten zuchtte het meisje. "Oi. Ga liggen en slaap. Je ziet er niet goed uit." zei ze zonder emotie tegen haar kapitein. Het klonk als een bevel (stiekem was het er ook eentje) maar zo bedoelde ze het ook weer niet.

Kiichi trok haar wenkbrouw op en volgde Hiro. "Oi, Kotarou. Doe je niet mee? Ik zou het leuker en fijner vinden als je mij helpt hier~" zei het blauwharig meisje tegen de blonde jongen. "We hebben al eens samen moeten werken werken dus waarom nu niet? Deze crew lijkt me interessant en tof."
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptydi dec 24, 2013 12:32 pm

Wolf keek haar aan en glimlachte flauwtjes. Hij vroeg aan haar "Hoe is het met je?" Hij veegde snel het bloed af van zijn hand en onderlip. Hij hoopte dat ze dat niet zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptywo dec 25, 2013 12:02 am

Wanneer Hiro zich rustig tegen de rand van de boot leunde keek hij naar de vrouw die tegen hem (zaagde) bezig was. Hiro keek eerst een paar keer naar rechts en links om te zien of er niemand was, vervolgens lette hij ook op de trillingen die hij binnen kreeg door zijn oren voor eventuele mensen die bedenen door het raam konden afluisteren bijvoorbeeld. Wanneer hij zeker wist dat niemand hun gesprek kon horen gaf hij een antwoord. "Ik denk niet jij mijn hulp nodig hebt. En tegen mij moet je niet alsof doen dat het hier echt gaat om het meedoen met de crew hier. Ik ken je al goed genoeg om te weten dat je hier voor iets totaal anders bent." zei hij tegen haar. Ze heeft gelijk, ze hebben al eens samen moeten werken, daarom dat hij juist zeker is over wat hij nu denkt dat haar plan is. Waarschijnlijk is hij haar volgend doelwit hierna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptywo dec 25, 2013 12:22 am



Kuromu rolde haar ogen. Wat Wolf ook deed, ze zag het bloed wel. "Baka. Zorg zelf eerst voor jezelf en je half dode lichaam voor dat je je zorgen maakt over anderen. Je hoest bloed, heb amper energie en bent nog wakker? Ga toch rusten, jfc." zei het meisje kil terug tegen haar kapitein.

Kiichi lachtte. Ongelooflijk, die Hiro. "Ik heb je hulp wel nodig. Je weet dat ik niet zo sterk ben." zei ze tegen Hiro. Het meisje kruistte haar armen en keek de jongen nu doodserieus aan. "Een meisje geen hulp aanbieden is niet volgens de etiquette, Kotarou. En een meisje afwijzen als ze hulp vraagt kan gewoon niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Emptywo dec 25, 2013 6:05 am

Wolf lachte zachtjes toen Kuromu met haar rolde en hem duidelijk maakte dat ze het wel zag. Hij keek haar in de ogen en vroeg "Wat is Jfc?" Hij bleef haar aan kijken en vroeg "Mag ik weten wat Doc heeft gezegd toen ik hier was?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One piece private (Woetri & Mikaze Ai)
Terug naar boven 
Pagina 18 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One Piece [Like A Sir]
» One Piece+Naruto=Our Rp [Like a donut]
» One Piece+Naruto=Our rpg PART II
» One Piece+Naruto=Our rpg PART III
» Deangelo Carlos Hull [One Piece oc]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Anime-
Ga naar: