IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 One piece private (Woetri & Mikaze Ai)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Volgende
AuteurBericht
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 1:55 pm

Dit is een topic dat zich in een andere universum afspeelt dus je kun alle devil fruits nemen. en het is een prive topic. Mensen die mee willend doen, gelieve mij een PM te sturen en wachten tot ik antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 2:08 pm

Naam: Wolf Bloedhond
Leeftijd: 25
Geslacht: Man
Devil fruit: draak draak devil fruit
extra informatie: Wolf heeft draken vleugels op zijn rug en draagt een zwarte mantel op zijn rug. Hij draagt een draken ketting en een draken riem. zijn broek is bloedrood samen met zijn t-shirt en schoenen. De schoenen zijn zwarte combatboots.

Naam: Hinata Haru
Leeftijd: 23
Geslacht: vrouw
Devil fruit: spin spin fruit (Zoan)
Extra informatie: ze kleedt zich graag in kledij met spinnen erop. Ze heeft op haar lichaam veel tatoe's met spinnen, spinachtige en spinnenwebben op. en ze heeft een ooglapje met eronder een andere oogkleur

(ze lijkt op Misaki Mei van Another)


Laatst aangepast door woetri op zo nov 03, 2013 1:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 2:21 pm

Naam: Hakuryuu Tennobori
Leeftijd: 19
Geslacht: man
Devil Fruit: weet geen naam voor een devil fruit xD
Met zijn devil fruit kan Hakuryuu lucht besturen. Niet zoals Caesar, maar het lijkt erop. Hakuryuu kan bijvoorbeeld mensen niet stikken ofzo.
Extra informatie: Hakuryuu is een heel kille jongen, die altijd serieus is. Toch is hij heel diep in zijn hart ergens best wel aardig
Foto: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


Naam: Kuromu Saki
Leeftijd: 18
Geslacht: vrouw
Devil Fruit: Kuromu kan illusies creëren. En niet zo maar illusies. Ze kan je bijvoorbeeld heel veel pijn laten lijden alsof je een hele diepe snee krijgt in je arm, terwijl het in het echt misschien naar een schrammetje is ofzo.
Extra informatie: Kuromu zegt niet veel. Je zult wat moeite moeten doen om haar aan de praat te krijgen.
Foto: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Naam: Kiichi
Leeftijd: 17
Geslacht: vrouw
Devil Fruit: Kiichi  heeft geen duivelsvrucht.
Extra informatie: Kiichi is iemand die heel hard op de etiquette en beleefdheidsregels let. Ook wilt ze vaak dat alles perfect is tot in de puntjes. Ze heeft weinig geduld voor iedereen, kan opdringerig zijn en is nogal opvliegend. Soms kan je haar gewoon een echte bitch of drama queen noemen. Kiichi heeft geen duivelsvrucht, maar ze is wel een goede vechtster. Ze gebruikt een scythe dat gemaakt is uit seastone, en andere kleine wapens dat uit diezelfde stof zijn gemaakt. Ze ziet er misschien wel klein en zwak uit, maar haar mag je niet onderschatten.
Foto: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


Laatst aangepast door Mikaze Ai op wo dec 11, 2013 1:56 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 2:35 pm

Wolf was aan het wandelen in Logue Town. Terwijl hij aan het wandelen was liep hij in de schaduwen van de gebouwen. Zo onopvallend mogelijk. Terwijl hij aan het wandelen was merkte hij op dat het een best wel een mooie stralende dag was. Hij wandelde verder tot hij aan een bar uit kwam. Hij ging naar binnen en bestelde een glas schotse whisky. Hij zat met zijn rug tegen de muur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 2:41 pm

Hakuryuu.

Hij wandelde rond in Logue Town, en keek af en toe eens binnen bij een winkeltje voor een nieuwe jas. Veel zin had hij niet om iets te doen vandaag. Het was veel te mooi weer om te vechten of om iets anders nutteloos te doen. Na een paar minuten vond hij nog geen leuke jas voor hem, dus besloot hij om iets te gaan drinken. Hij wandelde dezelfde bar in zoals Wolf en bestelde gewoon een pintje. Hij ging zitten en begon te denken. 'Humpf. Ik weet niks te doen...' dacht de jongen terwijl hij van z'n pintje dronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 2:54 pm

Wolf zat te drinken toen er een man binnen kwam. Hij zag dat de bar leeg was buiten hun 2 een de barvrouw. Hij stapte naar de man en vroeg "Vindt je het erg dat ik erbij kom zitten?" Hij keek naar de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 3:05 pm

Hakuryuu.

Hij keek om toen Wolf tegem hem praatte. "Nee. Doe maar wat je niet laten kan." antwoordde de jongen droogjes. Iemand die bij hem wou zitten gebeurde niet vaak, dus eerlijk gezegd wist Hakuryuu gewoon niet hoe hij hierop moest reageren. Moest hij nou lief reageren en ja zeggen? Of kil zoals hij net deed? Hij wist het echt niet, en hoopte ergens dat hij de andere niet had gekwetst ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 3:22 pm

Wolf keek naar de jongen en zat neer. Terwijl hij verder dronk vroeg hij "Ben je hier ook als tussenstop?" Wolf was zelf op reis en was tijdelijk in Logue Town. Hij was opzoek naar iets. hij weet niet wat maar iets in hem zei hem dat hij iets moest zoeken. Noem het instinct of wat je wilt maar iets in hem zei het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 3:29 pm

Hakuryuu.

Hij knikte als teken dat hij hier ook voor een tussenstop was. Voor wat precies? Dat wist hij zelf niet eens. Hakruyuu vond dat hij gewoon een dagje vrij moest hebben in plaats van de hele dag op 'n bootje zitten rond dobberen en niksen. En een dagje rusten en rondkijken in een village was bovendien lekker relaxend. “Ben je piraat?" vroeg hij aan Wolf. Aangezien Wolf 'tussenstop' zei, dan betekende dat vast dat hij meestal ook ergens anders was. Dus dacht Haku dat Wolf ook 'n piraat was. Het was maar een gok.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 3:39 pm

Wolf glimlachte en zei "Ik zou het zo niet echt noemen. ik noem me zelf liever een freelancer maar ongeveer ja." Hij dronk nog wat en stelde zich voor "Mijn naam is Wolf, Wolf Bloedhond. Sommige noemen me wel 'De draak van het oosten.'" Hij dronk verder en keek naar buiten en keek uit naar enige toevallige marniers die voorbij kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 4:08 pm

Hakuryuu.
'De draak van het oosten? Daar heb ik al eens van gehoord. Maar voor de rest weet ik er niks van' dacht hij en hij dronk.nog een slok van zijn pint. "Ik ben Hakuryuu Tennobori. Kortweg Hakuryuu of Haku." stelde hij zichzelf ook even kort voor. "Draak van het oosten huh… Wat heb je allemaal uitgespookt?" vroeg de jongen nieuwsgierig aan Wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 4:16 pm

Wolf lachte en vroeg "Heb je gehoord van dat ene gebouw een paar eilanden verder dat explodeerde de overlevende zeiden dat een draak hun aanviel?" Hij lachte bij de herinnering de explosie bij de slavenhandelaars. Hij haalde een sigaar uit en vroeg "Stoor het je als ik rook?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 4:22 pm

Hakuryuu.
Hij schudde zijn hoofd langzaam, als antwoord op beide vragen. Maar aangezien het misschien niet zo duidelijk overkwam, antwoordde hij nog eens apart ook. "Hm, nee. Ik heb er nog niet van gehoord. Heb jij dat veroorzaakt? En nee hoor, het stoort niet als je rookt." Hakuryuu wist wel dat het niet zo gezond was, dat roken, maar ah, voor eentje kan het niet zoveel kwaad, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 7:03 pm

Wolf knikte terwijl hij zijn sigaar opstak en vroeg "Heb je gehoord van die piraten boten en marine boten die ontplofte op de rand van de East en West blue?" Hij glimlachte en stak een sigaar uit en vroeg "Moet jij eentje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 7:07 pm

Hakuryuu.
"Piraten boten en marine boten die zijn ontploft? Dat heb ik wel gehoord ja. Maar veel weet ik er.niet over." antwoordde hij. Toen Wolf een sigaretje aanbood schudde Haku zijn hoofd langzaam. "Nee dankje, ik rook niet." zei hij met een kleine glimlach terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 7:21 pm

Wolf begon te lachen en zei "Daar hebben ze de schuld op elkaar geschoven. Ze waren in de weg van mijn schipje." ja zijn 'schipje' een zwart spaans galjoen met een draken boegbeeld en een draken piratenvlag. Wolf vroeg "Waarom ben jij eigenlijk op zee Haku?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 7:36 pm

Hakuryuu.
"Dat was een slimme zet van je." zei hij met een klein lachje. Toen Wolf vroeg waarom hij precies op zee was, dacht Haku heel even na. "Ik heb niks beters te doen. Het leven op land is veel te saai." antwoordde hij met een klein, arrogant grijnsje. Toch was die grijns niet arrogant bedoelt ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 8:00 pm

Wolf lachte en zei "Wel, dat kan van tijd waar zijn. maar op zee kan het van tijd no saaier zijn. Ik heb bij voorbeeld 3 maand op zee gedobert zonder een briesje wind. toen realiseerde ik me dat mijn zeilen stuk waren." He blaasde rook uit zijn neus gelijk een draak en vroeg "Wat voor schip heb je Haku?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 8:13 pm

Hakuryuu.
Een klein lachje kwam er uit zijn mond. "3 maanden? Dat is ook lang." zei hij met een normaal, klein grijnsje. "Wat voor schip? Hm... Ik heb geen bepaald schip. Ik steel elk schip dat ik cool vind." antwoorde Hakuryuu op Wolf's vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 8:22 pm

Wolf lachte en zei "Wel, waarom kom je dan niet in mijn crew. Heb je een vaste plaats en laat je geen sporen meer na. Dus wat denk je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 8:26 pm

Hakuryuu.
Hij dacht even na over het voorstel. Het was geen slecht idee, want in zijn eentje kon hij niet veel doen. Gezelschap was altijd leuk, toch? "Jouw crew? Klinkt niet slecht." antwoordde hij , weer met een grijns. "Als jij en je andere leden het goed vinden... Dan ben ik in." zei hij er nog achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 8:41 pm

Wolf lachte en zei "Die zullen daar geen bezwaar tegen hebben. In feiten zijn er maar met ons meegerekend 4. Een kok en een dokter." Hij begon verder te drinken en zei hij "O en het is geen goed idee om me te backstabben. Dat loopt meestal niet goed af voor die persoon."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 9:18 pm

Hakuryuu lachtte. "Niet backstappen? Hoezo niet? Ben je dan zo sterk?" zei hij nieuwsgierig en al grijnzend. Hij was best geïnteresseerd in zijn nieuwe crewsleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
woetri

woetri


Aantal berichten : 339
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hatredcopter

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 9:24 pm

Wolf lachte en zei "Sommige zeggen van wel ik vindt van niet. maar krijg me niet kwaad." zijn ogen begonnen rood te gloeien als waarschuwing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Emptydi okt 29, 2013 9:40 pm

Hakuryuu grijnsde alleen maar breder toen hij Wolfs ogen rood zag gloeien. "Vertel me dan eens waarom je zo gevaarlijk bent, hm." zei hij tegen Wolf. Haku was niet bepaald iemand die snel bang was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty
BerichtOnderwerp: Re: One piece private (Woetri & Mikaze Ai)   One piece private (Woetri & Mikaze Ai) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One piece private (Woetri & Mikaze Ai)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 20Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One Piece [Like A Sir]
» One Piece+Naruto=Our Rp [Like a donut]
» One Piece+Naruto=Our rpg PART II
» One Piece+Naruto=Our rpg PART III
» Deangelo Carlos Hull [One Piece oc]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Anime-
Ga naar: