IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cursed [1x1 RPG with Achmed]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyzo dec 29, 2013 1:52 am

Hiro dacht even na bij de vraag van Niseno. Waarmee zou hij mee kunnen helpen bij het "bewerken" van men auto. "Ik denk het niet, veel ga ik ook niet doen. Enkel een gat in het dak van mijn jeep zagen, dat is al." legde hij uit. Dan sprak het klein meisje plots en wees ze naar de voordeur om aan te geven waar Clear was. Hiro wandelde naar de voordeur, deed het open en keek rond. Helaas was er nog geen clear te zien."Ik zal dan maar even wachten zeker, de anderen hebben hun handen toch al vol en waarschijnlijk houd katashi er al toezicht op." vertelde Hiro nadat hij terug naar binnen kwam in de zetel ging zitten. Dan stelde Ringa weer een vraag en keek hij naar haar. "Neen we gaan niet rijden, we gaan een paar aanpassingen aanbrengen. legde hij uit aan het niet veel begrijpend kind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyzo dec 29, 2013 3:32 am




Niemand@
Niseno knikte. "Goed dan. Als je iets nodig hebt... Vraag maar." zei de man tegen Hiro, voor dat hij naar boven ging. Hij wou nog steeds een dutje doen, en hopelijk ging het deze keer zonder problemen. Onderweg naar boven, op de trap, dacht Niseno na over Clear. Die robot was random en zonder iets te zeggen weg gegaan. Oke, Clear had wel iets gezegd tegen Ringa, een kleuter. Maar stel je voor als zij het vergat ofzo... 'Die robot kan in het vervolg alles beter  vermelden tegen een iets ouder iemand' dacht Niseno.

Ringa zag hoe Niseno wegging en Hiro in de zetel ging zitten. Haar glimlachje verdween meteen toen Hiro zei dat ze niet gingen rondrijden met de auto, het kind was teleurgesteld. Het kleine meisje klom op de zetel en ging naast Hiro zitten. Met opnieuw een blij gezichtje vroeg ze aan de oudere jongen "Mag Ringa dan meekijken of meegaan?". Ze had geen zin meer om thuis te niksen. Het hele huis had ze al gezien, inclusief de garage waar Toukino's paard meestal stond. Veel was er niet te doen, en dus verveelde Ringa zich enorm.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyzo dec 29, 2013 10:47 pm

Hiro keek weer even raar naar het klein meisje nadat ze die vraag stelde. 'Een klein kind wilt graag kijken naar hoe we aan een auto werken? Die kleine kinderen hun interesses verander constant precies.' dacht hij erover na. "Ja is goed als je maar bij gevaarlijke momenten even afstand houdt." zei hij tegen Ringa.

(Nu mag Clear komen cuz i'm running out of "inspiration-juice" ^^")
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyma dec 30, 2013 10:14 am



Niemand@
"Is een auto bewerken dan gevaarlijk?" vroeg Ringa met een schefe hoofdje, omdat ze het niet goed snapte. Ze besefte niet wat er gevaarlijk kon zijn aan het werken van een auto. Voor haar was werken aan een auto... Wielen wisselen, de auto een nieuwe kleur geven, etc. Natuurlijk was dat niet gevaarlijk als je alleen maar aan die dingen kon denken. Omdat ze toch nog mee mocht gaan, was Ringa weer opgewekt. "Onii-- eh, Otou-chan is lief." zei het kind glimlachend tegen Hiro.

Clear was aan het prutsen met zijn data. Nieuwe informatie moest hij opslaan, en oude/nutteloze weggooien. Veel nieuws was er eigenlijk niet, daarom dat de robot naar buiten was gegaan. Hij was opzoek naar duh, iets nieuws. Maar aangezien hij niks had gevonden, keerde de robot terug. Hij deed de deur open en wandelde naar de living. Meteen zag hij Hiro en Ringa op de zetel zitten, en praten over iets. "Ha~ Hiro-san, Ringa-chan, hebben jullie het gezellig?" vroeg Clear aan de twee. 'Master is hier niet... Ik vraag me af waar Master is' dacht de robot toen hij zag dat zijn meester er niet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyma dec 30, 2013 7:12 pm

Hiro zat maar verveeld te wachten in de zetel. De vraag van Ringa beantwoorde hij niet omdat het later waarschijnlijk wel duidelijk zou worden, maar hij kon natuurlijk nog niets doen aan zijn auto als hij geen gereedschap heeft. Wanneer hij de deur hoorde open gaan, keek hij ernaar en zag hij Clear binnen wandelen. 'EINDELIJK' dacht Hiro. "Heb/ben je tijdelijk een een cirkelzaag voor me? Ik wil graag iets aanpassen aan mijn auto waarvoor ik dat nodig heb." stelde hij meteen aan de robot zonder te antwoorden op de commentaar van Clear.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptydi dec 31, 2013 5:47 pm



Niemand@
Clear knikte zachtjes en traag toen Hiro om een cirkelzaag vroeg. "Een van mijn armen/handen kan ik veranderen in een cirkelzaag, maar eentje apart heb ik niet." was de robot zijn antwoord erop. Zoiets had hij nooit op zak, maar de professor die Clear had ontworpen had hem ontwikkeld tot een soort van gereedschapskist: als je iets nodig had, dan had je ongeveer wel 70% de kans dat Clear het kon tevoorschijn halen met zijn robot-skills. "Hoezo ga jij je auto aanpassen? Hoe ga je het precies veranderen?" vroeg Clear nieuwsgierig.

Ringa keek van de ene jongen naar de andere. Ze had geen flauw idee over wat het ging. Oke, ze wist wel dat ze de auto gingen aanpassen enzovoort, maar wat een cirkelzaag was wist ze niet, wat eigenlijk best wel normaal is voor een klein kind zoals haar, zonder bijzonder hoog IQ ofzo. Al zwijgend probeerde het kleine meisje hun gesprek te volgen, terwijl ze ook hoopte dat ze mocht meegaan. Tsja, hier in het huis was er niet veel te doen voor een klein kind als Ringa; iedereen was zo goed als weg en Peter sliep. Ze wist trouwens niet eens dat er een Peter was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptywo jan 01, 2014 12:26 am

"een van men armen/handen kan ik veranderen in een cirkelzaag.", vlak nadat clear dat zei, stak Hiro zijn hand naar hem uit om aan te geven dat hij moest stoppen. "Goed genoeg, kom mee." zei Hiro daar direct op en wandelde dan meteen naar buiten naar zijn auto. Hij klom vervolgens via de motorkap van zijn jeep op het dak. Als hij er stond gaf hij een teken aan de robot om er ook op te klimmen en wees hij dan naar de plek waar clear een cirkel moest zagen. "Hier moet je een grote cirkel zagen, minstens groot genoeg om een persoon er uit te laten kruipen. Oh en liefst zo veel mogelijk in het midden." gaf hij aan aan clear. Om in het midden een cirkel te zagen was het waarschijnlijk niet zo moeilijk, het is een robot, waarschijnlijk kan die dat allemaal wel berekenen ofsoiets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptywo jan 01, 2014 3:19 am



Niemand@
Clear wandelde achter Hiro, naar zijn auto. Eerst bekeek de robot de hele auto, niet om iets te doen ofzo, gewoon uit nieuwsgierigheid. Hij klom daarna ook op het dak, toen Hiro aangaf dat hij ook erop mocht gaan. "Een grote cirkel, groot genoeg om een persoon er in en uit te laten kruipen en zo veel mogelijk in het midden..." vatte de robot samen toen hij het dak bestudeerde. Heel eventjes staarde Clear naar het dak; hij moest alles nog berekenen, zoals de diameter van de cirkel, de afstand van de cirkel tot de rand van het dak,... Als een robot moet hij dat natuurlijk allemaal kunnen. "Alright, ik doe het." zei hij, en meteen veranderde hij zijn ene arm in een cirkelzaag. Vervolgens ging Clear aan het werk.

Ringa volgde de twee oudere jongens, al huppelend maar zwijgend. De jongens moesten aan het werk, en mensen storen was niet beleefd, dat wist het kleine meisje wel. Toen ze aankwamen bij de auto stond het kind ergens naast het voertuig terwijl ze naar het dak keek. Verder deed ze niets, want stel je voor dat ze iets fout deed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptywo jan 01, 2014 10:49 pm

Zodra clear eraan begon ging Hiro van dat dak af. Door het zagen ik het dak van de auto komen er rode vonken in de lucht terecht die naar verschillende kanten op gingen. Natuurlijk had hij al gezien dat het klein meisje er ook was en dus duwde hij haar een beetje naar achter zodat ze niet zou geraakt kunnen worden door zo'n vonk of ander vliegende stukjes metaal bijvoorbeeld. "Dit is wat ik dus bedoelde met "gevaarlijk". zei hij terwijl hij naar de zagende clear stond te kijken, terwijl het tegen Rigz bedoeld was. Rustig wachtte hij verder af tot Clear klaar zou kunnen zijn, een grote cirkel uit metaal zagen is natuurlijk niet zomaar in een handomdraai gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptydo jan 02, 2014 2:19 am



Niemand@
Clear bleef doorzagen. Hij stopte eventjes om te zien of dat alles wel klopte en volgens zijn berekeningen waren. Alles klopte tot nu toe, dus ging hij weer verder met zagen. Na een paar minuten stopte Clear en veranderde zijn arm weer terug. "Klaar, Hiro-san! Hier kan iedereen door, plus het is in het midden." zei de robot blij tegen de andere jongen die naast de auto stond. Trots keek de robot naar het gat dat hij had gezaagd en sprong van het dak.

Ringa verstopte zich achter Hiro terwijl ze naar de auto keek. Die vonken vond ze mooi, al had ze eerlijk gezegd geen idee wat het is. Ze hield Hiro's hand vast terwijl ze verder keek; het kind was toch bang om geraakt te worden. Toen Clear klaar was liet Ringa Hiro los en stapte ze weer een beetje naar vood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptydo jan 02, 2014 11:58 pm

Wanneer Clear klaar was en dat ook nog eens zei, klom Hiro terug op het dak en bekeek hij het gat. De grote leek in orde te zijn en het is goed in het midden waardoor de mensen op het tweede bank erdoor konden staan en schieten. Dan voelde Hiro met zijn vinger aan de rand van het gat en liep hij meteen al een snee op door het scherpe metaal. Je hoorde hem zuchten en zag hem nadenken. "Wat zou er in deze village zijn dat deze scherpe rand ongevaarlijk maakt?" dacht hij luidop. Dekens? Rubber? ...?" probeerde hij zelf zijn vraag te beantwoorden. Dan keek hij weer naar clear "of heeft de robot niet iets in zijn "data" zitten over een stof dat in deze village te vinden was, dat je kan beschermen tegen scherpe metale randen?" vroeg hij aan de robot dat ietsje lager stond dan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyvr jan 03, 2014 6:13 am



Niemand@
Clear schudde zijn hoofd. Een stof dat die scherpe randen ongevaarlijk maakte...? "Volgens mijn data is er geen rubber in de village. Nahja, ik heb er nog geen gezien. Ik heb wel anti-youkai stoffen gevonden. Heel weinig, maar misschien doet dat iets tegen die randen?" antwoordde de robot braafjes. Die randen waren inderdaad een probleem, zelfs voor Clear. Als hij perongeluk tegen die randen schuurt, kan er iets kapot gaan. "Smelten, helpt dat? Ik kan het metaal misschien smelten en een beetje vervormen zodat het minder scherp is..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyvr jan 03, 2014 3:31 pm

Hiro dacht samen met Clear voor een oplossing om het probleem van de scherpen randen op te kunnen lossen. Dan kwan blijkbaar Clear met een briljant idee om het metaal te smelten. "Ah, ik wist niet dat je dat kon. Dat is een briljant idee. Smelt het en de bovenkant om naar beneden zodat het gebogen metaal is. Zo kan je je onmogelijk eraan snijden." legde hij uit. Hiro sprong weer van het dak van zijn auto af om plaats te maken voor Clear. Hiro duwde weer Ringa een beetje naar achter want om metaal te kunnen smelten heb je wel wat serieuze hitte nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyza jan 04, 2014 12:03 pm



Niemand@
Clear grijnsde toen Hiro zei dat het een briljant idee was. Een compliment kreeg de robot niet vaak, beter gezegd, hij had al geen compliment gekregen in 2 jaar ofzo. "Ik weet niet of dat ik het echt wel kan smelten... Maar ik probeer wel wat." mompelde de robot. Uit zijn jaszak haalde Clear zijn grijze masker eruit om zijn gezicht wat te beschermen. Zijn ene arm veranderde hij weer zodat hij het kon gebruiken om het metaal te smelten zoals Hiro zei.

Ringa stapte braafjes naar achter. Nu wist het klein kind wel precies hoe gevaarlijk een auto bewerken kon zijn. "Otou-san, waarom verander je de auto? Ringa vond het ook mooi toen het nog geen groot gat had in het midden..." vroeg het meisje, die natuurlijk niet altijd kon volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyza jan 04, 2014 1:58 pm

Hiro keek toe naar hoe Clear te werk ging (of ging beginnen tho). Dan keek hij om naar Ringa die een vraag aan hem stelde. "Ik verander de auto zodat we ermee kunnen rijden en ons kunnen beschermen tegelijkertijd." antwoordde hij op het klein meisje haar vraag. Meer zei hij niet want anders zou ze het toch niet begrijpen, het is tenslotte nog een klein kind. Als je ermee kan overleven, dan hoeft het niet mooi te zijn." zei hij er nog even bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptydi jan 07, 2014 3:38 pm



Niemand@
Clear ging zorgvuldig aan het werk. Eerst berekende de robot (zoals elke robot xD) hoe warm het ongeveer moest zijn om alles te kunnen smelten tot iets dat veilig was. Daarna smolt hij voorzichtig het metaal van boven naar beneden zoals Hiro had gevraagd, zodat het niet meer scherp en schadelijk was. Dit werk ging ietsjes sneller dan het zagen/snijden, omdat het ook niet zoveel was. Na een aantal minuten stopte de robot zijn masker weer in zijn jaszak en keek hij tevreden naar Hiro. "Tada~" riep Clear blij. Robot of niet, hij was altijd wel enthousiast en opgewekt.

Ringa knikte en zei verder niks meer. Ze vond ,als ze nog meer ging vragen en babbelen, dat het dan zeer irritant overkwam. Ze mocht dan wel een klein kind zijn dat nog niet veel weet, maar toch wist ze wel dat ze geen mensen mocht irriteren. Nahja, dat had ze van Mikoori geleerd, die gewoonlijk niks zegt tegen anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptydi jan 07, 2014 9:07 pm

Wanneer clear het sein (Tada~) gaf dat hij klaar was, klom Hiro weer op het dak en keek er naar. Eraan voelen om te zien of het echt wel onschadelijk was maar het was nu natuurlijk nog gloeiend heet. Vanaf nu moest hij het zo laten en zich verder bezighouden met iets anders van de auto. "Bedankt daarvoor. Zeg die hand van je dat in een zaag veranderd, kan je dat ook er "afklikken" zodat ik het zelf even kan gebruiken want ik heb nogal wat te doen nu en dat is niet in 5 minuten klaar." vroeg hij even. Nu was Hiro van plan om de voorkant van de auto te versterken zodat je ermee kon rammen. Alleen ging dit één grote klus zijn waarvoor hij zelf een zaag nodig heeft, in plaats van iemand anders met een zaag steeds precies uit te leggen wat hij steeds moet doen en dan ook nog eens vaak zal moeten wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptydo jan 09, 2014 6:43 pm



Niemand@
"Eeeeehmmm..." Clear keek naar zijn hand en veranderde het weer in een zaag. Hij ging niks zagen ofzo, maar de robot moest het eventjes bestuderen. Misschien kon hij het eraf halen, want zelf wist hij het niet zo goed. Na zijn arm te bestuderen knikte de robot. "Het gaat~" antwoordde hij blij en voorzichting nam Clear zijn eigen arm eraf. Daarna gaf hij de arm/zaag aan Hiro, zodat de blonde jongen het kon gebruiken. "Als je nog gereedschap nodig hebt, zeg maar!" zei de robot vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptydo jan 09, 2014 8:01 pm

Hiro zag alles wat clear deed vlak voor zijn ogen gebeuren. Het was een heel raar zicht wat Clear allemaal deed, eerst het de hele tijd bestuderen en dan het er zomaar afhalen. Wanneer hij de arm overhandigt wordt keek hij er heel even raar naar met een opgetrokken wenkbrouw. Je houdt niet vaak een "afgehakte" arm in je handen dat als gereedschap gebruikt zou moeten worden. "um...bedankt" antwoordde hij nog altijd met een verbaasde blik nadat hij even naar die arm keek. Hiro liet het over zijn schouder hangen en ging op zoek naar planken hout waarmee hij zijn auto zou kunnen verbeteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptywo jan 15, 2014 8:46 pm



Niemand@
Clear glimlachtte en ging van de auto weg. De robot ging terug naar het huis, aangezien zijn Master daar nog was. Hij kon zijn meester toch niet voor een te lange tijd alleen laten? Plus, als Hiro hulp nodig zou hebben (of gereedschap), dan riep hij wel. Clear was niet zo moeilijk te vinden; hij was altijd in het huis, zo niet, liet hij wel een berichtje achter.

Ringa liep achter Hiro. Ze hield wat afstand van de jongen, omdat ze de 'afgehakte' arm maar niets vond. Ze had gezien hoe Clear het ding eraf nam, en daarom vond het kleine meisje het voorwerp een beetje eng. Ze wist natuurlijk niet dat Clear een robot was, ze wist eerlijk gezegd niet eens wat in hemelsnaam een robot was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyzo jan 19, 2014 8:07 pm

Na een uurtje werken aan de auto was de voorkant eindelijk klaar. Aan de voorkant heeft hij de planken, die hij in de buurt gevonden had, er aan vast getimmerd zodat het een soort van sterke ram vormde. Zo kon je harder op iets beuken met beperkte schade. Soms is dat wel handig, in het leger had men daar natuurlijk speciaal gebouwde jeeps voor maar dit is zijn eigen auto. Hiro ging wat verder staan van zijn auto om het resultaat nog eens even te kunnen bekijken. Voor hem was het helemaal in orde en dus had hij dat arm van die robot niet meer nodig. Hij ging het huis van Misuki binnen en zocht naar Clear. "Ah clear, Hier is je....arm." zei hij terwijl hij de robot zijn arm terug overhandigde. Nu dat zijn auto af was, dacht hij er maar aan om terug te gaan naar waar de 2 aan het trainen waren. Hiro verliet het huis en wandelde in de richting van waar ze waren.
Katashi stond op van zijn stoel, hij had genoeg gezien van hoe de twee oefenden, ze hadden genoeg geoefend volgens hem. Voor de zekerheid keek hij nog een keer naar de twee dummies en zag enkel gaten in de hoofden, behalve dan de kogels die voor het eerst afgeschoten werden. Met zo'n resultaat zou Hiro hen waarschijnlijk ook al gestopt hebben, dacht Hiro. "Ok, met de revolver kunne jullie nu wel om denk ik." zei hij tegen de twee terwijl hij de twee hun revolvers tegelijkertijd naar benden duwde. "Nu gaan jullie een ander belangrijk wapen leren hanteren. De sniper." legde hij uit. Net nadat hij dat zei kwam Hiro plots aan bij het terrein met zijn aangepaste jeep. "Ah valla, daar zijn de wapens al." zei hij nog even terwijl Katashi naar de jeep wandelde, de tas met wapens eruit nam en daaruit 3 snipers haalde. 2 gaf hij aan de twee en 1 hield hij voor zichzelf. Hij klapte het statief open en legde de sniper op de grond. Dan ging hij naar zijn dummy en zette die 100 meter verder. Wanneer hij terug bij zijn sniper was, ging hij op de grond liggen, keek door de skoop, keek er geconcentreerd door en dan schoot hij een kogel door het hoofd van de pop. "Dit zou ietsje makkelijker moeten zijn omdat het stil op de grond staat, plus er is geen wind vandaag, dus de baan van de kogel zal niet afbuigen." legde hij nog even uit. Hij bleef dan nog even tussen de twee staan om te zien of ze nog vragen hadden of nog advies nodig hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptydi jan 21, 2014 3:53 pm



Niemand@
Clear zat in Misuki's huis, in de zetel wat met zijn data te knoeien. De robot was vanalles aan het updaten en oude, nutteloze info aan het verwijderen. Het was wel nodig, want zijn geheugen was ook beperkt zoals elke computer. De robot zat voor zich uit te staren, zonder enige emotie. Het was best wel een eng zicht, aangezien hij naar het niets zat te staren voor... Een uur. Clear was concentreerde zich veel te hard waardoor hij Hiro niet eens hoorde of zag. De robotarm lag waarschijnlijk gewoon wat te liggen op zijn benen.

Misuki keek naar de sniper en naar Katashi, die alles uitlegde. Ze had zo'n ding nog nooit van dichtbij bekeken, en vroeg zich ook ineens af hoe in hemelsnaam de twee jongens aan die wapens kwamen. "Vanwaar hebben jullie al die wapens?" vroeg het meisje nieuwsgierig, terwijl ze het wapen eventjes bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyma jan 27, 2014 3:12 pm

Hiro stapte uit zijn jeep en keek even naar wat katashi allemaal deed, het nemen van de snipers en het vervolgens uitleggen van hoe ze het moesten gebruiken. Zo te zien moest Hiro het allemaal zelf niet meer uit te leggen. Dus ging hij maar weer in de stoel zitten dat achter iedereen stond en keek hij toe. Dan hoorde hij dat Misuki een vraag stelde, vanwaar ze al die wapens haalde. "Van het leger." Antwoordde hij er kort op vanuit de achtergrond.
Katashi bleef gewoon observeren hoe de twee zouden vorderen, op de vraag antwoordde hij niet omdat hij al voorspeld had dat Hiro wel zou antwoorden. "Toen we vertrokken van het leger namen we ze mee." zei hij er nog wel even bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptywo jan 29, 2014 4:10 pm



Niemand@
Misuki knikte en richtte de aandacht weer op de sniper. Ze wist niet dat je dingen uit het leger mocht meenemen. Achja, wat maakt het uit, de wapens waren hier toch al. "Ne, we moeten een beetje op de tijd letten, straks is het weer donker." waarschuwde Misuki, en daarna bestudeerde ze de sniper weer verder.

Toukino keek naar het wapen. 'Zou dit handiger zijn dan een gewoon geweertje?' dacht de jongen, die duidelijk ook niks wist van wapens. Hij wist niet eens hoe dit wapen noemde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Emptyzo feb 02, 2014 10:17 pm

Hiro en Katashi stonden allebei naar de twee te staren. Ze deden er wel lang over om het wapen te bekijken, het is een sniper, meer moet je er niet over weten. Toch? "Dat is allemaal onder controle." antwoordde Katashi op Misuki haar kleine opmerking. Beide ex-soldaten bleven afwachten tot de twee misschien iets zouden doen, maar dat gebeurde niet gouw. Ze keken naar elkaar en hadden door dat ze allebei hetzelfde dachten. Katashi nam zijn sniper weer en ging tussen de twee liggen. "Je klapt het statief open (twee poten aan de loop van een sniper om hem op de grond te zetten), zet het op de grond, gaat erachter liggen, kijkt door de scoop(buis op de sniper waardoor je kan kijken naar verre afstanden), draait een beetje met je wapen zodat het juist mikt en schiet." legde Katashi uit terwijl hij ook alles uitvoerde. Hopelijk zouden de twee er nu sneller aan kunnen beginnen want als het zo blijft aanhouden, dat wachten, dan gaan we zeker ons moeten ongerust maken over het feit dat het donker gaat worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed [1x1 RPG with Achmed]   Cursed [1x1 RPG with Achmed] - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cursed [1x1 RPG with Achmed]
Terug naar boven 
Pagina 12 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: