IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 One Piece+Naruto=Our rpg PART III

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyma dec 10, 2012 6:26 am

Oh Gaaaawd. Shindou. Seriously? xDDDDDD
Ook. But de Akatsuki wilt ook nog een ander. Eentje die IN El Dorado ligt ^^

Akisuna.
"Hokee, dan gaan we naar daar~~" zei ik glimlachend, en supah vrolijk. Lols. Welke plek bedoelt hij eigenlijk? @.@
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyma dec 10, 2012 7:32 pm

of course is het niet de plaats waar de scroll zich echt bevind, ik heb hier de plaatsen niet beslist....tenzij jij ervoor kiest dat die scroll wel degelijk op die plaats ligt.

Katashi
"we moet nog een stuk wandelen, het is aan de andere kant van de stad....het is hier niet om de hoek. het is een toren waar ze hooi in bewaren, maar er is een luik in die toren in de grond dat naar een tunnel lijdt (leidt?), misschien is dat wel de plaats." vertel ik terwijl we al onderweg zijn naar de westkant van de stad.

Kaze
ik facepalm mezelf. "iets dat mogelijk is knul....vraag anders om een porche dat nog niet eens bestaat." dit is dus de reden....kinderen zijn zo hebberig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyma dec 10, 2012 7:36 pm

Shinjurou.
Met een pokerface keek hij Kaze aan. Is hij soms achterlijk ofzo? wat zou hij nu met een auto moeten doen. "Ik ben 9, zie ik eruit alsof ik auto kan rijde?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyma dec 10, 2012 8:18 pm

Van mij mag die daar liggen xDDD
@ Lisa: Is Tobi dood? Ö

Akisuna.
"Okay~" zei ik vrolijk, terwijl ik meewandelde. Scroll of niet, ik ben blij dat ik gezelschap heb. "Dussuhm, jullie willen naar dat rijk met een heleboel goud? Of...?" Vroeg ik uit nieuwsgierigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyma dec 10, 2012 8:20 pm

Nee hoor c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptydi dec 11, 2012 9:23 pm

dus....ik kan zegge dat ie daar ligt???

katashi
"jep, dat is het waar we naar zoeken. we hopen daarmee terug "de sound" te kunnen opbouwen." ik kijk even om naar jiro om te zien of hij niet weer zo'n gezicht trekt....nog altijd rustig... "nou...dan denk dat we een nieuw teamlid hebben." zeg ik even vrolijk, alsof al die gevechten rondom ons mij niets meer konden schelen.

kaze
ik facepalmde mezelf alweer...zo krijg ik nog een rode plek op mijn voorhoofd. "wat wil je graag hebben, dat mogelijk is?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptywo dec 12, 2012 12:25 pm

Shinjurou.
"heu.....een shetlander dan? Maar kleiner ga ik echt niet hoor." Met een onschuldige glimlach keek hij opzij naar Kaze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptywo dec 12, 2012 3:31 pm

Bwah jah xDD anders moet ik weer koppijn krijgen can het nadenken c':
Lislis, die anders wel dood ö

Akisuna.
"Interessant. En ohw. Nogmaals bedankt dat jullie me in dit teampie laten~~" zei ik glimlachend. Echt, het was misschien een klein ding, maar ik was ze toch wel zeer dankbaar. Zonder hun zou ik nu nog alleen ronddwalen. En. Alleen zijn. Like a zwerver D:

Kiyan.
Uit verveling dwaalde hij wat rond. In het rijk van Trafalgar Law was het veel te saai naar zijn zin. Buiten het rijk en in de buurt van het rijk van Niemand was er veel meer te doen, omdat de mensen daar iets minder schrik van hem hebben. Iets was beter dan niks. Opzoek naar een nieuwe boog wandelde hij wat rond. Ergens hoorde hij een klein kind zagen tegen een volwassenen. Waarschijnlijk zijn vader, ookal leek hij er niet echt op. Hij wierp een blik op het kind en zijn vader, toen hij voorbij liep. Opeens stopte hij, na nog een meter lopen, want hij voelde iets vreemds. Iets...Gemeens, maar krachtig. Hij keek over zijn schouder naar achter, naar de vader van het kleine jongetje. Iets in hem zei dat de vader gevaarlijk was. Er zat een vreemd ding in die gast. Nieuwsgierig luisterde hij naar het gesprek van het jongentje die om een pony zaagt en zijn papa. Er zat echt iets vreemds, groots en krachtig in die pa vond hij, al wist hij niet wat het was. Maar hij wou het wel weten. Hij was eenmaal geïnteresseerd in zo'n gevaarlijke mensen. Dat waren teminstes uitdagingen die tof waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptydo dec 13, 2012 4:58 pm

even verduidelijking voor yuki....ze zaten in de rijk van iedereen...maar ik verander het wel naar trafalgar haha xD de laatste tijd raak je nogal verstrooid zeg

en waarom schrijft lisa de laatste tijd in de "hij" vorm? is dat nu verplicht? Smile

Kaze
"...wat is dat voor iets....? ik haal wel iets te drinken, dat is ten minste 'mogelijk'." onmogelijk kind. ik heb het gevoel dat iemand naar me kijkt en op me let....maar ik reageer niet hier....niet met dat irritant kind in de buurt. dus ik ga een café binnen en haal een drankje voor kleine etter.

Jiro
Dat zij de helen tijd het zelfde zit te zeggen word wel irritant. 'bedankt dat ik in jullie teampje mag.' doe ik na, maar zonder geluid dat uit mijn mond komt en met verwijfde bewegingen. "hoe lang duurt het ook weer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptydo dec 13, 2012 5:04 pm

Gewoon omdat ik op andere sites altijd in die vorm speel en ik dat persoonlijk veel makkelijker vind x'D

Shinjurou.
"Ik heb geen dorst" Hij keek Kaze gewoon rustig na terwijl hij een café binnen ging. Wel dit ging makkelijker dan verwacht. Al huppelend ging hij gewoon weg zonder hem te volgen. In zijn ogen was hij al veel te lang bij die kerel en eerlijk gezegd was hij het best wel beu. Hij wist niet eens wat een shetlander was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptydo dec 13, 2012 5:23 pm

Te veel examens alarm @_@"
Suma. Mijn fout. En die hij-vorm....Ik wou dat eens proberen x'D

Akisuna.
Ik zag Jiro zijn mond bewegen, en kon al raden wat hij zei. Ik gaf hem een harde por in zijn zij. Ookal kende ik hem nog maar een second of twee, ik liet me door niemand pesten. Al was dit eerder plagen. Whatevaa. "Sorry dat ik jullie supah dankbaar ben ne~!" Zei ik een beetje geïriteerd, maar toch met een brede grijns. Jongens irrteren vond ik echt geweldig. Het is zo hilarisch om ze zo te ergeren, al zijn ze nog een soort van vreemden.

Kiyan.
Hij trok een wenkbrouw op toen hij het jongetje droog zag weghuppelen. Hij verwachtte dat het kind zou volgen, maar om een of andere reden deed die het niet. Omdat hij toch supah nieuwsgierig was, wou hij die 'vader' eens goed onderzoeken. Dat ding, dat volgens hem een monster is, kon nog van pas komen. En oh, dat klein joch kon misschien ook wel handig zijn aangezien dat geen gewoon kind is. Nahja, dat laatste dacht hij maar. Hoe dan ook, als hij de vader (monster) en het speciale kindje wou, dan kon hij beter eerst bij de gemakkelijkste beginnen. Het kleine jongetje werd dus zijn eerste 'slachtoffer'. Hij haalde het kleintje in met een paar passen in, greep hem vast bij zijn schouder en loet het met een ruk stilstaan. "Hi." Zei hij, zonder enige uitdrukking op zijn gezicht en kil. "Die man die drinken voor je ging halen... Zit daar een monster ofsow in?" Vroeg hij aan het kind. Hopelijk wist dat kleintje wat hij bedoelde, want het klonk nogal… Dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptydo dec 13, 2012 5:36 pm

Shinjurou.
Het ene moment was hij nog rustig aan het weg huppelen en het andere moment werd hij tegengehouden. Met een serieus geërgerd gezicht keek hij naar achter naar de persoon die hem tegen hield. Voor een klein kind stond zijn gezicht er best vrij eng bij, en dan niet te vergeten zijn ogen die er nu ook niet normaal uit zien. "Nee hoor. Daar zit alleen mijn huisdiertje in...naja, het moet er nog eens uit komen maar ik ben er nog niet goed achter hoe ik dat moest fixen." Nu stond er weer een brede glimlach op het gezichtje van de jongen terwijl hij naar boven bleef kijken naar de onbekende man. Als die hier nog lang ging blijven staan zou hij zijn poging op "ontsnappen" missen en moest hij weer wachten op een andere gelegenheid, al zou het niet moeilijk worden. Die Kaze zag er toch niet erg slim uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptydo dec 13, 2012 7:40 pm

Kiyan.
Zoals hij had gedacht zat er een beest in die ene gast. Hij liet de schouder van het kleintje los. "Mag ik die huisdier hebben?" Vroeg hij, nog steeds met een uitdrukkingloos gezicht. Hij zal hoe dan ook dat monster in die gast te pakken krijgen, ookal wist hij niet wat het eigenlijk was. Met dit jongentje kon hij misschien wel bereiken wat hij wou, maar een vreemd kind met rare ogen wou hij niet echt bijhouden. Hij vond die paarse ogen maar vreemd. Natuurlijk verwachtte hij dat het joch een 'nee' zou schreeuwen, dat deed ieder kind. Maar ergens hoopte Kiyan dat dit jongetje speciaal en anders was zodat hij 'mja' zou zeggen. Opeens realiseerde hij zich dat die man de vader niet kon zijn. Hun gedrag tegenover elkaar was gewoon niet natuurlijk voor een ouder en kind. "… die gast is toch niet je pa hé?" Vroeg hij voor de duidelijkheid. Problemen wou hij vermijden, want hij moest El Dorado nog vinden. Problemen hebben is gelijk aan tijd verliezen, vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyvr dec 14, 2012 10:43 am

die hij-vorm is best verwarrend. je gebruikt de hij-vorm voor je personage en dan ze je ook nog eens "hij" tegen een ander personage waar hij mee babbeld ofso...dan vraag ik me af van "wie is die hij en wie is die twee de hij?"

Jiro
ik krijg een por in mijn zij....dat is mijn taak...."het zal wel..."

Kaze
Met mijn een vrije hand (want met de ander heb ik een drankje vast) pak ik zijn schouder. "wat moet je van hem? ik zou maar weg gaan." een kidnapper? een berover? bij elke verkeerde beweging ga ik een "punch" in zijn gezicht geven.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyvr dec 14, 2012 12:26 pm

Ik wacht op Lislis voor Kiyan c':

Akisuna.
"Wat? Ik mag toch dankbaar zijn~? Maar oh... Als jij vind dat ik het niet mag zeggen... Moet ik dan hugs geven?" zei ik lachend. Mannen zijn echt rap geiiriteerd, weet je. En dan kijken ze zo zuur, maar grappig. Met Jiro kon ik me nog goed amuseren denk ik. Ik kan wedden dat ik allerlei trucjes bij hem ga uithalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyvr dec 14, 2012 4:51 pm

Shinjurou.
Hij trok zijn beide wenkbrauwen op toen de persoon voor hem die vraag stelde. dacht die nu echt dat hij zijn huisdier zomaar zou weggeven? En dan nog de manier waarop dat hij het vroeg. Nee, de persoon kreeg hem niet, dat moest hij niet denken. "Nee." Was de jongen zijn antwoord dan ook. Zijn stem was toonloos en ergens keek hij de persoon nu ook emotieloos aan. Het was ZIJN huisdier, niet dat van iemand anders. Het afgeven? Nooit. Net toen dat de jongen op die laatste vraag wou antwoorden verscheen Kaze weer in beeld. "Nee, het is gewoon de bewaker van mijn huisdier, geen idee wat hij hier eigenlijk bij mij doet." Rustig draaide hij zich om en hield zijn armen achter zijn hoofd, zo wandelde hij gewoon weer verder. "Goodbye."

Duidelijker nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyvr dec 14, 2012 7:27 pm

Kiyan.
Fijn. Als dat joch dat beest niet aan mij wilt geven, dan regel ik het zelf wel. "Laat mij los als je je kop niet wilt verliezen." zei ik kil tegen Kaze. Lol, niemand kwam aan mijn lichaam. Zelfs dat een dom wijf niet. Op de vraag van de persoon die mij vastpakte antwoordde ik niet. Waarom zou ik ook? Hij was degene die mij vastpakte. Ik sloeg de hand weg van Jiro en wandelde weg. Nahja, weg? Ik volgde dat klein kind gewoon. Die ogen van het kleintje waren volgens mij supah krachtige spullen. Als ik die in mijn handen krijg, dan ben ik bijna onverslaanbaar. Ik trok het jongentje weer terug (poor Shindou xD) als ik hem weer inhaalde met gemak. "Delen dan? Je...Krijgt een beer." vroeg ik. Die beer meende ik. Ik kon een beer summonnen (is da...Een werkwoord...?), en dat kleintje mocht het hebben als ik zijn 'huisdier' ook mocht hebben. Seriously. Ik wou er bijna alles voor doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyvr dec 14, 2012 9:55 pm

Shinjurou.
Met een geïrriteerde blik keek de jongen over zijn schouder naar de persoon die hem tegen hield. Voor een klein kind kon hij best wel moordend kijken als hij wou, waarschijnlijk iets dat hij van zijn vader over had gekregen. "Beer?" Vroeg hij verveeld. Een beer? wat moest hij nu met een fucking beer? Die beesten zijn niet eens leuk. "Nee." Eén ding van de six paths had hij al onder controlen en dat was de Deva Path. Daarmee kan hij alles van zich afstoten maar ook naar zich toe trekken. Dat deed hij dus ook, hij liet de vreemde persoon gewoon bij hem weg vliegen recht op Kaze af. "Hou die beer maar bij." Alsof er niet gebeurd was liep hij al huppelend weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyvr dec 14, 2012 10:37 pm

kaze
ik volg die twee en die man komt plots op mij afgevlogen...ik sta daar te wachten tot hij dicht genoeg is en ik zet een stap opzij waardoor hij verder vliegt. eenmaal ik shindou heb ingehaald hou ik hem tegen. we zoeken naar iets, we gaan niet zomaar rondhangen. plots heb ik door dat ik men drankje verloren ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyza dec 15, 2012 9:26 am

Kiyan.
Ik vloog misschien dan wel met een hoge snelheid weg, maar ik kon mezelf makkelijk stoppen door mijn zwaard in de grond te stoppen. Rot kind was dat. En nee, ik ging echt geen shetlander kopen voor hem. Nope. Goed, dat irritant klein joch kon ik van mijn verlangenlijstje schrappen. Nu alleen dat mens nog. Great, en hoe ga ik dat moeten doen?


Neyimaro.
Ik huppel al zingend rond. Ik weet dat mijn zang talent echt om te huilen is, maar dat hield me niet tegen! Ik zag iemand voorbij mij wegvliegen. Coowl! Dat wou ik ook! Ik spurtte naar Kaze, en trok aan zijn kleren. "Meneer, meneer, mag ik ook leren vliegen ~?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyza dec 15, 2012 7:12 pm

Shunjurou.
"Wauw! Je kan vli-" Wou hij nog roepen naar Kiyan maar Kaze hield hem al tegen. Shinjurou sloeg zijn armen over elkaar en keek hem geïrriteerd aan. "Waarom volg je mij eigenlijk?" Met een emotieloosgezicht keek hij omhoog naar Kaze maar iemand anders kwam hem weer al storen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyza dec 15, 2012 11:46 pm

kaze
"omdat jij mee moet jij en...." ik word onderbroken door iemand die aan mijn kleren trekt. " ik vloog niet...dat deed hij." wijst naar kiyan*

zal doorspoelen Smile

katashi
"zuw...dit is het gebouw...het is al lang verlaten precies. zeg um..je kon toch mensen detecteren he? voel je iemand hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyzo dec 16, 2012 10:29 am

Neyimaro.
"...But jij leerde hem vliegen." zei ik, met een sip gezichtje. Ik wil leren vliegen, is dat dan zo erg? Shiradori wilt het mij niet leren omdat ik volgens hem dan toch in het ziekenuis gaat belanden, dus ik moet toch iemand anders vinden die mij kan leren vliegen? :3

Akisuna.
"Hmmm..." ik concentreerde me heel eventjes op de omgeving. Ik sloot mijn ogen en begon zoeken naar iemand, die misschien in de buurt was. Links en rechts van ons was er niks. Naast mij was alleen maar Katashi en Jiro. Achter ons voelde ik ook niks... En voor ons was er alleen dit verlaten gebouw. Ik opende mijn ogen weer en schudde mijn hoofd. "Ik heb geen chakra van andere gevoeld...Dus normaal gezien is er hier niemand." was mijn conclusie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyzo dec 16, 2012 6:06 pm

Archi
ik knik naar Akisuna en ga als eerste binnen. de deur was zo slecht dat het om viel. eens ik binnen was zag ik overal hooi... "hooi?" er is waarschijnlijk niets...." ik kon mijn zin niet afmaken door die boobytrap dat onder het hooi vandaan komt. er vliegen twee messen op mij af en ik blok ze door een laag bot. "niemand...maar wel iets dus...."

jiro
ik zag katashi binnen gaan en wanneer ik de boobytrap zag activeren stak ik mijn hand uit om iets te doen...tot ik zag dat katashi het al onder controle had. ik trek mijn hand terug weg en een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. "en waar boobytraps zijn, is altijd iets om te beschermen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Emptyma dec 17, 2012 7:47 pm

Akisuna.
En ik maar denken dat het makkelijk was. Hmhm. Nee dus. Ik had me vergist. "Voorzichtig, guys...." mompelde ik zachtjes. Ik wist wel dat ze goed voor zichzelf konden zorgen, maar ik was nu eenmaal een bezorgd type. Toen ik klein was, was ik ook bezorgd om super domme dingen, dus ik kon daar niks aan doen. Terwijl ij Katashi en Jiro volgde, ontweek ik een paar messen. Uhg, ik haat traps...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One Piece+Naruto=Our rpg PART III
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One Piece+Naruto=Our rpg PART II
» One Piece+Naruto=Our rpg PART III || INSCHRIJVINGEN.
» One Piece+Naruto PART II || INSCHRIJVEN
» One Piece+Naruto=Our Rp [Like a donut]
» One Piece [Like A Sir]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: