IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 One Piece+Naruto=Our rpg PART III

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyma dec 03, 2012 5:59 pm

Hakuryuu.
Ik schudde langzaam, en met een klein zuchtje mijn hoofd. "Nee. Ik ben veel te goed voor hun." Zei ik kil. Seriously, wat dacht hij wel?! Ik was alleen en heb nog nooit nagedacht over een team. Waarom zou ik ook? Dat monster in me was meer dan genoeg voor gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyma dec 03, 2012 6:57 pm

Katashi
"ik bedoel met hen, niet dat klein groepje, maar heel dit rijk." zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyma dec 03, 2012 7:34 pm

Hakuryuu.
"Ik woon hier ergens ja. Maar ik heb niks te maken met dit f*cking rijk. Waarom wil je dat zelfs weten? Mijn antwoord blijft in ieder geval hetzelfde."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptydi dec 04, 2012 12:16 pm

Archi
"Zoals wij....ik al zei, we hebben jou daarvoor niet nodig."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptydi dec 04, 2012 3:35 pm

Hakuryuu.
Ik facepalmde mezelf. Sjeezz. Die is ook achterlijk. "Of dat jij mij nodig hebt kan mij niks schelen. Ik. Wil. Alleen. Die. Verdomde. Kaart. En jij weet volgens mij waar dat ding ligt." Zei ik hoofdschuddend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptydi dec 04, 2012 6:14 pm

Katashi
"ik weet niet zeker waar het ligt. maar als ik het wel helemaal wist, ging ik het je toch niet geven. we hebben er onze eigen plannen mee." ik probeer nog eens door te lopen door gewoon langs hakuryuu te wandelen en Jiro doet hetzelfde. ik kan waarschijnlijk weer zoiets verwachten zoals: voor ons tevoorschijn komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptydi dec 04, 2012 7:59 pm

Hakuryuu.
Dit keer verschijn ik niet meer voor ze. Nee, dat zou gewoon dom zijn. Ik moest iets anders doen. Weet je wat? Ik ging dat ding wel zelf zoeken. Het monster in me gromde wat. "Laat jezelf niet doen, Hakuryuu. Je kan die m--" hij was nog niet uitgesproken en ik ontbrak hem al, in mijn gedachten. "Houje bek, Ryuu. Mijn zaken. Niet de jouwe." Zei, nahja, dacht ik kil. Het monster mompelde nog iets van "ik mis soms de lieve jij." En zweeg daarna. "Goed dan. Ik geef het op." Zei ik tegen Katashi voor dat ik me omdraaide en wegging. Hohnee, ik ga die echt niet met rust laten. Waarom zou ik zelfs?

Akisuna. (mijn nieuwe Naruto OC)
Ik stond op een afstandje te kijken naar die drie mensen. Volgens mij is dat een Sound ninja, die hopelijk nog bij de Sound hoort, ookal bestaat die nu niet meer. Ik was zelf iemand uit de Sound, dus blij was ik wel toen ik nog een andere Sound-nin zag. Ik was zelf niet geïnteresseerd in El Dorado, de scroll, etc., maar gezelschap wou ik wel. Ik wandelde nadat Hakuryuu wegging naar Katashi en co, en glimlachtte mijn vriendelijkste glimlach. "Hai! Ik ben Akisuna. Zijn, of eigenlijk... Waren jullie ook van de Sound?" Vroeg ik vriendelijk. Hopelijk zijn ze dat nog steeds en kan ik met ze meereizen. Ik haatte het om alleen te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptydi dec 04, 2012 8:57 pm

moet je die dan niet inschrijve? nu kan ik die persoon niet goed inbeelde XD
Katashi
eindelijk, die is weg. ik wil net doorlopen maar plots staat er weer iemand voor mij, maar deze keer een ander soort mens. "Akisuna? mja...wij waren ook van de sound. ik ben katashi..." ik keek even naar jiro en zie dat hij daar maar staat en geef hem een stompje met mijn elleboog. wij zijn geen vijanden, dus.

Jiro
"jiro." antwoorde ik laconiek na die stomp...oorspronkelijk ben ik niet van de sound.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 6:28 am

Die staat er nu bij :3

Akisuna.
Ik glimlachte wat breeder. Mooizo. Geen vijanden dus. "Volgens mij zijn jullie ninja's, klopt dat? Wel, ik ben er ook eentje en ik zou graag met jullie meereizen, als het mag." Zei ik, met een smekend ondertoontje. Pleaaaze zeg ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyvr dec 07, 2012 9:46 am

Katashi
"uh...."ik kijk even naar Jiro, hij staart mij natuurlijk met een speciaal blik aan. "ik denk het wel....wat voor ninja ben je dan?" nadat ik het antwoord gaf kreeg ik een stomp in mijn zij van Jiro, ik draai me om en kijk vragend naar hem. "we moesten ons groep toch zo klein mogelijk houden?" fluisterde hij. "Dat was al een jaar geleden....toen die 4 rijken nog niet bestonden." fluisterde ik terug. goh dat doet me eraan denken...we hebben nog geen medical Ninja in ons team.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyvr dec 07, 2012 12:06 pm

Akisuna.
Ik glimlachtte tevreden. "Ik ben een Medical-Ninja." Zei ik glimlachend." Maar ook beetje een sensor type. Met een beetje bedoel ik dat ik niet alles kan aanvoelen." Vulde ik nog aan. Yosh~ ik heb gezelschap gevonden ;D. "Bedankt om mij in jullie… team te laten." Zei ik nog snel, voor dat ik het vergeet. Ik keek van Katashi naar Jiro. En toen viel mijn blik op een kind dat Jiro vast had. Vraag niet waarom, maar dat jongetje kwam bekend voor. But. Ik heb hem volgens mij nog nooit gezien. "Ohw. Schattig jongetje is dit." Zei ik terwijl ik glimlachend naar het kind keek. "Is dat jouw zoontje?" Vroeg ik toen ik Jiro en Katashi terug aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyvr dec 07, 2012 9:02 pm

forget this message*


Laatst aangepast door Achmed op za dec 08, 2012 5:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyvr dec 07, 2012 10:13 pm

um...kaze heeft shinjurou bij...niet jiro xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyza dec 08, 2012 9:24 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] Okay. Vergeet mijn stuk met Shindou xDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyza dec 08, 2012 5:46 pm

waar is lisa? :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyza dec 08, 2012 6:59 pm

Ik tuut haar nog wel x'D
(zij is waarschijnlijk inspiluus)
Doe jij maar verder met dit :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyza dec 08, 2012 10:13 pm

Katashi
ze is dan ook nog eens een medical ninja...dit kan niet beter. jiro geeft mij weer een stomp, "we waren niet op zoek naar rekruten, maar naar de scroll. het kan zelfs zijn dat kaze op ons wacht.". "ja, weet ik, het is dan ook mijn plan slimpie....let maar niet op hem, hij is altijd zo tegen vreemdelingen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 10:58 am

Akisuna.
Aangezien ze zo begonnen te...fluisteren, i guess, begon ik te twijfelen of dat ik wel echt mocht meegaan. "Dus....Ik mag toch mee heh?" Vroeg ik nog voor de zekerheid. Het was meer bedoeld voor Jiro, omdat hij Katashi de heletijd stompjes zat te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 3:34 pm

Jiro
".....ja...is goed." zeg ik nog twijfelend met mijn armen over elkaar. "weet jij toevallig waar die scroll ligt?"

Katashi
ik kijk Jiro aan met een verbaasde blik. zo snel al? een record. ow ja, de scroll. "dat is de grootste reden waarom we hier rondhangen." vulde ik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 5:43 pm

Akisuna.
Ik keek die twee mega happy aan. "Jeej~ Dankje~" zei ik blij. Als ik ze beter kende, dan had ik ze al lang een hug gegeven. Maar mijn blije blik verdwijnt, als Jiro over een scroll begint. "S--scroll? Welke scroll?" Vroeg ik verbaasd. Ik had nog nooit iets over een speciale scroll gehoord. Ohw, wacht. Jawel. Die scroll. Maar...Zouden zij die bedoelen? Nee toch? Of...toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 8:14 pm

katashi
ik zie akisuna twijfelen. " 1 van de vier scrollen die je naar el dorado zullen leiden." misschien dat dit een belletje bij haar doet rinkelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 8:24 pm

Shinjurou.
Ik wandel maar vrij vrolijk naast de persoon die op het moment bij is. Het kon zijn dat hij zijn naam al eens had laten vallen, maar toen had ik vast niet zitten luisteren. waarom zou ik ook? Zijn naam maakte mij niet uit. het enige wat ik wel wist was dat er iets in hem zat, en ik wist ook precies wat het was, zelfs zonder dat hij het zei, en dat allemaal dankzij de Rinnegan die ervoor zorgt dat ook ik de Juubi en al de rest onder controle kan houde, of toch een soort van. "Ik verveel mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 8:35 pm

Akisuna.
Ohhw. Die scroll. "Scroll? Ik dacht dat het een kaart was. Ah, whatever, het is toch bijna allemaal hetzelfde." Zei ik, met een glimlachje. Ik dacht dat hij de scroll zocht die de Akatsuki wou. Maar oh, het is maar een kaart om naar El Dorado te gaan. Niks bijzonders. "Huhm....Daar weet ik niks van. Suma~".


Lols. Shindou is al zo'n paar maanden foetsie, en zijn ouders chillen gewoon. Epic xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 8:51 pm

is die kaart van de akatsuki ook niet voor die El dorado?

Katashi
ze weet het niet, nahja....twee mirakels op een moment bestaan natuurlijk niet. "dan moeten we nog altijd naar de plek dat ik nog half herinner, toen zeiden ze iets dat het een geheim was en niemand het mocht vinden. ik dacht toen dat het misschien de scroll kon zijn."

Kaze
hij verveelt zich....en wat moet ik daar mee. "wat wil je dan?" ik heb nog nooit op zoiets gepast....ik weet niks van kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 8:54 pm

Shunjurou.
"wat ik wil?" Vragend keek hij opzij naar de persoon. Wel, er zijn eigenlijk heel veel dingen die hij heel graag zou willen hebben. "Ik wil een pony!" Riep hij vrolijk en hij gooide zijn armen in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One Piece+Naruto=Our rpg PART III
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One Piece+Naruto=Our rpg PART II
» One Piece+Naruto=Our rpg PART III || INSCHRIJVINGEN.
» One Piece+Naruto PART II || INSCHRIJVEN
» One Piece+Naruto=Our Rp [Like a donut]
» One Piece [Like A Sir]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: