IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dexter [Like a Dexie]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 19, 20, 21
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Emptyzo feb 17, 2013 5:38 pm

Dex.
Ja lap. Wie moest ik nu kiezen? Rita of mijn broer? Als ik Rita koos, dan kreeg ik er later spijt van. En ik kon in zijn stem horen dat ik er echt spijt van ga hebben. Maar als ik voor Brian koos dan... Moest ik haar vermoorden. Of nahja, nooit meer terug zien etc. Fuck. Waarom moest dit mij nu weer overkomen? Waarom kon ik niet gewoon rustig mensjes vermoorden en een ander doodnormaal leven leiden? Waarom? Ik slikte, en maakte uiteindelijk een keuze. "Ik... Houd wel geen contact meer met haar..." mompelde ik zacht, terwijl ik naar de grond staarde. Why? "M--maar toch niet direct vandaag...?" het eindigde als een vraag, want wie weet moest ik NU Rita vergeten. Nahja, vergeten... Gewoon, nooit meer contact meer hebben. Maar ik wou haar nu nog niet vermijden en negeren, of dat soort dingen. "Brian. Geef me aub nog een dag of 3. En dan... L--laat ik haar w--wel." smeekte ik half. De woorden kreeg ik amper over mijn lippen, omdat dit teveel pijn deed. Eerst Deb, en nu Rita...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Emptyzo feb 17, 2013 5:47 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drie dagen? Ja, dat ging nog, wel eigenlijk was hij het er daar ook niet eens mee maar ach ja, op het moment was niet veel goed in zijn ogen. Door één klein fout was alles vernield. Als die Spencer ook maar iets zou zeggen, als die ook maar zou weten waar hij precies vast zat. Ze zouden meteen zijn huis doorzoeken en zo ook die ene kamer vinden waar al de moorden gebeurde. Natuurlijk kon hij gaan zeggen dat hij zijn werk mee naar huis nam maar dat gingen ze niet geloven. "Drie dagen, niet meer en niet minder." Snauwde Brian naar zijn broer. "Weet maar dat als die spencer gewoon dood zou zijn, dit allemaal niet had gehoeven." Hij keek Dexter nog even hoofdschuddend aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Emptywo feb 20, 2013 4:55 pm

Dexter.
Ik had drie dagen de tijd om afscheid te nemen van Rita. Maar drie dagen. En naar mijn zin was dat te weinig. Veel mocht ik natuurlijk niet klagen, want het was wel mijn fout dat Spencer is ontsnapt. Dus ik moest wel gehoorzamen. Maar hoe moest je het in drie dagen uitmaken terwijl je de reden moet verbergen? Ik moest onze relatie stoppen zoals elk normaal koppel dat uitelkaar gaat omdat je niet meer van elkaar houdt. Probleem is dat ik haar nog steeds leuk vind etc., en dat ik het uitmaak om haar n leven te laten. Hierdoor wordt het dus nog moeilijker. Ik kon moeilijk dit zeggen; 'Oh, hallo. Ik zocht je net, want ik maak het uit. Punt. Reden is privé.'? Dat ging niet. Het moest heel normaal zijn, alsof er echt niks aan de hand was met mij. Maar ja, er was nu wel IETS (vreselijks) aan de hand. Ik kromp een beetje ineen toen mijn broer zei dat Spencer dood moest zijn, anders was dit allemaal niet gebeurd. Ja, dat is waar, maar ik mocht alleen maar mensen vermoorden die de dood echt verdienen. "Aargh, Dex, stop met die regeltjes. Je volgt nu Brian zijn regels en vergeet die van Harry als je dit wilt overleven.", dacht ik met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Emptydo feb 21, 2013 3:58 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Afwachtend bleef hij zijn broer aankijken, maar die leek gewoon te diep in gedachten te zijn om ook maar iets te zeggen. Dit is eigenlijk precies wat dat Brian bedoelde. Vrienden en al die rotzooi maken je alleen maar zwakker, meer dan dat niet. Ze lopen in de weg en uiteindelijk zullen ze ook je dood worden, echter moest Dexter dat maar eens gaan inzien. Weten dat het beter is om vaarwel te zeggen tegen Rita, het enige waar hij voor moet zorgen is dat hij zijn job behoud, het kan gewoon van pas komen om iemand bij je te hebben die bij de politie zit. Je weet maar nooit waar dat hij overal voor kon zorgen. "Voor de rest zoek je het die drie dagen maar zelf uit." Zei Brian nog voor hij zijn handen in zijn zakken stak en vervolgens weg wandelde. Op straat was het een chaos, vooral op het stuk waar de botsing was geweest.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Emptydi feb 26, 2013 8:11 pm

Dexter.
Ik knikte zonder iets te zeggen, en keek hoe mijn oudere broer wegwandelde, alsof er helemaal niks aan de hand was. Hoe moest ik in drie dagen afscheid nemen van iemand waarvan je heel veel houdt? Onmogelijk, toch? Maar ik moest het wel doen, voor haar veiligheid. Een diepe zucht verliet mijn mond, en ik stond maar te… Staan. Wat kon ik nu doen? Terug naar het politiebureau stappen? Heh, laat maar. Dat kon morgen ook wel. Of overmorgen. Nu… Wou ik eens niksen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Emptywo feb 27, 2013 7:49 pm

3 Dagen later x'D

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
"Ik heb gezegd dat ik het niet weet oké, stop gewoon met bellen Morgan!" Het was zeker niet van zijn gewoonten om tegen iemand te roepen, om kwaad op iemand te zijn, al was hij dat nu ook niet echt. Hij was eerder nerveus en net zoals ieder ander mens was hij prikkelbaarder. Nog voor dat Morgan wat kon antwoorden op Spencer zijn korte uitbarsting stak hij zijn gsm weg na het gesprek stop te hebben gezet. Hij stak het weer weg in zin broekzak en pakte zijn kurk weer beter vast. Voor het bellen was hij tegen een boom gaan aanleunen zodat hij toch recht kon staan zonder steun te moeten zetten op zijn rechterbeen die helemaal in de plaaster zat. Hij wist nog wel gedeeltelijk hoe hij eraan was gekomen, maar het meeste was wazig. In het ziekenhuis hadden ze gezegd dat de klap die hij had gekregen van de auto harder was dan ze dachten, en dan nog eens met al de pijn die door zijn lichaam heen ging. Zijn hersenen hadden er gewoon een muur rond gezet om ervoor te zorgen dat hij er niet meer aan terug moest denken. Om de pijn die hij toen gevoeld had te kunnen vergeten. In het ziekenhuis hadden ze hem aangeraden om naar een psychiater te gaan maar geen haar op zijn hoofd dat eraan dacht om dat te doen. Ze konden op hun hoofd gaan staan, hij zou er nooit naar toe gaan, dat verbood hij zichzelf gewoon. Ergens kwam dat omdat hij het niet durfde. Hij durfde niet naar een psychiater te gaan, schrik dat ze hem gek zouden noemen of dat ze iets zouden vinden in zijn hersenen, iets van ziekten. Snel schudde hij zijn hoofd om die gedachten weg te krijgen. Zijn hand verdween meteen in zijn zakken om een klein oranje potje te pakken. In het potje zaten pillen, maar deze diende enkel maar voor de pijn in zijn been te verzachten. Het waren dood normale pijnstillers. Hij haalde één pilletje uit het potje en slikte die vervolgens meteen door. Ze hadden hem gedwongen om in het ziekenhuis te blijven voor minsten één week, maar hij wou echter niet langer blijven dan drie dagen. Nee, hij moest Dexter gewoon zien. Hij wist niet precies waarom, maar de man bleef heel de tijd door zijn hoofd spoken en dat irriteerde hem gewoon. Hij stond nu dan ook voor het appartement van Dexter en hij was er zeker van dat de man thuis was, nee hij wist dat hij thuis was want Spencer had hem al zien wandelen door zijn huis. Kort schraapte hij zijn keel dat overging op een hoest, wat niet de bedoeling was. Toen de hoest gestopt was zuchtte hij even diep. "Ey! Dexter! Dex!" Riep hij zo luid hij kon. Natuurlijk kon hij altijd naar boven hinken maar erg handig was het niet, laat staan dat het veilig was. Als hij af die trappen zou vallen dan was hij zeker dood. Sommige dokters waren verbaast dat hij de klap van de auto had overleeft. Een klap waar er enkele ribben van hem bij waren gebroken en niet te vergeten zijn been die er al helemaal slecht aan toe was. "Ik ben het, Spencer! Kan je misschien naar beneden komen?!" Vervolgde de jongen maar voor hij om zich heen keek. Hij had maar geluk dat er niemand buiten was op dit moment. Het doosje met pilletjes stak hij zo snel mogelijk weg.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Emptyvr maa 08, 2013 6:37 pm

Dexter.
Hij zat rustig in de zetel een of ander nieuws te zien. Nahja, zien? Hij lette helemaal niet op de televisie die aanstond. Het enige wat hij deed, was wat documenten van een paar mensen bekijken. Natuurlijk niet van normale mensen, duh. Het waren wat documenten van mensen die tsja, iets hadden misdaan. Criminelen. Maar echte criminelen waren het niet. Ze liepen nog vrij rond, en zaten dus niet in de cel. En dat wou Dexter niet. Hij vond dat die mensen/criminelen geen 'vrijheid' mochten hebben. Ze moesten dood. Daarom zat hij de papieren ervan te lezen, om die mensen een soort van 'beter' te leren kennen. Hij lette dus helemaal niet op het nieuws, die op de achtergrond te horen was. Af en toe pikte hij wel eens wat interessante dingetjes op, zoals nieuwe moorden etc., maar voor de rest negeerde hij het helemaal. De papieren waren veel interessanter.
Terwijl hij rustig zat te lezen, hoorde hij opeens een stem. Een zeer bekende stem zelfs. Dexter schrok, en stond op. Had hij het goed gehoord...? Hij wachtte nog een paar seconden, en weer hoorde hij de stem. "Ik ben het, Spencer! Kan je misschien naar beneden komen!". Dexter moest niet meer twijfelen, nu wist hij zeker dat het Spencer was. Spencer, de ene man die hij had opgesloten omdat ie het gesprek met Brian helemaal heeft gehoord. Plus, die man weet ook nog eens dat hij een seriemoordenaar is. Dexter slikte eventjes, en aarzelde. Wat moest hij nu doen? Toch maar naar beneden gaan en kijken wat er aan de hand is? Of moest hij het geroep gewoon negeren? Negeren was niet echt een goed idee. Straks ging Spencer nog dreigen als Dex niet naar beneden ging. Nee, niet goed.
Dexter strompelde met tegenzin naar zijn voordeur. Hij twijfelde nog steeds, maar een andere oplossing wist hij natuurlijk niet. De enige (beste) oplossing was dus ja, naar beneden gaan en met Spencer praten. Of. Als het echt moest...Kon hij Spence nu ook nog eens vermoorden. Hm. Goed idee. Dexter gritste zijn sleutels van de tafel, en wandelde zo naar buiten. Hij deed daarna de deur dicht en wandelde naar beneden, naar Spencer, via de trap. Als hij aangekomen is, zette hij een pokerface op en keek hij Spence aan alsof er helemaal niks is gebeurd tussen hen. Zwijgend staarde hij een tijdje naar hem. Tsja, wat kon hij zeggen...? 'Hoi Spencer. Wauw, je ziet er al beter uit.'? Nee, dat was...Dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Emptyma apr 15, 2013 4:58 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Spencer kon niet precies beschrijven wat het was, maar toen dat dexter uiteindelijk beneden was en voor hem stond zorgde het voor een onaangenaam gevoel. Het leek haast alsof zijn gevoel hem wou waarschuwen, tegen Spencer wou zeggen dat dit niet juist was, maar hij bleef dat gevoel gewoon negeren. Hij had het al vaker genegeerd. Al vaker had hij het gevoel gehad dat iets niet goed was, of dat het nadelig kon zijn voor de één of de andere persoon, maar hij wist het altijd te negeren. Dexter stond daar maar. Hij zei niet en keek enkel maar. Dat zorgde ervoor dat Spencer zich alleen maar ongemakkelijker voelde en zijn blik afwende naar de zee waar hij een mooi uitzicht op had. Hij slikte even een brok door voor hij weer naar Dexter keek. Hij hoopte eigenlijk dat de man als eerste wat zou zeggen maar dat bleek niet het geval te zijn. "Ze uhm...ze hebben vast alles wel uitgelegd op het bureau denk ik?" Zei Spencer. Hij had zo het gevoel dat Dexter wel zou weten waar dat het over ging. Iets wat ongemakkelijk keek hij Dexter dan ook aan. Hij had er spijt van dat hij nu zijn zonnebril niet bij had, dan kon hij gewoon ergens anders heen kijken zonder dat het zou opvallen. "Wel het is dus gewoon...Ik onthou...nee het is dat ik mij er amper wat van kan herinneren, enkel verschijnt jou gezicht telkens voor mijn ogen als ik eraan denk." Heel de tijd wat hij met zijn eigen vingers aan het spelen, gewoon om iets te doen te hebben. Het was nu ook wel zo dat hij erover aan het twijfelen was om weg te gaan bij de BAU, maar zo iets besprak hij liever niet met Dexter maar liever et iemand die hij wat beter kende.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Emptydi jun 04, 2013 6:29 pm

Dexter.
Hij keek naar Spencer, en geloofde zijn eigen oren bijna niet. 'Zei hij nu echt dat hij zich niks anders meer kan herinneren?' dacht Dex, terwijl hij heel even weg keek. Voor de zekerheid vroeg hij het nog maar eens, want wie weet zei hij helemaal iets anders. "Dus het enige wat jij nog weet, nahja, herrinner, ... Eh. Ben ik?" Je kon horen dat hij het maar half geloofde. 'Maar als dat echt zo is, dan... Hoef ik hem niet per se te vermoorden.', dacht Dexter weer verder. In zijn gedachten probeerde hij al eem heel plannetje te maken. Plotseling dacht hij aan zijn oudere broer. Hij kon hem niet zo maar vergeten, want die was ook een soort van betrokken tot deze situatie. En hoe ging Rudy reageren als hij wist dat Dex Spencer niet meer wou vermoorden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dexter [Like a Dexie]
Terug naar boven 
Pagina 21 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Normaal-
Ga naar: