IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dexter [Like a Dexie]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende
AuteurBericht
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptyzo dec 16, 2012 1:21 pm

Spencer.
"Gekkenhuis? Waarom zouden ze mij daar opnemen? Ik ben niet één of andere pchigopaat die mensen in stukken snijd en hun bloed eruit laat druppen. Mensen die dat doen, die zijn gek en horen in een ziekenhuis, niet ik." Daar kwam de angst weer. Als hij Dexter zou laten doen zou hij in een gekkenhuis belanden, naja, ze zullen ginder snel genoeg zien dat hij niet gek was, maar Dexter wel. Ook al hoort iemand in het gekkenhuis, als die net is aangereden breng je die zoiezo eerst nar het ziekenhuis. Met zijn ene vrije arm stoot hij dan ook hard in Dexter zijn maag. "Iemand! Help!!!" Riep hij luid.

Zou ik Morgan in actie laten schieten? >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptyzo dec 16, 2012 2:57 pm

Dexter.
Bloed eruit laten druppen? Dat deed ik niet D:. Rudy wel. En in stukjes snijden...Tsja. Ik was aan het denken aan mijn slachtoffers, tot dat ik een stomp in mijn maag kreeg. Ik kromp even inelkaar, en probeerde weer helemaal recht te staan. "Godver..." mijn gsm liet ik weer in mijn broekzak vallen. Oke, als hij echt zo lastig wou doen, dan MOEST ik wel gebruik maken van zijn knie die helemaal -zo niet, half dan- open ligt.

Doe maar x'DDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptyzo dec 16, 2012 4:29 pm

Spencer.
Zacht vloekte hij toen de gsm niet op de grond viel maar wel terug in zijn broekzak. "Je weet toch dat jij je voor een politiebureau bevind he? Voor hetzelfde geld staat er nu iemand toe te kijken. Agent Doakes bijvoorbeeld? Hij moest je toch niet dacht ik? Wat als hij nu ziet wat dat je doet, dan heeft hij bewijs dat je gestoord bent. Of wat als AlGuerta je ziet he? Of misschien je zus, wat ga je ze dan vertellen? Dat ik gek ben? Nee, dat gaat je niet lukken, als je dat zegt heb je alleen maar problemen met mijn team en geloof mij, daar wil je geen problemen mee hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptyma dec 17, 2012 8:08 pm

Dexter.
"Ja sjeezz, wat moet ik dan doen he, om niet inde problemen te ko--" toen ik de naam van Doakes hoorde vallen, zweeg ik, en keek ik vliegensvlug naar het politiebureau. Dat meen je niet... Hoe dan ook, ik moest dit eerst afhandelen. "Ik wil natuurlijk geen problemen met hotch en weet ik veel wie nog allemaal! " controle over mijn geschreeuw had ik zo goed als niet meer.

Gaaaawd. Kan dex niet spelen in zo'n situaties @.@"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptyma dec 17, 2012 8:20 pm

Merk het x'D
Sinds wanneer gaat Dexter zo voorzichtig om met mensen? x'3 *staart naar de aflevering van vandaag waar hij LaGuerta wou vermoorde maar iemand kwam hem storen x'D*

Spencer.
"Wel, laat mij dan gewoon gaan, als iemand je nu bezig ziet kan je het wel schudden, en als je gaat zeggen dat ik lastig deed gaat het jou woord tegen het mijne zijn, en ja, misschien verdedigen LaGuerta, Batista en je zus je wel, Matsuka misschien ook, maar ik heb Hotch, Morgan, Prentic, JJ, Garcia en Rossi achter mij staan, dat zijn er wel wat meer. Daarbij weet mijn team meteen wanneer ik lieg of niet, dus je maakt geen kans. Uiteindelijk worden de slechteriken altijd gepakt." Moeizaam slikte hij even. Waarom kwam er nu toch niemand?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptydi dec 18, 2012 5:36 pm

Oke..lols. Ik weet dus lolniet hoe ik nu moet reageren met le Dexter. Sjeezz. Moeilijk personage @@"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptydi dec 18, 2012 5:41 pm

Omg x'D
Elke keer als die slaagt denk ik
I SMASH YOU IN THA FACEH~!
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jij speelt hem gewoon te braaf x'D
Je moet dexter meer spelen met de gedachten in je hoofd; Hij is een moordenaar die er alles aan doet zijn geheim geheim te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptydi dec 18, 2012 5:45 pm

But… Als ik dat doe, dan.... Ben ik bang dat ik spencer iets aan ga doen @@'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptydi dec 18, 2012 6:00 pm

Maar da maakt nh uit ze x'D
Morgan ofzo komt wel op tijd c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptywo dec 19, 2012 10:54 am

Okay,geef me dan eventjes de tijd om wat inspi te krijgen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptywo dec 19, 2012 6:47 pm

En weet je na 9 uur iets? c:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptywo dec 19, 2012 9:23 pm

Ik weet de namen van de vier teenage mutant ninja turtles…
Nee.... •_•
xDDDDDDDDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptywo dec 19, 2012 9:26 pm

Da's gewoon erg dat je niets weet...maar als je nog één iets plaats zal ik Morgan ofzo sturen, miss dat je dan meer weet x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptywo dec 19, 2012 9:45 pm

Dexter.
"Ja, ooit ga ik gepakt worden, maar niet nu." zei ik, half in paniek. Ik zag nu nog niemand kijken, al zijn er waarschijnlijk al mensen die ons hebben gezien. Maar ja, zó snel gepakt zijn wou ik niet! Ik deed dit niet graag, maar het moest wel. Mijn geheim(en) moesten nog net ietsjes langer geheim blijven. Als ze nu onthuld worden, dan is dat veel te snel naar mijn zin. Nee, ik moest nog een paar (slechte) mensen doden vóór ik gepakt werd. Ik schopte, niet zo hard maar ook niet bepaald zacht tegen die gewonde knie van Spencer. ALS die in elkaar zakt, dan kan ik hem even verstoppen en verdoven. Hopelijk werkt hij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptywo dec 19, 2012 9:56 pm

Spencer.
Die had hij niet zien aankomen. Hij hoorde Dexter nog wel zeggen dat hij niet gepakt zou worden maar toen kreeg hij net een trap op de verkeerde plek en voor Dexter op het verkeerde moment. Een luide kreet kwam uit zijn bort naar boven toen de voet zijn been raakte. Het was niet verschrikkelijk hard, maar toch hard genoeg om onmenselijk veel pijn te doen. De tranen stonden hem nu wel in de ogen. Eén traan voelde hij over zijn kaak naar beneden rollen. Met zijn handen pakte hij voorzichtig zijn been vast.

Hotch.
Samen met Morgan wandelde hij net naar buiten. "Dus je weet wat je moet doen he? Zie gewoon of je misschien iets van t-" Nog voor dat hij echt was uitgepraat zag hij Morgan al weg rennen, en hij snapte ook waarom toen hij Reid op de grond zag.

Morgan
Hij was enkel maar aan het knikken toen dat Hotch zijn uitleg deed, eigenlijk hield hij vooral zijn blik gericht op Dexter die midden op het straat stond te kijken naar iets. De vraag was alleen w-..Meteen werden zijn ogen groot en rende hij midden tijdens Hotch zijn uitleg weg. "Reid!" Riep hij luid terwijl hij zich naar de twee haastte. Om dexter maakte hij zich niet druk, daarom duwde hij hem alleen ruw de grond op om meteen bij Spencer neer te hurken. "Ben jij gek geworden?! Iemand, bel de ambulance!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptydo dec 20, 2012 9:02 pm

Dexter.
Dit kwam nooit meer goed, seriously. Ik had niet verwacht dat er twee mensen van de FBI zouden opdagen uit het niets. En letterlijk uit het niets. Ze waren daar drie seconden geleden.nog niet en… Laat maar. Het was toch al gebeurd. Voor ik iets kon doen werd ik op de grond geduwd. Zonder protest viel ik eerst wel, maar algauw stond ik weer recht. Moest ik nu gaan lopen? Liefst wel ja. Als ik niet wegloop, dan kon ik gevangen worden. Maar uiteindelijk, zoals Spence zei… Nee..niet aan denken. Er was wel een manier... Alle FBI'tjes uitschakelijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptydo dec 20, 2012 9:12 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Spencer.
Verward keek hij van Morgan naar Dexter tot hij eindelijk door had wat er echt gebeurd was. Na eeuwen wachten was er dan toch iemand naar buiten gekomen, en het waren net de twee beste mensen die hij kon wensen. Zonder er zelf echt helder bij na te denken pakte hij Morgan vast, net alsof hij hem nooit meer los wou laten. "I-ik ga n-nergens meer alleen naartoe."[/b] Mompelde hij zacht, daarbij haperde zijn stem ook nog eens waardoor het bijna helemaal onverstaanbaar was. In iender geval was hij nu wel weer in veilige handen. Vanaf hij dat ook besefte rolde zijn ogen naar achter en viel hij bewusteloos neer in Morgan zijn armen.

Morgan.
Ik keek Dexter afkeurend aan. Waarom belde die kerel niet gewoon de hulpdienst? had hij soms geen ogen in zijn kop staan? "Rustig maar Reid, alles komt goed, geloof mij." Dat hoopte hij toch, al had hij voor enkele dingen schrik, of toch zeker voor één ding. Waarschijnlijk ging Spencer weer aan de drugs beginnen die hem de eerste keer waren toegediend, al zou hij het deze keer enkel gebruiken om ervoor te zorgen dat hij even al de zorgen kon vergeten.

Hotch.
Aangezien geen van beide kennelijk zin had om de hulp dienst te bellen deed hij het maar zelf. "De hulpdienst zijn al verwittigd, ze gingen zo snel mogelijk komen." Zei hij toen hij naast Dexter kwam staan. ZIjn armen sloeg hij over elkaar voor hij Dexter aankeek. "Wat is er eigenlijk gebeurd?" Vroeg hij met een knikje naar Spencer en Morgan, al was de vraag wel aan Dexter bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptydo dec 27, 2012 9:16 am

Dexter.
Ik ging natuurlijk niet heel de waarheid vertellen. Zot. Ik zou mezelf alleen maar verraden. Zo achterlijk was ik niet. Ik slikte, en begon iets te verzinnen, dat niet 100% de waarheid was, maar ook geen leugen was. "W-well... Hij wou m--me aanvallen met dat mes d--daar..." mijn stem trilde een beetje. Echt bang bang was ik niet, maar ik moest wel bang lijken. Anders zou mijn verhaal niet helemaal overkomen. "... M--maar ik h--heb geen idee hoe hij aan d--die knie komt..." zei ik er nog achter. En seriously, ik had echt geen flauw idee hoe hij aan die knie komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptydo dec 27, 2012 3:17 pm

Morgan.
"Hmhm, we praten zo meteen wel verder Morgan." Terwijl dat hij Spencer aan het ondersteunen was dropte hij hem maar even bij Hotch die hem overnam voor hij zich terug omdraaide naar Dexter toe en met grote passen naar hem toe wandelde. "Weet je dat ik daar weinig van geloof? Ik ken Reid al lang genoeg om te weten dat hij iemand nooit zonder reden zou aanvallen, en al zeker als het iemand is waar hij mee samen werkte." Met één vinger duwde hij tegen Dexter zijn borst. "Ik kom er wel achter wat dat er echt gebeurt is." Waarschuwend keek hij Dexter recht in de ogen aan voor hij zich omdraaide en zelf terug naar Hotch en Spencer ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptyzo feb 10, 2013 8:55 pm



Dexter.
"G--goed..." wist ik stotterend uit mijn mond te krijgen. Daarna keek ik zwijgend hoe Spence wordt geholpen door de twee mensjes van de FBI. Een van de twee zei al dat hij weinig van mijn verhaal geloofde, dus ik kon moeilijk nog iets zeggen, en blijven volhouden dat ik 'niks' heb gedaan. Met een pokerface keek ik ze aan. Wat kon ik anders doen? Ze alledrie nu neersteken met dat mes -het was geen slecht idee, maar toch deed ik het niet- ? Het was mijn eigen schuld. Waarom had ik het slot van Rudy's huis niet extra beveiligd met vanalles en nog wat? Waarom had ik niet beter opgelet? En waarom... Moest dit allemaal gebeuren? Gespannen wachtte ik af op... Ik weet niet. Op mijn straf? Geen idee. Ik wist alleen maar een ding ; ik moest maken dat ik weg kom.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptyma feb 11, 2013 6:16 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Vele vloekwoorden kwamen uit zijn mond. Verschillende mensen die in zijn ogen in de weg liepen duwde hij gewoon uit de weg. Verschillende mensen riepen dan ook nog eens wat naar hem maar daar luisterde hij niet naar. Nog nooit in heel zijn leven had hij zo'n domme fout gemaakt. Alles ging gewoon perfect volgens plan tot die Spencer er tussen moest komen om het allemaal te verpesten. Niet te vergeten Dexter die ook nog eens in de weg liep. Moest hij Spencer niet perse in leven willen houden dan was dit probleem er werkelijk nooit geweest. Dat was precies de reden waarom dat het nooit goed was om iemand gegijzeld te houden, ooit zou het gewoon mislopen. Het positieve was echter wel dat Debra dood was, maar daar hield het dan ook werkelijk mee op. Uiteidelijk zag hij nog net hoe er een ziekenwagen weg reed toen hij eindelijk bij het politiebureau aankwam. De eerste persoon waar zijn ogen op vielen was Dexter. voor de rest stonden er enkel ramptoeristen bij. Met grote passen wandelde hij naar zijn jongere broer toe om hem uiteindelijk hard tegen zijn beide schouders te duwen. "Zie je wat er van is gekomen?! Ik had het je nog gezegd!" Riep hij. Sommige mensen keken meteen zijn kant op. hij had misschien wel geluk dat hij kon zeggen dat deze woede uitbarsting kwam doordat Debra dood was. Dat het verdriet hem gewoon teveel werd en dat hij het allemaal niet meer aan kon. Dat hij het daarom op iemand moest uitwerken. "Dit is precies wat ik niet kan hebben, dat je veel te goed bent! Dat je teveel medeleven toont!" Zei Rudy. Met één vinger pokete hij hard tegen Dexter zijn borst voor hij enkele stappen naar achter zette. Met zijn handen ging hij door zijn haar terwijl hij enkele keren diep adem haalde. Dit was hem werkelijk allemaal gewoon teveel. Het kon zijn dat Dexter en hij er nu beide aan waren. Als die jongen ook maar één woord zegt over de twee dan waren ze erbij, dan konden ze de rest van hun leven wel schudden en konden ze beide gezellig naar de gevangenis gaan. Wel daar ging niet van in huis komen. Rudy zou er nu werkelijk alles voor doen om daar niet heen te moeten. "En ik heb het nog zo vaak gezegd! Weet maar dat dit jou schuld is broertje!" Hij praatte zacht zodat niemand kon horen hoe hij Dexter noemde maar toch kon je duidelijk de woede in zijn stem horen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptywo feb 13, 2013 8:04 am



Dexter.
Ik stond op de plek waar ik een half uur ofzo geleden stond. Dus op de parking van het politiebureau. Spencer en zijn vriendjes zijn al een tijdje geleden weggegaan, maar ik bleef achter. Waarom? Well, ik wist niet wat ik moest doen. Als ik zou terugkeren naar het bureau, dan kan ik wedden dat er mensen aan komen lopen en "OMG, WAT IS ER MET SPENCE GEBEURD?!" gaan roepen. Offuh, de mensjes van de FBI hebben vanalles gezegd, waardoor ik daar niet meer welkom ben.
Ik wist nog steeds niks te doen -niet dat ik me verveelde ofzo-, en een bekende stem hoorde ik in de verte. De persoon was zo te horen niet zo blij. Nahja, niet zo blij? Hij was woedend. En ja, het was mijn broer, Brian. Rudy. Whatever.
Nog voor ik iets kon zeggen op zijn reeks scheldwoorden en opmerkingen, duwde en porde hij mij hard. "...". Wat kon ik zelfs zeggen? Zoals hij zei was ik veel te goed. Ik had inderdaad te veel medeleven met de rest.
Ik keek naar de grond, en bleef er een tijdje naar staren. "Ik ben inderdaad veel te goed..." mompelde ik zachtjes. Het was niet per se voor iemand, dat gemompel. Meer voor mezelf. "Brian. Leer mij het. Leer mij hoe je zo onopmerkelijk mensen kan doden zonder medelijden te tonen!" ik pakte deze keer zijn schouders vast en schudde hem lichtjes door elkaar. Ja, ik had besloten om niet meer de regeltjes te volgen van Harry -ik zeg niet dat ik het kan-. Dat zorgde alleen maar voor problemen, en ik wou dit probleem ook snel oplossen. Want als dit niet opgelost wordt....Dan ga ik eraan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptywo feb 13, 2013 8:25 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Meestal wist hij altijd wel hoe hij iets moest oplossen, hoe hij voor ieder probleem wel wat kon bedenken. Echter was het wel zo dat hij nooit zo diep in de shit was komen zitten zoals nu. Nog nooit had hij zo'n grote fout die niet rechtgezet kon worden en er was maar één iemand bij wie de schuld lag en dat was niet bij hem. Nee, als het aan hem had gelegen was Spencer gewoon één van de vele slachtoffers geworden van hem maar natuurlijk moest er iemand hem weer in de weg komen staan. Dexter kon het niet over zijn hart krijgen om de jongen te doden en nu stond hij hier er maar wat bij als een zielloze aap die niet wist wat dat hij moest doen. Rudy haalde diep adem terwijl hij zijn ogen sloot. Als hij het zo ging bekijken kon deze samenwerking met Dexter nog eens zijn dood worden. Hij had werkelijk niet gedacht dat het zo moeilijk zou worden om met zijn eigen broer samen te werken. Ligt geschrokken keek hij op toen Dexter hem bij zijn schouders pakte en Rudy door elkaar schudde. Hiervoor had hij nog wat gemompeld maar doordat het zo zacht was en Dexter naar de grond keek had hij niet gehoord wat hij had gezegd. "Brian. Leer mij het. Leer mij hoe je zo onopmerkelijk mensen kan doden zonder medelijden te tonen!" Om te beginnen trok hij zichzelf uit de greep van Dexter en zette hij enkele stappen naar achter voor hij vluchtig in het rond keek. Er was niemand in de buurt dus ook niemand die de twee nu kon horen. "Begin met het leren begrijpen dat je geen moordenaar kan zijn en een superheld." Siste hij door zijn tanden. Hij was inderdaad blij om Dexter dat te horen zeggen maar nog steeds was hij woedend, en die woede zou niet zo snel verdwijnen. "Misschien moet je ook maar eens vaarwel zeggen tegen die Rita van je." Eén ding was nu duidelijk geworden. Rudy was inderdaad sterker dan Dexter.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptyvr feb 15, 2013 7:33 pm



Dexter.
R--rita? Vermoorden? Hoh nee. Mijn zus Deb vermoorden was al moeilijk genoeg, hoe irritant ze ook kon zijn. Ik heb geen idee hoe ik haar toch heb kunnen vermoorden, want als ik terug denk, dan... Kan ik het niet geloven. Ik kon niet geloven dat ik haar had vermoord. Ik kon het gewoon niet. Maar het was toch wel de realiteit. Hoe dan ook, het deed pijn. Haar doden deed me pijn. En ik wou het niet nog een keer meemaken. Nog een dierbaar iemand die close is met mij verliezen? Nee dankje. En zeker niet Rita. Eerst deb, en nu zij...? Zot.
Met geschrokken ogen keek ik mijn -geschifte- broer aan. "Ik... Zij... D--dat gaat nooit..." mompelde ik, terwijl ik mijn blik naar de grond richtte. Waarschijnlijk zal hij nu een 'zie je, ik had gelijk. Je bent veel te aardig' ofzoiets zeggen.
Maar hij had gelijk. Ik kon geen moordenaar EN een held zijn. Een van de twee. Of. Geen een. Waarom was keuzes maken toch altijd zo moeilijk? Serieus. Elke keer als ik tussen twee dingen moet kiezen, waren dat altijd moeilijke keuzes. Bah.
Ik schudde mijn hoofd langzaam. En vastbesloten zei ik "Niet Rita.", maar dan toch nog wel zachtjes. Ik meende het. Iedereen behalve Rita, aangezien ik al een iemand kwijt ben...

Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Emptyza feb 16, 2013 11:40 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
meteen beet hij op de binnenkant van zijn kaak om een kreet van woede tegen te houden. Ten eerste was dit niet het goede moment en al zeker niet de goede plaats, daarbij moest je als seriemoordenaar nu eenmaal he geduld kunnen bewaren, iets dat op dit moment niet lukte. Alleen al de blik in Dexter zijn ogen zei hem dat hij het niet wou. Dat hij Rita niet wou vermoorden. Ja wauw, ze heeft kinderen en het is zijn vriendin, wat maakt dat allemaal uit? "Onthoud Dex dat wat ik ook zeg, wat je ook doet en wat ik je ook leer, zolang je zwakke schakels hebt stel je niets voor." Met een strenge blik in zijn ogen kreeg hij zijn kleine broertje aan. "In dit geval is die schakel Rita." Hij zette één stap naar voor, voordat hij met beide handen Dexter zijn hoofd vastnam. Doordat hij die stap naar voor had gezet stond hij nu bijna vlak tegen hem aan. "Wat wil jij, je hebt twee mogelijkheden. Of je gaat voor Rita of je kiest voor mij. Ga je voor Rita ga je er later spijt van hebben." En spijt zal hij dan hebben. Als hij voor haar gaat zal Rudy er eigenhandig voor zorgen dat dit Rita haar laatste jaar was geweest. "Ik zal het makkelijk maken, je kan haar ook verlaten en haar nooit meer zien, bellen of op eender welke andere manier contact met haar opnemen." Dit was nu al de tweede keer dat hij zoiets moest doen, allemaal omdat Dexter een te groot hart heeft. Het was al de tweede keer dat hij Dexter de keuze gaf om iemand te laten leven.



Laatst aangepast door Seneca op ma feb 18, 2013 6:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dexter [Like a Dexie]   Dexter [Like a Dexie] - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dexter [Like a Dexie]
Terug naar boven 
Pagina 20 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Normaal-
Ga naar: