IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sword Art Online RPG [like a swordsman]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyvr dec 06, 2013 12:25 pm



Niemand@
Minashi stond op en keek doodserieus naar Hiro. Ze vond het stuk 'En als je ons bij dit plan achterna zal gaan, vermoord ik je' erover gaan. Vooral dat laatste gedeelte. "Hiro-san, zo ver moet je ook niet gaan." zei Minashi tegen haar collega. Ze wist wel dat Hiro het had besproken met haar baas, maar dat kon haar helemaal niks schelen. Mensen vermoorden in dit spel vond ze er gewoon over gaan. Vanuit haar ooghoeken zag Minashi haar Commander naar haar kijken, met een blik van 'nee, het is al beslist, luister gewoon'. Maar dat negeerde ze helemaal. "Als Vice-Commander geef ik Shirokiba, mijn eigen hulpje, de toestemming om mee te gaan en te gaan vechten. Als hij het echt verpest, dan ben ik degene die verantwoordelijk is. En NIET Shiro-chan of mijn Commander." zei het meisje vastbesloten, tegen iedereen, dus ook tegen haar eigen leider die er helemaal niet mee eens was.

De Commander keek naar Minashi en schudde zijn hoofd. "Het spijt me, maar neen. Shirokiba-kun blijft hier, dat is al lang besproken dus geen discussie meer daarover." zei de man doodserieus. Hij gaf Minashi een teken om terug te gaan zitten en met tegenzin ging het meisje terug zitten. Wat Shirokiba's mening betrof, kon de man niks schelen. Wat beloofd was, was beloofd, al wist de man wel dat Shiro niet nutteloos ging zijn deze keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyvr dec 06, 2013 1:48 pm

Hiro keek niet meer naar Minashi terwijl ze zo opstandig was, hij keek al luisterend naar de tafel. 'Ze gebruikt haar hoofd ook nooit heh? Zij gelooft het nog ook.' dacht Hiro terwijl ze stond te (roepen?). Hiro stopte met leunen over de tafel en ging haar een bitchslap geven om haar tot stilte te brengen en te doen kalmeren, maar voor hij dat kon doen had de commander alles al onder controle en zorgde hij ervoor dat ze eindelijk haar mond hield en ging zitten. Hiro liet zijn hand terug zakken (hij had het al een beetje in de lucht om haar een bitchslap te geven) en keek naar de commander. "Hij mag mee, onder jou verantwoordelijkheid." zei Hiro met tegenzin. Als er iets zou mislopen door Shirokiba zou Hiro het zichzelf nooit vergeven en Minashi ook niet. Ze denkt helemaal niet na. "Maar ik kan niets beloven dat ik Shirokiba iets zal aandoen." voegde Hiro er nog wel aan toe. "Is iedereen het er dan mee eens?" vroeg Hiro vervolgens aan alle leden die deelnamen aan de vergadering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyvr dec 06, 2013 1:59 pm



Niemand@
"Nee. Je gaat Shiro helemaal niets aandoen. Zelfs niet aanraken. Het is mijn verantwoordelijkheid en niet die van Shirokiba. Hij is tenslotte nog altijd mijn hulpje." zei Minashi tegen Hiro met een diepe zucht op het einde. "Jij vertrouwt hem en al de rest hier inclusief mij misschien niet, maar ik vertrouw mijn eigen hulpje en leden van mijn guild wel. En dat ga ik ook blijven doen, wat je ook mag denken." zei ze er nog bloedserieus achter. De Commander gaf zijn Vice-Commander een doom glare, daardoor zweeg het roosharig meisje met veel tegenzin.

De rest ging akkoord. Ze wisten hoe nutteloos Shirokiba was, maar ze konden niet denken dat die domme jongen iets zou verpesten. Hij is daar toch veel te dom en kinderachtig voor. Levens verpesten doet hij niet, alleen dat van zijn eigen, vonden de andere aanwezigen.

"Geen geweld hier aub, Hiro-kun." zei de Commander tegen Hiro toen de man vanuit zijn ooghoeken de hand zag. Hij wist goed genoeg dat die hand niks goed kon beloven. "Hoe dan ook. Shiro. Na deze vergadering wil ik nog wat met je bespreken. Ik vind het nog steeds een risico als je meegaat." zei de man tegen het witharig hulpje, die netjes en braafjes knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyvr dec 06, 2013 2:29 pm

Hiro keek emotieloze gezicht naar Minash. Hij luisterde even naar wat ze zei maar dan sloeg hij plots op de tafel. "Hou je mond nu is. Hij mag mee, heb je nu niet wat je wilt? En dan blijf je nog zo zagen. We weten allemaal dat je je Shirokiba wil laten meedoen dus u mag nu dimmen. Heeft u nog commentaar voor we verder gaan?" was wat hij Hiro zei. Zijn emotieloze gezicht veranderde meer in een serieuzere en bozer gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyvr dec 06, 2013 3:28 pm



Niemand@
Minashi keek terug, ook serieus en kwaad, naar Hiro. "Ik ga mijn mond echt niet houden als er iemand een van mijn guild-members wilt vermoorden omdat die persoon denkt dat mijn hulpje iedereen in gevaar brengt! Ik weet hoe stom en nutteloos hij ook is, maar heeft hij ooit iemands leven verspilt in dit spel? Nee. Meestal staat Shirokiba gewoon aan de kant te niksen, dus maak er geen drama van om hem mee te nemen. Wij hebben nog nooit problemen gehad tijdens een boss, aangezien Shiro altijd braafjes aan de kant en uit de weg van iedereen staat. Ik weet en snap echt niet waarom je zo hard bent veranderd, Hiro-san. Maar ik weet zeker dat je vorige 'versie' het zou begrijpen om op te komen voor je vrienden of teamgenoten, hoe nutteloos ze ook mogen zijn. Ik vind het gewoon niet kunnen, sorry." ze stond op, en wandelde uit het cafe. "Mij kan het niet meer schelen of dat je me meeneemt of ook vermoordt, zolang je Shiro maar de toestemming geeft om mee te gaan en hem NIET afmaakt." zei ze nog koppig voor ze echt wegging.

Shirokiba rolde met zijn ogen. 'Die Hiro en die domme Vice-Commander van me gaan nog eens wereldoorlog 3 kunenn beginnen' dacht de jongen. De Commander zuchtte diep. "Hoe dan ook, wat Shirokiba en Minashi's koppig gedoe betreft... Laten we dat heel even vergeten. Kunnen we verder?"

Minashi you bitch xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyvr dec 06, 2013 7:43 pm

Hiro zijn armen bleven naast zijn lichaam hangen en zijn handen maakte vuisten. Hij wou Minashi gewoon even naar buiten boksen. Een kleine vlucht naar de deur kan geen kwaad zeker? Maar ze stond al zelf op en ging al zelf naar buiten. Ze ging te ver om over zijn vorige personaliteit te praten en nog steeds te staan zagen over het feit dat Shiro niet mee mocht. "Omdat Minashi-san zich aanstelde en verantwoordelijk is voor Shirokiba-san. Zullen Minashi-san en Shirokiba-san uit deze operatie gezet worden." deelde Hiro met een rustige stem mee alsof er niets gebeurd was. Nog net wanneer Minashi binnen was en het kon horen voor ze buiten het café ging. 'Shiro mocht al lang meedoen met de operatie. Dus waarom klaagt ze nog? En dan ook nog over dat hij nog nooit een leven van iemand heeft verspild in dit spel was ook enorm fout. Wie was altijd diegene die alles in verband met Shiro moest regelen? Daarom dat niemand ooit iets van Shiro moest opkuisen en dus niemand stierf.' dacht Hiro na. In plaats van dat Minashi probeerde om Shiro er in te krijgen, gooide ze zichzelf er ook nog eens uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptywo dec 11, 2013 1:28 pm



Niemand@
Het kon Minashi helemaal niks schelen of dat ze eigenlijk echt wel gelijk had of niet. Ze vond dat ze gelijk had, en dat was het belangrijkste, vond ze zelf dan toch. Haar vrienden, collega of zelfs guild beledigen vond ze helemaal niet kunnen. Wat wist Hiro ook van Shirokiba? Niks. Omgekeerd wist ze ook niet veel van haar hulpje, maar toch meer dan Hiro, dacht ze. Het meisje wist zeker dat Shirokiba niemand kwaad zal doen, ze kende de witharige kinderachtige jongen daar goed genoeg voor. Zij was tenslotte degene die elke dag (of nahja, bijna elke dag) er mee rond liep. Hiro? Hij was altijd wel aanwezig bij de vergaderingen en had af en toe eens een kleine ruzie/discussie met Shirokiba, maar echt rondhangen en elkaar leren kennen deden ze niet. En dat is wat Minashi dus niet juist vond: dingen voor mensen beslissen zonder dat je ze goed kent is not done volgens haar.

De Commander keek naar Hiro en zuchtte. 'De jeugd van tegenwoordig is ook koppig zeg' dacht de man. "Jij wilt dat ze beide niet meedoen?" vroeg de man aan Hiro. Hij wou de reden best wel eens weten. Die van Shiro wist hij eigenlijk al wel, maar die van Minashi...? Je kon een Vice-Commander er niet zo maar buiten gooien ondanks haar irritante gedragingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptywo dec 11, 2013 7:59 pm

Hiro keek naar de commander toen hij om een rede vroeg. "Omdat ik al lang Shiro ging laten meedoen, maar zij bleef doorzagen. Wat dus wel zal betekenen dat ze later misschien bij de operatie nog door zal gaan en de strijd in de war legt. Ik wil geen risico's, fouten zijn uitgesloten. Shiro doet maar beter niet mee want ik heb liefste de volle 100% nodig van een leger en Minashi doet niet mee omdat ik dit soort dingen zoals wat nu net gebeurde niet in zo'n belangrijke missie wil hebben." legde Hiro uit. Maar natuurlijk was het een ruzie tussen Minashi en Hiro. Maar Minashi kan blijkbaar niet zo makkelijk vrede sluiten door haar koppigheid terwijl Hiro Shiro al lang wou laten meedoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptydo dec 12, 2013 11:25 am



Niemand@
Een klein grinnikje ontsnapte uit de Commanders mond. "Dus jij beslist zo maar eventjes dat mijn Vice-Commander niet meedoet?" vroeg hij aan Hiro. Een antwoord was niet nodig natuurlijk. "Minashi-chan geeft 100 % daar hoef je je al geen zorgen om maken. Een ruzie zoals een paar minuten geleden gaat er ook niet zijn, tijdens het vechten heb je geen tijd om te bekvechten. En als het er toch is, moet je haar gewoon negeren. Vrouwen willen toch altijd maar hun gelijk hebben. Koppig, irritant of niet, ik vind het niet erg als Minashi-chan toch nog meedoet. " zei de man tegen de jongen. "En Shirokiba... " mompelde de leider toen hij eventjes naar het hulpje keek. "Als dat kind nu wel 100 % geeft? Dan laat je hem meedoen of wat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptydo dec 12, 2013 7:25 pm

Hiro keek naar de commander toen hij tegen hem sprak. Wat de commander zei was ook allemaal waar en aangezien dat hij de leider was van die twee kon hij beslissen of ze mee gingen of niet. Hij deed een teken waarmee hij aangaf dat de commander mocht doen wat hij wil, als hij er de volste vertrouwen in had dat er niets gout zou gaan, dan had Hiro niets meer te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyvr dec 13, 2013 11:42 am



Niemand@
De Commander keek naar Shirokiba. "Minashi-chan laat ik zeker meedoen. Maar jij daar... Hm. Bespreken we nog." zei de man tegen het witharig hulpje dat op de grond zat. "Oke. Hoe gaan we de boss dan verslaan en wanneer? Als Hiro-kun met de troep vrijwilligers naar binnen gaat...Dan wat?" vroeg de man aan de rest.
Shirokiba stond op en klopte de eventuele stof van zijn kleertjes af. "Commander-sama~ Ik ga buiten spelen~!" riep hij vrolijk voor hij naar buiten huppelde. De leider wist precies wat Shiro ging doen, en trok hem aan zijn kraag weer terug. "Nee. Als je echt wilt meedoen, dan luister je goed mee, kind. Zo niet doe je zeker niet mee, baka." zei hij serieus tegen de idioot. Met een zuchtje ging Shirokiba maar met tegenzin weer op de grond zitten. Hij wou gewoon maar gaan trainen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyvr dec 13, 2013 10:22 pm

Hiro zuchtte eventjes en begon met het uitleggen over wat hij van plan was. We duiden 1 iemand aan die de berichten zal versturen tijdens het gevecht, iedereen moet koste wat het kost die persoon beschermen zodat we ten minste iets van informatie kunnen doorspelen. Als we genoeg weten of denken dat we meer man nodig zullen hebben, stuurt dat persoon een bericht met de vraag voor meer troepen." legde hij uit. Makkelijker kon hij het niet uitleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyza dec 14, 2013 6:43 pm



Niemand@
"Als we die manier gebruiken..." zei de Commander terwijl hij naar Shirokiba keek. "...dan ga ik je zeker NIET met de eerste groep naar de boss sturen, maar dan zet ik je ergens in de 2e of reserve groep. Maar je gaat hoe dan ook niet mee met de allereerste." zei de man streng tegen Shirokiba. De reden was heel simpel; Shirokiba gaat wel 100% geven, maar niet om te verdedigen. Hij gaat waarschijnlijk dan zelf aanvallen en degene die het bericht moet sturen helemaal niet verdedigen. De leider kende zijn hulpje daar veel te goed voor. "Het is een goed idee tho, Hiro-kun, zoals altijd."

Shirokiba zuchtte. Zijn baas had gelijk, en zagen was geen optie. 'Goed. Dan maar niet in de eerste groep... Ze gaan sowieso toch een tweede nodig hebben. En daar zit ik dan wel bij' dacht het jongetje die op de grond zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyza dec 14, 2013 9:42 pm

"Daarom dat ik het er nogal moeilijk mee had daarnet dat hij mee ging...en zeker dan ook uw Vice-commander. Hoe zij daarnet bezig was betekent alleen dat zij veel om hem geeft en hem dus waarschijnlijk meer zal beschermen dan degene die de berichten moet versturen. Daarom dat ik u ook adviseer om 1 van de twee niet in de eerste groep te zetten." legde hij nog even uit toen hij de uitleg tegen Shiro hoorde. "Dus dan zijn we het allemaal eens dat we dit plan gebruiken?" vroeg hij aan alle andere aanwezige commanders in deze vergadering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyza dec 14, 2013 10:05 pm



Niemand@
"Ik vertrouw Minashi-chan in de eerste groep nog wel. Maar Shirokiba niet, en hij weet goed genoeg waarom." zei de Commander tegen Hiro. De man keek naar de aanwezigen die allemaal akkoord waren met het plan. "Goed. Nu nog alleen wie het bericht stuurt en wanneer we gaan bespreken."

Shirokiba reageerde niet op wat de Commander zei. Hij glimlachtte alleen maar wat en speelde weer verder met zijn knuffels. Eerlijk gezegd had hij heel veel zin om tegen de Commander te schreeuwen, maar dat deed hij beter niet hier of nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyza dec 14, 2013 10:39 pm

Hiro dacht even na. "Misschien voordat we de functies van iedereen gaan verdelen, kunnen we eerst alle troepen van de guilts die we hebben verzamelen in deze village voor een toespraak met alle uitleg die ze nodig hebben, daar verdelen we de groepen en kiezen we de berichten verzender." stelde Hiro voor.

Time jump? x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyzo dec 15, 2013 4:12 pm



Niemand@
Het was een tiental minuutjes voor dat de toespraak ging beginnen. Alle guilts die in de frontlines zaten waren in de 100e village. De meeste mensen stonden al bij het plein te wachten, ze wouden goed op tijd zijn voordat er geen plaats meer was. Minashi was er ook al. Als Vice-Commander moest ze er vroeger zijn en checken of dat iedereen er was met een paar andere Vice-Commanders. Leuk werk was het niet, maar ze moest het wel doen, het was belangrijk. Het meisje keek even rond en zag al een behoorlijk aantal personen die er al waren. Maar natuurlijk zag ze haar eigen Commander weer niet. 'Waar hangt die ouwe nu weer uit? Het zijn nog maar 10 minuutjes ofzo voor dat het begint...' dacht ze met een zucht. Het werd waarschijnlijk weer volspammen.

De Commander zat op floor 86. Hij was weer aan het oefenen met Shiro. Of beter gezegd, hij stond te kijken hoe Shirokiba aan het trainen was. "Je moet sneller zijn met verdedigen. Ik weet dat het niet jouw sterkste punt is, maar toch. Je kan onmogelijk blijven aanvallen, heel snel zijn en niet geraakt worden." zei de man tegen de jongen, die aan het hijgen was door de zware training. "Houd je kop, ouwe zak. Verdedigen doet iemand anders wel." snauwde Shirokiba. De oudere man lachtte maar wat. "Hoe dan ook, als je wilt meevechten tegen die laatste boss moet je nu stoppen met trainen. De toespraak begint binnen 10 minuten." zei de man met een glimlachje. Shirokiba zuchtte en stopte met tegenzin en volgde zijn leider naar de teleporter van deze floor, klaar om naar floor 100 te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyzo dec 15, 2013 6:16 pm

Hiro had niets anders te doen en was dus ook Ă©Ă©n van de vroege vogels op het plein in de village van Floor 100. Sinds die vergadering zat hij al op een bankje dat je de uitzicht zou geven op het plein. Hij wist niets te doen, behalve nadenken over wat men zou kunnen doen als er Ă©Ă©n of andere gebeurtenis in de boss kamer zau gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptydo dec 19, 2013 9:58 am



Niemand@
Bij de teleporter zag Minashi haar Commander verschijnen, samen met Shirokiba. Verbaasd en verward keek het meisje naar de twee die naar het plein wandelden. 'Wat zijn die twee weer gaan doen? Mijn hulpje lijkt tegenwoordig meer op het hulpje van Commander-sama...' dacht ze met een zucht. Ze zou mannen waarschijnlijk nooit begrijpen. "Commander-sama! Waar was u al die tijd? De toespraak begint zo!" zei ze tegen haar leider, duidelijk niet goed gezind. Minashi was bezorgd om de twee, ze was zelfs aan het denken dat ze zelf de boss zijn gaan verslaan ofzo.

"Sorry, ik moest nog wat bespreken met Shiro." zei de Commander met een glimlachje. De man keek naar het plein dat al goed vol was door al de mensen. Hij keek naar de andere belangrijke leiders van de andere guilts en babbelde er wat mee over de toespraak. Ze moesten nog heel eventjes overleggen over wat ze allemaal gingen zeggen.
Shirokiba ging bij de mensen op het plein staan. Nahja, staan was het niet echt... De jongen zat op een bankje en kon zo dan luisteren naar de verschillende Commanders. De jongen was moe door de training, dus had ook geen zin om recht te blijven staan voor een domme speech.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptydo dec 19, 2013 10:14 am

Hiro zag dat de commander en Shirokiba arriveerden maar hij deed niets. hij bleef al zittend op zijn bank wachten op de toespraak, veel kon hij toch niet doen. De commanders waren iets aan het bespreken, waarschijnlijk over hoe ze hun toespraak gingen houden maar daar kon hij ook niets mee. Het enige dat hij kon doen is wachten.

zo inspiratieloos xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyzo dec 22, 2013 7:20 am



Niemand@
Uiteindelijk begon het allemaal. Een van de Commanders vroeg om stilte op het plein en begon meteen zijn uitleg te zeggen tegen iedereen die er was. De leider praatte over alles; de man begon bij het begin, hoe ze de boss willen verslaan en eindigde met welke mensen ze nodig hadden. De andere leiders gaven meer uitleg over het hele plan of van een specifiek deel. Elk kende zijn tekst en alles goed zodat iedereen kon volgen en zodat alle vragen beantwoord konden worden.

Minashi was in de groep aanwezigen aan het zoeken naar 1 bepaald iemand: Hiro. Haar Commander had de blondharige jongen nodig, dus moest het meisje haar maar vinden. Aangezien Shirokiba zelf verdwenen was moest zij het ook helemaal alleen doen. In de massa vond ze niemand, tot dat ze vanuit haar ooghoeken Hiro zag zitten op een bankje ergens verwijderd van de rest. "Hiro-san! De COmmander-sama heeft u nodig."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptyma dec 23, 2013 12:32 am

Hiro bleef rustig op de bank zitten tijdens de speech en volgde alles aandachtig. Dan hoorde hij plots een bekende stem zijn naam roepen. Hij verroerde zich niet en bleef kijken naar de persoon die zijn speech aan het houden was maar hij luisterde nog altijd naar wat Minashi te zeggen had. "De Commander-sama heeft je nodig." luidde haar boodschap. Geen antwoord kwam uit zijn mond maar hij stond wel op en wandelde in de richting waar de commanders allemaal verzameld zouden moeten staan. Zodra hij de commander vond ging hij ernaartoe. "U had mij nodig?" was Hiro zijn vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptydi dec 31, 2013 5:53 pm



Niemand@
Minashi wachtte, zoals elk normaal mens, op een antwoord. Maar die kwam natuurlijk niet; Hiro stond op en ging gewoon weg, richting waar de commanders van de verschillende guilts stonden. Ach, de boodschap was op zijn minst overgebracht en de blonde jongen was vertrokken, dat was toch het belangrijkste? Aangezien de bank nu leeg was ging Minashi zelf zitten. De speech kon ze nog aandachtig volgen, en in rechtstaan had ze nu eventjes geen zin. Die bank stond daar goed en daar kon ze gebruik van maken.

De Commander zag Hiro komen en knikte. "We (ik en de andere commanders) willen graag bespreken wanneer we de laatste boss gaan verslaan. Iemand vond het een goed idee om jou erbij te laten komen." zei de man tegen de blonde jongen en daarna keek hij weer naar de andere leiders. "Dus welke opties hadden we? Binnen een dag of 4? En wat nog?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptywo jan 01, 2014 12:32 am

Hiro luisterde naar de commander met zijn armen gekruist. Wanneer de commander klaar was met wat hij te zeggen had, had Hiro meteen al iets te zeggen, blijkbaar wist hij al wanneer hij de plan zou willen uitvoeren.Liefst zo snel mogelijk, morgen als het kan. En dan vertrekken we rond de middag, niet te vroeg, niet te laat." antwoordde Hiro snel en kort. Verder bleef Hiro nog bij de commanders staan in de afwachting of ze nog vragen hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Emptywo jan 01, 2014 3:12 am



The Commander@
"Morgen..." de leider keek heel even naar de andere Commanders, om te zien of dat ze er mee eens waren. Gelukkig vond iedereen het idee niet slecht, en was dus akkoord. "Goed, morgen om... 14u?" stelde hij voor aan de anderen, ook aan Hiro. 'Die jongen had zijn eigen guilt moeten starten ofzo, hij zou een goede Commander zijn... Z'n guilt had misschien zelfs een van de belangrijkste kunnen worden die meevecht in de frontlines...' dacht de man, terwijl hij op een antwoord wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sword Art Online RPG [like a swordsman]
Terug naar boven 
Pagina 21 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sword Art Online Oc.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Anime-
Ga naar: