IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 One Piece+Naruto=Our rpg PART II

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
AuteurBericht
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptywo nov 21, 2012 5:16 pm

hij draagt een kap??? foto niet gezien? xDD failer4live

Katashi
Dat is al wat makkelijker. Shinjurou leg ik op mijn schouder en we gaan door. het zou nu iets makkelijker moeten gaan. hoop ik. dit heeft ons behoorlijk vertraagd, er wacht iemand op ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptywo nov 21, 2012 6:08 pm

Die kap kan je onmogelijk heel de tijd op hebben --"

Suigetsu.
Met een zucht sta ik recht en kijk om me heen. In ieder geval voel ik mij nu al een stuk minder verbrand. vanuit mijn ooghoeken kijk ik opzij naar Kisame. "waar is dat Joch eigenlijk heen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptywo nov 21, 2012 6:16 pm

Kisame.
ik hield mn bakje popcorn ondersteboven . "Nhaahh~~ het is op~" zei ik teleurgesteld. Ik negeerde Suigetsu eerst, maar als ie over dat kleintje begon, keek ik op. "Eerrhh. I donno." Ik stond met moeite recht omdat ik zo goed zat en klopte wat stof van mn cape. "Laten we op kleintjes-jacht gaan, voordat we een heleboel geflip ofsow te horen krijge ." Stelde ik voor.

Neyimaro.
Ik weet niet hoe ik soort van in de grond ben geraakt, maar ik was niet alleen. Ik volgde Katashi. Hij zal me waarschijnlijk al hebben gehoord of gezien, want een Pro in sluipen en achtervolgen was ik absoluut niet. Shiradori had ik op dit moment ook niet nodig dus…
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptywo nov 21, 2012 7:18 pm

Katashi
mmmhh, ik dacht dat ik iedereen kwijt was maar die ene luidruchtige persoon heb ik even over het hoofd gezien. Ik was hem plots vergeten, maar aan zijn geroep en zo kan ik er wel uit zien dat hij geen "assassin" of so is en me niet zal volgen.

meer heb ik niet.....enkel kakashi die waarschijnlijk nu aan het meehelpen is met het herbouwen van de hokage haar "huis/kantoor".
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptywo nov 21, 2012 8:57 pm

Mja, we moete dus wachte op Yuki c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptywo nov 21, 2012 9:23 pm

tuut!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptywo nov 21, 2012 9:30 pm

Ik heb toch gereageerd met Kisame etc?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptydo nov 22, 2012 6:02 pm

Nh gezien x'D

Suigetsu.
"Dat krijgen we waarschijnlijk toch al." Ik wrijf ondertussen met mijn handen in mijn ogen aangezien alles nog aan het draaien is. "Ik voel mij echt niet goed. Nooit geweten dat oppas zo gevaarlijk kon zijn." Strompelend wandel ik maar verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptydo nov 22, 2012 6:18 pm

Kisame.
"Tsjaa~~ Alles is tegenwoordig een gevaarlijke job, ne~~" ik volgde Suiggy, en keek wat rond, opzoek naar dat kleintje. Dit is gewoon een hooiberg in een naald zoeken. Omg. Nee. Ik bedoelde een naald in een hooiberg @.@ . Spijtig dat we niet zo maar terug konden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptydo nov 22, 2012 8:49 pm

Suigetsu.
"Ik weet niet hoor, maar oppasser hoort niet zo gevaarlijk te zijn. Straks als we terug zijn en we dat mormel gevonden hebben dan ga ik terug naar Sasuke."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptydo nov 22, 2012 9:05 pm

ik ben hier denk ik even niet nodig....katashi reist ondertussen terug boven de grond maar dieper en dieper in het bos
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptyma nov 26, 2012 4:02 pm

Kisame.
"Ooohww. Je bent dus liever bij emo wezels broertje dan bij dat mormel? " vroeg ik verbaasd. Nahja, ik zou dat waarschijnlijk ook beter vinden ^__^"



Kheb dus like zo veel zin om part II te skippen •_•
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptyma nov 26, 2012 4:12 pm

Mja, het gaat hier ook zo nh volgens het verhaal x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Emptyma nov 26, 2012 4:37 pm

Oke, sluit dit topic dan maar af. Ik maak ondertussen ne nieuwe en dan schakelen we over naar Part III.

En omfs. Die brofist van dex. SUPAH GEWELDIG xDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One Piece+Naruto=Our rpg PART II
Terug naar boven 
Pagina 17 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One Piece+Naruto=Our rpg PART III
» One Piece+Naruto PART II || INSCHRIJVEN
» One Piece+Naruto=Our rpg PART III || INSCHRIJVINGEN.
» One Piece+Naruto=Our Rp [Like a donut]
» One Piece [Like A Sir]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: