IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 One Piece+Naruto=Our rpg PART II

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
AuteurBericht
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyma nov 12, 2012 7:44 pm

katashi
ik kon niet voelen dat hij zijn handen op mijn rug legde, werd ik met veel kracht naar voor geduwd en remde met mijn voeten af. was dat een jutsu of.....kracht? een van de twee, dat kan toch niet...hij is maar 8 ofso. "als je dat nog is doet, dan moet ik je vastbinden." zeg ik rustig terwijl mijn ninjas shinjurou vast houden. dit is raar, wij behandelen hem precies als een crimineel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyma nov 12, 2012 7:53 pm

Shinjurou.
Met een kwade blik kijk ik Katashi recht aan. Ja, ik heb last van serieuze emotie wisselingen, vast een slechte eigenschap van mij. "Raak. Mij. Niet. Aan!" De ninja's die mij vast moeten houden vliegen allemaal weg en knallen tegen bomen etc aan.

Deidara.
Ik zucht vrij luid en kijk haar hoofdschuddend aan. "Jij bent echt niet te geloven."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyma nov 12, 2012 8:00 pm

Patat.
Mijn irritatie is weg als hij zucht en wat zegt. "Jij wel of wat, Dei-Dei-chan? " lachte ik zacht. Iets over mij zeggen terwijl hij ook zo is. Typisch. Maar eerlijk gezegd vond ik het stiekem heel erg leuk om hem te irriteren. Altijd zo grappig om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyma nov 12, 2012 8:17 pm

is het een jutsu? die deva path?

katashi
kracht? jutsu? een kind? zonder te laten zien dat ik verbaasd ben, kijk ik met een emotieloze blik. " luister, je bent in een bos waar je je weg niet in kan terug vinden, dit is onze schuilplaats voor nu." met een handgebaar geef ik het sein aan de hoogste ninja in rang, die onze voetsporen laat verdwijnen met een jutsu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyma nov 12, 2012 8:26 pm

Dat is iets dat bij de Rinnegan hoort dus ja x'D

Shinjurou.
"Dit is jullie schuilplaats~" op mijn typische manier steek ik mijn tong naar hem uit waarna ik gewoon weg ren. "Je krijgt me toch niet~!" Als hij te dicht in de buurt komt dan laat ik hem toch weer wegvliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyma nov 12, 2012 8:32 pm

Patat.
"En nu Shindou zoeken." Ik sprong ook op dat vogeltje van Deidara. Ik had daar straks geen teken van Katashien Shindou gezien, dus neem ik aan dat ze niet in Konoha zijn. Katashi zal hem waarschijnlijk naar ergens mee smokkelen, om ons ofsow te lokken. But vanuit de lucht kan ik ze hopelijk wel...vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyma nov 12, 2012 8:58 pm

de sharingan kan het niet kopieren zeker? :3

katashi
nadat hij zich omdraaid, loopt hij tegen mij aan. "ja...half, we lopen wel door maar dat is onze grote schuilplaats waar niemand ons kan achtervolgen. zelfs vanuit de lucht niet door de vele hoge bomen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyma nov 12, 2012 9:10 pm

Nee x'D

Shinjurou.
ik versmal mijn ogen tot spleetjes en kijk hem alleen maar kwaad aan. "Laat mij gewoon met rust!" Een grote leeuw poeft achter mij. De ogen zijn bloed rood en de leeuw zelf is pik zwart. De staart zelf is gemaakt van een slang die dreigend sist. Nog iets handigs van de rinnegan. Hoe ik het doe, donno~ (Jups, het is mogelijk, Nagato kon da ook op die leeftijd ^_^)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyma nov 12, 2012 9:11 pm

...War mode activated…Biep xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyma nov 12, 2012 9:46 pm

uhu x'D
soory, voor deidy weet ik niets x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptydi nov 13, 2012 7:26 pm

katashi
mijn ogen kijken het beest aan in zijn rode ogen. tijd voor een check om zeker te zijn. ik leg mijn hand op shinjurou zijn hoofd, leun met mijn rechter knie op de grond en kijk in zijn ogen. nu weet ik het zeker, hij heeft de rinnegan. een van zijn ouders hebben het niet eens. "je kan het precies al gebruiken he?" daarom dat ik die jutsu van hem niet kon aflezen met mijn sharingan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptydi nov 13, 2012 7:50 pm

Patat.
Na wat rond vliegen in de lucht hoorde ik een luid gegrom. Ik keek meteen naar die richting en zag een gigantisch zwart beest. "Holy fuck. Van waar komt dat?" Mompelde ik verbaasd. Kon Katashi soms zo'n rare beesten oproepen? "Kunnen we naar daar gaan?" Vroeg ik aan Deidara, terwijl ik naar dat leeuwending wees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptywo nov 14, 2012 3:53 pm

Shunjurou.
"Ik kan precies wat al gebruiken?" ik hou mijn hoofd wat schuin. Als ik een dikke druppel slijm naar beneden zie vallen recht op Katashi zijn hoofd kijk ik naar boven naar het beest. "M-monster?!" Langs de ene kant is die eng, langs de andere kant is het echt grappig dat die zo kwijlde.

Deidara.
"Jaja." De vogel vliegt er maar heen. Wat te fuck is dat ding eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptywo nov 14, 2012 5:29 pm

Katashi
"hoe bedoel je "wat al gebruiken"? oh, we hebben vliegend gezelschap." ik geef het sein aan een Ninja die met earthstyle een blok aarde onder onze voeten doet omdraaien met het resultaat dat we onder de grond zitten. hoe weet niet wat hij heeft? hij heeft het dus niet onder controle, aan de ene kant is het heel goed, hij weet dus niet wanneer het te gebruiken...maar aan de andere kant kan het per ongeluk verschijnen en heeft het rare gevolgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptywo nov 14, 2012 7:55 pm

Shunjurou.
Ik blijf Katashi nu aanstaren ook al zitten we onder de grond. Boven mij hoor ik meteen gestap en heel de grond trilt. wat het beest ook was, het prbeerd de grond te breken nu wij onder de grond zitten. "Jeeeh! Ik heb een nieuw huisdiertje en ik noem he Katje~!" Ik gooi ondertussen mijn armen in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptywo nov 14, 2012 8:21 pm

Patat.
En toen waren ze opeens foetsie, onder de grond. Verdomme ne. Ik staarde met een pokerface naar de grond. Hm... Veel zin had ik niet om iets te doen. Ik probeerde de plek waar Katashi en co was te vinden met behulp van de wortels van de bomen. Het helpt niet heel veel, but beter dan niks. Ik vond ongeveer de plaats en keek er naar. Eerrh. En hoe moet je mensen uit de grond gaan halen terwijl je een gigantisch monster moet ontwijken als je geen puree wilt worden…?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptydo nov 15, 2012 9:02 pm

voordat jullie katashi konden zien gingen ze onder de grond...en daarbij, zaten deidy en patat nu net niet in de lucht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptydo nov 15, 2012 9:04 pm

Deidy didn't do anything, beasty did, but he knew it... D:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptydo nov 15, 2012 9:07 pm

Ze eerrhhh. Kunnen landen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyvr nov 16, 2012 8:01 pm

maar ze zijn onder grond gegaan toen jullie ze nog niet konden zien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyvr nov 16, 2012 8:05 pm

… … … Eeehhm… Well… Toch maar een truc met de wortels?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyvr nov 16, 2012 8:17 pm

waarom zou je het doen?? gewoon zomaar? xDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyvr nov 16, 2012 8:27 pm

Ja? Oh wacht. VERGEET MIJN POST, PLEAAZZE. IK HEB EEN BETTA IDEE 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyvr nov 16, 2012 8:28 pm

en dat is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Emptyvr nov 16, 2012 8:29 pm

Doe gewoon verder. Neyimaro komt zo meteen een bezoekje brengen c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART II   One Piece+Naruto=Our rpg  PART II - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One Piece+Naruto=Our rpg PART II
Terug naar boven 
Pagina 15 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One Piece+Naruto=Our rpg PART III
» One Piece+Naruto PART II || INSCHRIJVEN
» One Piece+Naruto=Our rpg PART III || INSCHRIJVINGEN.
» One Piece+Naruto=Our Rp [Like a donut]
» One Piece [Like A Sir]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: