IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Desert Nightmare.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 7:20 pm

Mark.
"Mij is altijd iets gezegd van 'Damens eerst' dus als je wilt mag jij eerst, tenzij je dat liever niet hebt, dan ga ik wel eerst." Ik ga voor de veiligheid wel eens kijken hoe dat de badkamer eruit ziet. Ik open de deur en zoals ik al dacht ziet die er ook niet echt super uit. "De badkamer heeft precies al 2 wereldoorlogen meegemaakt..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 7:29 pm

Ulvida
Voor het eerst in Dusty Creek lach ik. "Dat is waar. Maar als jij het oke vind dan ga ik wel eerst." zeg ik glimlachend.Hij is eerlijk gezegd ook grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 7:33 pm

Mark.
"Maar ik meen het, kijk zelf nu. Ik vraag mij af of dat dat bad nog wel waterdicht is, straks zit er een lek in." Zeg ik nu zelf ook lachend. Zo met twee is in ieder geval beter dan helemaal alleen. "Nee, is goed, ga jij maar eerst."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 8:08 pm

Ulvida
Ik lach weer. Het voelt fijn om nog eens te lachen na zo'n lange tijd. Na 10 minuten ben ik klaar en kom ik uit de badkamer. "Hij houdt het vol." zeg ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 8:12 pm

Mark.
"Jou houd die misschien, maar ik ben ouder, groter en dus ook zwaarder, als je gekraak en alles hoort wilt het zeggen dat ik door het bad ben gezakt." Ik heb geen andere kleren en zal het dus moeten doen met wat ik nu heb. Toch begeef ik mij naar de badkamer waar ik mij uitkleed om dan onder de douche te gaan staan. Een bad nemen is niet echt hygiënisch hier. Het doet toch goed, zo frisse douche na heel de tijd in de warme openlucht rond te wandelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 8:20 pm

Ulvida
Weer moet ik hem gelijk geven. Ik heb zelf ook mijn gewone kleren aan omdat ik nix anders heb. Ik ga op een van de bedden zitten. Hopelijk komt morgen alles inorde
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 8:22 pm

Mark.
Als ik weer uit de douche kom draai ik de kraan dicht, droog mezelf af waarna dat ik mezelf begin om aan te kleden. terwijl ik mijn shirt nog aan probeer te krijgen ga ik de badkamer alweer uit. "Pfoe, blij dat het bad dat overleeft heeft."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 8:35 pm

Ulvida
"Uhu" zeg ik glimlachend. We redden het wel denk ik. "Hoe laat is het? " vraag ik. Hij heeft hopelijk een horloge.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 8:41 pm

Mark.
Uit mijn broekzak haal ik mijn horloge als ze vraagt hoe laat dat het nu is. "Het is 20 voor 11, misschien maar beter om niet al te laat te gaan slapen, we hebben morgen veel te doen, heel veel."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 9:08 pm

Ulvida
"Mee eens." zeg ik bijna geewend. Morgen vroeg wakker. Ik ga op een van de bedden liggen. "Slaapwel." zeg ik aarzelend, voor ik ga slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 9:11 pm

Mark.
"Jij ook slaapwel." zeg ik nog voordat ik het licht uitdoe en zelf in de donker naar één van de twee bedden ga en daarop ga liggen. Het ligt niet even goed als mijn bed thuis maar ik kan niet klagen. Beter dit dan helemaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 9:11 pm

Is Dante weg? D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyza sep 22, 2012 9:13 pm

Ik denk het ja D=
naja, ik ga ook slapen denk ik, ben kapot x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyzo sep 23, 2012 9:32 am

Ulvida
Ik word vroeg wakker, en eerlijk gezegd heb ik niet zo slecht geslapen. Het viel goed mee. Ik kijk opzij, naar Mark die nog op zijn bed ligt. Zou hij al wakker zijn? Anyway,ik sta op en wandel naar de badkamer, om mijn haar etc te doen. Hopelijk komt vandaag alles goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyzo sep 23, 2012 11:14 am

Mark.
Als Ulvida wakker word dan open ik mijn ogen ook en word ik ook wakker. Het i nog vrij vroeg maar dat maakt niet uit. Ulvida verdwijnt in de badkamer en ik sta ook maar eens recht. Mijn schoenen staan naast het bed en die trek ik meteen weer aan. Daarna begin ik alle spullen bij elkaar te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyzo sep 23, 2012 2:20 pm

Ulvida
Ik ben klaar met alles en ik wandel naar buiten. In de kamer zie ik Mark die al is opgestaan. Glimlachend zeg ik goeie morgend en ik raap mijn spullen -eigenlijk heb ik bijna geen spullen- bijeen. Vandaag. Wie weet kunnen we vandaag weg, als we een beetje geluk hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyzo sep 23, 2012 2:30 pm

Ik weet niets meer .o.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Emptyzo sep 23, 2012 4:33 pm

Neyimaro Tsumiru [15jaar/jongen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Desert Nightmare.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: