IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Desert Nightmare.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptydo sep 20, 2012 4:57 pm

Voor degene die Cry plays: Desert Nightmare heeft gezien weet dus waar dit spel over gaat. je bent dus gewoon in een stadje terecht gekomen genaamd 'Dusty Creek' en de inwoners daar proberen je te vermoorden. Zo simpel is het x'D
Je kan hier dus een mensje spelen dat daar terecht komt en die ze willen vermoorden of één van de inwoners.

Naam [Leeftijd//Geslacht] (Uit welke serie/spel/boek/etc. die eventueel komt.)

Inwoners;
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] [20//Man] (Komt uit de serie/manga/spel; Pokémon)
-
-


Mensjes die zijn gedropt;
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] [34//Man] (Komt uit het spel; The Walking Death)
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] [16//meisje] (Komt uit de serie; I.E .)
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] [20//Man] (Komt uit het spel; Ib)
- Neyimaro Tsumiru [15jaar/jongen]
-


Laatst aangepast door Seneca op zo sep 23, 2012 4:36 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptydo sep 20, 2012 5:33 pm

Ikk e doe zeker mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptydo sep 20, 2012 5:37 pm

Met wie dan? x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptydo sep 20, 2012 5:57 pm

Dat is zo'n kei goeie vraag
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptydo sep 20, 2012 6:00 pm

Al mijn vragen zijn goed x'D
neem anders ook iemand uit een andere serie x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyvr sep 21, 2012 7:50 pm

Is er een lijstje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyvr sep 21, 2012 8:16 pm

Dit minni lijstje ja;
Naam [Leeftijd//Geslacht] (Uit welke serie/spel/boek/etc. die eventueel komt.)
;3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 2:36 pm

Ulvida [16//meisje] (uit I.E Very Happy .)

nog iets..? Want dit is een uberkort lijstje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 2:43 pm

Nee hoor, dat is genoeg x'D

Mark.
rustig wandel ik door dusty Creek. Naja, echt rustig nu ook weer niet. Iets hier geeft mij gewoon de kriebels. Ik mag dan wel een wapen hebben, een jachtgeweer dat op mijn schouder rust op het moment, maar toch voel ik mij hier niet veilig. mijn auto was kapot verschillende kilometers hier vandaan en heel de weg tot hier heb ik te voet gedaan. Ik ben al gaan vragen of ze eventueel mijn auto zouden willen gaan halen maar dat wouden ze niet. Ze zeiden dat het te ver was ofzo. ach, ik zoek wel gewoon zelf mijn spullen bij elkaar en ga dan zelf die auto maar maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 2:52 pm

Ulvida
Ik mag hier dan wel nog maar een paar dagen zijn, maar dom ben ik niet.Ik weet goed genoeg dat het hier lolniet klopt. Een wapen, dat heb ik nodig. Liefst een dodelijk wapen. Mensen van dit plekje vermoorden vind ik helemaal niet erg, ze zijn creepy en zijn ook niet de vriendelijkste/normaalste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 2:59 pm

Mark.
Ik moet toegeven dat het niet het beste plan is om hier met een geweer rond te wandelen, integendeel zelfs. De enkele mensen van hier die ik ben tegengekomen kijken je alleen maar vreemd aan. Bijna vijandig zelfs. De enige winkel die ik was tegengekomen daar werd ik naar buiten gejaagd door de eigenaar. Aan de naam van die winkel te zien noemt de eigenaar Jim. Ik ben al zeker niet van plan om daar nog eens naar binnen te gaan. Of toch zeker niet met mijn geweer. Maar dan moet ik eerst een veilige plek vinden voor het grote ding en die is er niet. Ik zal altijd het gevoel hebben dat iemand het vind en mij dan komt neerschieten. Vanuit mijn ooghoeken zie ik nog eens een teken van leven. De persoon ziet er zeeker jonger uit dan mij, veel jonger.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: [b]Ulvida[/b] Ik zie niet zo ver van mij een mens. Je ziet hier ook niet vaak een mens rondwandelen. Als het kon, zou ik misschien naar hem toe    Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:10 pm

Ulvida
Ik zie niet zo ver van mij een mens. Je ziet hier ook niet vaak een mens rondwandelen. Als het kon, zou ik misschien naar hem toe wandelen. Maar dat doe ik dus niet. Hij heeft een geweer en ik niet, en hij kan van Dusty Creek zijn. Ik besluit om nix te doen en zoek verder naar een wapen. Jee, deze plek is echt leeg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:14 pm

Mark.
Eerlijk gezegd weet ik niet goed wat te doen. Ik zou achter de persoon aan kunnen gaan maar misschien is die wel van hier. Wacht, als die van hier is kan die mij vast en zeker wel helpen. Ik verander mijn geweer van positie en hou die onder mijn arm. De persoon is ondertussen al weg gestapt dus moet ik rennen om die terug in te kunnen halen. "Wacht! Wacht even!" Roep ik. Hopelijk dat die ook door heeft dat ik het tegen hem heb en dat die niet toevallig ook iets van wapen bij zich heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:21 pm

Ulvida
Ik draai me om en zie die ene persoon weer. Omdat ik weet dat hij een geweer heeft deins ik achteruit. "Waag het, om mij neer te schieten." zeg ik kil. Jaja, ik ben ook niet erg vriendelijk,dt weet ik wel. Maar waarom vriendelijk zijn tegen iemand van Dusty Creek? "Wat? " vraag ik op dezelfde kille toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:25 pm

Mark.
Niet begrijpend blijf ik staan. Mijn armen hou ik wat omhoog als teken dat ik niet van plan ben te doen. "Je neerschieten? Waarom zou ik?" Verward blijf ik haar aankijken. Ze klinkt niet vriendelijk, helemaal niet vriendelijk. Persoonlijk ben ik iemand die niemand kwaad wilt doen en alleen maar wilt helpen. Iemand neerschieten zal ik ook niet doen zonder goede reden en een reden om haar hier neer te schieten heb ik niet. "Ik ga je echt niet neerschieten. Ik wil alleen weten of dat er hier ergens gereedschap ligt. Mijn auto ligt een heel eind verderop en die is kapot begrijp je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:31 pm

Ulvida.
Oh. Hij...is misschien niet van hier. Dat is een goed teken, ik ben teminstes niet alleen. "J-je bent niet van hier? " vraag ik veel aardiger. Ik mag hem niet wegjagen als hij echt niet van hier is. Hij zou misschien dan mee kunnen helpen. Ik hoop dat hij echt niet van hier is. Ik ben al minder gespannen door dat hij mij zeker niet ga neerschieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:33 pm

Mark.
"Natuurlijk ben ik niet van hier. heb je iedereen hier al eens goed bekeken? het zouden wel zobies kunnen zijn. Ik bedoel ze zijn zo levenloos als een zombie en vergeet niet dat ze hier ook alles behalve aardig zijn." De laatste zin zeg ik tegen mezelf, luidop en ik dus eigenlijk niet voor degenen die voor mij staat. Mijn vrije arm strek ik uit naar haar. "Ik ben Mark."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:39 pm

Ulvida
Oh, gelukkig staat hij aan mijn kant. Het zou maar erg zijn als ik forever alone was hier... Eigenlijk mag ik hem niet zo maar vertrouwen, maar dat kan me niet schelen. Ik schud zijn hand en ik stel mezelf voor. "Ik heet Reina Yagami. Maar je mag me gewoon Ulvida noemen." zeg ik. Ik vertrouw hem wel, als er iets gebeurt, dan is het mijn eigen schuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:44 pm

Mark.
Een glimlach komt op mijn gezicht als ze zichzelf ook voorstelt en mijn hand schud. Dit is toch een stap in de goede richting. Als er iemand mij tenminste vertrouwd kom ik vast verder dan alleen. Wie weet wat ik hier nog tegen ga komen. "Aangenaam." Zeg ik nog voor dat ik haar hand weer los laat. Mijn geweer leg ik terug op mijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:49 pm

Ulvida
Geen glimlach te bekennen bij mij, want ik glimlach niet vaak. Maar toch ben ik blij dat ik iemand heb. "Ook aangenaam, " zeg ik rondkijkend "zit jij hier al lang? " . Goed, er is niemand anders in de buurt, dat is ookal een goed teken.

Misschien moeten we iets meer mensies hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:54 pm

Ik bedenk wel iemand voor inwoner .-__-.

Mark.
Mijn glimlach verdwijnt ook als zij niet glimlacht en nu kijk ik best wel ongemakkelijk. Het ligt niet aan haar maar het is gewoon dat ik mij nogal snel ongemakkelijk voel. "Nee, ik ben hier sinds gisteren denk ik al heb ik een hele dag nodig gehad om hier te geraken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 3:58 pm

Ulvida
"Oh." zeg ik even nadenkend. Er is nog hoop. Hij heeft verdomme een auto die ons kan helpen. "Je hebt dus gereedschap nodig voor je auto he...Laten we anders samen zoeken."stel ik voor. Dat is beter dan hier nix doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 4:06 pm

Mark.
"JA, hier willen ze mij toch niet helpen dus dan moet ik het zelf doen. Gereedschap wouden ze ook niet meegeven dus dat zal ik moeten vinden." Leg ik maar even simpel uit terwijl ik mijn schouders ophaal. "Maar als je wilt helpen, graag, het zou echt van pas komen."


N.
Van achter één van de muren sta ik te luisteren naar het gesprek tussen de twee. Ze proberen hier dus weg te geraken? Mooi niet dat dat gaat lukken. Ze zullen hier niet weg geraken en ze zullen ook geen gereedschap vinden, toch niet zomaar, daar zullen wij wel voor zorgen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 4:33 pm

Ulvida
"Ik help alleen als ik mee mag ontsnappen met je auto." zeg ik plagend. "Nee, serieus, ik help wel." . Goed, zou hij al al in de winkel geweest zijn? Ik heb wel wat geld dus... "ik ga wel kijken in de winkel." stel ik voor. Het blijft hier nog steeds eng, al ken ik al een iemand.

Uhh..kdenk effe na over mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Emptyza sep 22, 2012 4:39 pm

Mark.
"Ik zou niet weten waarom ik je niet mee zou nemen. Zou gemeen zijn om je hier achter te laten." Zeg ik even kort lachend. "Zeg wel niet dat het voor mij is, die kerel moet mij niet echt waarschijnlijk door mijn geweer. Ik heb wel wat geld als je het nodig moest hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Desert Nightmare. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desert Nightmare.   Desert Nightmare. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Desert Nightmare.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: