IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dangan Ronpa

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyvr nov 01, 2013 6:11 pm


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Iedereen kent het wel he? Te lui zijn om een goede uitleg te type, wel dat heb ik ook maar al de uitleg kan je [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] terug vinden en anders moet je gwn de anime gaan zien ^_^

Bezette personages;
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] | Highschool host club - Yuki
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] | Highschool host club - Lisa
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] | Dangan Ronpa - Astrid
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] | Brothers Conflict - Astrid
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] | Amnesia - Lisa
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] (Shiro) | K - Lisa
- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] | Dangan Ronpa - Yuki




Laatst aangepast door Jefferson op vr dec 20, 2013 8:56 pm; in totaal 14 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyzo nov 03, 2013 3:32 pm

YUSHA. HIKARU, LE HIKARU IS MAH CHARACTER.
En voor de rest weet ik niemand xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyzo nov 03, 2013 4:36 pm

You're in Brotha~ 8D
Amc, het gaat zo verschrikkelijk worden moest één van die twee dood gaan en de andere alleen achterblijft D: *moet echt eens verder de met rpg site hierover, dan gaan er miss nog meer mense meedoen en word het alleen maar spannender~*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyzo nov 03, 2013 5:49 pm

Een van die twee moet gewoon doodgaan. Maakt het leuker, maar erger TTwTT
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyzo nov 03, 2013 6:14 pm

Daar heb je helemaal gelijk in >:3 AsAs kan moordenaar spele als ze wilt~ xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyma nov 04, 2013 8:54 am

Ik kan een klein kind aanmaken die hele tijd bij iemand rondhangt xD
of omfs. HEIJI EN CONAN AANMAKEN. MUST BE AWESOME 8DDDDDDDDDDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyma nov 04, 2013 3:53 pm

Dat is waar xD Maar...ik ga nog zien, eerst beginnen met Kaoru ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyma nov 04, 2013 8:59 pm

Hehe, oke x'D
Vergeet niet te reageren op Naruto LS, zoals je had belooft >=3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptydi nov 05, 2013 10:44 am

Poof~
Ik ga Celestia Ludenberg claimen en .... .. ;u; Ehm...
Asahina Natsume van Brothers Conflict xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptywo nov 06, 2013 1:03 pm

Ugh, ik moet echt nog een extra persoontje bedenken, 1 is zo weinig xD
& AsAs, je staat erbij c:


Kaoru@
Zoekend liep Kaoru rond door het gebouw. Toen hij wakker was geworden was hij helemaal alleen in één van de lokalen en de ramen waren dicht gemaakt. Hij had wel een brief gevonden waarin stond dat hij naar de sporthal moest gaan of zo, maar hij ging er niet heen. Nee hij moest eerst Hikaru vinden en pas dan zou hij naar ginder gaan. Tenzij hij al in de gym was, dan zat hij hier nu doelloos rond te lopen. Nadenkend bleef Kaoru staan. Hij moest gewoon naar de gym gaan, Hikaru zal waarschijnlijk daar al zijn. Waarschijnlijk stond hij al lang op hem te wachten. Met een tevreden glimlach op zijn gezicht draaide hij zich weer op, deze keer wel richting de gym. Zijn handen stak hij in de zakken van zijn jogging. Onderweg naar de Gym kwam hij nog enkele andere deuren en ook al was de drang groot om binnen te kijken, hij deed het niet. Net zoals hij zich ook af vroeg waarom de trap naar de volgende verdieping was afgesloten. Er stond een groot hek voor, of hoe je het ook mocht noemen, en het zorgde ervoor dat niemand naar boven zou kunnen gaan. Eenmaal in de gym negeerde hij de eventuele andere mensen die er waren, in plaats daarvan zocht hij naar Hikaru.

Ikkyru aka Ikki@
Rustig liep de jongen door de gangen. Het was er stil op het geluid van zijn voetstappen na. Bij iedere stap die hij zetten weergalmde het geluid door de gangen. Enkele minuten geleden was hij wakker geworden en al meteen wist hij dat er iets niet juist was. Toch ging hij zich er nog niet druk om maken. Op de brief die hij gekregen had gestaan dat ze in de Gym moesten verzamelen en daar was hij nu ook gewoon heen. Het had geen nut om nu al rond te gaan lopen zonder te weten wat er van je verwacht wordt. Misschien dat je juist de uitleg zou krijgen als je in de Gym bent. Dat was vast ook het geval. Ze moesten in de Gym verzamelen om zo al de uitleg te krijgen die ze nodig hebben. Dat verrade meteen al dat er meer mensen waren. Iets dat vrij normaal was als je bedacht dat dit een school was. Het was ook de bedoeling dat hij hier naar school zou gaan, maar op het moment leek dat niet meer het geval. Toen dat hij de Gym binnen kwam wandelen keek hij verbaast om zich heen. Ergens had hij volk verwacht maar er was niemand, letterlijk niemand. 'Ziet er naar uit dat ik zal moeten wachten...' Zijn armen sloeg hij over elkaar maar met één hand ondersteunde hij nog steeds zijn hoofd.


Iemand moet monokuma eig spele xD


Laatst aangepast door Jefferson op wo nov 06, 2013 3:16 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptywo nov 06, 2013 1:22 pm

Hikaru.
Langzaam gingen de ogen van hem open. Hikaru schrok een klein beetje toen hij zich bevond in een onbekend klaslokaal. Het onbekende lokaal was nog niet zo vreemd, want wat zijn aandacht echt trok, waren de ramen die dicht gemaakt werden. Tuurlijk vroeg hij zich af waarom de ramen zo waren en waarom hij hier was. Maar eerst moest hij iets anders doen; Kaoru zoeken. Het briefje waarop stond dat hij naar de gym moest gaan had hij wel gelezen, maar veel kon het hem niet schelen. Hikaru stond op en wandelde het lokaal uit. Op de gang was het muisstil. Hij liep wat rond en zocht naar zijn tweelingbroer, zonder succes. De jongen besloot maar om naar de gym te gaan, want heel misschien was Kaoru degene die dat briefje had geschreven, al was het niet zijn geschrift. Terwijl hij naar de gym zocht, zag hij onderweg vreemde dingen, zoals hekken voor een trap, ramen die overal dicht waren gemaakt, ... Er moest wel iets mis zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyvr nov 08, 2013 1:05 pm

sorrysorrysorry ik vergat dit helemaal door school. //bigtime glare naar school
~~
Celestia Ludenberg
In het begin was het even een kleine shock voor mij dat ik hier was belandt, maar al gauw was ik aan de omstandigheden gewend. Een briefje verwees mij naar de gymzaal. Ik zuchtte eventjes, niet wetend waar precies de gymzaal was; dus ik besloot maar wat rond te lopen en te zoeken. Misschien kon ik ergens iemand tegenkomen. Alhoewel, de gangen waren erg leeg en erg donker. Ik hoorde zo af en toe wel geluiden, maar had er geen schrik voor. Echter bleven een aantal vragen in mijn hoofd rondzweven; ‘ben ik hier alleen?’ of ‘waarom ben ik hier?’. Al was de belangrijkste vraag voor mij: ‘waar ben ik?’. Er was maar één manier om dat uit te vinden; en dat was door te blijven zoeken en zoeken.
Na een tijdje stond ik voor een redelijk grote deur. Ik deed de deur open, en kwam binnen in een ruimte wat toch verdomd veel op een gymzaal leek. ‘Ik gok dat het dan hier is,’ dacht ik bij mezelf, en liep naar binnen toe.

Asahina Natsume
Met barstende hoofdpijn werd ik langzamerhand wakker in een donker lokaal, dat ook niet echt bepaald fijn rook. Mijn zicht was nog erg wazig, dus ik wreef wat in mijn oog om mijn zicht even net wat beter te maken; goed genoeg om de ruimte te doorzoeken. ‘Een klaslokaal? Hoe kom ik hier nu weer?’ dacht ik, nogal verbaasd bij mezelf. Ik was allang afgestudeerd; ik had een diploma en werkte als Game Designer. Ik stond op, en was eerst wat duizelig dus zat al gauw weer op mijn stoel. ‘’Man, wat is hier aan de hand?’’ Denk ik hardop en zoek in mijn broekzak voor mijn sigaretten, maar ook die zijn niet te vinden. Ik zucht diep, en zie de deur(de uitgang) van het lokaal op een kiertje openstaan. ‘’Als Tsubaki en Azusa hierachter zitten…’’ Mompel ik, als ik wat klaag over mijn 2 andere broertjes; aangezien ik de oudste van ons ben(we zijn een drielig), nemen ze mij zo af en toe wel in de maling.
Zodra ik genoeg kracht heb om op te staan, en niet meer duizelig ben, sta ik rustig op en loop rustig stapje voor stapje naar de wat open deur toe. Pas dan valt mij op dat er een papiertje op hangt. ‘’Hm?’’ Vraag ik wat verbaasd aan mezelf, en zie dat er een notitie op staan; dat ik naar de gymzaal. ‘’Tsubaki…Azusa…’’ Mompel ik weer.
~~
Meh, ik kan geen lange posts meer typen T^T
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyvr nov 08, 2013 5:29 pm


Kaoru@
De onzekerheid begon alleen maar harder toe te slaan toen het duidelijk werd dat Hikaru ook niet in de Gym was. Zacht beet hij op zijn onderlip terwijl je de onzekerheid goed van zijn gezicht kon aflezen. Kaoru ging uiteindelijk maar naar de tribune toe en zette zich daar neer. Hij ging wel komen, het duurde alleen wat langer. Misschien dat zijn broer naar de wc moest. Ja, dat was het waarschijnlijk. Zijn handen legde hij op zijn knieën en zachtjes begon hij er met zijn vinger op te tikken. Er was nog maar één iemand binnen, maar hij had niet het gevoel dat hij tegen de persoon zou moeten beginnen praten. Even later kwam er nog iemand binnen. Deze keer een meisje. Zwart haar, zwart kleedje, eigenlijk zowat alles zwart en zeer opvallend. Dan eindelijk verscheen Hikaru in beeld. Meteen schoot de jongen recht maar door te snel recht te staan struikelde hij over zijn eigen voeten. Hij viel naar voor en viel recht tegen het ene meisje in de ruimte haan. 'S-sorry' Zei hij meteen.

Ikkyru aka Ikki@
Een hele tijd ging voorbij terwijl dat hij alleen in de gym stond. Echt een persoon om alleen te zijn was hij niet. In tegendeel zelfs, hij hield van al de aandacht die hij kon krijgen. Voor dat hij hier heen kwam kreeg hij ook al de aandacht. Hij werkte in een café, en vaak gebeurde het dat hij werd aangesproken door de meisjes. Eigenlijk haast altijd. Sommige zouden het vervelend vinden maar hij niet. Het was aangenaam om in het midden van de belangstelling te staan. Ze hingen letterlijk aan zijn armen. Een korte zucht verliet dan ook zijn mond. Waarom was hij ook weer naar hier gekomen? Wat de reden ook was geweest, het was niet leuk. Hij wou weg. En wel nu. Juist wanneer dat hij zich wou omdraaien om de gym weer uit te lopen kwam er iemand anders binnen. Het leek alsof de persoon iemand zocht. De persoon ging naar binnen en begon verder te zoeken. Op zich was het niet vreemd. Het werd pas vreemd toen dat de persoon een tijdje later weer binnen kwam en precies dezelfde blik op zijn gezicht had. Zonder te twijfelen wandelde hij op de jongen af. Het was wel duidelijk dat hij jonger was dan hem. 'Excuseert u mij, maar bent u zonet niet al naar binnen gekomen?' Vroeg Ikki aan de jongen. Hij ging voor hem staan om zo de weg te versperren om er zeker van te zijn dat hij niet weg zou lopen.


Misschien moeten jullie eens foto's van je personage sturen zodat we weten hoe dat iedereen eruit ziet x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyvr nov 08, 2013 7:12 pm

Omfs, jullie typen zo veel. Van waar al die inspiratie? o.O;;

Hikaru.
Nog maar net binnen in de gym, gebeurde er vanalles voor Hikaru's ogen: ten eerste zag hij eindelijk Kaoru, die blijkbaar ook in de gym was. Zo te zien was zijn tweelingbroer te blij om hem te zien, want hij struikelde en viel recht, pats boem, tegen een onbekend meisje. Als dat de enige gebeurtenis was, dan kon Hikaru gewoon zijn eigen broer heel hard uitlachen. Maar net dat hij wou lachen, sprak een onbekende jongen hem aan. Die onbekende stelde zelfs een vreemde vraag. 'Excuseert u mij, maar bent u zonet niet al naar binnen gekomen?' had de onbekende aan hem gevraagd. Verward, en met zijn hoofd een beetje schuin keek Hikaru naar de jongen die in zijn weg stond. "Eh. Nee. Ik ben net binnengekomen..." antwoordde hij terwijl hij naar zichzelf wees. Daarna wees hij met zijn vinger naar zijn tweelingbroer Kaoru. "Die daar was hier blijkbaar al een tijdje. Ik niet."

Monokuma.
Met een halfvolle wijnglas zat Monokuma ongeduldig te wachten tot dat iedereen in de gym was. Hij keek via de camera's naar alle jongeren die net wakker werden en naar de gym wandelden of naar de gym zochten. "Aaawwhh~~ Dit duurt zo lang zeg~~ Ze mogen wel eens wat sneller stappen, ik kan niet wachten tot dat ik ze het hele spel kan uitleggen~~!!" riep de teddybeer blij, niet per se tegen iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyma nov 11, 2013 7:38 pm

Ik lul maar gewoon wat hoor, om het langer te maken //slapped.
~~
Celestia Ludenberg
Al was ik net binnen, voor ik het wist knalde er een jongen tegen mij op; aan zijn uiterlijk te zien was hij jonger dan ik. Doordat ik mijn balans niet meer terug vond op mijn hoge hakken, viel ik om naar achteren en zat zo op de grond. Ook al bood de jongen zijn excuses aan, ik gaf hem een ietwat vuile blik; zo behandel je een dame soms toch niet?! Schande…
Al gauw stond ik weer op en veegde het zongenaamde ‘stof’ van mijn kleren af. Alhoewel, je kon het ook opvatten alsof ik zijn bacteriën van mij af klopte; een beetje arrogant zijn dus. Daarna tilde ik mijn hoofd wat omhoog. ‘’Kijk de volgende keer uit,’’ zei ik met een serieuze en wat arrogante toonhoogte. Ik zuchtte eventjes, en draaide mij toen om en zag meerdere mensen de gymzaal inlopen. ‘Ben ik toch niet de enige,’ dacht ik bij mezelf.

Asahina Natsume
Een plukje van mijn oranje haar(dat oorspronkelijk zwart was, je kon nog een beetje zwart zien als je goed keek) gleed voor mijn ogen toen ik het briefje bestudeerde. Dit was niet het handschrift van Tsubaki, en ook niet die van Azusa… Wie was het dan? Mijn jongste broertje Wataru? Mijn enige zusje? Neen, het handschrift van iedereen was totaal anders, en ik herkende ze allemaal; geloof me.
Ik zuchtte diep en gooide het stukje papier ergens weg. Vervolgens sloeg ik het plukje haar voor mijn ogen ook weg en liep de ruimte uit. Mijn voetstappen echode door de gangen heen. Ik hoorde erg flauw in de achtergrond wel wat stemmen, maar wist zo langzamerhand niet of die nu wel echt waren. Het interesseerde mij ook niet. Ik werd vast in de maling genomen door iemand van mijn familie. Vast met het bericht dat ik teveel bezig ben met het maken van games en dat ik daarom ook de realiteit kan verliezen. ‘Ja, zoiets zou het wel zijn…’ Dacht ik bij mezelf, en spotte toen een grote open deur waar de stemmen van zonet vandaan kwamen. Zo dit dan de gymzaal eindelijk zijn…?
~~
Foto Celestia: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Asahina Natsume: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyma nov 11, 2013 8:13 pm

Kaoru@
De jongen blaasde zijn kaken op toen hij de arrogante stem van het meisje voor hem hoorde. Eerst wou hij er nog wat op zeggen maar hij deed het niet. In de plaatst daarvan liet hij de lucht weer uit zijn kaken ontsnappen zodat het over ging in een zucht. 'Ik zal er volgende keer op letten.' Beloofde Kaoru haar uiteindelijk dan maar. Een glimlach was nu wel op zijn gezicht te zien en zijn hoofd hield hij was scheef. Niet dat het meisje nog naar hem om zag ofzo, ze keek gewoon de andere kant op. Dan deed ze dat maar, hij ging zich er niet druk om maken. 'Oi! Hikaru!' Riep hij vervolgens door heel de zaal. Het zou hem niet verbazen als iedereen in de zaal hem had gehoord, zolang dat Hikaru het maar hoorde. Met hevige zwaaibewegingen bewoog hij zijn armen om de aandacht van zijn broer zo te kunnen trekken.

Ikki@
Het werd alleen maar verwarder toen dat de jongen zei dat hij hier niet eerder was geweest. Toen hij echter naar een andere persoon wees, iemand die een exacte kopie leek te zijn werd het duidelijk. Een tweeling. Het verklaarde alles. Met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht knikte de jongen. 'Het is te zien dat jullie een tweeling zijn.' Kort moest hij lachen toen dat hij de andere jongen hoorde roepen en zwaaien. 'Ik geloof dat hij jou nodig heeft.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyma nov 11, 2013 8:37 pm

Hikaru.
Hikaru knikte een keer toen Ikki zei dat ze een tweeling waren. Ja, dat waren ze. Dat was toch logisch? Er bestonden geen klonen. Toen Ikki zei dat iemand hem nodig had, keek Hikaru naar Kaoru, die wat stond te zwaaien om zijn aandacht te krijgen. Met een grijns liep Hikaru op zijn broer af. "Awh man. Waar was jij? Waarom zaten we niet in dezelfde klas? Ik heb je gemist, broertje~" zei hij blij tegen zijn eigen tweeling broer. Natuurlijk was hij blij. Hikaru had eindelijk iemand gevonden die hij kende.

Monokuma.
Ongeduldig zuchtte de teddybeer. Hoelang kon het duren om bij de gym te zijn? De meeste trappen waren afgesloten en de leerlingen konden eigenlijk nergens naar toe. Ze zaten gevangen op de gelijksvloer, dus waarom duurde het toch zo lang? Met een simpele beweging gooide de beer zijn glas wijn weg, toen hij zag dat de meeste in de zaal waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptydi nov 12, 2013 8:33 pm

Celestia Ludenberg
Ik liep verder de gymzaal in, om een beetje tussen de rest van de mensen te staan. Maar wel zo ver mogelijk weg van die jongen die zonet tegen mij op was gebotst. Ik keek wat rond en besloot de mensen wat te bestuderen, en wat te gokken hoe hun karakter misschien wel kon zijn. Bij de ene kon ik de arrogantie al gewoon zien, bij de ander erg veel verlegenheid. Niet dat het mij verder veel interesseerde, maar het kon zo op den duur handig zijn om er gebruik van te maken, toch?
Ik zuchtte even, en hoopte al gauw dat iedereen er was; ik verwachtte niet veel mensen namelijk. De hallen waren behoorlijk stil en leeg. Als er echt veel mensen waren, dan had je die ook wel gehoord…

Asahina Natsume
Zodra ik was gearriveerd in de gymzaal, zag ik inderdaad(zoals ik al had verwacht…) meerdere mensen. Een opgeluchte zucht ontsnapte uit mijn mond, en vervolgens verscheen er een kleine glimlach op mijn gezicht. Hoewel; Tsubaki en Azusa waren nergens te bekennen, en ik kende deze mensen niet. Misschien waren ze het uiteindelijk toch echt niet…? Ik schraapte mijn keel en probeerde iemands aandacht wat te trekken; ik wilde weten wat er aan de hand was. Vertellen dat ik hier geen tijd voor had, en weg moest. Terug naar mijn werk, terug naar mijn vrienden, en al helemaal terug naar mijn familie. Ik had het al zo druk, en had ook beloofd weer langs te komen sinds ik altijd weg ben. ‘Alsjeblieft laat iemand hier weten waar de uitgang is… Ik heb hier geen tijd voor…’ Mopperde ik wat in mijn gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptydi nov 12, 2013 9:05 pm

Ikki@
Met zijn armen nog steeds over elkaar heen geslagen keek hij iedereen even aan. Niemand leek te begrijpen wat er hier aan de hand was, maar waarschijnlijk wou iedereen dat wel weten. Het enige wat ze konden hopen was dat er nog verder uitleg ging komen. Misschien dat dat de reden was dat ze naar hier moesten komen. Misschien dat ze hier de uiteindelijk kregen. Naast hem was er ondertussen nog iemand anders komen opdagen. Een jongen met oranje haar dat net naar binnen was gekomen. Enkele seconden keek hij hem gewoon aan terwijl hij probeerde te bedenken wat dat hij nu kon zeggen. 'Jij hebt zeker ook geen idee waarom we hier zijn?' Vroeg Ikki dan uiteindelijk.

Kaoru@
Zijn poging om de aandacht van Hikaru te trekken was een succes geweest. Al snel was zijn broer naar hem toe gekomen. Altijd waren ze al samen geweest, bijna ieder moment van de dag. Als je dan plots wakker word en je broer is niet bij je is het gewoon ongemakkelijk. Iets van je vertrouwde omgeving was dan weg, maar nu was het terug. Een glimlach stond dan ook weer op zijn gezicht. 'Geen idee...waren de ramen bij jou ook dicht gemaakt?' Met een vragende blik in zijn ogen keek Kaoru zijn broer aan voor dat hij even naar de grond keek. 'Ik vind het hier niet leuk. Kunnen we niet weg gaan? Terug naar huis? Of gewoon al naar buiten.' Het was waar, hij vond het hier niet leuk. Ja hij had zijn broer gevonden en dat maakte het al veel beter, maar hij wou weg. Hij voelde zich hier opgesloten en hij had er geen goed gevoel over.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptywo nov 13, 2013 9:48 am




Hikaru.
"De ramen waren ook dichtgemaakt in de klas waar ik wakker ben geworden." antwoordde hij op zijn tweelingbroer's vraag. Toen Kaoru weer wat zei, haalde hij zijn schouders op. "Ik denk niet dat we hier zo maar weg kunnen. Het lijkt alsof we door iemand gevangen worden gehouden door iemand." antwoordde Hikaru weer op zijn broer's vraag toen hij even rondkeek. Er waren meer mensen in de gymzaal dan hij had verwacht. 'Zijn zij ook wakker geworden in een klaslokaal? Helemaal alleen? Ook met dichtgemaakte ramen?' dacht de jongen terwijl hij ieder mens aandachtig bekeek. Ze leken allemaal maar normale mensen, zoals hijzelf en Kaoru.

Monokuma.
De beer besloot om maar eens op te dagen toen hij zeker wist dat iedereen er was. Hui sprong uit het podium en keek iedereen enthousiast aan. "Hallo iedereen~! Welkom op Hope's Peak Academy~!" verwelkomde de knuffel zijn 'leerlingen' vrolijk. De beer stelde zichzelf opgewekt voor aan de mensen in de gymzaal. "Ik ben Monokuma, jullie schooldirecteur~!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyza nov 16, 2013 2:39 pm

Celestia Ludenberg
Net toen ik wilde klagen dat alles zolang duurde, dat we niks te horen kregen over waarom we hier waren, kwam er ineens een rare beer in ons zicht. Nou is dat niet zo heel raar, maar het rare ervan was wel dat hij EN kon praten, EN het leek alsof het een knuffelbeer was en dus kon bewegen. Eigenlijk interesseerde mij het niet zoveel hoe die beer kon praten en bewegen, of waarom. Het enige wat mij interesseerde is waarom ik hier was, en hoe ik hier weg kon komen. Ik kende de mensen niet, en had er ook geen behoefte aan op het moment… Ik keek weer naar de beer, genaamd Monokuma, en grijnsde een beetje. Hoe kon een BEER een SCHOOLDIRECTEUR zijn?! Daar klopt toch niks van…? Ach, dit was vast en zeker maar een droom…

Asahina Natsume
Toen de jongen mij vroeg of ik wist wat wij hier deden, schudde ik direct zachtjes mijn hoofd. ‘’Nee, ik zou het niet weten… Ik weet niet eens wat voor plek dit is, of wie iedereen hier is.’’ Daarna richtte ik mij snel op de pratende beer. Oh god, echt waar als dit een of andere truc/grap van Tsubaki is… ‘’O-Oi! Ik ben hopelijk niet de enige die hier langzamerhand gek wordt en een teddybeer of zo ziet praten, he?’’ Vraag ik snel aan de jongen met een ietwat verbaasde EN geschrokken toon in mijn stem. Dit kon gewoon niet waar zijn, of iemand moest wel heel technisch geweest zijn om dit in elkaar te zetten… Hm, ja. Dat leek mij eigenlijk de enige optie. T-Tenzij het echt is, natuurlijk.
Ik schudde langzaam mijn hoofd weer bij die gedachten, om ze weg te halen. ‘Nee, nee, Natsume! Dat is het niet. Dat kan het gewoon niet zijn.’ Dacht ik bij mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyvr dec 20, 2013 9:01 pm

Ikki@
Kort haalde hij even zijn schouders op voor dat hij zijn hand naar de andere jongen uit stak. 'Ikki.' Stelde hij zich voor. De jongen zei zelf dat hij hier niemand kende, en hetzelfde gelde voor hem. Iedereen was hier vreemd en het zou fijn zijn om toch enkele namen te weten. Zijn wenkbrauwen schoten vragend omhoog toen hij een stem hoorde die afkomstig was van een teddybeer. 'Wees gerust, je bent niet de enige.' Sprak hij verward. Het was niet iets dat je iedere dag zag, en het stelde hem niet gerust. Iets was hier niet juist. Er was geen uitweg en de directeur was een teddybeer. In plaats van zijn aandacht op de beer te houden keek hij om zich heen. Zoekend naar een uitweg, die er niet was. Ondertussen had hij verwacht dat iemand het woord had genomen maar niemand deed het. Zacht schraapte hij dan ook zijn keel voor hij begon te praten. 'Als u de directeur bent, kan u dan vertellen waarom alles op slot is?'

Ook maar even een foto van Ikki toegevoegd c:

Kaoru@
'Ow.' Dat was zijn enige reactie toen hij te horen kreeg dat ze hier waarschijnlijk niet weg gingen geraken. Zijn ogen waren gericht op de grond terwijl hij kort zuchten. Alles hier stond hem niet aan, het was niet de school die hij gewoon was. Een school waar hij vrienden had en waar dat er gelachen kon worden. Iets hier voelde niet goed aan. Zijn gevoel werd ook bevestigd toen dat een knuffel tevoorschijn kwam. Zijn hersenen hadden tijd nodig om het te verwerken, maar toen dat eenmaal gebeurden moest hij op de binnenkant van zijn kaak bijten om niet te lachen. Ook al was de beer langs één kant eng, het zag er best grappig uit. Vanuit zijn ooghoeken keek hij dan ook opzij naar zijn broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyzo dec 22, 2013 7:31 am



Hikaru@
De jongen zag zijn broer zuchten en naar de grond kijken. Zelf wou hij dat ook doen, maar dat zou de situatie hier niet helpen. Al voelde Hikaru zich helemaal hetzelfde als zijn tweelingbroer, toch mocht deze jongen niet zo maar zuchten en opgeven. Hij moest nog alert blijven, en waarom dat moest werd meteen duidelijk toen de knuffel tevoorschijn kwam. Een knuffel. De helft was zwart, leek gemeen en de andere heft was wit, lief. Wat het vreemde was, was dat het kon bewegen. Misschien zat iemand erachter verstopt? Maar het ding kon praten. Praten en bewegen zonder een mens in de buurt. De meeste mensen zouden verbaasd zijn, en misschien zelfs geschrokken. Maar Hikaru niet, de jongen moest zelfs zijn hand voor zijn mond houden en zijn best doen om niet te lachen.

Monokuma@
"Natuurlijk ben je niet de enige die mij hier zien, Natsume-kun~! De rest hier ziet mij ook!" zei de beer, al grijnzed tegen de jongen die behoorlijk verbaasd was en dus ook wat zei/vroeg tegen de rest. Daarna richtte de teddybeer zich op Ikki, die ook een vraag stelde. "Waarom? Hebben jullie gedaan~!" was het vage antwoord, dat op een leugen leek, dat Ikki kreeg op zijn vraag. Tot slot keek de knuffel, duidelijk beledigd naar de tweeling die op elk moment niet meer konden bijkomen van de slappe lach. "Oi! Toon een beetje respect graag voor jullie directeur? Jullie schoolhoofd uitlachen is niet beleefd en toegelaten!" riep de beer naar Kaoru en Hikaru, terwijl het kwaad met zijn zachtje beren-vuistjes heen en weer zwaaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyzo jan 19, 2014 8:47 pm

Mag ik hier meedoen? 8D of ga ik jullie dan wss teveel ophoude? =w=
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Emptyvr jan 24, 2014 3:54 pm

Als je nog wil; Sure 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Dangan Ronpa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangan Ronpa   Dangan Ronpa Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dangan Ronpa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Anime-
Ga naar: