IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sword Art Online RPG [like a swordsman]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptyzo feb 17, 2013 8:17 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Hi, minna-san~~!
Dit is een RPG over SAO (= Sword Art Online) ~!!!
Ik hoop dat jullie weten wat SAO is, want ik heb helemaal geen zin om hier een uitleg te typen. Maar er is wel een mini samenvatting. Hopelijk is dat genoeg ;


"A huge castle made of stone and steel floating in an endless sky.
That was all this world was.
It took a vagarious group of craftsmen one month to survey the place; the diameter of the base floor was about 10 kilometers — large enough to fit the entirety of Setagaya-ku within. Above, there were 100 floors stacking straight upwards; its sheer size was unbelievable. It was impossible to even guess how much data it consisted of.
Inside, there were a couple of large cities along with countless small scale towns and villages, forests and plains, and even lakes. Only one stairway linked each floor to another, and the stairways existed in dungeons where large numbers of monsters roamed; so discovering and getting through was no easy matter. However, once someone made a breakthrough and arrived at a city of the upper floor, the «Teleport Gates» there and of every cities in the lower floors would be connected making it possible for anyone to move freely through these levels."

... ...
Maar ja, er is natuurlijk (zoals alle anime's) een probleem komen opdagen. De maker van SAO heeft iets met het spel gedaan waardoor niemand nog kan uitloggen. Plus, als je HP daalt tot 0, kan je niet meer herleven. Je gaat ineens dood. Het is aan jou/jouw personage om naar level 100 te gaan, en de boss te verslaan. Als je dat hebt gedaan, dan redt je iedereen, en kan iedereen weer uitloggen.

Ik ga hier echt niet domme regeltjes plaatsen. De regels van een gewone RPG gelden hier ook Wink
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Als je wilt meedoen met een personage uit de serie zelf, moet je gewoon even de naam melden. Wil je meedoen met een eigen OC (= Original Character), dan moet je dit lijstje even aanvullen ;

Naam (achternaam) - Naam in SAO- leeftijd - geslacht - karakter - extra - foto/beschrijving (hoeft niet per se)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hier komen dan de bro's die meedoen met hun personage's ;

Yuki ;

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] - Minashi (ja, ze gebruikt d'r echte naam)- 16 - vrouw - Ze kan heel kil overkomen als ze wilt. Maar eigenlijk is ze een heel aardige persoon, die altijd opkomt voor haar vrienden. Probleempje is wel dat ze niet makkelijk vrienden maakt, en heel kieskeurig is. Als ze echt heel goed gezind is, kan ze wel eens hyperactief zijn. Verder haat ze girly-dingen, zoals rokjes, make-up, shoppen, etc. Ze doet die dingen alleen maar als het echt nodig is. Hoewel ze rokjes haat, draagt ze er toch eentje in SAO, gewoon omdat ze dat beter vind staan dan een shortje of broek. Ze is by the way ook heel koppig. - Ze wilt graag een solo-player zijn en blijven en dus niet in een of andere guild komen. Haar ouders zijn ook allebei dood, dus ze woont alleen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] - Kensei Lancelot is zijn naam in het spel - 16 jaar - man - Tsurugi is bijna altijd kil tegen iedereen. Alleen tegen dierbare mensen kan hij vriendelijk(er) zijn. Hij vermijdt zo vaak mogelijk mensen in SAO, omdat zijn broer hieraan is overleden. Hij wilt niet nog iemand die veel voor hem betekend verliezen. Hij bereikt meestal wat hij wilt, omdat hij een echte doorzetter is. - extra; hij is een beta tester -


Dante;

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] - gebruikt zen echte naam in de game...- 17 jaar - mannelijk - maakt meer fun in de game dan eigenlijk serieus te zijn en tot aan de "100 floor" te geraken. maar wanneer zijn HP bijna 0 is, wordt hij ietsje serieuzer en probeert hij nog te overleven. hij haat mensen die ECHT proberen goed te zijn en daarom plaagt hij graag dat soort mensen en probeert hij ze soms wel eens boos te maken omdat het grappig is voor hem.- extra ; een beta tester


Professor Assie-sama ;

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] - Ze noemt zichzelf BrickWolf. Niemand weet ook haar echte naam.- 17 - Vrouw - Dyneenah is een best stil iemand. Ze is het vaak wel met mensen eens, denken ze. Echter is ze dat niet. Ze knikt alleen maar 'ja', om zo ruzie te vermijden. Ook houdt ze erg veel van fantasy-dingen, en natuurlijk van gamen. Ze is graag op haarzelf, en graag in haar eigen fantasy-wereldje. Ze is echt een alternatief iemand; ze draagt bijna altijd fantasy-kleren omdat een gewone spijkerbroek haar totaal niet aanstaat. - Wat mensen in de SAO-wereld alleen van haar weten is haar gebruikersnaam en geslacht. Ze probeert zoveel mogelijk informatie over haarzelf te verbergen. Ze wilt niet graag in aanraking komen met andere mensen. - Foto is nog een WIP ^^;; Hele art komt nog wel eens ;;A;;


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HAVE KILLING FUN, BRO'S. AND. GANBATTE NE~!!!



Laatst aangepast door Chaosbreak op za feb 23, 2013 8:05 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptyzo feb 17, 2013 9:22 pm

- hiro kotarou
- gebruikt zen echte naam in de game...
- 17 jaar
- mannelijk
- maakt meer fun in de game dan eigenlijk serieus te zijn en tot aan de "100 floor" te geraken. maar wanneer zijn HP bijna 0 is, wordt hij ietsje serieuzer en probeert hij nog te overleven. hij haat mensen die ECHT proberen goed te zijn en daarom plaagt hij graag dat soort mensen en probeert hij ze soms wel eens boos te maken omdat het grappig is voor hem.

-foto: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


Laatst aangepast door Achmed op za apr 20, 2013 10:17 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptyzo feb 17, 2013 9:43 pm

Minashi.
Ik zit op level 1 wat monsters in twee te hakken uit verveling. De monsters hier waren veel te slap voor mij, maar ik had geen zin om naar het volgende level te gaan. Na nog een of andere monster te doden, plof ik neer in het gras. Ik staarde naar de lucht en zuchtte diep. Mijn verlangen om naar de echte wereld terug te gaan werd nog groter. Het prachtige weer vrolijkte me weer wat op, en een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik begon, omdat ik beter gezind werd van het mooie uitzicht en het goede weer, te zingen. Tijdens het zingen dacht ik weer aan vroeger, toen SAO nog geen gevaarlijke game was. En aan mijn vrienden in real life, die altijd zeiden dat ik geweldig en mooi kon zingen. Ik miste mijn vrienden enorm, want ze spelen geen SAO. Maar dat had uiteraard een voordeel; zo konden zij teminste niet doodgaan door dit stomme spel. Nadeel is wel dat IK kan doodgaan, en ze moet missen. Weer ontsnapte er een zuchtje uit mijn mond. Zou ik hier zelfs wel vrienden kunnen maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptyzo feb 17, 2013 10:06 pm

Hiro
Er was eens...een groot landschap met enkel gras...tot plots een gek aankomt, op een everzwijn met rode ogen, dat Hiro heet. "sneller, sneller!" riep ik terwijl ik met een hand aan een klein rottend touwtje vast hou en de andere in de lucht zwaai. Tot het touwtje brak en ik van het beest afviel, het beest draaide zich om en kwam op mij af. ik pakte men zwaard en wacht, tot hij net 1 cm verwijdert was en ik ineens mijn zwaard naar hem richte. "Tik! jij bent em!" riep ik toen hij dood op de grond lach. Plots hoorde ik een liedje, dat gezongen wordt door iemand. Ik volg de weg waar het liedje me heen leidt tot ik een vrouw tegen kom. "Je zingt best mooi." zei ik terwijl ik naast lig en naar de lucht kijk.


Laatst aangepast door Achmed op ma feb 18, 2013 6:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptyma feb 18, 2013 6:23 am

Minashi.
Ik schrok toen ik een stem hoorde, en ging meteen rechtop zitten. En ik dacht dat er niemand hier nog zou rondlopen, anders had ik nooit durven relaxen op de grond. Laat staan zingen. Maar gelukkig leek deze persoon niet zo erg, dus ik hoefde me geen zorgen te maken om vanalles en nog wat. "O--oh, bedankt…" mompelde ik terwijl ik eventjes opzij keek. Aargh. Ik werd altijd verlegen als er iemand uit het niets kwam opdagen en met mij begon te praten. "Wat doe jij hier eingenlijk nog? Ik bedoel; de meeste swordsman zijn toch in de andere levels?" Vroeg ik aan de man die bij mij kwam liggen. Ik weet wel dat je normaal gezien jezelf eerst moet voorstellen etc., maar ik had geen zin. Wie weet wou hij mij toch stiekem vermoorden ofzo… Je weet het nooit bij dit spel.

Kzal jouw mens er vandaag bijzette Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptyma feb 18, 2013 6:28 pm

Hiro
Terwijl zij recht springt bleef ik lekker liggen op de grond met mijn armen in een kruis achter mijn hoofd om hem te ondersteunen. "who cares about the levels? ---- OH, KIJK! daar is een wolk dat precies op een kat lijkt!" zei ik (onderwerp veranderend? o.O) terwijl ik met mijn vinger naar een wolk wijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptyma feb 18, 2013 7:45 pm

Minashi.
De man naast me praatte net alsof hij geen single fuck gaf om dit spel. Nahja, toch niet om het doel om hier weg te geraken en te overleven. Zo klonk het toch. Toen hij op een best wel enthousiaste manier van onderwerp veranderde, en naar een wolk wees, sierde er een kleine glimlach mijn lippen. Ik vergat even heel dit gedoe met SAO en de echte wereld, en keek mee omhoog. Toen ik naar de lucht keek zag ik inderdaad een katvormige wolk. "Ohw~ Die lijkt er echt op~! Ano… Hou je van dieren?" Vroeg ik glimlachend, en al starend naar de lucht. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik een normaal gesprek met iemand heb in SAO. Meestal waren dat heel korte zinnen en of vragen. En kille reacties. Maar dit… Voelde veel… Hoe moest ik het zeggen, beter aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptyma feb 18, 2013 8:49 pm

Hiro
"natuurlijk hou ik van dieren, wie niet? Zelfs die everzwijn die ik net bereed was een goeie vriend, we speelde tikkertje!" gaf ik als antwoord al starend naar de lucht. Plots stond ik op, "hoooh zouden er nog leukere diertjes zijn in level 2???" zei ik met een smile al kijkend naar minashi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptyma feb 18, 2013 9:36 pm

Minashi.
"Je kan een animal-tamer zijn in dit spel als je van dieren hou-- Ben je daar dan nog niet geweest?" Vroeg ik een beetje verbaasd. Ik dacht dat hij geen newbie of rookie was, en dus al naar de andere levels/ floors is geweest. Maar… Blijkbaar niet. Oke, ik moest niet veel zeggen, want ik zat namelijk ook niet zo heel ver. Zelf ben ik nog nooit naar level/floor 3 geweest, omdat de boss van 2 te moeilijk is volgens het laatste nieuws. Dat ding was volgens veel mensen gewoon onmogelijk. "Zit je in een guild? Je weet wel, een groep met meer dan 3 of 4 mensen die samenwerken?" Vroeg ik weer. Opeens besefte ik dat ik heel vervelend bezig was met al mijn vragen."S--sorry dat ik zoveel vragen stel!" verontschuldigde ik mezelf snel. Nii-san zei vaak dat ik heel irritant kon zijn als ik nieuwsgierig ben. Ik keek rap opzij, en beet op mijn onderlip. Misschien moest ik toch geen vrienden proberen te maken hier in SAO...

Tsurugi Kyousuke - Kensei Lancelot is zijn naam in het spel - 16 jaar - man - Tsurugi is bijna altijd kil tegen iedereen. Alleen tegen dierbare mensen kan hij vriendelijk(er) zijn. Hij vermijdt zo vaak mogelijk mensen in SAO, omdat zijn broer hieraan is overleden. Hij wilt niet nog iemand die veel voor hem betekend verliezen. Hij bereikt meestal wat hij wilt, omdat hij een echte doorzetter is. - extra; hij is een beta tester - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Tsurugi.
Op level/floor 2 had ik niks te doen, dus dwaalde ik wat doelloos rond in level/ floor 1. Eigenlijk weet ik ook.niet waarom ik dat deed. Misschien omdat ik een paar mensen zocht om die boss van level 2 te verslaan? Hm. Ja. Waarschijnlijk was dat het. In floor 2 vond ik geen interessante mensen, en daarom ging ik terug naar de 1. Er moest toch wel iemand zijn die redelijk goed was met SAO, en naar de volgende levels wou om dit kut spel uit te krijgen. Iemand. Iemand die met mij WOU vechten. Ik had echt geen zin om een of andere gast tw overtuigen hoor. Na een tijdje ronddwalen zag ik twee mensen rustig genieten van het weer. Ik verstopte me ergens in de buurt om ze te observeren. Misschien waren zij geschikt? Who knows. Ik hoopte van wel. Want ik wou echt niet in een guild zitten, zeker na dat ik mijn broer verloor. Een party van twee mensen was meer dan genoeg. En besides, de samenwerking ging waarschijnlijk ook niet zo lang duren. Het was maar voor die boss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptyma feb 18, 2013 9:44 pm

Hiro
"hooh, Ik weet dat ik een animal tamer kan worden...ano...dan spartele ze juist niet zo tegen en is er geen fun meer aan..." tehee...ik ben zelfs een beta tester en ben al verder dan level 7 geraakt but het was te saai om zo serious te zijn...ik ben dan ook nog eens mijn guild kwijt geraakt...dat wou ik zeggen maar zei het enkel in mijn gedachten en niet tegen haar...dat was nogal privé.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptydi feb 19, 2013 6:29 am

Minashi.
Ik lachtte even. Dus hij wou dieren hebben die tegen spartelen? Grappig, maar ik moest hem ook wel gelijk geven. Als ze tegen spartelen dan was er nog een sort of kick. Maar ah, dieren zijn gewoon leuk. Omdat hij niet antwoorde op mijn vraag nam ik aan dan hij niet wou antwoorden om een of andere reden. Erg vond ik dat niet, want iedereen had recht op zijn of haar eigen geheimen en privé dingen. Dus over dat zweeg ik. "Jij neemt dat hier niet echt heel serieus aan he?". Zo klonk het toch in ieder geval. Misschien was het helemaal niet zo. Maar het lijkt er wel op.

Tsurugi.
Bij die twee mensjes moest ik niets zoeken. Ze leken allebei niet sterk, en babbelen alleen maar wat. Plus, de jongen praatte alsof dit hele gedoe hem niet veel kon schelen. Bij dat soort mensen had ik zeker niks te zoeken. Ik bedoel; ze moeten er wel voor gaan, en dit SAO ding heel serieus nemen. Niet zoals hij… Anyway. Ik moest verder zoeken. Ik stopte met het observeren en wandelde terug richting het dorpje in level 1. Daar ging ik wel teleporteren naar een ander level om mensen te vinden. En als dat nog niet ging, maakte ik die boss wel alleen af. Moeilijk was het volgens mij niet als je al een veel hoger level hebt dan de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptydi feb 19, 2013 5:13 pm

Hiro
"ik zou liever nog veel leuks willen meemaken dan sterven in deze game." zei ik met een grote smile. Toen tsurugi zich omdraaide om weg te gaan, stond ik voor zijn neus. "geen zin om mee te spelen met lieve animals?" vroeg ik met 'sparkelende' ogen. Plots pak ik zijn hand en sleur ik hem mee naar minashi. "Jij gaat meespelen!" zei ik zonder een antwoord te verwachten. katshing, we hebben hier weer een serious guy bij om te plagen! sparkelende ogen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptydi feb 19, 2013 6:03 pm

Minashi.
Voor dat ik iets kon terug zeggen tegen Hiro, liep hij weg. Hij stond bij een donkerblauw bijna zwart harige man van ongeveer onze leeftijd als ik het niet mis heb, die ik nog niet had opgemerkt. Sinds wanneer had hij die onbekende persoon gezien? En weer voor dat ik iets kon doen, sleurde hij de onbekende jongen naar mij toe. Terwijl hij de man meesleurde, dacht ik aan zijn antwoord; "Ik zou liever nog veel leuks willen meemaken dan sterven in deze game.". Had Hiro dan geen zin ofzo om dit spel zo snel mogelijk uit te spelen? Toen Hiro met de onbekende terug kwam, las ik de naam van die persoon, dat boven zijn HP balk was te zien. Kensei Lancelot…? Vervolgens bekeek ik de nieuwe van top tot teen. Coole outfit, epic zwaard die je half kan zien,... Hij zag er vrij normaal uit, maar iets in me zei dat hij levensgevaarlijk was. Ik slikte, liet niks merken en probeerde te glimlachen naar Hiro en… Kensei Lancelot.

Tsurugi.
Dit was een van de redenen waarom ik mensen in SAO vermijd. Ze trekken en sleuren je mee als je dat helemaal niet wilt. Echt hatelijk. Toen hij me meenam en eindelijk stopte met sleuren (maar zijn hand nog steeds niet loslaat), sloeg ik zijn hand weg. "Nee." Zei ik kort en kil. Ik had ten eerste iets anders aan mijn hoofd; ik moest nog mensen gaan zoeken voor die boss. En ten tweede; iets leuks met dieren gaat doen interesseerde me helemaal niet. Die beesten hier dienden alleen maar om te trainen en level up te geraken. Niet om te spelen. Ik draaide me om, en deed weer een poging om weg te gaan. Als hij me weer tegenhoud, dan hak ik zijn hand er nog af. Terwijl ik weg wou, voelde ik de blik van het meisje in mijn rug branden. Oh sjeezz, het is niet omdat je er gevaarlijk en onbetrouwbaar eruit ziet dat je gestaar nodig hebt van iemand anders die waarschijnlijk veel levels lager is dan jou. Uhg. Nog een reden waarom ik dus mensen ontwijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptydi feb 19, 2013 8:34 pm

Hiro
wanneer hij terug weg wandeld pak ik hem terug vast met mijn hand, maar deze keer aan zijn kraag. "nonono, eerst spelen en dan als je genoeg met me hebt gespeeld...moet je nog meer spelen met mij!" zei ik zwaaiend met mijn wijsvinger. Deze jonge hier wil serieus lijken terwijl hij nog niet eens de baas kan verslaan, dat is al een punt eeeennnn hij sparteld tegen: een unieke victim! 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptydi feb 19, 2013 9:21 pm

Tsurugi.
Toen ik voelde dat hij mij weer wou terug trekken met zijn hand, trok ik meteen mijn zwaard uit zijn schede, en draaide ik me in een vlotte beweging om. Mijn zwaard had ik in mijn rechterhand vast, en ik strekte mijn rechterarm zodat het scherpe puntje de nek van Hiro juist niet raakt. Als ik een zeer kleine beweging naar voor doe, of als hij naar voor leunt of stapt, dan.doorboort mijn zwaard zijn nek en verliest hij een heleboel HP. "Waag het niet meer om mij aan te raken en of te stoppen. Tenzij je je kop wilt verliezen en dus wilt doodgaan." waarschuwde ik kil. Het meisje gaf ik ook een doom glare, als teken dat ze beter uit de buurt kon blijven. Kon dat kinderachtig ding niet iemand anders irriteren? "Ik heb nog iets belangrijks te doen. Alleen als je een hoog level hebt mag je me storen.". Als ze allebei of een van de twee een hoog level hebben, dan mogen ze mij irriteren. Hoe kinderachtig ze ook zijn. "Maar dat is niet het geval bij jullie, niet?" Vulde ik er achter aan.

Minashi.
Hoog level? Ik keek even maar mijn HP balkje met mijn naam en level. Ik klemde mijn kaken opelkaar, en keek terug naar die onbekende die Kensei Lancelot heet en Hiro. Een hoog level had ik inderdaad niet zoals die kille gast zei. Maar wat wil je ook. Ik ben geen beta tester en ik ben nog maar pas begonnen met dit spel, SAO. Veel moet je niet verwachten, toch? En besides, als Kensei Lancelot-gast toch zo graag mensen wou zoeken met hogere levels, dan moest die niet hier zoeken. Niet bij het graslandschap in level 1. Komaan, sterke mensen vind je toch niet in The Town Of BEGINNERS? Dit level heet niet voor niks zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptydi feb 19, 2013 9:30 pm

Hiro
Ik zag het zwaard aankomen en bleef rustig staan en toen het op mijn nek werd gericht, blijf ik kalmpjes en met een smile hem aanstaren. "hohoho jij beweerd dus dat je een hoger level hebt terwijl je nog niet eens voorbij de boss van floor 2 geraakt? ik ben al voorbij floor 7!" zei ik nog steeds met een smile op mijn gezicht alsof dat zwaard er niet was, ik weet toch hoe ik uiteindelijk hem kan vermoorden als hij toeslaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptydi feb 19, 2013 9:38 pm

Tsurugi.
"Je kan niet voorbij floor 2 als niemand de boss verslaagt. Dus je kan onmogelijk voorbij floor 7 gaan als je niet eens naar level 3 kan, al ben je een beta tester zoals mij. Eerst moet IEMAND die boss van 2 verslaan." Zei ik droog terug. Beta tester of niet, je kon niet naar het volgende level gaan als er nog niemand de boss van de vorige floor heeft gedood. Onmogelijk. Tenzij… Je een cheater bent. Maar in SAO bestaat dat normaal gezien niet, een cheater. "Vertel mij eens hoe je bij 7 geraakt als er nog niemand naar de 3 is kunnen gaan. Beta tester of niet."

Minashi.
"B--eta tester? Floor 7...?" Mompelde ik geschrokken. Van welk level waren die twee? Hoe gevaarlijl zijn ze? Zijn ze allebei wel vertrouwbaar? Duizende vragen kwamen op in mijn hoofd als ik bleef denken aan die twee jongens hier, voor mij. En eerlijk gezegd konden ze me op elk moment afmaken, niet? "D--dus ik ben de enige newbie hier?" Piepte ik zachtjes. De enige zwakkeling onder ons was ik. En dat beloofde volgens mij niks goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptydi feb 19, 2013 10:00 pm

Hiro
"oooohh, als je het verklapt is het niet leuk meer nii-san, nu wet nee-chan dat ik de hele tijd aan joken was." zei ik met een sip gezicht, maar trek me nog altijd niets van dat zwaard aan. "wel, zin om dan die floor 2 baas te verslaan? dat is zo easy als maar zijn kan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptydi feb 19, 2013 10:08 pm

Tsurugi.
"Dat denk jij." Ben ik het of is dit mens echt gestoord? Hm. Hij is waarschijnlijk echt geschift. Hij denkt dat bossen makkelijk zijn. Plus hij noemt me nii-san. Niemand mag me nii-chan noemen. Niemamd. Zelfs mijn eigen (dode) broer niet. Ik liet mijn zwaard wat zakken, maar stak hem nog niet helemaal weg. "Welk level ben je?" Vroeg ik, half nieuwsgierig. Misschien was hij toch goed? Van het meisje trok ik me niks van aan. Ze keek alleen naar ons, terwijl ze heel af en toe iets zei. Al was het meestal niet veel. "Joken? Nee-chan? Eeehhh?" Vroeg ze niet begrijpend. Ze keek mij en Hiro allebei vragend aan. "Ik wil uitleg. Nu. Onegai (=please)." Zei ze weer, maar dit keer zonder een vragende blik. Ik negeerde haar, en wachtte op het antwoord. Hoe sneller ik bossen vermoordt, hoe sneller ik weg ben van deze verschrikkelijke wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptydi feb 19, 2013 10:29 pm

Hiro
ik keek naar mijn eigen HP balk waar mijn level bijstond nadat hij die vraag stelde en zag level 13 staan, dat komt omdat ik met zoveel animals heb gespeeld in deze floor en op de volgende floor waardoor ze uiteindelijk wel moesten sterven omdat ik anders doodging...en dan was er geen fun meer aan. "level...---ik dacht even na---...3" loog ik. ano...niet echt gelogen...het was gewoon die 1 weg halen...hoe genius ben ik niet. "jup, level 3" herhaalde ik nog een keer met een smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptywo feb 20, 2013 1:56 pm

Tsurugi.
Laat me niet lachen, level 3 voor een beta tester die zei dat hij al bij floor 7 kan? Again, impossible. Ik wierp snel een blik op mijn HP balkje met mijn nickname en level erbij. Ikzelf was level 11, en hij beweerd dat hij sterker is. Dus hij kon niet level 3 zijn, toch? "Ben je geen cijfer er voor of erachter vergeten?" merkte ik op. Het kon gewoon niet, level 3. Tenzij… Ik hem veel hoger schatte. En meestal had ik gelijk, dus hij MOEST wel hoger zijn dan 10 denk ik.

Minashi.
Drie? Serieus? Dus ik was nog niet de slechtste van allemaal? Ik ben level 5. En hij maar drie? Hoe kan dat nu? Ik begon volgens mij serieus te flippen. Ik probeerde me wat te kalmeren met behulp van rustig te ademen. Zwijgend volgde ik het gesprek van de twee mannen. In de war keek ik ze allebei aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptywo feb 20, 2013 7:09 pm

Hiro
"...nnnouw als jij zo graag anders wilt....3,0 dan???" Waarom zou hij het toch vragen of ik niet iets heb weggelaten...vraagt iedereen dat aan elkaar tegenwoording???
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptywo feb 20, 2013 9:15 pm

Tsurugi.
Een diepe zucht verliet mijn mond. Welk level hij had boeide me niet meer, want ik kon hem toch niet overhalen om zijn echte level te melden. "Anyway," ging ik verder zonder op Hiro's antwoord te reageren "heeft een van jullie zin om de boss van level twee te doden met mij?" vroeg ik uiteindelijk. Het interesseerde me niet meer of dat ze goed of slecht zijn. Als ze slecht waren, dan trainde ik wel mee ofzo. Of anders konden we al meteen vertrekken naar die boss. Dit was trouwens ook de eerste keer dat ik iets zei dat ook bedoeld was voor het meisje, die ik tot nu toe had genegeerd.

Minashi.
"… 3,0 dan?" had Hiro gezegd. Was hij nu echt maar level drie? Iets in me zei dat het niet klopte. Maar hoe dan ook, dat was niet zo belangrijk, I guess. " heeft een van jullie zin om de boss van level twee te doden met mij?" had Kensei Lancelot gevraagd. Ik keek eerst opzij naar Hiro voor dat ik antwoordde. Wat zou Hiro-kun zeggen? "Ik ben niet zeker of dat ik dat wel wil doen…" antwoordde ik zacht. De zwart/donkerblauw harige jongen haalde zijn schouders even op. "Hoeft niet als je niet wil." was zijn korte reactie op mijn antwoord. Nieuwsgierig wachtte ik op Hiro. Zou hij mee willen vechten met die jongen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptywo feb 20, 2013 9:38 pm

Hiro
Met mijn hoofd gericht naar de grond, ogen dicht, lachte ik even. "Die boss is too easy!" ik wandelde langs tsurugi en wees naar de dungeon. "ik zal het je tonen, nii-chan." zei ik met een smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Emptywo feb 20, 2013 9:57 pm

Tsurugi.
Too easy huh? "Ben benieuwd." Zei ik kort, terwijl ik hem volgde. "Ik ben trouwens.Kensei Lancelot, mocht je dat nog niet weten." Stelde ik mezelf even voor. Mijn echte naam wou ik niet melden omdat ik er geen zin in had. Dunno why. En hij had het nog altijd niet door dat ik niet graag nii-san wordt genoemd. Hmpf. Hij komt er ooit wel achter dat hij mij niet zo maar mag beschouwen/ aanspreken als een nii-san. Eerlijk gezegd had ik nog nooit met die boss gevochten. Gewoon omdat velen zeggen dat die onmogelijk is. In proberen had ik geen zin omdat het misschien mijn potions ging verspillen. Dus Hiro mocht van mij part alles doen. Hoe meer ik potions bespaar, hoe beter.


Minashi.
Ik volgde de twee jongens, omdat ik niet alleen wou achterblijven. Gingen ze nu al naar die dungeon met de boss? Uh-oh for me. Zij waren allebei sterk, maar ik niet echt. Het liefst had ik nu iemand die ik kon gebruiken als human shield. Wie weet is die boss zoals de roddels echt moeilijk... maar ja, ik had uiteindelijk toch voor deze keuze gekozen dus ja. Omdat een van de guys zichzelf snel voorstelde, deed ik dat maar ook. "Ik ben Minashi…"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sword Art Online RPG [like a swordsman]   Sword Art Online RPG [like a swordsman] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sword Art Online RPG [like a swordsman]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 23Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sword Art Online Oc.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Anime-
Ga naar: