IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Fallen Angels [+18]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 12:40 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Engels, ze worden altijd beschreven als vriendelijke wezens, de beschermers van de mens. Maar dat is een leugen.
Demonen, ze worden altijd beschreven als het kwaad, vreselijke wezens die door en door slecht zijn. Maar ook dat is een leugen. Of toch volgens hen.
Dit spel speelt zich af in de onderwereld, de wereld van de Demonen. De wereld waar Engels naartoe gaan als ze een zonden hebben begaan en worden verstoten door God. De engels worden behandeld als vuil door de demonen. Ze worden opgesloten en dienen alleen nog maar voor het genot van de Demonen.
Als Engel, kan je het overleven in de handen van een Demon?



Je speelt dus een Demon of een Engel. Elke Demon heeft 1, maximum 2 Engels onder hem staan. De engels moeten naar de Demon luisteren of ze het willen of niet. +18 is toegestaan maar als het daartoe echt gaat komen en het zo erg gaat worden zal ik het wel in de titel vermelden ^^


LikeAsir naam//Naam &(achternaam)//Geslacht//Demon-Engel//Karakter//Extra//Engels?*//Foto.

*Hier kladder je neer welke Engels allemaal onder zijn/haar bevel staan. Je moet het allen maar invullen als je een Demon bent.


Regels.
- Engels mogen geen contact hebben met elkaar mits een demon het toelaat.
- Engels moeten op welk mmoment van de dag ook de Demonen gehoorzaken.
- Als Engel heb je geen enkel recht.
- Een engels moet altijd doen wat een Demon zegt zonder tegen te spreken.
- Het is als Engel verboden om s'avonds nog uit de slaapzaal (waar ze met zijn alle slapen) te gaan.
- Als Engel is het verboden om s'avond bij andere Engels te gaan zitten.




Stephano
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Jongen//Engel//Kau is rustig en laat alles begaan. Hij is al heel lang hier bij de demonen en heeft ook al verschillende meesters gehad. Hij zal alles doen wat je ook vraagt en zal nooit niet tegenwerken.//Zijn ogen zijn dichtgenaaid en zijn stembanden zijn vernield. Dat heeft zijn eerste Meester met hem gedaan. Ziva.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Jongen//Demon//Gunji heeft een grote mond en houd zich zeker niet in om je uit te schelde. Hij lost alles op met brute kracht en praat altijd luid. Hij verwisseld vaak een hond en een kat met elkaar want een hond noemt hij Tama(kat) en een kat noemt hij Pochi(hond).//Nymphe & ...



Ikfailnooit
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//meisje//Engel//Ze doet alles wat een demon zegt, en durft ook niet te praten. Ze is dus heel stil. Ze praat ook niet met andere Engels. Ze is wel aardig. Gunji.



Vampire Queen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//vrouw//Demon//vrij serieus, houdt ervan om engelen te commanderen.//draagt meestal iets open en kort. als iets draagt is het qua kleur donkerrood of zwart, zelden andere kleuren//Kau.

Dafne//meisje//Engel//opstandig, zwijgt zoveel mogelijk tegen de demonen en als ze de demonen beantwoord probeert ze dat zo kort mogelijk.//Lange, donker blonde haren, is heel knap, met korte kleding.




Laatst aangepast door Stephano op zo apr 15, 2012 6:40 pm; in totaal 13 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 9:33 pm

Ikfailnooit//Nymphe ...//meisje//Engel//Ze doet alles wat een demon zegt, en durft ook niet te praten. Ze is dus heel stil. Ze praat ook niet met andere Engels. Ze is wel aardig.//Goh...//-//foto stuur ik ooit wel ._.

Now happy?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 9:37 pm

ikfailnooit schreef:
Ikfailnooit//Nymphe ...//meisje//Engel//Ze doet alles wat een demon zegt, en durft ook niet te praten. Ze is dus heel stil. Ze praat ook niet met andere Engels. Ze is wel aardig.//Goh...//-//foto stuur ik ooit wel ._.

Now happy?

Ja >=3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 9:39 pm

Jeej. Maar kdenk niet dat ik hierdoor ook lekker perverts ga worden...Maar ah
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 9:43 pm

ikfailnooit schreef:
Jeej. Maar kdenk niet dat ik hierdoor ook lekker perverts ga worden...Maar ah

We zullen zien, we zullen zien ^^
AsAs moet dan ook wel meedoen *gaat morgen eens vragen...*

Kau.
Ik zit bewegingsloos in een hoekje van de slaapruimte waar iedereen, op de demonen na da, s'avonds heen worden gebracht. Sommige hangen zelfs vast aan de muur met metale kettingen. Zo was dat bij mij in het begin ook maar nu niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 9:45 pm

.... Sleep

Nymphe
Ik zit ook in een hoek te zitten zitten. Ik verveel me, en ik heb nix te doen. Dus ik speel maar wat met mn haar.
(weet nix te type)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 9:47 pm

ikfailnooit schreef:
.... Sleep

Nymphe
Ik zit ook in een hoek te zitten zitten. Ik verveel me, en ik heb nix te doen. Dus ik speel maar wat met mn haar.
(weet nix te type)

Niet slapen .-.
WAKKERWORDEN VRIENDJE VAN MOI!! .-.

Kau.
Mijn blik glijd over de kamer -ookal zie ik niets- en blijft hangen bij de persoon die iets verderop zit. Ik blijf naar daar kijken en zou graag dichterbij komen ookal weet ik dat dat eigenlijk verboden is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 9:49 pm

Kwil slape TT-TT (en ik val benna in slaap) Sleep
is da verbode? Wnnr kome de Demoontjus? :3


Nymphe
Ik kijk op naar de engel wat verderop. Ik vraag me af ofdat hij wel iets kan zien en kan praten. Wnt ik heb hem nog nooit horen praten. Wie weet kan hij dat helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 9:52 pm

ikfailnooit schreef:
Kwil slape TT-TT (en ik val benna in slaap) Sleep
is da verbode? Wnnr kome de Demoontjus? :3


Nymphe
Ik kijk op naar de engel wat verderop. Ik vraag me af ofdat hij wel iets kan zien en kan praten. Wnt ik heb hem nog nooit horen praten. Wie weet kan hij dat helemaal niet.

Ooit wss .-.

Kau.
Ik draai mijn hoofd iets naar de deur toe maar daar is het stil. ach, het kan vast geen kwaad voor één keer denk ik. Behoedzaam ga ik rechtopstaan, wat niet makkelijk is als je armen op je rug hangen vastgebonden, bij mij dan toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 9:54 pm

...... Sleep
Ik ga *geeuw*. Kkom morge wel terug :3

Nymphe
Ik kijk naar hem als hij rechtstaat. Ik vraag me af wat hij gaat doen. Ergens anders zitten? Bij mij komen? Proberen wegsluipen? Ik zucht, en ik kijk terug naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 9:59 pm

ikfailnooit schreef:
...... Sleep
Ik ga *geeuw*. Kkom morge wel terug :3

Nymphe
Ik kijk naar hem als hij rechtstaat. Ik vraag me af wat hij gaat doen. Ergens anders zitten? Bij mij komen? Proberen wegsluipen? Ik zucht, en ik kijk terug naar beneden.

Slaapwel ^^
Heb alvast op UR gereageerd, was dat helemaal vergeten.

Kau.
Ik wandel naar de persoon toe. Of het een lan of vrouw is, geen idee. Of het een kind is of misschien een bejaarde, geen idee. of het een Demon of een Angel is, dat weel ik wel. Het is een Angel, dat kan ik gewoon voelen. Doordat mijn ogen zijn dichtgenaaid en mijn stembanden zijn vernield heb ik wel geleerd hoe het verschil tussen een demon en een Angel te herkennen. Iets dat best wel goed vanpas komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 10:02 pm

Nymphe
Ik kijk weer op als hij naar deze richting komt. Ik zeg nix en staar gewoon naar hem. Volgens mij ziet hij nix...Wauw, de eerste keer dat ik zoiets cools ziet. Een blinde denk ik die toch goed kan rondlopen. Cool. Ik vraag me af waarom hij eigenlijk blind is geworden.

Bye~~ Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyza apr 14, 2012 10:04 pm

ikfailnooit schreef:
Nymphe
Ik kijk weer op als hij naar deze richting komt. Ik zeg nix en staar gewoon naar hem. Volgens mij ziet hij nix...Wauw, de eerste keer dat ik zoiets cools ziet. Een blinde denk ik die toch goed kan rondlopen. Cool. Ik vraag me af waarom hij eigenlijk blind is geworden.

Bye~~ Sleep

Kau.
Een kleine en bijna onopmerkbare glimlach verschijnt op mijn gezicht terwijl ik naast Nymphe kom zitten. Met ernaast bedoel ik eigenlijk tegen haar. Mijn hoofd laat ik zachtjes op haar schouder rusten. Ik denk niet dat ze het erg vind, of dat hoop ik in ieder geval toch niet.

Bye~ Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 7:52 am

Nymphe
Ik schrik wel een beetje, want dit heeft nog nooit niemand bij mij gedaan. Ik vind het helemaal niet erg, want het is best wel gezellig. Hoe kan hij weten waar ik zit terwijl hij blind is? Wow, dan moet die toch wel een goede neus hebben ._.
Ik hoop wel dat er nu geen Demon komt, want volgens mij is dit niet toegelaten...


Is da eigenluk wel toegelate?
(Miss moet je mij maar eens een lijstje sturen met de regels) Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 8:11 am

ikfailnooit schreef:
Nymphe
Ik schrik wel een beetje, want dit heeft nog nooit niemand bij mij gedaan. Ik vind het helemaal niet erg, want het is best wel gezellig. Hoe kan hij weten waar ik zit terwijl hij blind is? Wow, dan moet die toch wel een goede neus hebben ._.
Ik hoop wel dat er nu geen Demon komt, want volgens mij is dit niet toegelaten...


Is da eigenluk wel toegelate?
(Miss moet je mij maar eens een lijstje sturen met de regels) Wink

Wou gisteren al een lijstje maken maar was toen te moe .-.

Kau.
Ookal mag het niet, toch blijf ik liggen. Tot hier toe heeft de persoon ook no niet geprottesteerd dus blijf ik ook rustig liggen. Moest er een demon aankomen dan lukt het mij vast wel om optijd weg te gaan en ander- tja, dan hebben wij beiden pech.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 8:53 am

Nymphe
Ik blijf ook gewoon rustig zitten. Misschien kunnen we nog vrienden worden, al is dat misschien ook verboden. Ik vraag me af wat er zal gebeuren als er nu een Demon komt. Heu, ik wil het ook niet echt weten, want het zal waarschijnlijk nix goed beloven ._.


maakt dat dan nu~ Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 9:08 am

ikfailnooit schreef:
Nymphe
Ik blijf ook gewoon rustig zitten. Misschien kunnen we nog vrienden worden, al is dat misschien ook verboden. Ik vraag me af wat er zal gebeuren als er nu een Demon komt. Heu, ik wil het ook niet echt weten, want het zal waarschijnlijk nix goed beloven ._.


maakt dat dan nu~ Smile

Heb da al gemaakt .-.
want het staat er al

Kau.
Ik haal rustig adem. Als het zo verder gaat val ik nog in slaap, wat al bijna het geval is. gewoon weten dat er iemand bij je is voelt al veel veiliger, en het slaapt ook veel beter. Bij mijn vorige Meester mocht ik bij hem op de kamer slapen, bij hem. Maar hij werd al oud en heeft zeg maar ontslag genomen. Even zucht ik zacht bij de herrinering.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 9:11 am

Kee. Kzal het eens lezen :]
Is Gunji doowd? ._.

Nymphe
.....Ik val zelf bijna ok in slaap als ik hem ziet. Ik vraag me af wie hij eigenlijk is, maar ah, dat maakt nu niet veel uit. Hij kan waarschijnlijk geen antwoord geven, of hij wilt dat niet. Want ik heb hem echt nog NOOIT horen praten. Stilletjes aan val ik echt in slaap, omdat er toch nix te doen is ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 9:13 am

ikfailnooit schreef:
Kee. Kzal het eens lezen :]
Is Gunji doowd? ._.

Nymphe
.....Ik val zelf bijna ok in slaap als ik hem ziet. Ik vraag me af wie hij eigenlijk is, maar ah, dat maakt nu niet veel uit. Hij kan waarschijnlijk geen antwoord geven, of hij wilt dat niet. Want ik heb hem echt nog NOOIT horen praten. Stilletjes aan val ik echt in slaap, omdat er toch nix te doen is ._.

Nee, Gunji leeft nog .-.

Kau.
Ik schrik meteen recht als ik in de gang heel zacht voetstappen hoor. Tja, nu ik niets kan zien moet ik ook harder vertrouwen op mijn oren. Ik draai mijn hoofd van liks naar rechts en sta maar weer moeizaam recht. Ik wil ons twee echt niet in de problemen brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 9:16 am

Nymphe
Ik schrik als hij schrikt en rechtstaat. Volgens mij heeft hij iets gehoord, of ruikt hij iets. Want ja, als hij niet kan zien dan moet hij wel goed kunnen horen/ruiken. Ik hoor in ieder geval toch niets, maar ik kan hem beter vertrouwen.

Haja, hij is naar Mercurius gevloge. Just.
Brb :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 9:23 am

ikfailnooit schreef:
Nymphe
Ik schrik als hij schrikt en rechtstaat. Volgens mij heeft hij iets gehoord, of ruikt hij iets. Want ja, als hij niet kan zien dan moet hij wel goed kunnen horen/ruiken. Ik hoor in ieder geval toch niets, maar ik kan hem beter vertrouwen.

Haja, hij is naar Mercurius gevloge. Just.
Brb :3

Kau.
Als ik eenmaal recht met loopt in in een soort huppelpasje precies naar de hoek waar dat ik daarnet ook zat en laat mij tegen de muur naar beneden glijden. Ik zit nog maar net of ik hoor de piepende scharnieren van de deur die open gaat.

Gunji.
Met mijn voet duw ik de deur open en met een grijns kom ik naar binnen wandelen. "Opstaan~!" Roep ik vrolijk en kijk de kamer rond. "Jij ook Tama~" Zeg ik tegen Kau. Het blijft mij echt een raadsel om te weten wanneer hij nu wel wakker is of niet. Mijn blik glijd van Kau opzij naar Nymphe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 9:43 am

Nymphe
Ik zucht, want ik weet dat hij naar mij kijkt. Ik kijk hem niet aan, omdat ik het niet durf. Ik vraag me af wat hij vandaag met ons zou doen. Vast iets niet leuk, like altijd ._.

biw :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 12:14 pm

ikfailnooit schreef:
Nymphe
Ik zucht, want ik weet dat hij naar mij kijkt. Ik kijk hem niet aan, omdat ik het niet durf. Ik vraag me af wat hij vandaag met ons zou doen. Vast iets niet leuk, like altijd ._.

biw :3

Gunji.
Ik wandel naar Nymphe toe en ga voor haar zitten. "Wel." Begin ik en kijk haar recht aan. Mijn duim hou ik onder haar kin en zo duw ik hoofd wat naar boven. "Gaan we vandaag eens proberen je te laten praten?" Vraag ik grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 12:16 pm

Kara is op UR Wink

Nymphe
Ik zeg nog steeds nix. Maar het zal wel moeten vandaag. Wat zal hij doen om mij te laten praten? Slaan? Dwingen? Nog iets anders? Ik kijk hem ook aan, maar dan wel zonder iets te zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Emptyzo apr 15, 2012 12:22 pm

ikfailnooit schreef:
Kara is op UR Wink

Nymphe
Ik zeg nog steeds nix. Maar het zal wel moeten vandaag. Wat zal hij doen om mij te laten praten? Slaan? Dwingen? Nog iets anders? Ik kijk hem ook aan, maar dan wel zonder iets te zeggen

Heb da al veranderd he, chicken ¨_¨

Gunji.
"Kom, kom. Je kan best wel eens een keer goedemiorgen zeggen, gewoon een kwestie van beleeftheid~" Mijn eigen hoofd breng ik wat dichter naar het hare. vandaag ga ik er alles aan doen om haar te laten praten. Of ze het nu wilt of niet, ze zal te moeten gehoorzamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Fallen Angels [+18] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fallen Angels [+18]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: