IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 One Piece+Naruto=Our rpg PART III

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyma nov 26, 2012 5:41 pm

Okay folks, dit is dus part III van onze geweldige RPG Nariece.
Part II was nog niet helemaal uitgespeeld, but dat kan geen kwaad aangezien het niet meer klopte x'D.

De uitleg over Part III vind je hier:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Inschrijvingen ervoor zijn hier te vinden:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Tadaa~~ Voor vragen moet je maar bij mij zijn. Offuh, bij Lisa mag eigenlijk ook ={D
Alvast überveel vecht- en zoekplezier~!!

Evil greetzz,

Gazelle-sama (aka Yuki).
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyma nov 26, 2012 7:00 pm

wat moet ik dan doen met shindou? heeft katashi hem nog altijd "meegenomen"? aka yuki :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyma nov 26, 2012 7:32 pm

*Random ding om te beginnen*
Mijn avatar is echt de coowlste van alle avatars hier 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyma nov 26, 2012 8:27 pm

Eerrhhh. Dat kiezen jullie maar xD
But lisa heeft gelijk xDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyma nov 26, 2012 8:34 pm

kan het ni zien me psp, gebruikt te veel geheuge
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptydi nov 27, 2012 7:35 pm

Lols. Le me begint wel c':<

Fukami.
Het valt niet mee om een slaafje te zijn. Elke dag werk doen, en weinig pauzes. Oke, ik mag niet zagen, want er zijn nog mensen die het slechter hebben dan mij. Na de vloer van een kamer te hebben geveegd, neem ik de poetsspullen mee en berg ik ze op in de berging. Ik zuchtte even. Dat was dat. Nu nog de rest. Ramen schoonmaken, andere vloeren dweilen, … Had ik vandaag eigenlijk nog wel tijd over? Ik had in de stad gehoord dat men een plek had gevonden met de naam El Dorado, die gevuld was met goud. En volgens een paar bronnen ligt er ergens een scroll die de Aka-kutbende wou hebben. Ik was er best geïnteresseerd in, want zo kon ik waarschijnlijk die bende hier wegjagen als ik die scroll te pakken krijg. En eerst moet ik een deel van de kaart vinden. Dus hopelijk kon ik vandaag, als ik tijd had, Pain-sama's kantoor binnensluipen en de kaart vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptydi nov 27, 2012 8:55 pm

Pain.
Hij zat op zijn favoriete plaats ergens op een hoog gebouw, het gebouw was meteen ook nog eens zijn hoofdkwartier. Vanaf die plaats had hij uitzicht over heel de stad, kon hij alles zien wat er gebeurde en ingrijpen wanneer dat het moest. Sommigen snappen misschien niet waarom dat hij voorstander is van slavernij maar hij heeft zijn redenen. De mensen die slaven zijn voor hem voelen tenminste wat lijden is. Als ze niet oppassen weten ze zelfs wat pijn is, en dat is precies wat dat hij wilt. Hij is nog steeds de God van de vrede, en dat zal ook altijd zo blijven. Op een dag zal iedereen weten wat echte pijn is. De man stond rustig om en draaide zich weer om. Door het open raam liep hij naar binnen, recht zijn kamer binnen. Veel stond er niet, op een zetel, tafel stoel en wat kasten na dan. Meer had hij ook niet nodig. Het was niet dat hij iedere dag achter zijn bureau moest zitten om papieren na te kijken. Nee, daar dacht hij niet eens aan. Hij was de baas over deze stad en alles ging zoals hij het wou, niet zoals andere het willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptywo nov 28, 2012 7:37 pm

sorry tzal effe dure voor ik meedoe...moet nog inschrijve (zal pas gebeure de vrijdag MISSCHIEN en moet nog 1 extra manneke verzinne en 2 name zoeke...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptydo nov 29, 2012 4:57 pm

Fukami.
Ik had mijn taken gedaan voor vandaag -denk ik toch- en sluipte richting het kantoor van Pain-sama. Net vlak voor de deur stond ik stil. Misschien moet ik toch maar niet naar binnensluipen, de kans dat dat rotmens er is, is zeer groot. Pas als ik honderd procent zeker was, mocht ik pas binnen gaan en wat documenten stelen. Ik besloot om weg te gaan, aangezien ik vandaag toch niks meer te doen had. Maar er moet toch een weg zijn die uitkomt in Pain-sama's kantoor? Ik kon heel misschien via de ramen binnen sluipen, al was dat nogal opvallend. Toch moest ik hoe dan ook de papieren van alle leden, de scroll en de kaart bemachtigen. En ohja, dat gaat me zeker lukken.

Kakuzu.
Ik zat donno-waar mijn berg geld te tellen. Zalig gewoon. Ik was supah rijk geworden sinds die domme Fifth Great Ninja War geëindigt is. Ik was mijn tel nog altijd niet kwijt, na al die tijd, en ik was nog altijd niet gestopt, aangezien er gewoon en einde is aan mijn berg geld. Met zo'n dollar-ogen zat ik nog steeds te tellen. F*ck my life. Dit was te geweldig. $w
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptydo nov 29, 2012 7:07 pm

Tobi.
Ik zit heel gezellig bij Kakuzu met een grote rugzak waar ik heel de tijd geld in aan het steken ben. "Deidara senpai gaat zo blij zijn als hij hoort wat ik gevonden heb~" Ik sta zo goed als achter Kakuzu en elk briefje dat hij telt pak ik vast en steek ik weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptydo nov 29, 2012 7:44 pm

Kakuzu.
Ik geef Tobi een klop. "HOLY SHIT, YOU DAMN BRAT. BLIJF VAN MIJN GELD AF!!!" Schreeuwde ik kwaad. Wou hij dat aan zijn Daddy-senpai geven? Zot. Dat geld was verdomme van mij!!! Van niemand anders!! Deidara gaat er ook voor boeten als hij dat geld aankrijgt. Tssk. That money is MINE.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyvr nov 30, 2012 5:40 pm

Tob.
"Auw! Het is helemaal niet van jou want IK heb het gevonden en alless wat je vind mag je houden!" Ik wrijf ondertussen vrij zielig over mijn hoofd. Het geld laat ik immers niet los en hou ik stevig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyvr nov 30, 2012 5:46 pm

Kakuzu.
"HET IS GOD DAMNED VAN MIJ!!!! EN HOE IN HEMELSNAAM BEN JE ZELFS IN MIJN HUIS GEKOMEN?!?!?!! " schreeuwde ik boos terug. Oke, als die nu.nog niet teruggeeft... dan moet ik dreigen. "Geef dat terug, of je Deidara gaat eraan." Snauwde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyza dec 01, 2012 9:17 am

Tobi.
Met een scheef hoofd kijk ik naar Kakuzu, het enige dat ik eigenlijk de hele tijd hoor is; blablablabla omdat ik alles behalve aan het opletten ben. "Ik hou ook van u~!" Zeg ik voor ik Kakuzu een knuffel geen en dan met het geld weg loop.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyza dec 01, 2012 3:17 pm

Kakuzu.
Mega kwaad loop ik achter Tobi aan. "F*CKING IRRITATING BRAT, GEEF MIJN VERDOMDE GELD TERUG!!!!" Brulde ik door heel mijn huis, maar het verbaasd me niet als heel de stad mij hoort. Ik pak Hidans zeis uit het niets (muha, samehada!) en zwaai er mee in het rond. Ik ga hem echt nog afmaken, als het moet.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Omg, dat liedje moet er afgespeeld worden als Kuzu achter Tobi rent. Hilarisch xDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyzo dec 02, 2012 7:41 pm

da lied klopt helemaal niet met de achtervolging....maar ik zal het noteren. xD

voor ik begin...heeft katashi shinjurou nog altijd mee? lisa? :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyzo dec 02, 2012 7:45 pm

But het is een epic awesome liedje xdDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyzo dec 02, 2012 7:48 pm

Kies maar c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyzo dec 02, 2012 8:00 pm

jij luisterd ook naar q-music? plezant xD ja kvind et wel een leu lieke :p
en ja lisa, je hebt de meest awesome pic hier 8D

jiro
ik en katashi zoek naar de "scroll" in de rijk van niemand....klinkt niet zo moeilijk. we dwalen wat rond in de stad en af en toe kijk ik om naar straat gevechten waar we langslopen. "sympathieke buurt hier. waar zouden we beginnen met zoek?"

Katashi
"het was hier altijd al zo plezant. zelfs voordat het hier zo hete vochten ze toen al veel. ookal ken ik dit rijk omdat ik hier leefde, ik weet niet waar die scroll ligt. ik heb enkel een klein vermoeden." als het daar niet ligt....dan zullen we het aan iemand moeten vragen zeker?

Kaze
waarom moet ik alleen, met dat kind, naar dat rijk van de anderen gaan om de scroll te gaan zoeken? ik ken het hier wel...maar er is hier totaal niets interessants. het kan me niet schelen of het sneller gaat en dat het hier kinder vriendelijker is voor dat kind. "alright...moet je iets eten of drinken?" wat doen kinderen zoal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyzo dec 02, 2012 8:09 pm

Hakuryuu.
Ik hoorde twee mensen praten over de Scroll, die ik zelf ook heel graag wil. Zo onopmerkelijk mogelijk achtervolgde ik die twee personen. Of dat ze mij zien kan me niet schelen. Ik wil alleen die scroll. Niks anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyzo dec 02, 2012 8:38 pm

katashi
"je bent even slecht in achtervolgen als de vorige keer." ik draai me om met mijn armen over elkaar en een glimlach op mijn gezicht.

jiro
ik had eerst niet door tegen wie hij het had. was het tegen mij? ik kijk even met een verbaasd gezicht maar dan naar hakuryuu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyzo dec 02, 2012 8:45 pm

Hakuryuu.
"Alsof die achtervolgings kunst mij iets kan schelen." Zei ik met een gemeen lachje. "Het enigste wat ikwil, is de kaart en die scroll. En volgens mij weten jullie waar de kaart ligt." e ik er kil achter. Geef me die damn scroll. Dat is alles dat ik wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyma dec 03, 2012 4:54 pm

Katashi
"sorry, zaken zijn zaken jongen." ik klop wat op zijn schouder en draai me om en wandel door. natuurlijk volgt Jiro mij zonder maar iets te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyma dec 03, 2012 5:06 pm

Hakuryuu.
Ik haatte aanrakingen. Dat voelde zo… Vreemd aan. Zeker als de aanrakingen niet slecht bedoeld zijn, zoals nu. Dankzij mijn wind release en trainingen, sta ik zeer snel terug voor hem. Voor die twee leek het alsof ik kon flitsen, aangezien ik supah snel was qua bewegingen. Tenzij...Ze een of ander vreemd oog geactiveerd hebben. "Zaken of niet, geef me het gewoon. Of moet ik je soms eerst verslaan om te weten waar die kut kaart ligt? " vroeg ik spottend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Emptyma dec 03, 2012 5:43 pm

Katashi
mmhh, hij is snel....natuurlijk had ik het niet gezien omdat ik mijn sharingan niet gebruikte. "wij hebben geen tijd om met je te vechten." alhoewel, de snelheid is dan voor ons geen probleem...Jiro gebruikt ook wind. "ben jij een van hen?" en ik wijs naar die bende gevechten hier dichtbij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Piece+Naruto=Our rpg PART III   One Piece+Naruto=Our rpg  PART III Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One Piece+Naruto=Our rpg PART III
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One Piece+Naruto=Our rpg PART II
» One Piece+Naruto=Our rpg PART III || INSCHRIJVINGEN.
» One Piece+Naruto PART II || INSCHRIJVEN
» One Piece+Naruto=Our Rp [Like a donut]
» One Piece [Like A Sir]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: