IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aliea Time [like an alien]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 5:01 pm

Aliea Time.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


site met alle uitleg :
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


meedoen?
Naam/leeftijd/geslacht/alien of mens/ elementen/(indien alien) rang en naam van de groep

Mensen die meedoen

Yuki:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/16/vrouw/alien/water en aarde/ hoge rang, nog geen groep
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/14/jongen/alien/aarde en …/ laagste rang, Gemini Storm
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/16/jongen/alien/ ijs (water en wind)/ nog geen rang, Diamond Dust
Neyimaro/15/jongen/mens/geen elementen/
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/16/jongen/alien/lava (vuur met aarde)/ geen rang, Prominence
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/14/jongen/mens/wind/
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] /15/jongen/mens (is eigenlijk een alien die de mensen wilt helpen)/ruimte/broer van Beta
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] /15/meisje/mens/vuur en wind/zusje van Alpha
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] /16/jongen/mens/ontploffingen (vuur en elektriciteit)/oudere broer van Alpha en Beta
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/15/jongen/een heel aardige alien/ruimte/nog geen groep, hoogste rang


Lisa:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/14/jongen/lucht/mens
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/16/man/alien/elektriciteit/ nog geen rang en groep


Dante:
Ichiro/13 (doet alsof hij 14 is om bij het leger te kunnen)/man/vuur en elektriciteit/kadet
Kosu ....?
Archi/16/alien/vuur en lucht/speciale eenheid/hoge rank dus


Shao-lin:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/11 ( mag toch in Aliea Academy wegens zijn kracht)/jongen/ruimte/hoge rang, geen groep.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/14/man/ijs
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/14/man/ijs
Huisdier van Fubuki : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/13/jongen/mens (hij staat wel aan de kant van de aliens)/Gras
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]/13/Jongen/Alien/NOG geen groep/Zwart vuur (Dark)

Have fun ~~~


Laatst aangepast door Gazelle-sama op ma nov 05, 2012 8:19 pm; in totaal 17 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 5:14 pm

Je maakt het mijn moeilijk met de krachten x'D

Leon Elliot/14/Jongen/Mens/Lucht. (foto: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Kisshu/16/Man/Alien/Wel heu...hier maak je het mij dus moeilijk .-__-./Wth? Weet ik veel welke rangen er zijn etc. .-___-.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 5:16 pm

het lijkt leuk, maar twee topics volgen, is da veel werk, want ik heb al zo'n klein beetje moeite met op men computer te gerake voor naruto/one piece ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 5:21 pm

twee topics volgen valt echt wel mee hoor x'D *zit op een stuk of 20 rpgs ofzo x'D*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 5:37 pm

I KNOW, maar ja, jij hebt waarschijnlijk alle tijd van de dag? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 5:39 pm

eigenlijk wel ja x'D
Heb voor school toch niets te doen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 5:41 pm

Sorry voor die krachte xDD
De rangen krijgen ze van "Father".;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 5:42 pm

Uhu, wees maar zeker dat je sorry moet zeggen x'D
WACHT! Geef Kisshu maar elektriciteit ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 6:02 pm

bij naruto weet ikwat daar allemaal is van wapens, hier.....niet.....gebruiken ze de wapens van deze tijd? ookal is hun technologie verbeterd. ik ken de namen van sommige wapens.


Laatst aangepast door teepotje op ma sep 24, 2012 6:22 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 6:04 pm

Omg. Dan moet jij zeker meedoen 8DD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 6:05 pm

Bij mij is het heel simpel kwa wapens
Leon; De lucht en zijn trouwe snowboard 8D
Kisshi; Zijn zwaardjes 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 6:22 pm

ok maar ik heb nooit inspiratie gehad voor namun... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 6:23 pm

Uhu x'D
Ken het probleem, daarom neem ik bestaande mensjes x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 6:28 pm

Mag ook. Oc of niet, het mag allemaal xDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 6:55 pm


ichiro/13/man/mens/vuur en eletriciteit/kadet(natuurlijk doet hij alsof dat hij 14 is, hij wilt zo graag in het leger)/nog geen groep (kadetten in het leger mogen nog niet in een squad, altijd al zo geweest, kweet niet ofdat het hier is :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptyma sep 24, 2012 7:00 pm

Ulvida
Het enigste waar aan ik nu denk is oorlog. Wij, degene uit Aliea Academy moeten winnen. Maakt niet uit hoe. En voor die oorlog moet ik nog de titel proberen krijgen van Genesis. En daarvoor moet ik dus een sterk team hebben. Hm...wie wil ik hebben? Gazel, maar hij wilt niet met mij in een team -ik ben volgens hem niet kalm genoeg-. Reize? Nee, hij heeft de laagste rang en is ook nog kinderachtig. Kisshu. Van hem weet ik nog niks. Hij heeft net zoals Gazel nog geen rang. En gelukkig is hij net zoals mij, groeploos. Ik kan hem wel vragen. Ik besluit om Kisshu te zoeken en dwaal rond in Aliea Academy,opzoek naar hem. We hebben vandaag toch geen les, dus ik heb de hele dag tijd.

Neyimaro
Ik huppel rond en doe niet wat er gevraagd wordt -we moeten trainen-, want ik had er toevallig geen zin meer in. Trainen doe ik ooit nog wel,we hebben nog tijd.Niet veel, maar toch. Voor mij is dat genoeg.Eigenlijk hoef ik die training met die rare elementen niet te doen. Ik heb er toch gee. Ik heb mijn lieve bijl, en dat is genoeg . Hm, zou Ichiro mij gezelschap willen houden met wegsluipen van de training?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptydi sep 25, 2012 3:54 pm

Ohja, Dante,je moet ook nog een alien hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptydi sep 25, 2012 3:56 pm

kan het kwaad als Kisshi toch kan zweven D:
Anders is Kisshu niet meer...Kisshu D:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptydi sep 25, 2012 3:58 pm

Hij mag zweven van mij xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptydi sep 25, 2012 4:18 pm

Kisshu. (Als ik wat fout doe, niet mijn schuld, jij wou het tenslotte helemaal baseren op IE)
Verveeld hang ik buiten maar wat in de lucht te hangen. Mijn armen onder mijn hoofd en mijn benen liggen over elkaar, net zoals je zou liggen op een bed, alleen doe ik dat dan in de lucht, een meter of 3 van de grond vandaan. Aan mijn broek hangen mijn twee zwaarden. Mijn blik is gevestigd op de lucht. Veel heb ik vandaag toch niet echt te doen. Het mag dan wel oorlog zijn maar daar heb ik nu op dit moment niet echt iets aan.

Leon.
Ik ben wat random dingen aan het doen met mijn snowboard. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptydi sep 25, 2012 4:24 pm

Ik wil maar een personage ._. twee is te moeilijk, en zeker als ze vijanden zijn van elkaaar, die naruto is een uitzondering :p

Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptydi sep 25, 2012 4:31 pm

Ulvida.
Ik blijf door zoeken en natuurlijk zie ik hem niet als ik onder hem voorbij loop. Tsja, ik staar niet continue naar boven. Waar kan die toch zijn? In zijn kamer is hij niet, in de zaal waar iedereen zich onspant is hij ook niet, in de eetzal ook niet -de enigste die op dit moment in de eetzaal kan zijn is Reize, hij propt zich waarschijnlijk vol met toetjes- en in de gangen van Aliea Academy is hij ook nergens te bekennen. Dat kan toch niet?! Ik weet zeker dat hij niet in het park is van onze school, want ik heb hem daar nog nooit gezien. Maar hij kan daar natuurlijk toch wel zijn. Ohh, ik moet dus helemaal naar dat park wandelen? Shit. Daar heb ik nu geen zin in.

In IE is het wel anders but mja. Veel fouten kan je niet maken xD jij hebt tenslotte zoals Deidara altijd gelijk xDDD
Bedoeling os wel dat je minstens een mens en alien speel ne...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptydi sep 25, 2012 6:20 pm

kan ik dan een zwerver-alien zijn die niets heeft en gewoon wegrot? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptydi sep 25, 2012 6:21 pm

Nupe. Een alien die meevecht. Cuzz anders heb je maar emo een mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Emptydi sep 25, 2012 6:41 pm

een alien die meevecht maar zo slecht is dat hij sterft dan? :DDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aliea Time [like an alien] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aliea Time [like an alien]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 27Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: