IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nibori New hair und Ban kai

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Nibori New hair und Ban kai  Empty
BerichtOnderwerp: Nibori New hair und Ban kai    Nibori New hair und Ban kai  Emptyza jul 21, 2012 11:45 am

Jups, ga Nibor maar weer eens nieuw haar geven x'D
Al moet ik daar eerst een goede base ofzo voor vinden. En voor zijn ban kai had ik dankzij een geweldig spel eindelijk een super idee. =]
dus daar ga ik ook nog iets voor proberen te maken. Maar nu heb ik eindelijk een oc waar ik- Tick, tick, tick. Do you hear that? That's the sound of your life running out. -voor kan gebruiken.
Maar wss gaat het zo falen als ik er een art van ga proberen te maken, dus da zal nog wel een tijdje dure eer ik er een art van maak. x']

New look;
Nibori New hair und Ban kai  Ern0at

Ban Kai look;
Nibori New hair und Ban kai  335a1c9

Wel, zijn Ban Kai is niet iets dat hij graag gebruikt. Ten eerste komt dat omdat hij dan een hele karakter switch ondergaat waarbij hij het leuk vind om mensen te verworden, hij doet dan niet liever. Hij heeft er dan ook helemaal geen probleem mee. Ten tweede komt er dan een heel dunne lichtflits uit zijn zanpaktou recht naar zijn tegenstander. Doordat het niet zichtbaar is voor het oog en bijna sneller is dan het licht kan de tegenstander het niet ontwijken en gaat het altijd recht door het hart van de tegenstander heen ZONDER schaden aan te richten, het enige wat er gebeurd is dat er een grote roos uit de grond komt groeien met in totaal 20 zwarte blaadjes aan de bloem zelf. De blaadjes van die roos, en de roos zelf stelt vanaf dat moment het hart/leven van de tegenstander voor. Om de zoveel tijd vaalt er een blaadje af van de bloem. MAAR-
1. Hoe meer bladeren er af zijn hoe korter de tijd die er tussen het afvallen zit.
2. Hoe harder de tegenstander gewond is hoe sneller de bladeren eraf vallen.
3. Hoe minder bladeren er aan de roos hangen, hoe slechter/zwakker de tegenstander zich zal voelen.
Als al de bladeren er éénmaal af zijn hangt het af van de toestand van de tegenstander.
Is die levensgevaarlijk gewond:
Dan zal zijn hart het begeven en sterft de tegenstander een snelle maar zeer pijnlijke dood.
Is de tegenstander zwaar gewond maar niet in levensgevaar;
Dan zal heel zijn lichaam verkrampen (wat zeer pijnlijk is) zodat die uiteindelijk niets meer kan doen.
Maar aangezien Nibori iemand is die eigenlijk nooit wilt doden is het iets dat hij niet graag gebruikt, gewoon weg omdat hij zichzelf dan ook niet in de hand heeft.

Zijn Zanpaktou krijgt dan de vorm van een grote kruisvormige Katana. Daarvan zal ik ook nog wel eens een art maken, als dat lukt teminstens, maar volgens mij is dat niet zo moeilijk te maken. x']



Laatst aangepast door Doflamingo op di jul 24, 2012 8:43 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

Nibori New hair und Ban kai  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibori New hair und Ban kai    Nibori New hair und Ban kai  Emptyza jul 21, 2012 4:36 pm

Sakura: ''I'm sorry if you dislike this but.... I AM SO FUCKING GOING TO RAPE YOU. >;D''
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Nibori New hair und Ban kai  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibori New hair und Ban kai    Nibori New hair und Ban kai  Emptyza jul 21, 2012 5:22 pm

Pervy Sakura~ schreef:
Sakura: ''I'm sorry if you dislike this but.... I AM SO FUCKING GOING TO RAPE YOU. >;D''

Nibori; "No.....You're not gonna do that. I just kno----hope that..." ._________________________________________________________________________________.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

Nibori New hair und Ban kai  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibori New hair und Ban kai    Nibori New hair und Ban kai  Emptyza jul 21, 2012 6:19 pm

Doflamingo schreef:
Pervy Sakura~ schreef:
Sakura: ''I'm sorry if you dislike this but.... I AM SO FUCKING GOING TO RAPE YOU. >;D''

Nibori; "No.....You're not gonna do that. I just kno----hope that..." ._________________________________________________________________________________.

Sakura: *CENSORED*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Nibori New hair und Ban kai  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibori New hair und Ban kai    Nibori New hair und Ban kai  Emptyzo jul 22, 2012 4:43 am

He is so fucking cool 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Nibori New hair und Ban kai  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibori New hair und Ban kai    Nibori New hair und Ban kai  Emptyzo jul 22, 2012 3:47 pm

I'm a god schreef:
He is so fucking cool 8D

Maar zijn bankai is zo Badass .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Nibori New hair und Ban kai  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibori New hair und Ban kai    Nibori New hair und Ban kai  Emptyma jul 23, 2012 4:56 am

Doflamingo schreef:
I'm a god schreef:
He is so fucking cool 8D

Maar zijn bankai is zo Badass .-.

He is still cool 8DDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nibori New hair und Ban kai  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibori New hair und Ban kai    Nibori New hair und Ban kai  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nibori New hair und Ban kai
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nhaaaaa....Nibori D=

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: OOC Room :: Art Place-
Ga naar: