IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dead Man's Chest

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dead Man's Chest Empty
BerichtOnderwerp: Dead Man's Chest   Dead Man's Chest Emptyza apr 14, 2012 4:01 pm

Ben bijna al mijn rs die ik ooit heb gehad terug aan het aanmaken .-.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Het spel moet natuurlijk niet helemaal hetzelfde als de film gaan, als er maar een beetje om het verhaal ervan word gespeelt x’3
Uitleg.
De Britse West-Indische Compagnie heeft haar zinnen gezet op het uitroeien van alle piraten in het Caribisch gebied. Lord Cutler Beckett, een hoge officier binnen de compagnie, arriveert in Port Royal. Hij laat meteen Will Turner en Elizabeth Swann, die op het punt stonden te gaan trouwen, arresteren vanwege het feit dat ze Jack Sparrow hebben helpen ontsnappen. Hij is echter bereid een deal met hen te maken; als Will hem een speciaal kompas kan bezorgen dat Jack in zijn bezit heeft, zal Beckett hen beide gratie verlenen. Will gaat akkoord en vertrekt op zoek naar Jack.
Ondertussen wordt Jack Sparrow opgezocht door zijn voormalige crewlid Bill Turner, de vader van Will. Bill is nu een dienaar van Davy Jones, kapitein van het spookachtige schip de Flying Dutchman. Het blijkt dat Jack nog bij Jones in het krijt staat omdat die 13 jaar geleden de Black Pearl voor hem heeft gered van de zeebodem. Jack moet volgens afspraak nu lid worden van Jones bemanning en hem 100 jaar dienen. Bill geeft Jack de beruchte Zwarte Vlek, het teken dat Davy Jones het op hem heeft voorzien. Deze vlek dient tevens als baken voor de kraken: een monsterlijke octopus die voor Jones werkt.

Hn naam//Naam en achternaam//Leeftijd//Geslacht//Davy Jones-Jack Sparrow*//Extra//Foto


*Hier zet je gewoon in wie zijn Crew dat je persoontje zit. Die van Jack of van Davy Jones.
Natuurlijk mag je ook mensjes uit de film zelf spelen. ;3


Bezete mensen
-James Norrington.

Spelers.

Rocky The Best.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Iets in de 30 ofzo x'3//Man//Jack //Hij zou worden gearresteerd door Lord Becktt voor mijn medewerking bij de ontsnapping van Jack maar dat wist hij te ontkomen omdat hij een tijd daarvoor al ontslag had genomen. In Tortuga sloot hij zich aan bij de crew van de Black Pearl, hoewel hij eigenlijk Jack wilde vermoorden. Hij heeft ook wraakplannen tegen William die hij de schuld geeft voor het ruïneren van zijn leven.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Dead Man's Chest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead Man's Chest   Dead Man's Chest Emptyza apr 14, 2012 6:01 pm

Gy maakt echt ALLES aan he :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Dead Man's Chest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead Man's Chest   Dead Man's Chest Emptyza apr 14, 2012 6:03 pm

ikfailnooit schreef:
Gy maakt echt ALLES aan he :3

Zoals bovenaan in het topic staat, ik maak bijna al de rollenspellen die ik OOIT gehad heb terug aan. x'3

& met Cat spelen op victorious? Ik stuur Cato wel op haar af x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Dead Man's Chest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead Man's Chest   Dead Man's Chest Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dead Man's Chest
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Walking Dead.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: