IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Fallen Angels [+18]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:24 pm

Nymphe
Ik zal alles doen, maar dit dus niet. Waarom moet ik per se praten? Wat heeft dat nu voor nut? Ik schud mijn hoofd. Echt, ik wil alles doen, maar dit echt niet. Ik haat het om te praten, zeker nu, in de onderwereld. Kan het kwaad als ik niet praat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:27 pm

ikfailnooit schreef:
Nymphe
Ik zal alles doen, maar dit dus niet. Waarom moet ik per se praten? Wat heeft dat nu voor nut? Ik schud mijn hoofd. Echt, ik wil alles doen, maar dit echt niet. Ik haat het om te praten, zeker nu, in de onderwereld. Kan het kwaad als ik niet praat?

Gunji.
Ik trek één wenkbrouw op. Nog steeds zegt ze niets. Ze is koppig, dat is zeker, maar als ik wil dat ze praat zal dat ook echt gebeuren. Mijn gezicht breng ik nog wat dichter en met mijn tanden bijt ik zachtjes op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:30 pm

Wooo, jij slecht mens Very Happy

Nymphe
Ik doe nog steeds nix. Hij mag echt waar alles, vragen, behalve dit. Ik wil gewoon niet praten! Wat voor nut heeft dat? Ik mag niet tegenspreken etc, dus waarom zou ik nog praten? Ik laat hem maar doen. Ik zal pas praten als ik het niet meer kan volhouden...

Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:32 pm

ikfailnooit schreef:
Wooo, jij slecht mens Very Happy

Nymphe
Ik doe nog steeds nix. Hij mag echt waar alles, vragen, behalve dit. Ik wil gewoon niet praten! Wat voor nut heeft dat? Ik mag niet tegenspreken etc, dus waarom zou ik nog praten? Ik laat hem maar doen. Ik zal pas praten als ik het niet meer kan volhouden...


Gunji.
Ik bijt nog wat harder. Het is eerder een teken dat ze haar mond moet open doen, ookal zal ze dat vast ook niet zo snel doen maar dan ga ik wel over op de volgende stap. Hoelanger ze tegen gaat werken, hoe erger dat het zal worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:35 pm

Nymphe
Omdat het pijn begint te doen, open ik langzaam mn mond. Mijn mond openen is volgens mij wat hij wilt. Ik vraag me af hoe dit zal helpen om mij te laten praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:38 pm

ikfailnooit schreef:
Nymphe
Omdat het pijn begint te doen, open ik langzaam mn mond. Mijn mond openen is volgens mij wat hij wilt. Ik vraag me af hoe dit zal helpen om mij te laten praten.

Tja, het is +18 né >=]

Gunji.
Het praten komt later wel. Na een tijdje zal ze het wel doen. Je kan moeilijk voor de rest van je leven zwijgen en daarbij, ik heb nog een aantal leuke toestellen die ik maar al te graag eens wil uittesten. Als ze haar mond eenmaal open doet plant ik mijn lippen op de hare en laat mij tong naar binnen glijden om haar zo te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:41 pm

Hoke, denk jij echt dat dit ga helpe om my ook bij jullie groepke te krijge? Neutral
+18....Mja. Kee.


Nymphe
Hij kust me. Oke. Ga dit echt helpen om mij te laten praten? Ik denk het niet. Maar volgens mij is dat zijn plan niet meer. Hij wilt nu waarschijnlijk iets anders dan mij te laten praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:45 pm

ikfailnooit schreef:
Hoke, denk jij echt dat dit ga helpe om my ook bij jullie groepke te krijge? Neutral
+18....Mja. Kee.


Nymphe
Hij kust me. Oke. Ga dit echt helpen om mij te laten praten? Ik denk het niet. Maar volgens mij is dat zijn plan niet meer. Hij wilt nu waarschijnlijk iets anders dan mij te laten praten.

Hmhm, het zal mij wel lukken x'3

Gunji.
Een hand zet ik naast haar hoofd neer tegen de muur zodat ik daartegen toch wat steun heb. Mijn andere hnd probeerd haar kleedje/t-shirt/wat ze ook aan heeft uit te krijgen. Praten is voor mij niet noodzakelijk, ik wil gewoon dat ze toch iets van geluid maakt, en pijn is daar het perfecte hulpmiddel voor, maar dat is iets voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:47 pm

MFS, wa zyt gy van plan, pervert? x']
of ja, Gunji?

Nymphe
Ik werk niet tegen, maar ik zal hoe dan ook niet praten. Ik hoop dat hij mij niet pijn zal doen om mij zo te kunnen laten praten, maar het zal waarschijnlijk toch wel zo zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:51 pm

ikfailnooit schreef:
MFS, wa zyt gy van plan, pervert? x']
of ja, Gunji?

Nymphe
Ik werk niet tegen, maar ik zal hoe dan ook niet praten. Ik hoop dat hij mij niet pijn zal doen om mij zo te kunnen laten praten, maar het zal waarschijnlijk toch wel zo zijn.

Uhu x'3

Gunji.
Het lukt maar deels om haar kleren los te krijgen. "Zelfs Tama maakt nog meer geluid dan jij." Zeg ik als ik zelf de kus even onderbreek. Met twee handen is het toch wel zeker makkelijker om haar kleren uit te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Vampire Queen

Vampire Queen


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : find me if you can ^^

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:55 pm

Stephano schreef:
ikfailnooit schreef:
MFS, wa zyt gy van plan, pervert? x']
of ja, Gunji?

Nymphe
Ik werk niet tegen, maar ik zal hoe dan ook niet praten. Ik hoop dat hij mij niet pijn zal doen om mij zo te kunnen laten praten, maar het zal waarschijnlijk toch wel zo zijn.

Uhu x'3

Gunji.
Het lukt maar deels om haar kleren los te krijgen. "Zelfs Tama maakt nog meer geluid dan jij." Zeg ik als ik zelf de kus even onderbreek. Met twee handen is het toch wel zeker makkelijker om haar kleren uit te krijgen.

allez, ik kom eens meedoen~

Vampire Queen//Ziva//vrouw//Demon//vrij serieus, houdt ervan om engelen te commanderen.//draagt meestal iets open en kort. als iets draagt is het qua kleur donkerrood of zwart, zelden andere kleuren//Engels?*//
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:57 pm

Ahja, ik kom binnen 40 minuutjes dus terug.
Dada~~~ Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:59 pm

ikfailnooit schreef:
Ahja, ik kom binnen 40 minuutjes dus terug.
Dada~~~ Very Happy

Oké dada x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Vampire Queen

Vampire Queen


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : find me if you can ^^

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:01 pm

Stephano schreef:
ikfailnooit schreef:
Ahja, ik kom binnen 40 minuutjes dus terug.
Dada~~~ Very Happy

Oké dada x'3

ben ik er en ga je weg =o
byebye~
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:02 pm

Vampire Queen schreef:
Stephano schreef:
ikfailnooit schreef:
Ahja, ik kom binnen 40 minuutjes dus terug.
Dada~~~ Very Happy

Oké dada x'3

ben ik er en ga je weg =o
byebye~

Ze loopt gewoon weg van al die +18 gebeuren >=3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Vampire Queen

Vampire Queen


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : find me if you can ^^

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:04 pm

Stephano schreef:
Vampire Queen schreef:
Stephano schreef:
ikfailnooit schreef:
Ahja, ik kom binnen 40 minuutjes dus terug.
Dada~~~ Very Happy

Oké dada x'3

ben ik er en ga je weg =o
byebye~

Ze loopt gewoon weg van al die +18 gebeuren >=3

jah, te extreem voor kleintjes >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:06 pm

Vampire Queen schreef:
Stephano schreef:
Vampire Queen schreef:
Stephano schreef:
ikfailnooit schreef:
Ahja, ik kom binnen 40 minuutjes dus terug.
Dada~~~ Very Happy

Oké dada x'3

ben ik er en ga je weg =o
byebye~

Ze loopt gewoon weg van al die +18 gebeuren >=3

jah, te extreem voor kleintjes >3

uhu <=3
Ze wilt zelf geen pervert worden maar het is soms echt leuk >:3
Zeker in zo'n rs's
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Vampire Queen

Vampire Queen


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : find me if you can ^^

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:09 pm


Ze loopt gewoon weg van al die +18 gebeuren >=3[/quote]

jah, te extreem voor kleintjes >3[/quote]

uhu <=3
Ze wilt zelf geen pervert worden maar het is soms echt leuk >:3
Zeker in zo'n rs's[/quote]

^^
soms xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:11 pm

Vampire Queen schreef:

Ze loopt gewoon weg van al die +18 gebeuren >=3

jah, te extreem voor kleintjes >3[/quote]

uhu <=3
Ze wilt zelf geen pervert worden maar het is soms echt leuk >:3
Zeker in zo'n rs's[/quote]

^^
soms xD[/quote]

^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Vampire Queen

Vampire Queen


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : find me if you can ^^

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:13 pm

Spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:16 pm

Vampire Queen schreef:
Spelen?

Goed, begin jij maar x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Vampire Queen

Vampire Queen


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : find me if you can ^^

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:18 pm

oké

Ziva
ik zit met een drankje in mijn hand op een hoge plaats waar ik alles in het oog kan houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:22 pm

Vampire Queen schreef:
oké

Ziva
ik zit met een drankje in mijn hand op een hoge plaats waar ik alles in het oog kan houden.

Kau.
Nu dat de nach om in mogen wij wel deze kamer uit en aangezien dat Nymphe het op het moment druk heeft zo te horen besluit ik maar naar buiten te gaan. Met wat moeiten sta ik recht en wandel naar buiten. Ik zie dan niet maar toch weet ik perfect hoe en naar waar ik moet wandelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Vampire Queen

Vampire Queen


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : find me if you can ^^

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:26 pm



Kau.
Nu dat de nach om in mogen wij wel deze kamer uit en aangezien dat Nymphe het op het moment druk heeft zo te horen besluit ik maar naar buiten te gaan. Met wat moeiten sta ik recht en wandel naar buiten. Ik zie dan niet maar toch weet ik perfect hoe en naar waar ik moet wandelen.[/quote]


Ziva
ik drink mijn drankje leeg en smijt het glas kapot op de grond als het leeg is. die engel zal dat wel opruimen.
ik roep Kau luid en duidelijk maar éénmaal. als hij niet zou komen hangt er een straf boven zijn hoofd. ik grijns even. ergens hoop ik dat hij niet zal komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 1:28 pm

Vampire Queen schreef:


Kau.
Nu dat de nach om in mogen wij wel deze kamer uit en aangezien dat Nymphe het op het moment druk heeft zo te horen besluit ik maar naar buiten te gaan. Met wat moeiten sta ik recht en wandel naar buiten. Ik zie dan niet maar toch weet ik perfect hoe en naar waar ik moet wandelen.


Ziva
ik drink mijn drankje leeg en smijt het glas kapot op de grond als het leeg is. die engel zal dat wel opruimen.
ik roep Kau luid en duidelijk maar éénmaal. als hij niet zou komen hangt er een straf boven zijn hoofd. ik grijns even. ergens hoop ik dat hij niet zal komen.[/quote]

Kau.
na al de tijd hier heb ik geleert dat de demonen hier echt de bazen zijn en wij gewoon maar slaven. Ik draai mijn hoofd meteen om als ik mijn naam hoor en haast mij naar Ziva. Als ik niet zou gaan zal ik vast een straf krijgen of weet ik het.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Angels [+18]   Fallen Angels [+18] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fallen Angels [+18]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: