IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Just a random RPG without any logic x3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:02 pm

Een rpg zonder regels, zonder doel en vooral zonder logica. xD Je kan gewoon elk mensje dat je kan bedenke spele uit welke film, serie, boek, strip a donno dan ook. Je moet gewoon de naam even zeggen en hopsa, je kan da mensje spelen.

Nee, er is toch 1 regel; GEBRUIK JE FANTASIE!
Have fun bro's c;

VAN LISA;
  • One Piece :
     Lucci
     Laboen
     Inazuma
     Luffy
     3 Huismensen
     Mihawk, Doflamingo, Crocodile
     Kid
     Law
     Kuro
     Aids & Ace
     Etc.

  • Naruto :
     Deidara
     Tobi
     Gaara
     Itachi
     Zwarte deel
     Sasori
     Pain
     Etc.

  • Black Cat :
     Train
     Sven
     Creed
     Leon
     Etc.

  • Natsume Yuujinchou :
     Die zwarte kat x3

  • Bleach :
     Byakuya
     Yumichika

  • Detective Conan :
     Heiji
     (Bende kindere xD)
     (Oude opa xD)
     Gin & Vodka

  • House MD :
     Wilson
     Chase
     Taub

  • Supernatural :
     Crowley (King of Hell)
     Castiel
     Dean Winchester

  • Some oc's and some random guys xD


VAN YUKI;
  • One Piece :
     Brooke
     Moem
     Iva
     Gecko Moria
     ???

  • Naruto :
     Yamato
     White Zetsu
     Kleine Gaara
     Kisame
     ???

  • Keroro :
     Groen ding
     Blauw ding
     Ninja ding
     ???

  • Natsume Yuujinchou :
     Natsume (aka Da Mens)
     Madara (aka White Fat Cat)

  • Detective Conan :
     Conan Edogawa (aka Da Kind)
     Kaito Kid~~ !! 8D

  • House MD :
     Housey
     13
     Foreman
     Cuddy

  • Vicotorious (dafuq? x'D) :
     Tori
     Cat
     ???

  • Lotsa oc's~! ;D



VAN ASTRID;
  • Naruto :
     Kiba
     Naruto
     Shikamaru
     Hinata
     Shino

  • Bleach :
     Toushiro
     Kenpachi
     Urahara
     Uryuu

  • Lord Of The Rings :
     Legolas
     Aragorn
     Faramir

  • Harry Potter :
     Bad-ass Luna
     Dumbledore
     Fred
     George



Laatst aangepast door Lukey op za apr 06, 2013 3:25 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:03 pm

OMFS. DAT ZIJN ER ZO FACKING VEEL x'33333
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:04 pm

ECHT HE?! JE KAN HET TOCH ALLEMAAL ONTHOUDEN HOOP IK? OoO
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:13 pm

HOLY SHIT. DENK HET NIET. A;SLDKFJ. IK DOE MN BEST.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:15 pm

ZORG DAT JE JEZELF NIET UITPUT HE, WE WILLEN NIET DAT JE DOOD GAAT DOOR AL DEZE INFORMATIE D:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:18 pm

OKE. WAAROM GEBRUIKEN WE CAPSLOCK. AHAHAHHA. MAAR. OKE. IK DOE MN BEST OM NIET TE STERVEN VAN HET NADENKEN.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:21 pm

OMDAT CAPSLOCK GEWOON SUPER AWESOME IS DAAROM. ALS JE TOCH STERFT, ZORG DAT ER KOFFIEKOEKEN EN DONUTS ZIJN OP JE BEGRAFENIS HE!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:35 pm

WARNING, SPOILER-ALERT. (Het is een hele lijst, ik zeg het maar ;3 )

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:49 pm

OMG DA ZIJN ECHT VEEL TE VEEL MENSJES XDDDDDDDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:54 pm

HOLY DONUT. DIE HELE PAGINA STA AL VOL X'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:55 pm

ERG HE? XD MAAR EENS BEGINNEN DAN? X3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 1:59 pm

OF COURSE. MAAR. UHM. BEGIN JIJ MAAR 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 2:09 pm

OKE DAN OMDAT JIJ HET BENT XD

Heiji.
De jongen zat maar gewoon wat te zitten en voor de rest niet echt iets te doen. Enkel van het zicht te genieten dat hij van deze hoogte had. Het geen waar hij op zat? Wel dat wiebelde nogal en leek onstabiel. Nee het was gewoon weg onstabiel. "SERIEUS D: Blijf stil staan...ik heb het gevoel dat mijn eten terug naar boven komt..." Zijn blik gleed meteen naar beneden naar Da kind/Conan, op wie dat hij op het moment zat.

Chase.
He's just form; YOLO. And is just doing nothing but staring at a half dead patiënt. "Ja. Die's doowd he."

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 2:21 pm

Conan.
Ik werd bijna ineen geplet. Nee, niet bijna. Ik WERD gewoon geplet. "DUDE! HOEVEEL W--WEEG JIJ WEL NIET?! GA ERAF!!" riep ik tegen Heiji, die zat te zagen omdat ik niet stil kon zitten. Maar wat verwacht je ook. Een bijna-volwassen gast komt even OP je zitten. Terwijl je een klein kind bent, van 10 ofzo. Nahja, ik was geen kleuter, maar m'n f*cking lichaam wel...! D:

Foreman.
Ik knikte "Yup. Dood.". Ik draaide me om en wandelde de kamer uit "Het is toch niet onze patient. Dus nobody cares~". Ik moest ook weg, er was nog een voetbal/box/basketbal wedstrijd die ik nog moest zien c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 2:29 pm

Heiji.
"Ik weeg...WAAAAAAT?! NOEM JIJ MIJ SOMS DIK OFZO?! >:c" Heiji sprong maar van Conan af om hem vervolgens bij de kraag van zijn shirt omhoog te tillen tot vlak voor zijn gezicht. "Het is niet omdat jij ZWAk bent dat ik meteen DIK ben >:c" wat dacht dat mormel wel niet? Hij was toch zeker geen walrus van een professor of wel?

Chase.
Hij staarde even naar het papier waar opstaat dat het wel degelijk hun patiënt is. "Nope, niet van ons." Het papier verfrommelde hij gewoon en gooide die vervolgens in de vuilnisbak. Vervolgens volgde hij Foreman maar gewoon naar...ergens. .-__-.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 2:40 pm

Conan.
Ik spartelde wat. Nu voelde ik me echt een klein kind, dat niks kon doen tegen ontvoeringen. "JA, FAT-ASS. JE BENT DIK!" krijste ik met mijn hoge kinderstemmetje. Ik bleef tegenspartelen -al had het geen zin-. "IK BEN NIET ZWAK. JIJ BENT GEWOON...DIK!!" riep ik geiiriteerd. Zwak? Ik? Nee.

Foreman.
Ik stopte met wandelen en keek naar achter. "Waarom volg je mij?" vroeg ik geiiriteerd. Net Slendey.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 2:49 pm

Heji.
"ZIJN JE F*CKING HERSENEN SOMS AANGETAST OFZO? >:c ZO ERG DAT JE HET VERSCHIL TUSSEN DUN EN DIK NIET MEER WEET?!" Hoe durft hij wel niet? Hij mag dan een goede detective zijn, maar natuurlijk niet de beste want dat is duidelijk Heiji al, maar dat wilt niet zeggen dat hij eender wie dik kan noemen. "Niet zwak? Hahahahahahaaha! Je kan niet eens los geraken!"

Chase.
Toen Foreman zich omdraaide en wat vroeg keek hij eerst nog achter zich om er zeker van te zijn dat Foreman het wel tegen hem had. "Geen idee eigenlijk." Zei hij maar toen hij weer naar voor keek naar de man.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 6:28 pm

Conan.
"Tsssk. Mijn hersenen zijn oke!! Die van jouw niet!!!". Mijn hersenen? Aangetast? Lolnee. Ik (en mijn hersens) ben kerngezond! Ik ben normaal, en ik wist wel wat het verschil was. Sjeezz. "IK ZIT GEWOONVAST IN DIT FACKING KUT LICHAAM! BETEKEND NIET DAT IK IN HET ECHT OOK ZWAK BEN!! "

Foreman.
"Jij bent echt vreemd…" mompelde ik terwijl ik weer vooruit wandelde. Slender. Die achtervolgt ook mensen zonder een echte goeie reden.

...Ik vind kortere postjes beter bij zo'n rp passen c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydi apr 02, 2013 6:39 pm

Heiji.
Zijn hersenen waren niet oke? Die van hem?! "Leer jij wel is op die fucking school waar je zit?! Of leer je enkel maar hoe je kleurplaten moet inkleuren?" =| En serieus Conan niet zwak? Really? REALLY?! "Oké." Hij liet Conan gewoon los zodat die op de grond viel. "Bewijs dat je NIET zwak bent." Zijn armen zette hij in zijn zij.

Chase.
"Je wilt niet weten wat er allemaal over jou word gezegd als je er niet bent..." Mompelde hij zacht om vervolgens fluitend in het rond te kijken alsof er niets aan de hand is~

Deze zijn toch niet lang? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptywo apr 03, 2013 8:14 am

Conan.
"IK leer niet! IK HEB DAT ALLEMAAL AL FACKING GEHAD!". Ik viel op de grond -gelukkig was mijn hoofd niet eerst- en keek terug omhoog, naar Heiji die gepokerfaced was. [b]"...Jah. Hoe. In dit lichaam." mompelde ik geiiriteerd.

Foreman.
"... ... Ik wil het nie--" ik wou het eerst niet weten, maar toen ik hem zag fluiten... "Wat wordt er dan gezegd?" vroeg ik halfnieuwsgierig en half geergerd.

c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptywo apr 03, 2013 8:38 am

Heiji.
"VANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR dus dat je het verschil niet meer weet~ Je bent het gewoon allemaal aan het vergeten. Hooooooo! wie weet begint dat ding van je nu ook je hersenen aan te tasten." Er verscheen een brede grijns op zijn gezicht. "Til die steen op." Ondertussen wees hij naar een steen die ongeveer even groot moest zijn als Conan.

Chase.
"Hmmm? Wat word er waar gezegd?" Vroeg hij alsof hij helemaal van niets af wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptywo apr 03, 2013 2:34 pm

Conan.
"JIJ BENT MEAN, WEET JE DAT. JE WEET TOCH BEST DAT IK NIKS KAN BEREIKEN MET DIT..." ik keek even naar mijn klein, kinderlijk lichaampje "KLEUTERGEDAANTE?!" schreeuwde ik terug. "Tssk. Je zou hetzelfde zijn als mij als je ook weer 'klein' wordt." mopperde ik half kwaad.

Foreman.
Ik facepalmde mezelf. Ahja, en nu weer ontkennen? Waarom niet. "....Hmhm. Nevermind." mompelde ik terwijl ik weer verder wandelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptywo apr 03, 2013 3:05 pm

Heiji.
"Dat is dan ook precies het verschil tussen u en mij. Ik ben nog steeds gewoon mijn volwassen en vooral awesome zelf omdat mensen gewoon weten dat ik een veel betere detective ben dan jij. daarbij hebben mensen ook gewoon een hekel aan je~" Een brede grijns verscheen op zijn gezicht.

Chase.
Hij glimlachte alleen maar even toen dat Foreman zichzelf tegen zijn hoofd een klop gaf. "Waar gaan we eigenlijk heen...?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydo apr 04, 2013 8:25 am

Conan.
Ik mopperde wat en probeerde hem te negeren. Tssssk. Betere detective dan mij? Pardon? Zonder mijn hulp geraakte die nooit ver. Humpf. "Nope~! Mensen houden van mij~!" riep ik met mijn lief, hoog kinderstemmetje. "Ik ben gewoon veel te slim, awesome en schattig~".

Foreman.
Ik haalde mijn schouders op. "IK ga naar huis. Naar waar JIJ gaat weet ik niet." was mijn simpele antwoord. Wacht. Hij zei 'we'. Hohnee. Hij gaat me toch niet volgen he...? ( _ _)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Emptydo apr 04, 2013 9:24 am

Heiji.
Traag scchudde hij zijn hoofd. Denkt hij werkelijk dat mensen om die rede van hem houden. "Nee hoor. Ze houden gewwon van je opdat je een klein onderkruipsel bent." Zijn handen stak hij in zijn broekzakken terwijl hij Conan gemeen aankeek.

Chase.
"Oké, je hebt hoop ik toch iets in huis he? Iets van drinken of eten?"
Waarschijnlijk wou Foreman niet eens dat hij mee ging maar dat was dan dikke pech voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Just a random RPG without any logic x3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a random RPG without any logic x3   Just a random RPG without any logic x3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just a random RPG without any logic x3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: