IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyvr jan 18, 2013 8:18 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

RP MET MIJ EN ASSIE-SAMA. OVER INAZUMA ELEVEN. Als je wilt meedoen, fine, maar dan op eigen risico.


Laatst aangepast door Chaosbreak op za jan 19, 2013 2:01 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyvr jan 18, 2013 8:33 pm

HELL YEAH DAT IS OP EIGEN RISICO. AHAHAHAHAH.
Watch out, we've got two badasses over here bitches. /slapped forever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyvr jan 18, 2013 9:08 pm

Uhu 8DDDDDD
Oke. Ik. Errrrr. Begin al. Lols.
Ik. Claim Midorikawa. Wie jij claimt maakt mij niet uit xD
Weet alleen niet hoe je van 7 Minutes in Heaven naar luigi's mansion with slender moet gaan.

Reize.
Vrolijk huppelde hij rond. Dat hele Aliea gedoe was achter de rug, en dus mocht hij weer met zijn oude en echte karakter rondlopen. Gelukkig maar, want anders had hij het niet meer kunnen volhouden. Zo'n kwaadaardig en kil karakter was echt moeilijk voor hem om te 'acteren', aangezien hij meestal opgewekt en aardig is. "Huhm~ Ik verveel me~ Misschien weet de rest iets om iets te doen~ dacht hij terwijl hij richting de woonkamer (waar iedereen opeens zat) huppelde. Toen de Green Tea Head de deur open deed en naar binnen wandelde, zag hij dat de rest ook niks interessants had te doen. "Ne, minna, gaan we iets leuks doen? Zoals truth or dare~? Want ik verveel me~" vroeg hij enthousiast. Hopelijk zeiden deze no-lifers 'hokee' of 'goed'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyza jan 19, 2013 11:17 am

Hiroto/Gran
Veel had hij niet te doen vandaag. Om precies te zijn, helemaal niks. Hij zat met de anderen in de woonkamer, af en toe even een paar minuten wat te praten. Dan was er weer een kille stilte. Niemand had elkaar écht wat te vertellen, en niemand wist echt wat te doen. Voetballen hadden sommigen ze wel zin in, maar tegen elkaar was het gelijk niet leuk meer. Ze hadden, als ze gingen voetballen, wel een goeie en leuke tegenstander nodig. Maar om wéér tegen Raimon te gaan, was te snel. Hij gaf, voor eens in de zoveel tijd, een erg diepe zucht. Toen Reize/Midorikawa binnenkwam, keek hij op. Eerlijk gezegd met een sprankje hoop dat er iets te doen was. Toen hij vroeg of ze iets leuks konden gaan doen, haalde hij zijn schouders op. ''Dat vragen wij ons ook af op dit moment, Midorikawa.'' Toen hij voorstelde om Truth or Dare te doen, schudde Hiroto zijn hoofd. ''Hmm nee. We hebben iets spannends nodig.'' Antwoordde hij. ''Iets waarbij je Dare gewoon MOET doen. Daar is Truth or Dare niet echt geschikt voor, lijkt mij.'' Probeert hij er zo vriendelijk mogelijk uit te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyza jan 19, 2013 11:30 am

Reize.
Hij begon te stralen toen Hiroto zei dat hij iets wou doen. Maar het moest wel spannend zijn. De Tea Head dacht eventjes na. Wat voor spelletjes kende hij, die leuk EN spannend waren? Het enige spel dat hij kende was Truth or Dare. En dat was al spannend genoeg, aangezien die twee Ex-captains van Chaos altijd erge dingen willen doen. Opeens kreeg hij een idee, en brandde er een lampje boven zijn hoofd. "We kunnen 7 minutes in Heaven spelen~!" stelde hij glimlachend voor. Eerlijk gezegd had hij geen flauw idee wat dat is. Hij had het nog nooit gespeeld, en kende het ook niet. Maar volgens sommige mensen was het wel een epic spel. "Toe~~~ Zeg ja~~~" smeekte de groenharige 'alien' met puppy dog eyes.


Omg. Dan. Moeten Ijslolly-sama en Tulip-sama ook meedoen >8D
En dan Kezzy bedriegen. Ahahaha. Badass over here.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyza jan 19, 2013 11:37 am

Omg. Ja. En uiteindelijk is Kezzy van: FUCK YOU. REVENGE IS MINE. *Making out with Fudou like a boss*
~~~
Hiroto
''7 minutes in heaven?'' Herhaalt hij. Hij haalt zijn schouders weer op. Ach, hoe erg kan het zijn. Na een paar minuten is iedereen het vast wel zat en vervelen ze zich weer. ''Ik vind het best, ben alleen benieuwd hoe lang iedereen dit vol houdt. Jij weet ook wel zeker dat je het wilt?'' Vraagt hij voor de zekerheid. De meeste weten wel wat het is, maar Reize is gewoon.. Reize. Zoiets weet hij (nog) gewoon niet. ''Ik denk dat de rest het hier ook wel mee eens is? Dan hebben we voor een half uurtje ofzo tenminste wat te doen, in plaats van ons te vervelen.'' Glimlacht hij wat naar de rest. Desarm zucht even diep, maar knikt dan. Mooi, dat zijn er al drie in totaal, denkt hij. Als ze Gazel en Burn nu ook nog kunnen overhalen, en eventueel nog een paar andere van Aliea Gakuen, komt het wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyza jan 19, 2013 11:56 am

Omfs, ruzie everywhere xDDDD

Reize.
"Yush~~~!!" riep hij blij, toen dat er toch een iemand wou meedoen. En of dat hij het zelf wou? Natuurlijk! De naam van dit spel klonk niet zo erg, dus het spel zelf was waarschijnlijk ook oke, toch? "Tuurlijk! Wat kan er nu mislopen~?". Desarm had ook ja gezegd, nahja, geknikt, en hoopvol keek Reize naar de rest. "Pleaaaaseee~~~" smeekte hij weer. Gazelle liet ook een diepe zucht ontsnappen. "Fine. Als Tulip-head ook meedoet." had Diamond Dusts captain gezegd. Reize glimlachtte breed en keek daarna naar Burn en Ulvida. Ulvida knikte, omdat ze anders toch ging niksen. En alles was beter dan vervelen, toch? Behalve les dan. "Oh oh, en hierna kunnen we Truth or Dare extreme spelen! Met spannende dingen ofsow!" zei Tea Head weer enthousiast. Alles was beter dan supah kille stilte en vervelen. Ookal moet je erge opdrachten uitvoeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyza jan 19, 2013 12:10 pm

Nod at the bird and people die everywhere... People die. *van Tobuscus xD*
~~
Hiroto
''Extreme Truth or Dare? Hm, we zien wel. Misschien dat het 7 minutes in heaven zo langer duurt.'' Zegt hij als hij ziet dat Ulvida meedoet. Ze zijn trouwens met (bijna) alleen maar jongens. Iedereen wilt nu 7 minutes in heaven met Ulvida doen... En om eerlijk te zijn, hij ook wel. Om samen met een jongen de kast in te gaan en 18+ dingen te doen, ziet hij eerlijk gezegd niet echt zitten. Ach, hij ziet wel wat er gebeurt. Straks is hij weer de 'gelukkige' en is iemand al met Ulvida geweest; dan wilt waarschijnlijk gelijk iedereen met dit spel stoppen. Hij staat rustig op en kijkt naar de rest. ''Geen idee waar jullie dit willen spelen, maar de benodigheden voor dit spel zie ik hier niet staan.'' Zegt hij, met een klein glimlachje om het nog vriendelijk over te laten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyza jan 19, 2013 12:28 pm

Reize.
"Nu wel~" zei hij glimlachend, terwijl hij iedereen die meedoet naar een kamer met een kast sleurde. Het enigste wat hij wist van dit spel, is dat je een kast nodig had, en dat je erin moest ietsen. Tsja, wat dat wist hij nu niet. "Ano… Wat moet je eigenlijk doen?" vroeg hij aan de rest. i moest het wel weten, anders kon hij toch niet meespelen? Gazelle facepalmde zichzelf, omdat Reize meedoet zonder te weten wat de bedoeling was.

Ulvida.
Ze hoopte dat ze maar met een iemand in de kast moet. En dat de rest dan… Pech heeft. Stiekem had ze een beetje spijt dat ze meedeed, want waarschijnlijk wouden alle jongens het met haar doen. Op Reize na, want hij had zo te horen geen flauw idee wat dit spel nu eigenlijk was. Ze schudde haar hoofd. die tea head is hopeloos…, dacht ze met een zuchtje. Met Gazelle en Burn wou ze zeker niet in de kast. n ook niet met Reize. Hiroto en Desarm vielen wel mee, dus dat kon geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptydi jan 22, 2013 2:56 pm

Hiroto
Hij kijkt even met een licht grijnsje naar Reize. ''Dus... Je doet mee met een spel, terwijl je niet weet wat het is?'' Zegt hij. Het liefst had hij nu gezegd dat dat best wel... dom was. Maar hij wilde hem niet kwetsen, dus gaf hij Reize een glimlachje. ''Dat is best wel gewaagd,'' verandert hij dan zijn antwoord. Een aantal kijken hem wat raar aan, maar dat interesseert hem niet. Liever dat mensen hem raar aankijken, dan dat Reize in huilen uitbarst omdat hij gewoon zijn mening zegt. ''In iedergeval. De bedoeling van dit spel is,'' begint hij rustig. Het is best... disturbing om het uit te leggen. Dus probeert hij dat maar zo netjes mogelijk. En natuurlijk zodat Reize het nog begrijpt... ''Dat de groep in de helft gesplitst wordt. De ene groep die pakt een papiertje en schrijft er een woord op. Of een ander, klein voorwerp. De andere groep mag dat niet zien. De groep die de voorwerpen hebben, doen het in een kom of in, het liefst, een hoed. Dan komt de andere groep, die nog niks heeft.'' Zegt hij, en bedenkt dan snel even een voorbeeld. ''Bijvoorbeeld Burn(OHTROLLFACEBITCHESxD) heeft een rood papiertje erin gedaan. En jij pakt dat rode papiertje, moet jij samen in de kast met Burn. Wat er dan gebeurt.. Dat.. Ligt helemaal aan jullie.'' Zegt hij, en kijkt dan Burn onschuldig aan dat hij hem al voorbeeld heeft genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptydi jan 22, 2013 6:21 pm

Reize.
"Sodesuka…" mompelde hij al knikkend, als teken dat hij het helemaal begreep. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. Het klonk wel tof, en hij zag er geen moeilijkheden in. Dus waarom niet? Toch kromp hij een beetje ineen, omdat hij het voorbeeld hoorde. Met Burn-sama in een kast? Dat ging nooit goed aflopen. In Reize's hoofd verscheen er een tekeningetje, namelijk:

(Een Burn + Een Reize) + een kast = een mooi versierd grafsteen van Reize die levend verbrand werd.

De Green Tea Head schudde snel zijn hoofd. Brrr, daar wou hij niet aan denken. Hij mocht met iedereen in de kast, behalve met Burn-sama. Maar toch deed Reize mee, omdat hij maar één op vier de kans had om met die Tulip-head in de kast te gaan. Oke, 1 op 4 is misschien toch wel een beetje riskerend, maar zoveel ongeluk zou hij toch niet hebben? Of had God echt iets tegen hem? Hopelijk niet…"Anyway, let's get this… Ehm… Party started!" zei hij uiteindelijk, om de akelige stilte te stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptydi jan 22, 2013 6:55 pm

Omg btw. Ik kwam een GEWELDIG plaatje tegen van Midow & Aphrodi~ Maar. Midow was like AGAIN zóóó girlish getekend. Dus dacht. Kijken hoe het er als Kezzy uitziet. En. Heb het nu bijna af. Moet alleen shading en achtergrond nog. MAAR DIT IS ECHT HILARISCH OH MY GOOOOSHHH. /Rolt vrolijk over de vloer.
__
Hiroto
Hij krijgt nog even een (best) dodelijk glare van Burn, maar die negeert hij verder. Het was maar een voorbeeld, en Burn is snel aangebrand. Dus als je er ook nog mee in discussie ging, was het al helemaal mis. Dan kon je zo ongeveer wel zeggen dat je zelf de 3e Wereldoorlog had gestart... Hij besluit dan maar rustig op de grond te gaan zitten en wacht rustig af op wat er komen gaat. ''Geen idee hoe wij de groepen verdelen? Misschien kunnen we het Reize laten doen?'' Stelt hij voor. Iedereen kijkt dramatisch naar Hiroto, maar ook dat negeert hij. Dit was per slot wel Reize's idee, dus hij vindt ook dat Reize het mag 'uitwerken.' En als Reize hulp nodig heeft, dan vraagt hij daar toch gewoon om? GENOEG die hem willen helpen. 'Daar in de kast ligt pen en papier. Ik stel voor dat de mensen die wat moeten opschrijven, twee briefjes maken. Er moet precies hetzelfde opstaan. Één van de briefjes gaat in de kom, of hoed.. Of wat we dan ook maar hebben. Zo kunnen we straks bevestigen dat het briefje uit de hoed wel degelijk van dat persoon is.'' Glimlacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptydi jan 22, 2013 7:49 pm

Reize.
"Goed idee, Hiroto." zei ik, maar mijn glimlachje verdween. Ik slikte eventjes. Mij groepen laten verdelen? Dit was dan wel mijn idee, maar toch… Ik en groepen indelen gaan lolniet goed samen. But ik deed mijn best, om te bewijzen dat ik niet zo'n sukkel ben.
"Ano… Gomenasai als het slecht verdeeld is ne…" mompelde ik zachtjes. Ik pakte een pen en een blad papier uit de kast en begon na te denken. Hm, wie deed er allemaal mee? Ik, Hiroto, Ulvida, Desarm, Burn- en Gazelle-sama. In totaal… zes mensen. Dus twee groepjes van drie. Ik begon al wat namen op te schrijven. Gazelle-, Burn-sama en Desarm? Hm… Nee. Ik wil die twee captains van Chaos wel eens in een kast zien. Dus ik moest iemand wisselen. Of ja, gewoon de hele groep kon ook. Hiroto, Gazelle-sama en Desarm dan? Uh. Nee, want dan moet ik met jongens in de kast. Dus ik moest Ulvida in de andere groep doen. Maar. Anders is het niet eerlijk. Ik kon eigenlijk al half kiezen wie met wie in de kast moest gaan, dus ik moest wel eerlijk blijven. Eehmm… Uiteindelijk besloot ik om deze twee groepen te maken; Gazelle, Desarm en Hiroto zijn groep 1, en ik, Ulvida en Burn zijn groepje twee.
Ik zette alles op papier, en liet het aan iedereen zien. "I--ik hoop d--dat dit goed is…".
Ik had mezelf ingedeeld met Burn, omdat ik absoluut niet de kans wou hebben om met hem in de kast te gaan. Ik deed alles om dat te vermijden. En tadaa, al een probleem opgelost. Nu nog hopen dat de rest mijn groepen oke vind.
Ik rende even weg, en kwam niet veel later met een grote hoed terug. "Hoed is hier~!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyvr jan 25, 2013 3:31 pm

Hiroto (OMG IK TYP STEEDS: Hiroti >:C )
Ik keek naar de groepen, en tot mijn grote geluk zat ik niet bij Ulvida in de groep. Mooi, dan is er tenminste nog een kans dat ik misschien met haar de kast inga. In iedergeval beter dan Desarm en Gazelle. En als ik Burn krijg, heb ik toch liever iemand anders. Achja, dan valt er niks aan te doen. Waarschijnlijk is het dan doodse stilte, of er komt een of andere onderwerploos praatje voor 7 minuten. Ik kijk even op als Reize terugkomt met een grote hoed. ''Perfect. Welke groep schrijft de briefjes? En waar doen we het mee? Kleur, lievelingsvoorwerp...?'' Vraag ik dan aan Reize. De rest heeft naar mijn mening niks te zeggen: zij kwamen nergens mee om de verveling te stoppen, en Reize wel. Hij heeft dus het recht om de meeste dingen te kiezen. En als Burn ofzo begint te zeuren, gebruik ik wel Ryuusei Blade op hem~ Burn heeft eigenlijk helemaal niks te zeggen op dit moment. Hij staat op en loopt naar een ander klein kastje met laadjes. Hij pakt daar 6 kleine papiertjes en 3 pennen uit, en loopt dan terug naar het groepje en gaat weer zitten. De papiertjes en de pennen legt hij midden in de kamer neer, en wacht dan maar gewoon rustig op het antwoord van Reize.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptyvr jan 25, 2013 6:03 pm

Reize.
"Jullie mogen de briefjes schrijven~! Enneh, pak maar… lievelingsvoorwerp~!" antwoordde ik opgewekt. "Ne, terwijl jullie die dingentjes noteren gaan wij buiten in de gang wachten ne~~" melde ik nog even, voor ik samen met Ulvida en Burn naar buiten ga. Hohoh~ Ik kon niet wachten! In de gang kon ik niet stilstaan, want ik was veel te blij. Dit was namelijk de eerste keer dat ik zo'n spel speel met vrienden van Aliea! Wie wordt daar nu niet opgewekt van? Hm. Burn. Maar, burn-sama is gewoon een uitzondering op alles. En Ulvida … Zij is emotieloos. Enfin, ik was lekker hyper en kon dus niet wachten. Met wie zou ik in de kast gaan? Desarm? Of ijskoude Gazelle-sama? Met Hiroto wou ik om een of andere reden niet. Misschien omdat ik me minderwaardig voelde tegenover hem? Hij… Is, nahja, was tenslotte de kapitein van Genesis………
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptydo feb 07, 2013 4:22 pm

Hiroto
Ik kon zien dat Reize er erg veel zin in had. Niet vaak deed hij wat met iedereen van Aliea. Misschien omdat sommige hem wat irritant vonden. Hm, ik daarin tegen vond dat niet. Of nou ja, irritant kun je het wel een beetje noemen. Maar zo is Reize gewoon. En als je met hem praat, kun je eigenlijk best wel met hem lachen of een goed gesprek houden. Ik knik met een glimlachje als hij zegt dat we ons lievelingsvoorwerp moeten opschrijven. ''Komt voor elkaar.'' Zeg ik, met nog een wat vriendelijkere glimlach op mijn gezicht. Zodra hij en de rest van zijn groep op de gang gaat staan en daar gaat wachten, bedenk ik even wat ik op mijn papiertje moest gaan zetten. Ik weet wel zeker dat als ik er een voetbal snel op teken, dat het erg onduidelijk wordt. Iedereen van Aliea houdt van voetbal, dus er is vast wel iemand die er ook een voetbal op gaat tekenen. Ik denk diep na, erg die. Maar ik kom er nog steeds niet uit. Ik zucht even diep. Ik besluit er dan toch maar een voetbal op te tekenen, en om hem af te maken zet ik er voor de grap(wat niet echt grappig is, ofzo) een grote 'A' op, van Aliea. Ik doe mijn papiertje, net zoals de rest, in de hoed en ga weer zitten. ''Jullie mogen binnenkomen!'' Roep ik dan, zodat ze het op de gang nog horen. De muren zijn dik, dus als ik het zo zou zeggen kwamen ze over 5 minuten nog niet binnen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptydo feb 07, 2013 7:44 pm

Reize.
Een second nadat Hiroto zei dat we mochten binnenkomen stormde ik naar binnen, met een brede glimlach. Ik had er supah veel zin in, al ging ik met een jongen in de kast. Ahja, dat maakte niet zoveel uit, denk ik. Fun hebben is het belangrijkste, niet?
Ik huppelde naar de andere groep en naar de hoed, terwijl mijn groepsleden me volgde, met een pokerface. Ik pakte de hoed op, en keek glimlachend naar iedereen in de kamer. "Iemand die eerst wilt beginnen?" Vroeg ik aan Burn en Ulvida. Ze haalden allebei hun schouders op, als teken dat het niet uitmaakte. "Well… Dan begin ik~!" Riep ik blij.
Ik stak mijn hand in de hoed, en voelde al meteen 3 papiertjes die opgevouwen zijn. En voor no reason vroeg ik me opeens af van wie die hoed was. Dafuq…? Hoe kwam ik daar zelfs op? Ik schudde mijn hoofd eventjes, om de rare gedachte weg te krijgen. Ik rommelde wat in de hoed, en dacht na. Hmmm, welke zou ik kiezen? Het papiertje voor mijn hand? Of toch die ene die links ligt? Die ene die ik nu vast heb is misschien ook goed… Uiteindelijk pakte ik toch het opgevouwen papiertje dat ik al vast had. Ik nam het uit de hoed, en vouwde het open met een bonzend hart. Wie gaat er met mij de kast in? En zou het wel verlopen zoals het echt moet?
Ik vouwde het open en kreeg een voetbal te zien. Niet zomaar een doodgewone voetbal, maar eentje met een 'A', die heel misschien voor 'Aliea' stond. Ik liet het aan iedereen zien, met nog steeds een glimlachje, en vroeg van wie het was. "Ne, minna-san, wie heeft er een voetbal met een A getekend~?".Als ik het kon raden, dan had ik het al lang gedaan. Maar iedereen kan een voetbal tekenen. Dus tsja…
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptywo feb 13, 2013 12:39 pm

Hiroto
Zodra Reize mijn briefje uit de hoed pakt, kijk ik even verbaasd op. Echter ook een beetje teleurgesteld; geen Ulvida dus. Achja, gewoon het beste ervan maken. Als ik nu gewoon ga denken dat Reize Ulvida is, komt het wel goed. Rustig sta ik op en glimlach ik naar Reize toe. ''Jep, die is van mij.'' Om te laten zien dat het echt zo is, pak ik mijn eigen briefje uit mijn broekzak en laat het zien aan Reize. Zodat hij me geloofd, en de rest ook. Nja, dit zou eerder handig zijn bij Ulvida, omdat waarschijnlijk iedereen van mijn groep dan gaat opstaan. ''Mooi, ik ben er klaar voor. Ik weet niet hoe het met jou zit?''Zeg ik, nog steeds glimlachend. Ik was bij Reize altijd voorzichtig. Echt heel voorzichtig, vergeleken met de rest. Je wist namelijk nooit wanneer een opmerking verkeerd overkwam. Ik wacht eigenlijk niet eens op zijn antwoord, omdat ik op dit moment al gewoon weet dat hij er al helemaal klaar voor is. Arme Reize, hij weet vast niet wat de bedoeling is met 7 minutes in Heaven. Hij denkt waarschijnlijk dat er gepraat wordt of dat je een bepaald spel moet spelen in de kast, zoals ganzebord. Of schaken. Ik loop al naar de kast toe, en houdt de deur voor hem open. ''Ga jij maar eerst dan, Reize. Sinds jij er toch veel zin in hebt, denk ik.'' Lach ik wat. Eigenlijk was de bedoeling dat hij er als eerste in ging, zodat ik de rest eigenlijk nog dramatisch kon aankijken. Hoe in godsnaam moet ik dit gaan aanpakken? Hmm ja, bij Ulvida was het niet zo moeilijk. Sowieso omdat zij de bedoeling van dit spel al wel weet. En als ze het erg vond, had ze niet meegedaan met dit spel...

ZO. EVEN SNEL OP SCHOOL GETYPT.GELUKKIG KEEK NIEMANDMEE DJFGKKADFJH
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Emptywo feb 13, 2013 9:32 pm

Reize.
Zodra Hiroto zijn briefje laat zien die helemaal hetzelfde is als het briefje in mijn hand, glimlach ik breed. Liever met de aardige ex-kapitein van Genesis, dan met de ijskoude Gazelle ofzo. Natuurlijk had ik zoals de andere jongens gehoopt dat ik met een meisje -in dit geval Ulvida- in de kast mocht gaan, maar ik had de groepen zo ingedeeld omdat het anders een beetje oneerlijk was. En ik hield niet van oneerlijke dingen.
Ik knikte als teken dat ik er ook helemaal klaar voor was toen hij het vroeg. Waarom ben ik er niet klaar voor? Gewoon in de kast gaan en… Pervertse dingen doen. Al denk ik niet dat het gaat gebeuren met mij en Hiroto.
Toen hij mij eerst naar binnen liet, keek ik hem nog snel even glimlachend aan voor ik enthousiast de kast binnen ging. Nahja, zo enthousiast was ik nu ook weer niet. Want ik wou weten wat er ging gebeuren met ons twee. Zou het… Een pijnlijke stilte worden die zeven minuten duurt? Offuh, ga ik een poging doen om een gesprek op te starten? Of wat nog een mogelijheid is… Is dat wij doen wat er ook moet gebeuren in seven minutes in heaven. Bij de laatste gedachten kreeg ik een rode kop. Ik? En Hiroto, samen…? Ik schudde mijn hoofd eventjes, om de gedachte weg te krijgen. 'Dat kan nooit…', dacht ik in mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]   RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RP van ChaosBreak & Kezzy. [Like a sakka player]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 1 x 1 RPG - Kezzy~ & drunk shizuku
» Destroy them - 1x1 Kezzy~ and Submatronic
» Harry Potter [1 x 1 RP ; cyansaurus & Kezzy~]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Anime-
Ga naar: