IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Hunger games [Anime]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptydi okt 30, 2012 8:22 pm


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Max 24 personages.

Ik geloof dat iedereen de hongerspelen wel kent , maar hier hebben jullie toch nog even een korte inleiding.

Het verhaal speelt zich af in de verre toekomst. Het land is verdeeld in 12 districten en een capitool. Door de vele opstanden in de vorige eeuwen werd ooit district 13 met de grond gelijk gemaakt. Om deze opstanden te voorkomen organiseert het capitool ieder jaar de Hongerspelen. Hierin moeten alle districten een jongen en een meisje sturen die zullen vechten tot hun dood. In totaal zijn er jaarlijks 24 deelnemers waarvan er maar eentje de winnaar zal zijn.

In sommige districten is het een eer om deel te nemen aan de spelen , In andere is het een nachtmerrie.



De arena van dit jaar bestaat uit water en een groot strand. In het midden rond de hoorn des overvloed, dat is het enige gebied waar er bomen staan en er dieren leven. De rest is één grote open vlakte met water en helder wit/geel zand. Het water is geen zee water en dus drinkbaar maar toch is het niet veilig. In het water zitten er mensetende piranha’s die ontworpen zijn door het Capitool, ze komen op het kleinste beetje bloed af. Ook krokodillen zijn van de partij, zij kruipen rond, overal rond het water opzoek naar voedsel.



* Iedereen gaat dood >:3 sadistische grijns. Behalve 1 persoon dan.
* Niemand is de beste , iedereen raakt wel eens gewond.
* Ga geen ruzie zoeken met elkaar , tussen de personages mag natuurlijk wel Smile



Meedoen?
LikeASir naam-Naam-Achternaam-Leeftijd-Geslacht-District-Eventuele extra kracht-Welke anime-Extra-Foto/beschrijving.


Leden.


District 1;



District 2;
Seneca [LisLis] - Hidan - Donno - Man - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] - Naruto - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Shikamaru Nara - Naruto [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



District 3;
Seneca [LisLis]- Trafalgar Law - Iets in de 20 - Man - Law is de gebruiker van een Devil Fruit genaamt 'Ope Ope no Mi' die hem instaat stelt op een bolvormig gebied te bedekken met een lichtblauwe aura. In dit gebied is hij instaat alles van elkaar tye scheiden en te verplaatsen naar waar hij maar wilt, van een mens tot een boom. Zo kan hij bijvoorbeeld je hoofd van je lichaam laten komen en die terug op een ten laten plakken. In dit gebied is hij ook instaat om alles van plek te laten veranderen en dus zelf ook naar een andere plek te verplaatsen in minder dan een second. Hij is ook instaat om alles te laten veplaatsen. Tot hiertoe lijkt de enige zwakte het feit dat hij zich moet concentreren. Want voor zijn Devil Fruit te gebruiken heeft hij handgebaren nodig om alles goed te laten verlopen. - One Piece - Voor zijn Devil Fruit heeft hij ook zijn zwaard nodig dat groter is dan hijzelf. Ookal is het zwaard dan misschien groter hij heeft er geen moeiten mee. Als zwaardvechter is hij heel goed en kan je sneller verminken dan dat jij kan reageren, deels door zijn Devil Fruit. - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Ulvida (Reina) Yagami-geen idee, 17 ofsow? -meisje-District 3-Ze heeft geen speciale krachten. Ze is gewoon handig met allerlei wapens.-Inazuma Eleven-Ze is altijd agressief en/of kil tegen andere mensen. Je moet echt heel erg dierbaar zijn voor haar als ze aardig is tegen je. - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



District 4;
Asuna Yuuki - Sword Art Online - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Seneca [Lisa] - Kaname Kuran - Onbekend - Man - Vampire Knight- [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



District 5



District 6;




District 7;
Eucliwood Hellscythe - Kore wa Zombie desu ka?! - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Ayumu Aikawa - Kore wa Zombie desu ka?! - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



District 8;



District 9;



District 10;
Hakuryuu -15~16-jongen-District 10-Er schuilt een draakachtig monster in hem die -ij kan gebruiken om mensen te doden. -Ook I.E.-Hij toont alleen maar kwade emoties. De rest verbergd hij altijd. - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



District 11;



District 12;
Seneca [Lisa]- Leon Elliott - 13 - Jongen - heeft de volledige controlen over de lucht.- Black Cat - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]




Laatst aangepast door Seneca op di okt 30, 2012 10:37 pm; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptydi okt 30, 2012 8:47 pm

Asuna Yuuki - Sword Art Online - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Eucliwood Hellscythe - Kore wa Zombie desu ka?! - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Ayumu Aikawa - Kore wa Zombie desu ka?! - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptydi okt 30, 2012 8:51 pm

Eucliwood & Ayumu: District 7
Asuna: District 4
Shikamaru: District 2

Shikamaru Nara - Naruto [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptydi okt 30, 2012 8:53 pm

Staat er c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptydi okt 30, 2012 8:56 pm

Yay =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptydi okt 30, 2012 9:24 pm

Grrr. Moest alles weer opnieuw typen met gsm. Kut internet.

Ulvida (Reina) Yagami-geen idee, 17 ofsow? -meisje-District 3-Ze heeft geen speciale krachten. Ze is gewoon handig met allerlei wapens.-Inazuma Eleven-Ze is altijd agressief en/of kil tegen andere mensen. Je moet echt heel erg dierbaar zijn voor haar als ze aardig is tegen je. - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Hakuryuu Achternaamloos-15~16-jongen-District 10-Er schuilt een draakachtig monster in hem die -ij kan gebruiken om mensen te doden. -Ook I.E.-Hij toont alleen maar kwade emoties. De rest verbergd hij altijd. - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptydi okt 30, 2012 9:27 pm

Zet het er meteen bij c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptydi okt 30, 2012 9:31 pm

Le danke :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptydi okt 30, 2012 10:22 pm

Hidan.
Verveeld staar ik naar één of andere oefenpop die oor mij staat en wel ja..niets doet behalve daar staan. Het ding heeft niet eens armen en daar moeten wij tegen oefenen? Zo moeten wij laten zien wat dat we kunnen? Wel ja, hoe gaan we dat moeten doen...Ik ga mij niet voor schut zetten door tegen een po te vechten. Wat moet Kakuzu wel niet van mij denken als hij dit ziet? Ik geef maar één simpele boks recht in de maag van de pop die dan ook meteen uit elkaar vliegt. "Het is dat ik geen sponsors nodig heb, ik weet mezelf te redden zonder...maar die kleine ninja die bij mij in een team zit...hij gaat nog veel problemen krijgen, ik ga hem laten leven tot het einde, als iedereen dood is en dan vermoord ik hem met mijn eigen handen!" Roep ik gevolgd door mijn gestoorde lach. Ik voel enkele blikken op mij branden en die personen kijken mij raar aan. "Hebben jullie niets beters te doen bitches?!" Ik slaag mijn armen over elkaar en kijk ze allemaal één voor één aan. Sommige kijken weg, andere dan weer niet. Hopelijk dat er wat zinnigs tussen zit.

Law.
Rustig zit ik op een stoel, toe te kijken zoals gewoonlijk. Gewoon iedereen bestuderen. Dit is de eerste keer dat je iedereen bezig ziet en hierna kan je nog vaak komen 'oefenen' het belangrijkste nu is dan ook iedereen leren kennen. weten wat dat iedereen kan. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik kort naar de plaats waar je kruiden kan oefenen. De genezende kruide ken ik allemaal, ik weet ook wat te doen als je een wond hebt. Dat voordeel heb je nu eenmaal als je een chirurg bent. Nu moet straks wel niet iedereen denken dat ze bij mij terecht kunnen voor alle wonden. Ik wil dit winnen en ik wil al zeker niet doodgaan. Nee, doodgaan staat niet op mijn lijst. Ik sta uiteindelijk maar recht en begeef mij naar de planten plaats. In een mum van tijd heb ik elke plantensoort juist gesorteerd. "Dit is gewoon te makkelijk."

Leon.
terwijl dat mijn skateboard naast mij ligt heb ik onhandig een pijl en een boog in mijn handen. de rest van die oefeningen hier spreken mij niet aan en daar kan ik ook niets mee, hier daarin tegen kan ik veel meer. De boog die veel te groot is probeer ik vast te houden terwijl ik de pijl probeer af te schieten, wat ook niet lukt. Elke keer als ik die weg wil schieten valt die gewoon voor mijn voeten op de grond weer neer. Ik werp mijn blik op de grond en haal even diep adem. nee, ik mag niet zwak lijken, ik ben dan wel de kleinste van de hoop hier en tijdens de Hunger Games zelf kan ik mijn snowboard ook niet gebruiken, tenzij die tussen de spullen ligt, anders kan ik er niets mee aanvangen. weer probeer ik de pijl af te schieten maar deze keer mislukt het weer. In plaats van dat de pijn naar voor vliegt, vliegt die naar achter en dus recht tegen mijn hoofd aan. "Jij stom ding!" Roep ik luid en de boog smijt ik tegen de grond aan. In drie delen vliegt het ding uit elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptywo okt 31, 2012 8:05 am

Hakuryuu.
Ik zat gewoon wat tegen de muur te leunen. Waarom zou ik iets doen en sponsors zoeken? Ik moest niet oefenen omdat het draakachtig monster in me al heel veel kon. Niet alleen vechten, maar als ik bijvoorbeeld vuur nodig had of weg moest vliegen dan kon ik dat monster gebruiken. Die is gewoon te handig. Sponsors waren niet noodzakelijk voor mij. Oke, ze zijn wel handig, maar ik red het wel hoor. Zo zwak ben ik nu ook niet, al zie ik er misschien zo uit. Ik liet een kleine zucht ontsnappen en staarde wat emotieloos naar de rest. Zouden er daar leuke uitdagingen tussen zitten?

Ulvida.
Ik keek op naar Hidan toen ik een pop uitelkaar zag vliegen. En niet veel later hoorde ik nog iets kapot gaan. Ik rolde met mijn ogen. We zijn nog niet eens begonnen met de echte spelen en ze slopen al alles. Het zal me niet verbazen als er straks een dode valt. Ik zit wat verveeld met bijlen te gooien naar die oefenpoppen. Elke keer als ik een bijl naar die poppen smijt, vliegen de koppen er af. Veel te makkelijk joh. Met de andere wapens had ik ookal geoefend. Dit is gewoon tijdverspilling. Konden we nu niet gewoon beginnen met de spelen ofsow? Dit hele gedoe hier is saai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanato Sakamaki

Kanato Sakamaki


Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 13-04-12
Woonplaats : --

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptywo okt 31, 2012 9:08 pm

Eucliwood
Ik zit op de grond tegen een muurtje aan in de zaal waar iedereen op dit moment aan het trainen is. Ik hoor één of andere gek uit District 2 ongelofelijk dom doen, maar besluit het te negeren. Ik ga er sowieso niet op reageren. Al mijn woorden kunnen moorden(OMG DAT RIJMT FFF---), en daar zit ik nu niet op te wachten. Misschien later, als dit nodig is. Ik kijk naar Ayumu die zijn Masou-Shoujou powers weigert te gebruiken, omdat hij toch al een zombie is en dus 'niet kan sterven'. Ik betwijfel het. Hij zegt altijd dat hij mij beschermt, maar met deze situatie... The Hunger Games, moet ik toch weer diegene zijn die hem gaat beschermen. Al zou uiteindelijk één van ons dood gaan...

Ayumu
Ik probeer wat karate-bewegingen te maken, maar die mislukken helemaal. Kan ik nou niet eens een keer ZONDER de Masou-Shoujou powers sterk zijn? Ik wil niet dat Eucliwood straks wat overkomt. Dat kan ik mezelf niet vergeven. Als het tussen Eucliwood en mij gaat straks, vermoord ik mezelf. Haruna kan altijd nog voor haar zorgen, en Seraphim ook. Oh~ Ik weet nu al hoe ze gaat reageren~
Onii-sama~ Ik zal altijd aan je blijven denken~
Ik begin rood te worden en geef de oefenpop nu wél een goeie karate-trap. HIER doe ik het voor!

Asuna
Ik hoef mijn best hier niet voor te doen. Ik heb vele dingen meegemaakt, dus dit is niks. Ik was level 94, één van de hoogste. Als ik daar dood was, was ik dat nu ook. And guess what? I'm not. Ik leef nog, en dit ga ik ook met gemak overleven. Ik trap de oefenpop in elkaar. Al zou een zwaard, of zelfs een mesje straks in het spel een stuk handiger zijn. Ik ben nou eenmaal level 94 geworden dankzij mijn Melee. Daar moet ik hier dan ook maar weer gebruik van maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Emptydo nov 01, 2012 9:27 am

Leon.
Ik kijk meteen over mijn schouders maar ik ben blij dat er niemand deze kant uit kijkt en mij ziet sukkelen met die boog die veel te groot is. Ik mag dan misschien al wel dertien zijn, toch ben ik nog steeds vrij klein. ergens soort mij dat wel maar het stoort anderen nog meer, vooral omdat ik kwaad word als ze er iets over zeggen. Ach ja, mij een zorg als ze willen dat ik kwaad word. De boog laat ik maar voor wat het is, die is ondertussen toch kapot. Eén van de pijlen pak ik uit de koker en gooi ik gewoon richting de roos. Door de lucht een beetje te manipuleren laat ik de pijl recht naar het midden vliegen en ook nog eens met veel meer kracht. Als de pijl eenmaal de roos raakt zit die er dan ook midden in. "Ghe, zo moet het." Zeg ik met een kleine grijns om mijn gezicht.

Ja, geen zin in de rest voor nu x']

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Hunger games [Anime] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Hunger games [Anime]   The Hunger games [Anime] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Hunger games [Anime]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Hunger games with celebs and other people.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Anime-
Ga naar: