IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Universe Ranch

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 11:05 am


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
~
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
~
Op de Unviverse Ranch kan je meer leren over western en al zijn disciplines, rodeo of je kan gewoon rustig ontspannen in de
kantine/saloon waar je eventueel een spel pool kan spelen.
De stal is gelegen op een open vlakte dat omringt is door bossen ergens in Canada. Ieder jaar
doen ze wel mee aan wetstrijden of organiseren ze er zelf één. Voor de mensen met een eigen
paard zijn er 30 stallen waar ze hun paard in kunnen stallen. Voor de rest heeft de Ranch nog eigen
paarden die je kan gebruiken als je er zelf geen hebt. Er is ook een grote wei die in 5 is verdeeld, de
ruinen moeten dan bij de ruinen, de hengsten staan apart, merries bij de merries en ook de
merries met een veulen hebben een eigen wei. Maar de ranch heeft natuurlijk ook nog een
poetsplek, zadelkamer, longeertonnen en 6 paddocks.

~
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
~
- Je paard is niet de beste is alles.
- Per mens mag je maar 2 paarden en nadien eventueel een veulen erbij.
- Er kunnen per keer maar 2 merries drachtig zijn en alleen als ik het heb goed gekeurd. Een merrie is 14 dagen in RL drachtig, niet korter.
~
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
~
LikeASir naam//Naam+achternaam//Leeftijd//Geslacht//Paard(en)//Extra//Foto.

LikeaSir//Naam//Geslacht//Leeftijd//Ras//Foto.
~
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
~
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Ruin//14//Ijslander. Nog geen verzorger.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Ruin//7//Paint. Nog geen verzorger.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Merrie//7//Paint. Nog geen verzorger.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Hengst//0.10//Paint. Nog geen verzorger.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Hengst//12//Shetlander. Ralf.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Hengst//9//Quarter Horse. Anthony.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Merrie//11//Quarter Horse. Nog geen verzorger.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//Merrie//5//Quarter Horse. Nog geen verzorger.
~
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
~
Nibori Ukitake
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//18//Jongen//Hoot//Is de broer van Ralf. Versierd graag meisjes meestal zonder succes.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//24//Jongen//Durango//Is de zoon van de eigenaar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//12//Hengst//Curly Nash

IkFailNooit
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//13//Jongen//Boogiefever//Heeft altijd dropjes bij zich. Heeft een hekel aan Anthony's.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]//17//Meisje//nog geen//Is een rustig meisje dat niet zoveel van lawaai houdt. En daarom vermijdt ze vaak drukke plekken. Toch kan ze wel eens gemeen zijn, voor iedereen. Ze komt meestal wel op voor haar virenden. Verder is ze wel aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 11:33 am

Ik MOET wel meedoen zeker? ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 11:34 am

ikfailnooit schreef:
Ik MOET wel meedoen zeker? ._.
Tja, ik ga dat op hn verwijderen, hier blijft dat toch staan en op hn worden we genegeerd .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 11:35 am

Woo, je bent online =D
kee ._. das idd beter ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 11:36 am

ikfailnooit schreef:
Woo, je bent online =D
kee ._. das idd beter ^^
Ik ben inderdaad online .-.
Ikr? =3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 11:37 am

spijtig genoeg is da waar ja ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 11:38 am

ikfailnooit schreef:
spijtig genoeg is da waar ja ._.
weet je, ik kan dus heel epic alles aan jullie profielen veranderen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 11:44 am

COOWL 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 6:30 pm

ikfailnooit schreef:
COOWL 8D

Dus, spelen dan maar? =3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 6:44 pm

Kay 8]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 9:56 pm

Anthony.
"Een rondleiding he? Ik heb niet te doen dus is goed." Glimlachend kijk ik Kara aan terwijl ik weer recht ga staan zonder te leunen tegen de omheining. "Ben je ook vanplan om hier te komen rijden?" Het belangrijkste in een gesprek is ervoor zorgen dat er geen stiltes vallen. Je kan best over de domste dingen praten zolang je maar blijft praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 9:59 pm

Kara
"Als ik deze ranch goed vind wel ja" zeg ik glimlachend terug. "Ben ji jhier al lang?" vraag ik nog steeds met mn glimlach. Ik denk wel dat deze ranch oke is. En als dat zo is, dan heb ik al 1 vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyza apr 14, 2012 10:01 pm

ikfailnooit schreef:
Kara
"Als ik deze ranch goed vind wel ja" zeg ik glimlachend terug. "Ben ji jhier al lang?" vraag ik nog steeds met mn glimlach. Ik denk wel dat deze ranch oke is. En als dat zo is, dan heb ik al 1 vriend.

Anthony.
"Dezee ranch is zeker goed, op het drop-etend-monster dat hier rondloopt na dan." Ookal ben ik nu over Ralf bezig, ik probeer toch te blijven glimlachen. "Toch al een tijd ja." Ik denk even na over hoelang ik hier al precies ben maar dat weet ik niet even op een, twee, drie te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 7:48 am

Kara
"Drop-etend-monster?" vraag ik grinnikend. "Is dat een paard of een mens? Want 'monster' is niet bepaalt menselijk. En een paard eet volgens mij toch geen drop...". Deze ranch ziet er tot nu toe toch wel oke uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 8:03 am

ikfailnooit schreef:
Kara
"Drop-etend-monster?" vraag ik grinnikend. "Is dat een paard of een mens? Want 'monster' is niet bepaalt menselijk. En een paard eet volgens mij toch geen drop...". Deze ranch ziet er tot nu toe toch wel oke uit.

Anthony.
"Het is een mens, al vraag ik mij soms af of dat echt we zo is-" Begin ik waarna ik kort zucht. "En jammer genoeg is hij mijn kleine broertje." Ik ga kijk kort naar boven naar de heldere lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 8:50 am

Kara
"Is hij dan zo erg dat je hem een monster moet noemen?" vraag ik nieuwsgierig. Zo te horen is die wel erg, anders ga je je eigen zus of broer toch geen 'monster' noemen? Hm, ik ben blij dat ik er geen heb._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 9:05 am

ikfailnooit schreef:
Kara
"Is hij dan zo erg dat je hem een monster moet noemen?" vraag ik nieuwsgierig. Zo te horen is die wel erg, anders ga je je eigen zus of broer toch geen 'monster' noemen? Hm, ik ben blij dat ik er geen heb._.

Anthony.
"Jij hebt waarschijnlijk geen broer of zus," Gok ik. Als ze er wel zou hebben dan zou ze wel weten hoe erg het is. "Maar ja, het is echt erg, of hij is in ieder geval toch erg."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 9:08 am

Kara
"Da's waar, ik heb er geen" zeg ik opgelucht. Nu ben ik echt blij dat ik er geen hebt. Want iedereen klaagt dat ze lastig zijn etc.

Ralf
"Tuurlijk. Hoor wie het zegt" mompel ik en ik kom erbij staan. Ik stond op een afstandje naar die 2 te luisteren. "Monster. Uhh, wat ben jij dan? Nog iets ergers dan een monster?" mompel ik al dropetend. Domme Anthony, denkt hij echt dat hij zo succes kan krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 9:11 am

ikfailnooit schreef:
Kara
"Da's waar, ik heb er geen" zeg ik opgelucht. Nu ben ik echt blij dat ik er geen hebt. Want iedereen klaagt dat ze lastig zijn etc.

Ralf
"Tuurlijk. Hoor wie het zegt" mompel ik en ik kom erbij staan. Ik stond op een afstandje naar die 2 te luisteren. "Monster. Uhh, wat ben jij dan? Nog iets ergers dan een monster?" mompel ik al dropetend. Domme Anthony, denkt hij echt dat hij zo succes kan krijgen?

Anthony.
"Wees blij dat je er geen hebt, het zijn alleen maar extra problemen." Zucht ik als ik de stem van Ralf hoor. Waarom moet hij nu altijd op de verkeerde momenten komen. Maar goed, gewoon rustig blijven en jezelf niet druk maken dan zal Ralf vanzelf weggaan omdat hij merkt dat alles wat hij zegt geen effect heeft. "Iets erger dan een monster bestaat er niet. En daarbij, jij bent toch altijd 1% erger dan mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 9:15 am

Ralf
Ik rol met mn ogen. "Maar jij eet niet graag dropjes, terwijl ze heerlijk zijn. En jij versierd meisjes zonder succes. Puh, jij faalt gewoon heel je leven. Al bent je zoveel procent beter dan mij." zeg ik grijnsend. Ik pak een dropje en gooi hem naar Anthony. Het moet niet per se raak zijn, maar ik had er gewoon zin in.

Kara
wat komen die goed overeen denk ik als ik ze zo ziet. Nahja, de ranch is toch belangrijker dan die 2...Denk ik. Dus hoe die 2 zich gedragen, kan mij niet schelen. Het is eigenlijk wel grappig als je ze zo ziet. x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 9:18 am

ikfailnooit schreef:
Ralf
Ik rol met mn ogen. "Maar jij eet niet graag dropjes, terwijl ze heerlijk zijn. En jij versierd meisjes zonder succes. Puh, jij faalt gewoon heel je leven. Al bent je zoveel procent beter dan mij." zeg ik grijnsend. Ik pak een dropje en gooi hem naar Anthony. Het moet niet per se raak zijn, maar ik had er gewoon zin in.

Kara
wat komen die goed overeen denk ik als ik ze zo ziet. Nahja, de ranch is toch belangrijker dan die 2...Denk ik. Dus hoe die 2 zich gedragen, kan mij niet schelen. Het is eigenlijk wel grappig als je ze zo ziet. x]

Anthony.
"Ik krijg nooit de kans om van die dropjes te eten, ik krijg ze alleen maar naar mijn hoofd teogegooid. Je zou ze voor minder niet eten. En jij, het lukt u niet eens om een normaal gesprek te hebben met iemand." Ik blijf Ralf rustig aankijken. Als ik mij nu druk maak, maak ik helemaal geen succes bij Kara. "Ik heb gelukken geen heel ijzerwerk in mijn mond."

Maar moet gaan, byebye~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 9:46 am

Ralf
"Jij niet omdat jou tandjes hopeloos zijn." zeg ik lachend. "Ja, je krijgt mijn dropjes nooit, want jij bent ze niet waard." zeg ik nog steeds met een gemene lach. Ik ga dit gesprek verpesten, zodat Anthony zeker geen kans heeft bij dit mens...Wie is ze eigenlijk?

Kara
Hoofdschuddend kijk ik naar die 2. Net 2 kleine kinderen...


waarom D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 12:17 pm

ikfailnooit schreef:
Ralf
"Jij niet omdat jou tandjes hopeloos zijn." zeg ik lachend. "Ja, je krijgt mijn dropjes nooit, want jij bent ze niet waard." zeg ik nog steeds met een gemene lach. Ik ga dit gesprek verpesten, zodat Anthony zeker geen kans heeft bij dit mens...Wie is ze eigenlijk?

Kara
Hoofdschuddend kijk ik naar die 2. Net 2 kleine kinderen...


waarom D=

Anthony.
Fronsend kijk ik Ralf aan. "Met jou valt niet te praten, mijn tanden staan recht dus heb ik het gewoon niet nodig." Ik draai mij hoofdschuddend om naar Kara. dat kleintje weet waarschijnlijk nog niet eens wat 1+1 is. "zullen we maar verder gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 12:22 pm

Kara
Ik knik glimlachend. "Oke, voor mij is dat goed"

Ralf
"Voor jou staan ze recht, maar in het echt niet." mompel ik en ik eet nog een dropje. "Ik ga jullie volgen. Want Anthony vind het leuk als ik hem volg" zeg ik evil-lachend >;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jefferson
Admin
Jefferson


Aantal berichten : 1533
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een vissenkom~! 8D

Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Emptyzo apr 15, 2012 12:25 pm

ikfailnooit schreef:
Kara
Ik knik glimlachend. "Oke, voor mij is dat goed"

Ralf
"Voor jou staan ze recht, maar in het echt niet." mompel ik en ik eet nog een dropje. "Ik ga jullie volgen. Want Anthony vind het leuk als ik hem volg" zeg ik evil-lachend >;]

Anthony.
"Ik zal je eerst de stallen laten zien, die zijn toch wel het belangrijkste." Ik ga Ralf maar gewoon negeren, dan is de lol er voor hem al snel af. Ik wandel alvast verder en kijk even achterom om er zeker van te zijn dat Kara volgt. "Hierna zal ik de verblijfplaatsen laten zien."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpglikeasir.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Universe Ranch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universe Ranch   Universe Ranch Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Universe Ranch
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Normaal-
Ga naar: