IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aliea Time [like an alien]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27  Volgende
AuteurBericht
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyma maa 11, 2013 4:04 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Time skip~! Anders blijf ik voor eeuwig en altijd inspiratieloos, ya know ;;w;;

Gran keek tevreden naar zijn team. "De training ging prima, dus het lukt ons wel!" zei hij met een glimlach. Ulvida keek even op haar horloge, en daarna weer naar de rest. "Het zijn nog 5 minuten. Wie gaat er Burn halen? Ik of wilt er een van jullie dat graag doen?" vroeg ze, terwijl ze al klaar stond om Burn te gaan roepen. Het blauw- en witharig meisje wist dat je Burn altijd 5 a 10 minuutjes op voorhand moest roepen en of halen. Want anders komt die heethoofd toch te laat. Beter te vroeg komen dan te laat, niet waar? Ze keek de twee jongens aan en wachtte op het antwoord. Gran schudde langzaam zijn hoofd. "Als ik ga, dan vermoordt die mij al VOOR de wedstrijd zelf..." antwoordde de leider van Gaia, met een scheef glimlachje.
Reize zat op zijn bed in zijn kamer te staren naar een muur. Hij had zo juist tegen Kosu gezegd dat hij zich niet goed voelde en eventjes alleen wou zijn. Hij had niet gelogen, integendeel, de Tea Head voelde zich echt niet zo super. Hij had eindelijk eens een vriend (die in dezelfde groep zat) gemaakt, maar het was toch niet zo goed voor die vriend om in dezelfde groep te zitten. Reize vond dat Kosu het veel beter verdiende. Kosu was teminste niet zo'n bangeschijter zoals hem. Zijn nieuwe vriend was trouwens ook veeeeel sterker dan hem. En daarom vond Reize dat Kosu zo snel mogelijk een andere en betere groep moest hebben. Terwijl hij zat te piekeren over Kosu en zijn Gemini Storm team, dacht hij opeens over 10 jaar geleden. 10 jaar geleden, toen er nog geen teams en rangen bestonden in Aliea Academy, toen alles nog...probleemloos was. Reize zuchtte toen hij aan die goeie oude tijd dacht. 'Waarom kan alles niet zoals toen?', dacht hij, terwijl er een klein traantje via zijn wang naar beneden gleed. 'Als alles zoals tien jaar geleden was, dan moest ik geen geheimen voor mijn vrienden houden.'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zo inspiratieloos, desu =~=;;
Ik hoop dat je iets met mijn post kan doen...


Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyma maa 11, 2013 7:57 pm

Ik kan er genoeg me desu ;p

Archi
Na ons oefengevecht klopte ik wat verbrande stof van mijn schouder en wandelde dichter naar de twee om te horen waarover zij het hebben. Als antwoord op ulivida's vraag knikte ik. "Ik ga wel, ik denk dat het een slecht idee is als een leider een leider gaat ophalen voor een gevecht, en daarbij: ik heb vuur om me te verdedigen anyway." En ik wandelde met handen in men zakken uit het trainingsstadion. Eens aangekomen klopte ik op de deur van burn zijn kamer en wachte geduldig af op een reactie met een emotieloos gezicht. 'Laat geen angst zien' dacht ik.

Kosu
Ik wandelde een beetje depri door de gangen. 'Reize voelde zich niet goed en ging naar zijn kamer' daar dacht ik aan. "Hoooo" plots kreeg ik een idee in mijn hoofd. Ik ga reize-sama eten en drinken brengen, daar wordt hij wel beter van ne. Ik rende meteen naar de kantine en bestelde daar warm brood en warme chocomelk, ik dacht dat dat wel zou helpen tegen een ziekte. En rende met de plaat met warm eten en drinke naar reize zijn kamer en klopte aan op zijn door alsof ik een kort nummer speelde op de piano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyma maa 11, 2013 8:46 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Burn zat zich in zijn kamer te vervelen. Veel kon hij niet doen aangezien Heat en Nepper, zijn teamgenoten bezig waren met iets anders. Burn had ook geen zin om naar Gazelle te gaan. Wat wil je, die Ijslolly is vast in een slecht humeur en die wil je niet kwaad krijgen, really. Burn werd uit zijn gedachten gehaald toen er iemand op zijn deur klopte. "Humpf. Binnen." mompelde hij verveeld. Stiekem was hij wel blij, want als er niemand kwam, dan ging hij dood van de verveling. Tuurlijk kon hij nog gamen, maar dat is niet leuk als je het spel al tig keren hebt uitgespeeld. Hij vroeg zich ook nog af wie er buiten stond. Nepper en Heat? Hm. Nhaa, die twee kennende. Ze doen vast iets anders dan gewoon kloppen. Gazelle? Uh. Nooit. Die stormt gewoon binnen.
Reize schrok. Hij veegde snel zijn traan(tjes) weg, sprong van zijn bed en ging op de grond zitten. Hij pakte een boek over koken (ookal interesseerde het hem geen ballen) op en deed alsof hij het las. "B--binnen?" zei hij, terwijl hij zijn best deed om zo ziek mogelijk te klinken. Zelf wist de Tea Head niet waarom zijn antwoord/reactie eindigde zoals een vraag, met een vraagteken. Misschien was hij gewoon om een of andere reden een beetje nerveus.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyma maa 11, 2013 9:12 pm

Kosu
"haro~" riep ik toen ik binnen kwam en de deur terug dicht deed met een hand (want in andere hand heb ik plaat vast). "Ik heb.." ik wou iets zeggen maar plots trekt iets mij de aandacht. "Waarom lig je niet in bed, je bent ziek en je leest dan nog wel een kookboek op de koude vloer!" riep ik ongerust door de kamer. ik legde de plaat op zijn nachtkastje en wees naar zijn bed als teken dat hij in bed moet gaan liggen en moet rusten. "r-u-s-t-e-n"

Archi
ik hoorde "binnen", draaide aan de deurknop/klink en deed de deur open. "joh, we hebben een match te doen." zei ik emotieloos met een relaxed starende blik gericht op burn. "dus haal je teamgenoten en we spelen." zei ik nog toen ik terug door de deur naar buiten liep (het raam was niet leuk genoeg) en met mijn hand in de lucht graaf naar mijn kant als teken dat hij moet komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptydi maa 12, 2013 7:00 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Reize keek op toen dat hij Kosu's vrolijke stem hoorde. Om een of andere reden had die jongen een plaat vast met wat dingen erop. Voor dat de groenharige jongen iets of wat kon zeggen, werd Kosu's vrolijke stem helemaal anders. Die werd opeens serieus en wees naar de Tea Heads bed. Reize schudde langzaam al lachend zijn hoofd. "Ik ben niet ziek, Kosu-kun. Ik voel me gewoon niet zo geweldig. M--maar het gaat al veel beter hoor~!" zei hij met een klein lachje. Hij stond op, legde het (stomme, nutteloze) kookboek opzij op zijn bureau en keek terug naar Kosu. "Oh~! Warme chocomelk en een broodje~!" riep Reize blij toen hij alles dat op de plaat lag zag, en om van onderwerp te veranderen. Hij glimlachtte breed naar Kosu, en bedankte hem. "Hontooni arigatou, Kosu-kun~!!". Natuurlijk zou Reize hem nu graag een hug geven en Kosu rondsleuren wegens blijheid. Maar toch deed hij dat niet. Een, hij piekerde nog steeds over zijn eigen groep en Kosu. En twee, hij moest nog altijd een beetje ziek lijken. Niet hyper...!
Burn mompelde een 'tssk', omdat hij vond dat hij zelf ook wel op de tijd kon letten. Archi (en de anderen van Gaia) deed alsof hij altijd te laat kwam (wat ook de waarheid is). Burn stond met moeite recht, klopte de eventuele stof van zijn kleren af, en wandelde naar zijn deur, al Archi negerend. Hij liet Archi gewoon doen, en ging naar de kamer van Nepper. Daar moesten Nepper en Heat toch wel zijn, aangezien die twee onafscheidelijk zijn van elkaar. Niet verkeerd bedoelt ofzo, maar die twee waren gewoon de beste vrienden van mekaar. Zonder te kloppen ging de Tulip-Head naar binnen. Nepper keek op, maar zei verder niets. Tsja, die wou niet geroosterd worden door zijn eigen kapitein. En, Nepper was dat binnenstormen toch al gewoon. Heat en Nepper bleven rustig zitten toen dat Burn binnenkwam. Ze keken allebei gewoon eventjes op, en meer niet. Burn zuchtte geiiriteerd, en trok Nepper aan zijn haarband mee. "Auwch!" riep Nepper, toen dat Burn hem over de vloer meesleurde. "je trekt aan mijn haar, Burn-sama!". Heat probeerde zijn lach in te houden, en volgde die twee zonder te protesteren. Hij wou zelf niet meegesleurd worden. Burn liet Nepper los "We gaan Gaia afslachten. Remember?" mompelde de roodharige leider van Prominence. Nepper begon te stralen. "Hell yea! Ik heb er zo lang op gewacht! Eindelijk!" riep hij blij. Heat glimlachtte, en volgde Burn en Nepper naar Archi. "Oi. We zijn er." zei Burn kil tegen Archi, toen ze hem weer tegenkwamen. Nepper keek met een evil grijns naar Archi, terwijl Heat gepokerfaced was. Natuurlijk wou Heat wel vechten, maar een zeer moordlustig persoon als Burn en Nepper was hij absoluut niet.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptydi maa 12, 2013 7:34 pm

Archi
Ik keek even toe naar hoe burn rustig naar een andere kamer wandelde en nepper eruit sleurde. Ik lachte van binnen enorm maar van buiten sta ik maar wat in het midden van de gang, met mijn handen in mijn zakken en een emotieloze blik. Eens ze voor mij stonden knikte ik even nog naar burn als antwoord en keek ik nog even naar de drie en zeker naar Nepper die daar maar wat naar mij stond te staren. "Pfuh, wat een nepface." Zei ik zo emotieloos mogelijk, hij probeert precies angst in mij te creëren maar dat lukt toch niet. Ik draaide me om en wandelde gewoontjes naar de arena.

Kosu
Ik stond daar maar met mijn armen gekruist en probeerde boos te kijken wat dus totaal niet lukt. Wanneer ik gewandel hoorde opende ik een oog en keek ik naar reize die blij naar het eten keek die ik had meegebracht. Ik kon het niet uithouden om boos proberen te blijven en begon dus weer meer te smilen wanneer reize begint te eten. "Graag gedaan~." (Ben vergete wat graag gedaan in Japans was xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptydi maa 12, 2013 8:56 pm

Burn en zijn groepje volgden al zwijgend Archi naar de arena. Nahja, zwijgend kon je het niet noemen. Nepper zat vanalles te mopperen omdat hij behoorlijk geïriteerd was door Archi. Burn had vreemd genoeg niks te zeggen . Meestal heeft hij een grote mond, en was hij degene die met overal ontevreden was. Maar dit keer niet echt. De heethoofd had andere zaken aan zijn hoofd. Hij zat bijvoorbeeld te denken aan dat ene incident met Gazelle en die mens op aarde (de naam wist hij niet meer). Waarom had dat mens niet kunnen zwijgen? Als die zijn bek had gehouden, dan had Gazelle geen problemen gehad in Aliea. Niet alleen die Ijslolly, maar iedereen zou minder problemen krijgen. Door die fackong aardling wist iemand die niet in Aliea opgroeide (zoals de meeste aliëns) een belangrijk geheim. Burn zuchtte. Als hij die titel krijgt van Genesis, dan ging hij die aardling afmaken. Dankzij dat rot joch moesten hij en zes anderen extra voorzichtig zijn met wat ze zeggen en down. Straks ontsnapte er weer een geheimpje, en dan is het het einde voor Aliea Academy.
Reize had alles opgegeten en keek met een opgewekt gezichtje naar Kosu. "Ano, Kosu-kun…? Waarom kwam je naar hier? Gewoon voor dat eten?" vroeg de groenharige jongen nieuwsgierig. Hij geloofde niet dat Kosu alleen maar wou komen om dat eten te brengen. Er was iets meer aan de hand. Plus, Reize moest nog steeds de oorzaak van die twee verschillende karakters van Kosu weten. Ja, verdrietig of niet, gezond of niet, Reize was en blijft een aardige gast die aan iedereen dacht. Nee, wacht. De aardige, bezorgdzame jongen was niet Reize, maar Midorikawa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptydi maa 12, 2013 9:30 pm

Kosu
ik was even spaced out naar de muur aan het kijken, nadenkend over het gevecht van daarstraks: hebben we nu gewonnen of niet joh? toen reize iets aan mij vroeg werd ik terug wakker van het diep nadenken en ik keek heel snel naar links en rechts, zo wel drie keer na elkaar. " ik verveelde me zeker...." Zei ik twijfelend. Tot ik even terug nadacht voor 2 seconden en iets vroeg aan reize "wat is er nu eigenlijk gebeurd op het gevecht? Ik kan me er niks van herinneren."

Archi
Die drie achter mij zijn zo stil, dat geeft me zo'n akelig gevoel, ik had ten minste een paar van die opmerkingen verwacht waarbij ze zeggen dat ze ons zouden verslaan...niet dus. We zijn aangekomen in de arena en ulvida en gran stonden ons al op te wachten met kira. (Denk ik)


Laatst aangepast door Achmed op wo maa 13, 2013 7:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptywo maa 13, 2013 3:44 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Reize trok een wenkbrouw op. Kosu verveelde zich? Daar had hij nog nooit van gehoord. Kosu-kun was volgens hem veel te hyper om zich te kunnen vervelen. Maar ja, als hij het al zelf zei, kon Reize er niet veel aan veranderen, niet? Reize keek wat naar de grond, omdat hij niks wist te zeggen. Maar zodra Kosu weer vroeg wat er was gebeurd op het gevecht keek hij weg. Weg van de grond, en weg van Kosu. "We hebben verloren. That's it." probeerde Reize zo kil mogelijk te zeggen. Hij probeerde Kosu nog steeds weg uit zijn team te krijgen, en hij ging zeker niet stoppen met het proberen. "Maar hoe komt het dat je niets kan herinneren? J--je was toch ook mee aan het vechten?" vroeg de Tea Head nieuwsgierig. Die vragen van Kosu's twee verschillende karakters bleven maar in Reize's hoofd zitten. Ze wouden er niet uit, net zoals toen bij Gran, die soort van hetzelfde probleem had. Gelukkig was de leider van Gaia nu weer zijn oude zelf, en zal die nooit meer veranderen dankzij Reize.
Kira glimlachtte toen Archi met Prominence aankwam. "Dankje Archi, voor het halen van Burn en zijn teamgenoten." zei ze glimlachend "Maar goed. Willen jullie nu meteen beginnen? Of moeten jullie nog wat...Ik weet niet, vergaderen? Bespreken?". Burn schudde zijn hoofd rustig "Nhaa, wij, Prominence hoeven geen facking bespreking." antwoordde hij kalmpjes, dat je normaal gezien niet zou verwachten van een heethoofd. Nepper knikte "Burn-sama heeft gelijk. We hebben dat niet nodig aangezien we toch al duizende plannen hebben besproken om jullie rot teampje te vermoorden!" zei de jongen spottend. Heat zweeg zoals altijd, en had nog steeds een uitdrukkingloos gezicht. Gran negeerde de opmerking van Nepper en keek naar zijn team. Ulvida zuchtte "Sjeezes. Dat wij moeten vechten tegen DAT soort mensen..." mompelde ze hoofdschuddend. "Ehm. Anyway. Hebben jullie nog iets te zeggen? Anders kunnen we zoals Onee-san zei, al beginnen." vroeg de roodharige aan de rest van Gaia. Gran verwachtte een nee, aangezien ze al hadden geoefend met Archi. Dus hopelijk werd het ook een nee.
Terwijl de teams Gaia en Prominence in de arena waren, gingen Gazelle en een paar teamgenoten van hem naar de arena, om het gevecht te zien natuurlijk. Gazelle had deze keer niet zijn twee vecht-partners bij, maar twee anderen. IQ, de slimste van Diamond Dust ging mee samen met Clara, een zeer vriendelijk meisje. Die twee wouden allebei het gevecht zien met Gazelle, en daarom gingen ze mee. Dorll en Rhionne hadden geen zin om te gaan. Die twee hielden niet zo van Prominence (eigenlijk niemand van Diamond Dust, maar die twee haatten het echt). Gazelle en zijn teamleden vonden een plaatsje waar ze de arena goed konden zien. Hij ging zitten en keek naar de arena. "IQ-san, wie gaat er winnen, denk je?" vroeg Clara met haar vriendelijke stem zoals altijd. "Hmm... Ik weet nog niet. Ik kan nog niks besluiten als ze niks doen he." zei IQ met een lachje. Clara wou het ook aan haar kapitein vragen, maar toch deed ze het niet. Ze wist al wat Gazelle ging antwoorden. Gazelle ging zowiezo zeggen dat hij Gaia wilt zien verliezen. Maar, probleem is dat het misschien toch niet zo verloopt.
Desarm keek naar het gevecht dat nog moest beginnen van Gaia en Prominence via zijn laptop. Hij had een paar camera's ingesteld, zodat hij niet steeds heen en weer moest lopen. Hij leunde wat achterover in zijn stoel, om zich comfortabeler te zetten. "Aaahh~ Ik hoop dat Gaia wint~" zei hij met een glimlachje, terwijl zijn ogen op het scherm van zijn pc zijn gericht.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fack yea. Nieuw record. 606 woorden~!!! 8D


Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptywo maa 13, 2013 7:44 pm

waar zie je dat? OF TELT GIJ DA??!! O.O

Archi
ik zweeg de hele tijd, ook al weent die nepper zo veel, en schudde en knikte enkel op de volgende vragen. natuurlijk schudde ik mijn hoofd bij de vraag of we nog wat tijd wouden. maar dat hadden we niet nodig dacht ik in mezelf, we hebben geoefend, dat is voldoende. Toen ik Ulvida's opmerking hoorde keek ik enkel met een emotieloos gezicht naar haar tot ze naar mij keek en schudde met geslote ogen en mijn hoofd ietsje meer naar de grond gericht. Als je reageerd ben je nog kinderachtiger dan dat kind van 3 jaar daar.

Kosu
"verloren....nahja, dan doen we het toch een volgende keer, ne?" vroeg ik met een speelse glimlach. Ik bleef glimlachen tot ik reize's vraag, en uitleg dat daarbij hoorde, te horen kreeg. "Hoe bedoel ik heb mee gevochten? Ben ik zelfs wel op de arena geweest?" vroeg ik met mijn hoofd scheef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptydo maa 14, 2013 5:27 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Nu was het Reize's beurt om met een scheef hoofd naar Kosu te kijken met een verwarde blik. Hij snapte het helemaal niet meer. Kosu was toch met hem mee in de arena gegaan? Oke, Kosu had opeens wel een karakter-switch, maar hij was toch aanwezig bij het gevecht? Reize schudde even zijn hoofd om al die vragen weg te krijgen. "Ehm. Kosu-kun..." begon de Tea Head, nog steeds met een verwarde uitdrukking "Je bent wel in de arena geweest... Maar je was... Anders. Je was net een heel ander persoon." zei hij verder. Tsja, hoe moest je het anders uitleggen? Misschien wist Kosu helemaal niet dat hij 'anders' was in het gevecht. Reize snapte er niks meer van, maar toch wou hij het begrijpen. Misschien had Kosu-kun wel een probleem met twee verschillende personaliteiten ofzo. En wie weet kon de Tea head helpen.
Kira knikte. "Nou, als niemand nog tijd nodig heeft voor te overleggen..." ze wandelde een paar meters achteruit, alsof de teams elkaar op elk moment konden verscheuren "...Dan mogen jullie beginnen." zei ze uiteindelijk. Nadat ze het had gezegd wandelde ze naar het publiek, waar ze een plaatsje vond. Ze ging zitten en keek geiinteresseerd naar het gevecht dat zo meteen gaat beginnen. 'Gran en Burn zijn al jarenlang aan het vechten voor de titel 'het sterkste team'. En nu... Nu wordt de uitslag eindelijk na al die jaren bekend...' , dacht Kira in zichzelf. Het was waar. Tiental jaren geleden waren Burn en Gran al aan het vechten om te zien wie de sterkste was. Maar er was nog nooit iemand gewonnen. De ene keer wint Burn, en de andere keer was Gran gewonnen. Maar nu, kon men eindelijk zien wie wie ging verslaan. Eindelijk.
Neppers grijns verscheen weer toen dat Kira "...Dan mogen jullie beginnen." zei. Burn was samen met Heat uitdrukkingloos, voor de eerste keer. Meestal was Burn niet zo. Hij begon iedereen direct te roosteren als hij mocht beginnen. Maar dit keer niet. Dit keer wou de Tulip-Head eerst zien wat Gaia ging doen. Hij ging ze eerst observeren tijdens het vechten, en de zwakke punten proberen te zoeken. Of dat het ging helpen om te winnen wist hij niet. Maar, hij wist wel dat hij moest wachten voor dat hij ging aanvallen. Toen dat beide teams nog niks deden, keek Nepper niet-begrijpend naar zijn kapitein. "Burn-sama, doen we niks?!" vroeg hij met een verbaasde ondertoon. Nepper bleef maar wachten op Burns bevelen, maar er was er geen. Burn schudde rustig zijn hoofd, al starend naar team Gaia. En aangezien hij niet antwoordde, nam Heat het woord heel eventjes over. "Nope. Ik snap ook niet waarom. Maar laten we hoe dan ook wachten op Burn-sama's bevelen." antwoordde Heat koeltjes op Neppers vraag. Nepper mopperde wat, en wachtte ongeduldig af op Burns opdrachten.
Gran keek verbaasd toen Burn niet meteen begon aan te vallen. 'Vreemd', dacht hij, 'moet die heethoofd nu niet mensen beginnen te verbranden?'. Gran schudde rap zijn hoofd om zich terug te focussen op het gevecht. Maar aangezien Prominence niks deed, gebeurde er ook niks. "Wat doen we?" fluisterde Ulvida toen dat ze het ook had gemerkt. Burn die niet direct aanviel was...Onnatuurlijk. "Vallen we aan of wachten we nog op hun pogingen?" vroeg ze aan de rest.
Gazelle trok een wenkbrouw op. Wat was die domme Tulip-Head van plan? Hij keek even naar IQ, met een blik die om een antwoord vraagt. IQ haalde zijn schouders op. "Ik weet ook niet wat Burn-sama doet, Gazelle-sama." antwoordde de slimste gast van Diamond Dust. Clara glimlachtte "Misschien wilt hij ze eerst observeren." zei ze schouderophalend. "Hm. Als dat echt zo is... Dan gebruikt die Tulp zijn hersenen voor een keer." mompelde Gazelle nadenkend. Hij kon niet geloven dat Burn zoiets deed. En ergens irriteerde het hem vreselijk hard, zo'n kalme Burn. Gazelle was dat niet gewoon, en hij ergerde zich om een of andere reden daar aan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik tel da niet zelf he. Ben je gek? x'D
Ik gebruik een word count tool ^^;;
OMG. NOG EEN NIEUW RECORD. 682 WOORDEN. AAWH YEA.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptydo maa 14, 2013 9:58 pm

Archi
voordat kira het startsein gaf keek ik gefocust naar de drie die voor ons stonden. Eens het startsein gegeven werd, bleef ik nog altijd rustig staan maar was ik wel voorbereid op een aanval als er één zou aankomen. 'Er gebeurd niet' kwam er in mijn hoofd op. gedachten vliegen door mijn hoofd heen. 'gebruikt hij een grote aanval waarvoor veel "oplaadt" tijd voor nodig is? observeert hij ons? haalt hij vuur uit de aardkern dat natuurlijk heel lang duurt?'. mijn ogen gingen steeds van links naar rechts: nepper, burn en heat (of andere volgorde) oplettend voor een aanval maar er gebeurd niets. moet er iemand van ons een initiatief nemen? niets wetend van wat ze van plan zijn observeer ik de drie.

Kosu
verbaasd kijk ik naar reize tot ik plots begin te lachen. "haha reize, altijd zoveel grapjes maken ne? ik ben helemaal niet in de arena geweest en hoe kan je nu een 2de personaliteit hebben?" ook al ben ik kosu, zo stom ben ik nu ook weer niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyza maa 16, 2013 4:46 pm

Reize.
Ik schudde mijn hoofd. "kosu, jij bent echt op het veld geweest. Plus, ja, mensen kunnen wel twee verschillende karakters hebben, zoals jij." Zei ik doodsierieus. Hij wist dus zoals ik dacht niet dat hij twee verschillende personaliteiten had. Oke, het wordt dus supah moeilijk om hem te helpen als hij het probleem zelf niet eens beseft. "Ehm. Ander onderwerp. Heb je een broer?" Vroeg ik. Nee, een heel ander onderwerp was het niet echt, maar aan de hand van deze vragen kon ik misschien toch weten waarom hij twee andere karakters heeft.

Burn.
Oh? Ik dacht dat ze gingen aanvallen. Maar blijkbaar niet, want ze staren gewoon de hele tijd. Stelletje creeps. Maar toch deed ik niks. Mjahh, ik moest ze toch observeren? En dat ging niet fatsoenlijk lukken als ze niks doen he....Zucht.
Gran keek verward naar mijn team. Daarna richtte hij zijn blik weer op Archi en Ulvida. "Guys, doen we iets of niet?" Vroeg hij zacht, zodat wij het normaal gezien niet kunnen horen. Maar, die rode kop heeft pech, want ik hoorde het toch. Niet dat ik nu ging aanvallen ofzo hoor. Maar zijn plannetje om zo stil mogelijk te praten was gewoon mislukt. Hah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyza maa 16, 2013 8:16 pm

Archi
humpf, zij hebben dus de zelfde bedoeling als wij, afwachten wat de tegenstander van plan is. Twee teams met twee dezelfde bedoelingen betekent dat er niet veel zal gebeuren. Iemand moet zijn gedachten veranderen en toeslaan om het te starten maar ik pas. "Nu dat we toch zo bezig zijn kan ik even goed nog even een kopje koffie drinken terwijl jullie er nog steeds staan." zei ik een beetje geiriteerd. Dit gaat zo niet werken....anders zal ik het gevecht wel moeten starten door een onvoorspelbare truk.

Kosu
mijn lach verdween weer van mijn gezicht en ik werd nog verbaasder. ik zei niets want mijn gezicht stond helemaal vast, als steen, ik wist niet wat ik moest zeggen. Dan stelde reize nog een vraag. "Ehm. Ander onderwerp. Heb je een broer?" maar ik onderbrak hem meteen toen ik wist dat het woord "broer" ging aankomen en onderbrak hem met "neen". Dat was men snelle antwoord met een emotieloze gezicht. eigenlijk heb ik een broer, Archi, maar dat mag niemand weten.


Laatst aangepast door Achmed op za mei 04, 2013 8:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptydo apr 04, 2013 8:54 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ulvida dacht ongeveer hetzelfde als Archi. Ze kon op dit moment inderdaad iets anders gaan doen aangezien er niemand iets doet. Een verveelde zucht ontsnapte uit haar mond. "Komaan mensen. Iemand moet toch beginnen?!" zei ze, bijna sissend. Gran knikte en gaf haar gelijk. Maar zelf deed hij ook niks. Hij keek Ulvida aan met een we-moeten-geduld-hebben-blik. Maar Ulvida rolde met haar ogen en keek weg.
Burn begon zich eerlijk gezegd nog niet te vervelen. Hij wist wat hij deed. En zijn teamgenoten ook. Alleen hadden die geen idee wanneer ze mochten aanvallen. Nepper en Heat wisselden snel een blik vooraleer ze naar Burn keken, met een vragende blik in hun ogen. Burn zuchtte zelf nu ook en schudde langzaam zijn hoofd. "Nee. Als zij niks doen, dan doen we ook niks." was zijn simpele antwoord op de vragende uitdrukking van die twee. De hulpjes knikten als antwoord dat ze het begrepen, en bleven braafjes niksen, zoals Burn had gezegd.
Reize dacht verder na. Hij voelde zich zelf Sherlock Holmes die iets moest oplossen aan de hand van een hoop (vreemde) vragen. Nahja, dit was natuurlijk helemaal anders dan een moord ofzo, maar het principe was bijna hetzelfde. Met die vragen kon Reize misschien weten waarom Kosu twee andere karakters heeft. "Geen broer? Hm. Oke. Heb je familieleden die dood zijn?" vroeg de Tea-Head alsof dat onderwerp een van de normaalse zaken was ter wereld. Natuurlijk was dat niet zo, want Reize's ouders waren namelijk ook dood. "...Aub antwoorden, Kosu-kun. Ik weet dat het moeilijk is om het te zeggen als het waar is." zei hij met een vriendelijke en zachte stem erachter. Maar hoe dan ook, hij moest gewoon weten wat er aan de hand is. En hij wist ook dat deze vragen misschien konden helpen. Die hadden vroeger ook geholpen, dus nu waarschijnlijk ook. Oke, hij was niet honderd procent zeker. Maar als het in het verleden heeft geholpen, dan kan het nu misschien ook. Ja, deze groenharige jongen had veel ervaring met zo'n dingen. Hij was niet goed in vechten, ruzie maken, koken, etc., maar wel goed in dit soort problemen oplossen. Hij had nogal veel ervaring ermee.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyvr jun 21, 2013 10:16 pm

Archi
Ik sta daar op het veld achter ulvida en reize, met men beide handen achter men rug. Na een tijdje wachten begon in het gevoel te krijgen dag het ietsje te lang duurt en dat er uiteindelijk iets zal moeten gebeuren. Met een paar hand bewegingen maak ik zo vuur rond te twee hulpjes van burn + wind van de omgeving dat steeds het vuur meer kracht geeft om hoog genoeg te blijven om die twee te kooien. Zelfs een normale vuur gebruiker zonder het element wind kan dit niet uitschakelen.

Kosu
"Ja" antwoordde ik kort. Veel kon ik hier niet echt op zeggen. Ik voelde aan dat dit heeeeeel lang ging duren, namelijk omdat reize plots sherlock Holmes wilt spelen. Dus ik pak maar een stoel dat ergens in de kamer staat en ga erop zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyzo jul 07, 2013 6:56 am

Niemands POV.
Een grijns verscheen op Burns gezicht toen de twee hulpjes omringd werden door vuur en wind. Zo'n typische denk-je-echt-dat-dat-gaat-werken-grijns. Met een kleine knik liet hij Heat en Nepper weten dat ze (eindelijk) iets mochten doen, waardoor Nepper een gemene glimlach liet zien. Heat bleef nog steeds emotieloos (niet dat hij echt emotieloos is), en zag er nog steeds kalmpjes uit.
Nepper liet een lachje horen, en liet de aarde onder zichzelf in stukjes afbrokkelen. Het 'hulpje' viel naar beneden, naar de plek waar er veel lava was. Ja, lava van de aardkern. Het was geen zelfmoord nee, want hij was zelf van lava, net zoals zijn Captain. Heat niet. Met de windkracht die hij ook heeft, houdt hij het wind van Acrhi een beetje tegen, zodat het vuur niet sterker wordt. Na een paar seconden verdween Nepper helemaal in de grond, en kon je alleen maar een grijnzende Burn zien, en een uitdrukkingloze Heat.
Ulvida rolde met haar ogen. 'Hij is niet veranderd, die Nep' , dacht ze in zichzelf, terwijl ze Nepper in de grond zag verdwijnen. Zelf deed ze niets, want ze wist dat Gran iets ging doen. Wat? Ach, dat ging ze wel zien.
Gran glimlachtte alleen maar wat, en liet een gat verschijnen. De bedoeling van dat gat was om Nepper terug uit de grond te halen. Maar lukte dat? Niet echt. Het enige wat uit dat gat kwam (beter gezegd stroomde), was hete lava. De glimlach verdween van zijn gezicht. 'Fijn. Dan verbrandt er wel iemand anders' dacht hij. Ja, hij was van plan om iemand anders te laten verbranden. Hoe? Simpel. 'Gewoon Heat in dat gat laten ''poeffen'', zodat hij zelf verbrandt van Neppers lava' dacht Gran tijdens het staren naar Heat en Burn. Tsja, Burn in lava gooien heeft niet veel zin.

Reize knikte, en zei voor een tijdje niets. Er was dus een famlilielid doodgegaan volgens Kosu. De jongen twijfelde niet aan Kosu's woorden, omdat hij hem helemaal vertrouwde. Een klein glimlachje sierde zijn lippen toen zijn vriend... Of teamgenoot ging zitten. "Ne, Kosu-kun. Het spijt me." zei hij zachtjes. Je kon het nog net horen. "Laten we over iets anders praten. Sorry voor mijn... Rudeness." verontschuldigde hij zichzelf. Ja. Een ander onderwerp. Zelf wist Reize ook dat Kosu het niet zo fijn vond. Nahja, wie vindt zo'n onderwerp WEL leuk? Niemand toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptywo aug 28, 2013 11:18 pm

archi
Het vuur bleef rond hen draaien als een koepel om nepper en heat er in te houden, maar toch is het niet altijd zo doeltreffend aangezien nepper er vandoor gaat via de grond. Wanneer gran een gat had gecreeërt en er lava uit stroomde, had ik door dat nepper zich onder de grond verplaatste. 'Als lava vrij komt in een koude omgeving en in aanraking komt met lucht, verhard het stillaan.' Dacht ik in mezelf. Dus ik kreeg plots een idee en gaf een teken aan gran om nog drie gate extra te maken in de grond. Tegen ulvida zij ik dat ze enorme grote liters ijskoud water in die gaten moet pompen/schieten/vullen terwijl dat ik er enorm veel wind in stuur zodat het ook nog aan lucht komt. Dit in al die verschillende gaten zodat het nog sneller zou gaan. Natuurlijk blijf ik nog altijd een vuur koepel maken rond heat om hem daar te houden. Uiteindelijk begint de lava ondergronds meer en meer te verharden.

kosu
"waarom zeg je dat het je spijt? Heb je iets gedaan dan? vroeg ik terwijl ik naar hem met een verbaasd gezicht keek. En dan wilt hij het plots over een ander onderwerp hebben... "heb jij toevallig ook niet honger?...ik eigenlijk wel hoor" zei ik met een glimlach naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyzo sep 01, 2013 12:36 pm

Nobody's POV~
Gran knikte, als teken dat hij Archi's idee snapte, en ook ging uitvoeren. Hij maakte drie extra gaten, zoals zijn teamgenoot had gevraagd. Het was slim bedacht van Archi, maar was het idee met Heat wel oke? Gran wierp een blik op Heat, die... stond te niksen. Alsof heel dit ding hem niets kon interesseren. 'Waarschijnlijk heeft hij ook een plan met Burn bedacht' dacht Gran, toen hij eventjes naar Burn keek. 'Maar hm. Burn verzint niet zo vaak plannen. Hij besteedt zijn tijd daar niet aan...'
Ulvida wachtte tot dat haar Captain de gaten had gemaakt. Zodra ze er waren, pompte ze er gigantisch veel water in, zoals er werd gevraagd. Nu moest ze alleen nog wachten op Archi's wind. Als dat er was, dan kon Nepper niets meer doen in een harde grond. Of, was hij zelf misschien ook... versteend.
Heat bleef niksen. Als zijn kapitein niks zei, mocht hij ook niks doen. Dat waren namelijk een van de regels in Prominence. Stomme regel? Soms, ja. Maar hm, Burn wil je niet boos krijgen, en daarom stond Heat braafjes, te wachten op een teken van zijn Captain.
Burn bleef grijnzen. 'Denken ze nu echt dat dat Nepper gaat stoppen? Dom. Gran en zijn vriendjes zijn echt niet slimmer geworden in zoveel jaar. Tch.' Burn wachtte af, en ging eerst kijken wat Gaia van plan was. Dan pas ging hij -en Heat misschien- iets doen.

Reize trok een wenkbrouw op. "Ik begon te praten over een stom onderwerp, niet? Iedereen vind zo'n onderwerp niet zo fijn." antwoordde de groenharige jongen op zijn vriends vraag. Daarna knikte hij, met een klein, net zichtbaar glimlachje. "Een beetje maar. Laten we dan naar de eetzaal gaan~!" zei hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyzo sep 01, 2013 9:42 pm

Archi
Als de drie gaten zijn gemaakt en ulvida het water erin pompt, laat ik een heleboel ijskoud wint mee met het water in die gaten meevloeien. Langzamerhand begint de lava minder en minder weg te vloeien uit de gaten, het word steeds moeilijker voor de lava. Hoe langer het duurde, hoe trager en harder het werd, waarschijnlijk is dat dan nu ook zo met nepper die ook in lava was verandert. Na een tijdje koud water in de gaten te pompen werd de lava volledig hard en heat en burn deden de hele tijd niets op ons te stoppen ofso...wqt zou did kunnen betekenen? Begon ik mij af te vragen. Zouden ze iets van plan zijn?

Kosu
Ik stond meteen op (als ik zat tenminste) zonder iets te zeggen, pakte reizes hand en liep naar de kantine en riep terwijl "ZE HEBBE VISSTICKS VANDAAAAAG!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptydo sep 12, 2013 6:34 pm

Niemands POV.
Nepper zuchtte en verscheen terug naast Heat. Tsja, niemand wou lekker verharden en steen worden, toch? Met een geïriteerde uitdrukking keek hij naar de drie leden van Gaia. 'Tch, wat zijn ze toch irritant. Misschien zijn ze toch ietsjes beter geworden na al die jaren', dacht hij, terwijl hij nog steeds naar die drie staarde. Daar gign zijn plan. Een suprise attack ging via de grond en lava niet meer lukken zo te zien.
Heat zuchtte en schudde langzaam met zijn hoofd. Zo kon het nog eeuwen duren voor dat er iets gebeurde. Hij keek naar Burn, al hopend dat ie iets ging doen. Gelukkig gaf Burn een knikje terug, als teken dat Heat iets mocht doen. Een klein -maar niet arrogant ofzo- glimlachje verscheen op Heat's gezicht. Met een enorme hoeveelheid wind liet hij de koepel van Archi langzaam aan verder weg van hem gaan. Nepper liet grote rotsen komen op het vuur, zodat het vuur langzaam aan ging opbranden.
Tevreden stond Burn te kijke. Naar zijn teamgenoten. Hij was blij dat hij niks moest doen. Nahja, nog niks.

Reize grinnikte zachtjes en liet zich mee trekken, zonder te protesteren. Hij vond het fijn, eerlijk gezegd. Waarom? Well... dit was de eerste keer dat hij zo'n gevoel had. Nee, geen verliefde gevoelens. Maar dat blije gevoel als je weet wie je echte vrienden zijn. Hij liet zich gewoon meesleuren naar de cafetaria/eetzaal, met een glimlach, die voor het eerst in zoveel jaar niet fake was. 'Kosu-kun is echt lief tegen zo'n nutteloze kapitein als mij. Ik wil... hem echt helpen met zijn twee verschillende personaliteiten…'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptyza sep 14, 2013 10:57 pm

Archi
Toen ik zag dat Nepper terug naast Heat boven kwam met een niet zo blije gezicht wist ik dat hij dit niet gepland had, wat dus goed is. Tot ze plots ineens na een knikje van Burn men koepel doorbraken. Dat die koepel daar dus stond was voor geen enkele reden...ze hebben altijd wel van die trukjes. Ik stopte met in de houding te staan om mijn vuur te sturen en stond terug relaxed recht. Wat zouden ze nu kunnen doen? En wat zouden wij nu moeten doen? Ik kan moeilijk hen laten omringen met lava. Heat zou dan niets kunne, maar nepper kan dan natuurlijk er makkelijk door. Mijn twee elementen, wind en vuur, hebben die twee ook... Het resultaat van deze match licht nu echt bij Ulvida en (le andere cuz jij bent plots gaan slape ^^).
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptydo sep 19, 2013 12:53 pm

Omfs. Ik weet echt ni hoe ik dan moet rp'en als ik met mn eige menskes moet spele xDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tekato

Tekato


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 19-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : mars? ._.

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptydo sep 19, 2013 8:44 pm

Je eige menskes....ik speel toch ook met men "eigen menskes"? xD speelde je dan al die tijd met ander soort menskes? xP
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaze Ai
Admin
Mikaze Ai


Aantal berichten : 2329
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 26

Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Emptywo sep 25, 2013 8:50 am

I mean. Ik moet met Gran, Ulvida spelen tegen Burn, Nepper en Heat. Terwijl gij niet veel kunt doen. Da bedoel ik dus met mn eigen menskes spele xDDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aliea Time [like an alien]   Aliea Time [like an alien] - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aliea Time [like an alien]
Terug naar boven 
Pagina 26 van 27Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspellen :: Fantasie-
Ga naar: